Şimdi Ara

..::: * FIAT FIORINO FAN CLUB * :::.. (718. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.219
Cevap
63
Favori
2.274.987
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 716717718719720
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir3458

    Slm arkadaşlar.

    2011 model konformatik vites emom var.
    Aracimdan oldukça memnunum.39 bin küsur km de.40 bin km bakımı yaklaşıyor.
    Bi ara otomatikde şehirler arası 5.5 yaktım.90 km yi gecmedim.
    Ama kış soğuğunda ortama şehir içi 9 lteri gördüm.
    Ve şuan ortalama 7,8 litre arasında yakıt değişiyor.
    Yakıtı daha tasarruflu nasıl yakarım.
    ++
    Birde emo larda kumanda ile camları açma kapatmada var.

    2011 sonrasi fiorino otomatikler kac vites 6 mı 5 vites mi? Vites kolu yanındaki e dugmesi yardimci olabilir 2500 devirde vites degistirerek bir nebz tasarufu artırabilir. Konuyu takip eden otomatik kullanıcıları daha iyi ipuçları verebilir...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir3458

    Slm arkadaşlar.

    2011 model konformatik vites emom var.
    Aracimdan oldukça memnunum.39 bin küsur km de.40 bin km bakımı yaklaşıyor.
    Bi ara otomatikde şehirler arası 5.5 yaktım.90 km yi gecmedim.
    Ama kış soğuğunda ortama şehir içi 9 lteri gördüm.
    Ve şuan ortalama 7,8 litre arasında yakıt değişiyor.
    Yakıtı daha tasarruflu nasıl yakarım.
    ++
    Birde emo larda kumanda ile camları açma kapatmada var.

    yakıt şehiriçi kış şartlarında 9 lt normal benimde aracım otomatik fio 9.5 lt yakıyor. daha tasarruflu olmanız bence mümkün değil bu araçlar yakıyor :)camları kapama , aracı kilitlediğinizce açık cam kalmışsa kapama düğmesine uzun süre ( 3 ssaniye ) basılı tutarsanız camlarıda kapatıyor.

    aracımı 20 bin bakıma götüreceğim 350 tl istediler sizce nasıl ? yakın zamanda 20 bin bakıma götüren oldumu aracını ??




  • ben de 20000 e götürecem farklı yerlerden fiyat istedim 95 hp için 300-450 arası fiyat aldım. pahallı olanlar carbon clean ve manifolt temizliği yaptıklarını da söylediler. Ama bunun ne kadar gerekli olduğunu bilmiyorum. Hatta yapıp yapmadıklarını da bilemiyorum yani faturayı kabartmak için her kalemi ekleyip bunları yaptıklarını takip etme olanağımız yok. 350 tl ye neler yaptıklarını sormanı tavsiye ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    aracımı 20 bin bakıma götüreceğim 350 tl istediler sizce nasıl ? yakın zamanda 20 bin bakıma götüren oldumu aracını ??

    az bile söylemişler. 2 sene önce 420 lira vermiştim. garanti kapsamındaysa aracınız mecbur vereceksiniz. can sıkıcı olansa aynı servisin garantisi bitik aracın 40 bin bakımın 160 liraya yapması. niye böyle dedim, 20 bin le aynı değilmi diye. garantide olunca her 20 binde bir 4 tekerde sökülüp alt takım kople elden geçiyor onada teker başı 80 lira işcilik yazıyoruz. garantiniz bittiği için gerek yok dediler. zaten 60 binde tamamı garanti dışı kalan alt takıma bakmak için 320 lira alıyorlar, resmen soygunculuk bu yaaa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    aracımı 20 bin bakıma götüreceğim 350 tl istediler sizce nasıl ? yakın zamanda 20 bin bakıma götüren oldumu aracını ??

    az bile söylemişler. 2 sene önce 420 lira vermiştim. garanti kapsamındaysa aracınız mecbur vereceksiniz. can sıkıcı olansa aynı servisin garantisi bitik aracın 40 bin bakımın 160 liraya yapması. niye böyle dedim, 20 bin le aynı değilmi diye. garantide olunca her 20 binde bir 4 tekerde sökülüp alt takım kople elden geçiyor onada teker başı 80 lira işcilik yazıyoruz. garantiniz bittiği için gerek yok dediler. zaten 60 binde tamamı garanti dışı kalan alt takıma bakmak için 320 lira alıyorlar, resmen soygunculuk bu yaaa.


    bizim araçların garantisi 2 yıl değil mi hocam ? 2 yılsa bu temmuzda bitiyor benim garanti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    aracımı 20 bin bakıma götüreceğim 350 tl istediler sizce nasıl ? yakın zamanda 20 bin bakıma götüren oldumu aracını ??

    az bile söylemişler. 2 sene önce 420 lira vermiştim. garanti kapsamındaysa aracınız mecbur vereceksiniz. can sıkıcı olansa aynı servisin garantisi bitik aracın 40 bin bakımın 160 liraya yapması. niye böyle dedim, 20 bin le aynı değilmi diye. garantide olunca her 20 binde bir 4 tekerde sökülüp alt takım kople elden geçiyor onada teker başı 80 lira işcilik yazıyoruz. garantiniz bittiği için gerek yok dediler. zaten 60 binde tamamı garanti dışı kalan alt takıma bakmak için 320 lira alıyorlar, resmen soygunculuk bu yaaa.


    geçenlerde bursada arabanın 10 bin bakımını yaptırdık 160 tl'ye. araba 2012 temmuzda alındı. bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakabus_ -- 18 Ocak 2013; 15:10:56 >




  • Beyler 2009 fiorino var bende. Ben bu arabada yük felan taşımıyorum. ancak bir sorunum var araç yaklaşık 2 senedir bende. şu sıralar çekişinde problem var gibi. baskı balata felanda yeni değişti. mazotu fullden alıyordum kötü olabilir gerekçesiyle değiştirdim. artık PO dan alıyorum ama farketmedi. Belli bir düşüş var çekişte. sizce neden kaynaklanır bu araç 90bine yaklaştı. katkı maddelerinden kullansammı 2 depo farkedermi sizce?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maxi909


    quote:

    Orijinalden alıntı: kadir3458

    Slm arkadaşlar.

    2011 model konformatik vites emom var.
    Aracimdan oldukça memnunum.39 bin küsur km de.40 bin km bakımı yaklaşıyor.
    Bi ara otomatikde şehirler arası 5.5 yaktım.90 km yi gecmedim.
    Ama kış soğuğunda ortama şehir içi 9 lteri gördüm.
    Ve şuan ortalama 7,8 litre arasında yakıt değişiyor.
    Yakıtı daha tasarruflu nasıl yakarım.
    ++
    Birde emo larda kumanda ile camları açma kapatmada var.

    2011 sonrasi fiorino otomatikler kac vites 6 mı 5 vites mi? Vites kolu yanındaki e dugmesi yardimci olabilir 2500 devirde vites degistirerek bir nebz tasarufu artırabilir. Konuyu takip eden otomatik kullanıcıları daha iyi ipuçları verebilir...

    Dostum 6 vites.aslında arabayı yormadan kullanırsak 5.5 yakıyorum.ama hergün aynı hassasiyeti aracima gosteremiyorum. :)))

    Genelde yakıt kullanmaya bağlıdır.

    Birde sorum olacak conformatik kullanıcılarına.

    Aracı otomatikde kullanırken kendimiz manuel olarak vites düşürsek yada yükseltsek bir sıkıntı olurmu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vitese istediğiniz gibi müdahale edebilirsiniz sorun olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    vitese istediğiniz gibi müdahale edebilirsiniz sorun olmaz

    Teşekkür ederim abi.hep aklımda soru işareti olmuştu sağol sayende içim rahatladı. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kadir3458


    quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    vitese istediğiniz gibi müdahale edebilirsiniz sorun olmaz

    Teşekkür ederim abi.hep aklımda soru işareti olmuştu sağol sayende içim rahatladı. :)

    aracın vitesini aracımızın müsade ettigi kadarını müdahele edebiliyoruz .istedigimiz kadar müdahale edemiyoruz.saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agrilion

    quote:

    Orijinalden alıntı: kadir3458


    quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    vitese istediğiniz gibi müdahale edebilirsiniz sorun olmaz

    Teşekkür ederim abi.hep aklımda soru işareti olmuştu sağol sayende içim rahatladı. :)

    aracın vitesini aracımızın müsade ettigi kadarını müdahele edebiliyoruz .istedigimiz kadar müdahale edemiyoruz.saygılar


    Evet istesekde zaten vitese geçmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abrek Cestav

    Beyler 2009 fiorino var bende. Ben bu arabada yük felan taşımıyorum. ancak bir sorunum var araç yaklaşık 2 senedir bende. şu sıralar çekişinde problem var gibi. baskı balata felanda yeni değişti. mazotu fullden alıyordum kötü olabilir gerekçesiyle değiştirdim. artık PO dan alıyorum ama farketmedi. Belli bir düşüş var çekişte. sizce neden kaynaklanır bu araç 90bine yaklaştı. katkı maddelerinden kullansammı 2 depo farkedermi sizce?

    bizim arabaları turbo çeker, yoksa 1248 cc motor bu ağırlığı yürütemez. tavsiyem turboya baktır ve turboya hava sağlayan ekipmen ile turboyu soğutan yağa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: windlover

    quote:

    Orijinalden alıntı: Abrek Cestav

    Beyler 2009 fiorino var bende. Ben bu arabada yük felan taşımıyorum. ancak bir sorunum var araç yaklaşık 2 senedir bende. şu sıralar çekişinde problem var gibi. baskı balata felanda yeni değişti. mazotu fullden alıyordum kötü olabilir gerekçesiyle değiştirdim. artık PO dan alıyorum ama farketmedi. Belli bir düşüş var çekişte. sizce neden kaynaklanır bu araç 90bine yaklaştı. katkı maddelerinden kullansammı 2 depo farkedermi sizce?

    bizim arabaları turbo çeker, yoksa 1248 cc motor bu ağırlığı yürütemez. tavsiyem turboya baktır ve turboya hava sağlayan ekipmen ile turboyu soğutan yağa.

    Bir arkadaşta da transporter var o depoyu fulleyeceği zaman 5 liralık felan bezin koyuyormuş sizce zararı olurmu. o tavsiye etmişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orijinalden alıntı: zaftolga

    aracımı 20 bin bakıma götüreceğim 350 tl istediler sizce nasıl ? yakın zamanda 20 bin bakıma götüren oldumu aracını ??

    az bile söylemişler. 2 sene önce 420 lira vermiştim. garanti kapsamındaysa aracınız mecbur vereceksiniz. can sıkıcı olansa aynı servisin garantisi bitik aracın 40 bin bakımın 160 liraya yapması. niye böyle dedim, 20 bin le aynı değilmi diye. garantide olunca her 20 binde bir 4 tekerde sökülüp alt takım kople elden geçiyor onada teker başı 80 lira işcilik yazıyoruz. garantiniz bittiği için gerek yok dediler. zaten 60 binde tamamı garanti dışı kalan alt takıma bakmak için 320 lira alıyorlar, resmen soygunculuk bu yaaa.


    bizim araçların garantisi 2 yıl değil mi hocam ? 2 yılsa bu temmuzda bitiyor benim garanti.

    2010 eylülüydü sanırım ondan sonrası 3 yıl diye biliyorum. ama 2010 aracı olan arkadaşlar daha iyi bilir. bide 600 lira verdinmi 2 sene uzatma olayı var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abrek Cestav

    Beyler 2009 fiorino var bende. Ben bu arabada yük felan taşımıyorum. ancak bir sorunum var araç yaklaşık 2 senedir bende. şu sıralar çekişinde problem var gibi. baskı balata felanda yeni değişti. mazotu fullden alıyordum kötü olabilir gerekçesiyle değiştirdim. artık PO dan alıyorum ama farketmedi. Belli bir düşüş var çekişte. sizce neden kaynaklanır bu araç 90bine yaklaştı. katkı maddelerinden kullansammı 2 depo farkedermi sizce?

    araç 2000 devir üzerine çıkınca yokuş yukarı bile olsa seni koltuğa yapıştırmalı. 3000 devre kadar ciddi bi ivmelenme göstermeli.amav çok şeyde bekleme sonuçda 1248 cc turbo dizel motor.en iyisi aracı yeni olan bi arkadaşının fiorinosuyla karşılaştır.eğer ivmelenmiyorsa mazottan olduğunu sanmam. doğu illerinde kaçak mozot kullanmıyorsanız tabi. turboda problem varsa ıslık sesine benzeyen kesinlikle normal olmadığını anlıcanız bi ses çıkartır. siz en iyisi servisde veya sanayide bi karbon temizliği yaptırın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustik61

    quote:

    Orijinalden alıntı: Abrek Cestav

    Beyler 2009 fiorino var bende. Ben bu arabada yük felan taşımıyorum. ancak bir sorunum var araç yaklaşık 2 senedir bende. şu sıralar çekişinde problem var gibi. baskı balata felanda yeni değişti. mazotu fullden alıyordum kötü olabilir gerekçesiyle değiştirdim. artık PO dan alıyorum ama farketmedi. Belli bir düşüş var çekişte. sizce neden kaynaklanır bu araç 90bine yaklaştı. katkı maddelerinden kullansammı 2 depo farkedermi sizce?

    araç 2000 devir üzerine çıkınca yokuş yukarı bile olsa seni koltuğa yapıştırmalı. 3000 devre kadar ciddi bi ivmelenme göstermeli.amav çok şeyde bekleme sonuçda 1248 cc turbo dizel motor.en iyisi aracı yeni olan bi arkadaşının fiorinosuyla karşılaştır.eğer ivmelenmiyorsa mazottan olduğunu sanmam. doğu illerinde kaçak mozot kullanmıyorsanız tabi. turboda problem varsa ıslık sesine benzeyen kesinlikle normal olmadığını anlıcanız bi ses çıkartır. siz en iyisi servisde veya sanayide bi karbon temizliği yaptırın.

    teşekkürler turboyu bir temizletmeli sanırım




  • Baylar birşey daha sorayım. 2009 fiorinom ruhsatta 5 kişi yazıyor. ancak önde 2 arkada 2 emniyet kemeri olduğundan dolayı ağır kusurlu geçti muayeneden. Ruhsatı değiştirip yani istiap haddi 4 kişi yapıp tekrar muayeneye sokucam. Sizin başınıza böyle bir durum geldimi? 2-3 yıldır istanbulda rahat rahat yaptırıyordum muayeneyi. Çorluda yapılan muayeneden başıma bunu çıkarttılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abrek Cestav

    Baylar birşey daha sorayım. 2009 fiorinom ruhsatta 5 kişi yazıyor. ancak önde 2 arkada 2 emniyet kemeri olduğundan dolayı ağır kusurlu geçti muayeneden. Ruhsatı değiştirip yani istiap haddi 4 kişi yapıp tekrar muayeneye sokucam. Sizin başınıza böyle bir durum geldimi? 2-3 yıldır istanbulda rahat rahat yaptırıyordum muayeneyi. Çorluda yapılan muayeneden başıma bunu çıkarttılar

    aynı olay benim başımada geldi. ilk vizede ek1 doldurtup ruhsatı yeniletmemi söylediler. ama trafik şubedeki bi ahbabım jiletle 5i kazıdı. tekrar bilgisayarda 4 yazdı. 2 senedirde sorunsuz geçiyor.aracın tip onayı 4 kişi olduğu için 5i emniyet kemeri olsa bile geçersiz.




  • Chipli Fiorino Kullanan Varmı Acaba?
  • 
Sayfa: önceki 716717718719720
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.