Şimdi Ara

'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
2.024
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu


    Crysis için yararlı olacak bazı ayarlarda yardımcı olmaya çalışacağım,

    Texture Quality:

    Bu seçenekle yüzeydeki dokuların kalitesini belirliyoruz, ne kadar yüksek detaya alırsak o kadar kalite görürüz texture detail resimlerde kalite farkını görebilirsiniz. Performans boyutu çok büyük olmasada Texture quality ekran kartınızın RAM ı ile alakalıdır.Yüksek çözünürlükte düşük video RAM ına sahip ekran kartlarında performans kaybı yaşanır.

    Low Detail Texture Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Medium Detail Texture Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    High Detail Texture Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Very High Detail Texture Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu


    -------------------------------------------------------

    Objects Quality:

    Bu seçenek ile Level of detail yani görüş mesafesindeki cisimlerin detayı belli olur , detay seviyesi yükseğe çekildikçe görüş alanındaki zenginlik artar uzaktaki cisimler daha belirgin olur.Resimlerde fark edeceğiniz gibi belli mesafede cisimler görülebiliyor very high detayda uzaktaki ağaçlarda görülebiliyor.Performans farkı fark edilebilir özellikle low detayda oldukça performans fark eder.Very High detayda her özellik açıkken sırasıyla aşağıdaki detaylar kaldırılır.

    *High detail: uzaklardaki cisimler kaldırılır, uzaktaki bitki örtüsünün detayı düşer
    *Medium Detail: obje zenginliği azalır, uzaklardaki yeşillik çıkarılır, uzaktaki mermi delikleri gibi detayların kalma süresi kısalır
    *Low Detail: uzaktaki bitki örtüsü kaldırılır, obje detayları kalkar, mermi delikleri gibi detaylar tamamen kalkar,karakter ve objelerdeki detaylar basitleşir.

    Low Detail Objects Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Medium Detail Objects Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    High Detail Objects Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Very High Detail Objects Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    -------------------------------------------------------

    Shadows Quality:

    Gölgelerin kalitesi ayarlanır ne kadar yüksek detay olursa o kadar gölge kalitesi artar.Performans farkı ciddi şekilde fark edilebilir,oyundaki gölge detayları oldukça zengindir. Very High detayda her özellik açıkken sırasıyla aşağıdaki detaylar kaldırılır.

    *High Detail : Uzaktaki cisimlerin gölgeleri azaltılır gölgelerin köşelerindeki yumuşaklık detayı düşer
    *Medium Detail: Uzaktaki gölgeler kalkar,genel gölge çözünürlüğü düşer, gölge detayı düşer
    *Low Detail: Tüm gölgeler kalkar.

    Low Detail Shadows Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Medium Detail Shadows Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    High Detail Shadows Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Very High Detail Shadows Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    -------------------------------------------------------

    Physics Quality:

    Bu seçenek oyun dünyasındaki fizik hesaplamalarıyla ilgilidir.Yüksek seçenekler daha gerçekçi ve interaktif olur.Savaş stratejisini ve oynanabilirliği etkiler.Very High detayda tüm özellikler açıkken diğer detaylar sırasıyla çıkarılır.

    *High Detail: kırılabilir obje efekti biraz düşer, rüzgarda savrulan bitki efekti biraz düşer
    *Medium Detail: uzaktaki parçalama efektleri düşer , rüzgar efektleri düşer
    *Low Detail: Gerçekçilik tamamen kaybolur, hasar ve parçalanma efektleri iptal olur. Oynanabilirliği etkilediği için Low detay tavsiye edilmez

    -------------------------------------------------------

    Shaders Quality

    Bu seçenek oyundaki performans ve kalite bakımından en önemli seçenektir.Crysis shader efektleriyle dolu bir oyun olmasından görüntü kalitesi bakımından shader quality ayarı ciddi şekilde fark edilebilir.Very high detayda herşey açıkken sırasıyla aşağıdaki detaylar kapanır

    *High Quality: Parallax mapping efekti kapanır, plajdaki köpükler gibi detaylar düşer, ışık sayısı düşer
    *Medium Qualiy: HDR efekti iptal olur, bazı ışıklandırma efekti iptal olur, oyunun genel grafik yapısı değişir
    *Low Detail: Gökyüzü statik arka plan olur ve gerçekçiliği düşürür, doku filtreleme kalitesi düşer,renk doku kalitesi düşer.

    Low Detail Shader Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Medium Detail Shader Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    High Detail Shader Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Very High Detail Shader Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    -------------------------------------------------------

    Volumetric Effects Quality:

    Bu seçenek gökyüzünü ve gökyüzü hareketlerini etkiler, performansa orta etkisi vardır, very high detayda ciddi performans düşüşü olabilir.Very High detayda tüm gökyüzü efektleri açıkken sırasıyla aşağıdaki ayarlarda efektler kapanır

    *High Detail: gökyüzündeki parlaklık efekt kalitesi biraz düşer
    *Medium Detail: gökyüzündeki parlaklık efekt kalitesi çok düşer
    *Low Detail : tüm ışık efektleri gider, gökyüzündeki hareketli bulutlar kalkar,gökyüzü tamamen açık olur.

    Low Detail Volumetric Effects Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Medium Detail Volumetric Effects Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    High Detail Volumetric Effects Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Very High Detail Volumetric Effects Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    -------------------------------------------------------
    Game Effects Quality:

    Bu seçenek oyunda ilk anda fark edilebilir bir efekt değil ama çarpışmalardaki gerçekçiliği etkiler, geniş çarpışmalarda oluşan efektlerdir,çarpışmalarda performans düşüşü olması durumunda gözden geçirilmelidir.Very High kalitesinde tüm efektler açıktır, aşağıdaki ayarlarda bazı efektler kapanır.

    *High detail : uzaktaki cesetlerin kaybolma zamanı hızlanır,
    *Medium Detail: cesetlerin kaybolma zamanı biraz daha artar, bazı ışık efektleri iptal olur, belli uzaklıkta cesetler kaybolur
    *Low Detail: Cesetler yakında olsada çabuk kaybolur.

    -------------------------------------------------------

    Post Processing Quality:

    post-processing efektleriyle oyundaki bazı özel efektler açılır, motion blur gibi görüntü kalitesini etkileyen bazı efektler performansta ciddi etki yapar.very high detayda tüm efektler açıkken sırasıyla aşağıdaki efektler kalkar

    *High detail: ağaçlardan süzülen güneş ışığı hüzmesi kalkar, görüntü renk kalitesi bir miktar düşer
    *Medium Detail: Motion Blur efekti kalkar, Edge Anti-Aliasing yani kenar köşe düzeltme ayarı kalkar
    *Low Detail : Depth Of Field efekti iptal edilir, renkler biraz daha griye yakınlaşır.

    Low Detail Post Processing Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Medium Detail Post Processing Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    High Detail Post Processing Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Very High Detail Post Processing Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    -------------------------------------------------------

    Particles Quality

    Bu ayar parçacık efektleriyle ilgilidir, duman,çamur,alev gibi görünenler parçacık efektlerin kalitesiyle ilgilidir, patlama gibi efektler performansa etki ederler , fakat crysis çoklu işlemci desteğine sahip olduğundan performans çoklu işlemcilerde sorun yaşatmaz.Very High detayda tüm parçacık efektleri açıkken sırasıyla diğer detaylarda efektler çıkar

    *High detail: parçacık efekt sayısı bir miktar düşer.
    *Medium Detail: Parçacık efekt sayısı düşmekle birlikte kaliteside düşer
    *Low Detail: soft particles gibi efektler iptal olur, duman gibi efektlerin gerçekçiliği düşer.

    Low Detail Particles Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Medium Detail Particles Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    High Detail Particles Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Very High Detail Particles Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    -------------------------------------------------------

    Water Quality:

    Deniz ve Su efektlerini etkiler , deniz çevresinde ve deniz altındayken performansa etki eder,Very High da tüm deniz efektleri açıkken sırasıyla aşağıdaki efektler değişir

    *High Detail : Dalgaların boyutu düşer, gökkuşağı efekti kalkar
    *Medium Detail: Objelerin denize yansıma sayısı ve kalitesi düşer
    *Low Detail : Denizdeki tüm yansıma ve ışık efektleri iptal olur, deniz çok durgun ve gerçek dışı görünür.

    Low Detail Water Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Medium Detail Water Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    High Detail Water Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Very High Detail Water Quality
     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    -------------------------------------------------------

    Sound Quality

    Ses kalitesi ile alakalıdır görsel bir etkisi yoktur, performansa etkisi düşüktür.Very High detayda tüm ses kalitesi yüksekken diğer detayda değişebilir

    *High Detail : very high detayla çok dikkat çeken ses farkı yokken , hafızada yük biraz düşer
    *Medium Detail : ses kalitesi biraz düşerken objelerin bazı sesleri iptal olur
    *Low Detail : ses kalitesi 48,000KHz den 44,100KHz ye düşer bazı ses efektleri iptal olur.

    -------------------------------------------------------
    Crysis için Son Ekran Kartı Sürücüleri

    NVIDIA: NVIDIA FORCEWARE 169.09

    ATI: ATI CATALYST 7.11

    ATI dx10 Crysis için Hotfixler : Crysis: Radeon™ HD38xx/HD2xxx seriesGraphic corruption occurs during gameplay
    ATI vista hotfix

    ATI xp hotfix

    -------------------------------------------------------

    Crysis komut dosyaları

    Tab tuşu üstündeki '~' tuşu ile komutları yazabiliriz. Varsayılan olarak bazı komutlar çalıştırılamıyor "restricted mode" yüzünden ama ilk olarak con_restricted 0 komutuyla tüm komutlar çalıştırılabilir hale geliyor.Ya da system.cfg dosyasına bu komutu ekleyebiliriz.komutları yazarken mesela r_ ile başladıktan sonra TAB tuşuna basıldığında r_ ile başlayan komutlar çıkacaktır, r_motionblur gibi.

    Komutları system.cfg de düzenlemeden önce deneme yanılma yöntemiyle bakmakta yarar var, bazı konsol komutları sistem ve bilgilendirmeyle ilgilide olabiliyor.

    Crysis in bazı özellikte config dosyaları vardır bunlar

    Game.cfg : Oyun içi basit komutları tutar

    System.cfg: özel komutlar eklenerek tutulan config dosyasıdır.

    sys_spec_: Tüm komutları seviyesine göre tutan config dosyasıdır.

    diff_:Farklı zorluk seviyesindeki parametreleri tutar.

    actionmaps.xml: kontrol ayarlarını tutar.

    Bu dosyaları notepad ya da wordpad ile açabiliyoruz, değiştirmeden önce bu dosyaların yedeğini tutmakta yarar vardır.

    Game.cfg:

    Bu dosyayı XP de \Documents and Settings\User\My Documents\My Games\Crysis klasöründe, Vistada \Users\User\Documents\My Games\Crysis klasöründe görebiliriz.Tüm option ayarlarını tutar , ayar değiştirdikçe buradan değiştirilen ayarları görürüz.

    System.cfg :

    Bu dosya normalde yoktur varsayılan olarak \Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis klasöründe biz oluştururuz.Sağ tıklayıp metin belgesi olarak oluşturduktan sonra System.cfg olarak ismini değiştiririz (uzantılara dikkat ederek system.cfg.txt olmasın). Crysis bu dosyaya bakar eğer varsa içindeki komutları etkinleştirir.Bazı sistem komutları buradan etkinleşmediğini söyleyebiliriz,özel komutlar için bu dosyayı kullanacağız.

    Sys_Spec_:

    varsayılan olarak \Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Config\CVarGroups içerisinde bulunan dosyalardır, her detay ayarı için farklı dosyalar vardır, oyundaki ayarların config dosyalarıdır, mesesla sys_spec_PostProcessing.cfg dosyası post processing efektlerin ayarını tutar.Dosyaların içinde en üstteki komutlar varsayılan ayarlardır [1], [2] ,[3] ve [4] rakamları vardır bunlar sırasıyla [1] : Low, [2]: Medium, [3]: High ve [4]:Very High dır, bu komutların silinmesi tavsiye edilmez eğer komut eklenecekse en alta silmeden eklenebilir

    Diff_:

    Varsayılan olarak \Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Config\ klasöründedir, 4 dosya vardır her dosya zorluk seviyesiyle ilgilidir. diff_bauer delta zorluk seviyesidir.diff_easy ve diff_bauer dosyasını incelediğinizde, easy olanında g_playerSuitArmorModeHealthRegenTime = 8 dosyasını görürsünüz , bu sayı delta zorluk seviyesinde 25 dir yani giysi gücünün doluş hızıdır easy de çok hızlı dolar ama deltada süre uzar.Bu gibi oynanabilirliği etkileyen komutlar vardır.

    Actionmaps.xml:

    Varsayılan olarak XP de \Documents and Settings\User\My Documents\My Games\Crysis\Profiles\[Profileismi] klasöründe, Vistada ise \Users\User\Documents\My Games\Crysis\Profiles\[Profileismi] klasöründedir. Kontrol ayarlarını buradan görebiliriz.

    Exe ye Komut ekleme

    Bazı komutları Crysis.exe kısayoluna eklemek mümkün, mesela

    "C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Bin32\Crysis.exe" +r_motionblur 0 +r_width 800 +r_height 600

    bu komut eklenince motion blur efekti kapanır çözünürlük 800x600 olur. - ve + komutları etkiler mesela komuta -DX9 eklenince sadece dx9 modunda çalışmaya zorlar, -DX10 ise sadece dx10 da çalışmaya zorlar(sadece vistada), -Devmode ise geliştirici modda çalıştırır.


    Crysis Komutları


    öncelikle con_restricted 0 komutuyla kısıtlanmış komutlarıda aktif hale getirelim...




    Genel Oyun Komutları


    cl_fov [değer] : Field of View (FOV) yani görüş açısını belirler,yüksek değerler daha geniş açı oluşturur,varsayılan 60 derecedir, geniş ekran montiöre sahip olanlar bu değeri yükseltebilir.


    cl_hitblur [değer]: vurulduğumuzdaki bulanıklık efektidir,yüksek detaylar efekti yükseltir, 0 efekti tamamen kapatır.


    cl_hitshake [değer] : yürürken ya da koşarken ekranın sallanma efekti, yüksek değerler efekti artırır 0 kapatır


    cl_sensitivity [değer] : mouse sensivity yani fare hareketleri içindir, yüksk değerler hareketi hassaslaştırır.


    i_mouse_accel [değer] : fare hızlandırmasıdır.


    dt_time [saniyeler]: Suit kısayolu etkinleştirildiyse basılan tuşların arasındaki saniye farkıdır, mesela 0.40 değerini seçtiyseniz 0.4 saniye içinde s tuşuna 2 kez basarsanız, giysinin shield modunu açar.


    r_GetScreenshot [0,1,2] : eğer bu komut 1 ya da 2 seçildiyse, \My Games\Crysis\ScreenShots klasörüne hemen ekranı yakalar.F12 tuşu normalde ekran yakalamaya ayarlıdır


    capture_file_format [jpg,bmp,tga,hdr] : resim yakalama formatıdır,varsayılan jpg dir.


    capture_folder [yol] : ekran yakalama klasörüdür değiştirilebilir.


    capture_frames [0,1] : 1 seçilirse devamlı ekran yakalamaya ayarlanır.


    e_screenshot [1,2,3] : ekran yakalamada resim boyutunu genişliğini değiştirir.


    e_time_of_day [değer] : bir değer belirilmeden yazıldığında oyundaki zamanı söyler değer değiştirilebilir, e_time_of_day_speed komutu zamanı hızlandırır.


    time_scale [değer] : zamanın geçiş oranını değiştirir, 0 herşeyi dondurur, 1 den düşük değerler ise zamanı yavaşlatır.yüksek değerler fark ettirmez varsayılan 1 dir.


    r_CustomVisions [0,1]: özel görüş efektleridir,0 iptal ettirir.Dürbünle bakıldığındaki efekt diyebiliriz.


    r_DrawNearFoV [değer] : Field of View (FOV) görüş açısının yakınlardaki objelerle ilgili olanıdır, silah ve kol görünüşünü etkiler, silahı daha büyük ya da küçük yapabiliriz.


    r_NoDrawNear [0,1] : 1 seçilirse yakın nesneleri iptal eder, yani silah ve kol tamamen görüşten çıkar.


    i_iceeffects [0,1] : 0 seçilirse silahın buz çevrelerindeki efekti iptal olur , fps bir miktar artabilir.


    i_rejecteffects [0,1] : 0 seçilirse kovan fişekleri gibi detaylar iptal olur.




    Sistem Bilgisi komutları


    r_DisplayInfo [0,1,2] : 1 seçildiğinde ekranın köşesinde birtakım bilgilerle Frames Per Second (FPS) görülür.


    sys_enable_budgetmonitoring [0,1] : 1 seçildiğinde sistem kaynaklarının kullanım miktarını gösterir, birtakım ayarlardan sonra sistemin durumunu öğrenmek için kullanılabilir.


    ai_DebugDraw [0,1] : yapay zekayla ilgili bilgiler görülebilir.


    r_PostProcessEffects [0,1,2] : 0 seçildiğinde post processing efektleri iptal olur, 1 seçildiğinde efektler açılır, 2 seçildiğinde açık olan efektlerin bilgisini verir


    s_SoundInfo [0,1] : 1 seçildiğinde ses bilgisini gösterir.


    Meminfo [0,1] : 1 seçildiğinde kategorisel olarak kullanılan hafıza miktarını gösterir.


    MemStats [0,1] : detaylı hafıza kullanımı istatistiği gösterir.



    Performans / Sistem komutları

    r_VSync [0,1] : bu komut VSync ayarını açıp kapamaya yardımcı olur, varsayılan olarak kapalıdır,1 ile açılır.


    d3d9_TripleBuffering [0,1] : 1 seçildiğinde Triple Buffering açılır,vsynch açıldığında triple buffering açılması performansı yükseltir.


    r_Height [değer] : ekran yükseklik ayarıdır,r_width komutuyla kullanıldığında özel çözünürlük ayarlanabilir.


    e_particles_thread [0,1] : parçacık sistemini ayarlar, çoklu işlemcilerde her zaman açık kalmalıdır (1), patlama efektlerinde çoklu işlemci desteğini açar.


    e_vegetation_static_instancing [0,1] : 1 seçildiğinde bitki hareketleri statik olur, performans biraz artar.


    es_OnDemandPhysics [0,1] : Bazı fizik hesaplamalarıyla ilgili 1 seçilmesi performansı arttırabilir.


    e_hw_occlusion_culling_object [0,1] : objelerde Occlusion Culling hesaplamasını açar, açıldığında performansa katkısı olabilir.


    gpu_particle_physics [0,1] : 1 seçildiğinde, GPU üzerinde parçacık fizik efektleri etkinleşir, bu seçenek sadece tekli işlemcilerde ve iyi ekran kartlarında performansı arttırır.


    r_MultiGPU [0,1,2] : 1 seçildiğinde SLI ve Crossfire kullanan sistemlerik 2 ekran kullanmasına olanak sağlar, 2 seçildiğinde otomatik seçim olur 0 seçildiğinde tek ekran kartı modu aktif olur.


    r_GeomInstancing [0,1] : Grafik kartlarında Geometric Instancing hesaplamasını açar. Açılması bir miktar performans arttırabilir.




    Grafik Komutları


    Grafik komutları adı altındaki komutlar performansı ve görüntü kalitesini etkileyebilir,

    Karakter Animasyonu ve Fiziği



    g_joint_breaking [0,1] : 1 seçildiğinde oyuncular oyun dünyasındaki tüm objeleri parçalayabilir, binalar, şişeler, masalar gibi . 0 seçildiğinde parçalama olmaz.kapatılması performansı arttırsada oyunun gerçekçiliğini bozar


    ca_UseFacialAnimation [0,1] : 0 seçilirse yüz animasyonları iptal olur.


    ca_UsePhysics [0,1] : 0 seçilirse karakterlerin fizik hesaplamaları iptal olur. ragdoll gibi fizik hesaplamalarıda iptal olur.


    g_ragdollMinTime [değer] : ragdoll hesaplama süresi, cesetlerin ortadan kaybolma süresi boyunca fizik hesaplama süresidir.


    g_ragdollDistance [değer] : ragdoll efektlerin mesafesi buradan ayarlanır.değer düşürmesi performansı arttırabilir.




    Parçacıklar




    ca_UseDecals [0,1,2] : karakterlerdeki kurşun delikleri gibi hesaplamalar içindir. 0 kaldırır,1 hesaplamaları açar. 2 ise algoritmaları gösterir.


    e_decals [0,1] : 0 seçildiğinde decals kalkar. decal(parçacık) kurşun delikleri gibi yüzeylerdeki parçalanmalardır.0 ile bu hesaplanmalar kapanır.çatışmalarda performansı arttırsada gerçekçiliği düşürür.


    e_decals_allow_game_decals [0,1] : 0 seçildiğinde dinamik decal efektleri gider fakat arabaların teker izi gibi detaylar kalabilir,çatışmalarda performansı yükseltebilir.


    e_decals_life_time_scale [değer] : dinamik decals efektlerinin kalış zamanıdır 1 = 10 saniyedir.




    Bulanıklık efekti



    r_MotionBlur [0,1,2,3,4,101,102,103,104] : Bu seçenek Motion Blur efektlerinin değerleridir. 0 tamamen kapatır.1 açar,3 object bluruda açar,4 full motion ve object blur efektlerini açar dx10daki efektler dx9 da görülebilir. diğer değerlerde motion blur etkisini arttırır.


    r_MotionBlurShutterSpeed [değer] : bu seçenekte blur efektin yoğunluğunu belirler, yüksek değerler yoğunluğu arttırır.


    g_dof_ironsight [0,1] : 0 seçilirse nişan alındığındaki Depth Of Field yani derinlik efektini iptal eder. performansı yükseltebilir ama gerçekçiliği düşürebilir.


    g_dofset_maxscale [değer] : depth of field efektlerinin yoğunluk oranı 1 normal ayarken 3 ile daha fazla efekt olur.


    g_radialBlur [0,1] : 0 radial blur yani objelerin yanımızda patladığında oluşan efekti iptal eder. performans artışı oluşturabilir.




    Işıklandırma efektleri



    e_dynamic_light [0,1] : 0 seçildiğinde ışıklandırma efektlerini iptal eder. Performans artışı olsada görsellik kaybı olur.


    e_max_entity_lights [değer] : kullanılacak maksimum ışık efektini belirler.


    r_ColorGrading [0,1] : özel ışıklandırma efektini açar, bu efekt için post processing very high da olmak zorunda efekt yandaki resimde görülebilir. Efekt için bakınız :http://www.tweakguides.com/images/Crysis_Colorgrading.gif


    r_ColorGradingDOF [0,1] : Depth of field efekti açıldığında oluşan ışıklandırma efektidir.


    r_Coronas [0,1] : araçların ışıkları , meşaleler gibi özel ışıklandırma efektlerini açıp kapar.


    r_Flares [0,1] : Lens flare efektini açar.


    r_Glow [0,1] : gökyüzündeki belli parlaklık veren ışık efektlerini açar. efekti aşağıdaki linkten gözlemleyebilirsiniz. Efekt için bakınız :http://www.tweakguides.com/images/Crysis_Glow.gif


    r_HDRRendering [0,1] : HDR efektini açıp kapamayı sağlar.


    r_EyeAdaptationBase [değer] : karanlıktan parlaklığa çıkarken oluşan güneşe bakarkenki parlaklık efektini sağlar.


    r_HDRBrightOffset [değer] : HDR nin parlaklık yoğunluğudur.


    r_HDRBrightThreshold [değer] : genel parlama efektini belirler.


    r_HDRLevel [değer] : HDR parlama seviyesini belirler.


    r_SSAO [0,1] : Ambient Occlusion isimli atmosferik parlama efektidir,gerçekçiliği arttırır.


    r_SSAO_amount [değer] : ambient occlusion efektinin yoğunluğunu belirler.


    r_sunshafts [0,1] : güneş ışığının ağaç gibi objelerden parlama efektinin açıp kapamasını sağlar.


    r_Reflections [0,1] : cam gibi su dışı objelerde yansımayı açıp kapar.


    r_Refraction [0,1] : transparan objelerdeki kırılma efektidir.


    q_Shader: shader kalitesini belirlemeye yarayan komuttur. özel shader efekt komutarı vardır,0 = Low, 1 = Medium, 2 = High ve 3 = Very High olur, mesela q_ShaderGlass komutuyla cam yüzeylerindeki shader efektlerini belirleyebiliriz. bazı shader efektlerini high ya da very high da çalışır.




    Gölge Efektleri



    e_shadows [0,1] : Gölgeleri açıp kapamayı sağlar.


    e_shadows_cast_view_dist_ratio [değer] : gölgelerin oluşma mesajesini belirler. değerin düşürülmesi performansı arttırır görselliği biraz düşürür.


    e_shadows_max_texture_size [değer] : gölgelerin çözünürlüğünü belirler. 256, 512, 1024 varsayılan değerdir ama 2048 veya 4096 gibi değerlerde verilebilir tabi performansı büyük ölçüde etkiler.


    r_ShadowJittering [değer] : gölge kenarlığının yumuşaklığını belirler 0 seçildiğinde keskin olur fakat kalitesini düşürür.


    r_ShadowMaskResolution [0,1,2] : gölge özelliklerini belirler, 0 seçilmesi performansı yükseltir ama uzaklardaki gölgelerin kalitesi düşer.


    e_gsm_range [değer] : gölge keskinliğiyle ilgilidir. gölgelerde blur efektidir oluşabilir.


    e_gsm_lods_num [0-5] : kullanılan shadow maps bölgeleriyle ilgilidir.0 tamamen kapatır.




    Genel dünya detayı


    r_FSAA : Full Screen Anti-Aliasing boyutunu belirler.(= 1) ya da (= 0) açık kapar. r_FSAA_samples keskinliği yumuşatma oranını belirler. FSAAProfiles.txt dosyasına \Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Config klasöründen bakmakta yarar var sistemlere göre değişir. shader quality minimum high ayarında Full Screen Anti-Aliasing açılabilir.


    r_UseEdgeAA [0,1,2] : kenar yumuşatma ile ilgilidir. özellikle yeşilliklerdeki kırılmalar bu komut açılırsa giderilebilir. Efekt için bakınız :http://www.tweakguides.com/images/Crysis_EdgeAA.gif


    sys_flash_edgeaa [0,1] : edge anti-aliasing efektlerinin suit görüntüsündeki etkisidir. açıldığında suit yazılarındaki tırtıklar kaybolur.


    r_TexMaxAnisotropy [değer] : Anisotropic Filtering efektinin değerini ayarlar. Daha kaliteli görüntü elde edilebilir ama performansı düşürebilir.


    d3d9_TextureFilter [nearest,linear,bilinear,trilinear] : doku filtrelemesini belirler. düşük seçeneklerde performansı arttırır ama kalite düşer.


    r_TexResolution [değer] : doku çözünürlüğü belirlenir. yüksek değerler kaliteyi arttırı ama performansı düşürebilir.


    r_TexturesStreaming [0,1,2] : bu seçenek doku depolama sistemini ayarlar. Efekt için bakınız :http://www.tweakguides.com/images/Crysis_TexturesStreaming.gif


    r_UsePOM [0,1] : Parallax Occlusion Mapping (POM) efektini açıp kapamayı sağlar. kumsallar kayalıklar gibi yerlerde gerçekçiliği arttııran efekttir.Efekt için bakınız :http://www.tweakguides.com/images/Crysis_POM.gif


    e_lods [0,1] : Level of Detail (LOD) seçeneğini açar. bu seçenek performansı yükselten bir seçenektir o yüzden kapatılmaması gerekir. Çok yüksek kalite için kapatılabilir ama performans büyük ölçüde düşer.


    e_lod_max [değer] : LOD maksimum seviyesini belirler .


    e_lod_min_tris [değer] : LOD seviyesi açıldığında minimum poligon sayısının gösterimini ayarlar.


    e_lod_ratio [değer] : Level of Detail (LOD) mesafe oranını belirler. değerin düşürülmesi performansı arttırır ama kaliteyi düşürür.


    e_detail_materials_view_dist_xy [değer] : yüzeydeki detay seviyesini belirler. değerin yükseltilmesi yüzeylerdeki kaliteyi arttırır ama performansı düşürür.


    e_detail_materials_view_dist_z [değer] : yüzeydeki detay miktarını belirler. değerin yükseltilmesi yüzeylerdeki kaliteyi arttırır ama performansı düşürür.


    e_terrain_texture_lod_ratio [değer] : yüzeylerdeki doku kalitesini belirler. yükseltilmesi bulanıklığı sağlar performansı yükseltir.


    e_view_dist_ratio [değer] : bu seçenek görünen objelerin maksimum mesafe sınırını belirler.


    e_view_dist_custom_ratio [değer] : Sadece özel objeler için görünen maksimum mesafe sınırını belirler.


    e_view_dist_ratio_detail [değer] : detay sahibi objelerin maksimum mesafesi belirlenir.


    sys_LowSpecPak [0,1] : 1 seçildiğinde özel lowspec.pak dosyası aktif olur bu dosyada düşük doku kalitesi etkinleşir, düşük sistemlerde performansı arttırır.



    Parçacık Efektleri



    e_particles [0,1] : 0 seçildiğinde duman çamur gibi parçacık efektleri iptal olur. alevlerdeki kırılma efektleri gibi özel efektlerde iptal olur. yoğun çarpışma ortamlarında parçacık efektlerini kapatmak performansı arttırır gerçekçiliği düşürür.


    e_particles_max_emitter_draw_screen [değer] : parçacık efektlerinin yoğunluğunu belirler. yoğunluğu düşürmek performansı arttırabilir.


    e_particles_lod [değer] : parçacık efektlerinin zenginliğini belirler. yüksek değerler zenginliği arttırır performansı düşürür.


    i_particleeffects [0,1] : 0 seçildiğinde silahlardaki ateşlenme efektini kapatır.performans artar gerçekçilik düşer.


    r_UseGSParticles [0,1] : 1 seçildiğinde Geometry Shader parçacık efektlerini aktif hale getirir. Sadece directx 10 kullanıldığında etkinleşir.


    r_UseParticlesRefraction [0,1] : parçacıkların kırılma efekti açılır. kapandığında yoğun çarpışmalarda performansı yükseltebilir.


    r_UseSoftParticles [0,1] : 1 seçildiğinde yumuşak parçacık efektleri aktif olur, Efekt için bakınız :http://www.tweakguides.com/images/Crysis_SoftParticles.gif



    Bitki Örtüsü ve Vahşi Dünya


    e_vegetation_min_size [değer] : bitki örtüsünün minimum boyutunu belirler. yüksek seçilince bitki örtüsü performans artar kalite düşer.


    e_vegetation_sprites_distance_ratio [değer] : bitki örtüsünün zenginlik oranıdır düşük seçilmesi performansı arttırır gerçekçiliği düşürür.


    e_view_dist_ratio_vegetation [değer] : bitki örtüsünün maksimum görüş seviyesini belirler, düşük seçilmesi bitki örtüsünün uzaklarda gözükmemesine etki eder performansı yükseltir gerçekçiliği düşürür.


    r_VegetationSpritesTexRes [değer] : bitki örtüsünün doku çözünürlüğünü belirler, düşük değerler performansı yükseltir gerçekçiliği düşürür.


    e_proc_vegetation [0,1] : bazı özel bitki örtüsü 0 ile kapanır görsel olarak çok büyük değişiklik olmamakla birlikte performansı yükseltir.


    e_vegetation_use_terrain_color [0,1] : bitki örtüsünün toprakla uyumlu özel rengini açıp kapamayı sağlar.


    e_foliage_branches_damping [değer] : bitki örtüsü hareketi ile alakalıdır. düşük değerler performansı yükseltir gerçekçiliği düşürür.


    e_phys_foliage [1,2] : bitki örtüsündeki fizik efektleriyle ilgilidir. 1 seçilmesi ağaçlar gibi fizik efektlerini etkiler, 2 seçilmesi tüm bitki örtüsünün gerçekçi fizik efektini açmasını sağlar.


    e_vegetation_wind [0,1] : 0 seçildiğinde rüzgardan sallanan bitki örtüsü efekti kapanır. eğer fizik efekti açıksa sallanmaya devam edebilir ama rüzgarda sallanılan efekt olmaz.


    e_flocks [0,1] : 0 seçildiğinde balıklar kuşlar gibi doğa canlıları tamamen kalkar, gerçekçiliği düşürür,performans küçük miktarda artar.


    e_flocks_hunt [0,1] : 0 seçildiğinde eğer gökyüzündeki kuşu vurursanız düşmesi yerine gözden kaybolur, gerçekçilik düşer.



    Gökyüzü Efektleri


    e_clouds [0,1] : 0 seçildiğinde bulutları kaldırır. Performans yükselir ama gerçekçilik düşer.


    e_wind [0,1] : 0 seçildiğinde rüzgar efektini kaldırır.Performans yükselir ama gerçekçilik düşer.


    e_fog [0,1] : 0 seçildiğinde sisi ortadan kaldırır. Performans yükselir ama gerçekçilik düşer.


    e_fog_volumes [0,1] : 0 seçildiğinde sisi kaldırır ama uzaklardaki sis efekti kalır. Deniz altında sis efektide kalkar.


    e_sky_type [0,1] : 0 seçildiğinde statik arka plan olur. arka planda dinamik bulutlar kalabilir.


    r_ImpostersRatio [değer] : bulutların çözünürlük ayarıdır. 1 seçildiğinde 1:1 çözünürlük olur yüksek değerler kaliteyi arttırsada performansı düşürür.


    r_Rain [0,1] : 0 seçildiğinde yağmur efektleri kalkar. performansı yükseltsede gerçekçiliği düşürür.




    Su Efektleri



    r_WaterReflections [0,1] : 0 seçildiğinde suda gözüken çevre yansımalarını kaldırır.gerçekçiliği düşürür performansı arttırır.


    e_water_ocean_fft [0,1] : 1 seçildiğinde Suda Fast Fourier Transform (FFT) teknolojisi açılır. gerçekçiliği arttırsada performansı düşürebilir.


    e_water_tesselation_amount [değer] : su altındaki su hareketlerin yoğunluğu belirlenir.


    r_WaterCaustics [0,1] : 0 seçildiğinde dalgalardaki ışık efektleri iptal olur.


    r_WaterGodRays [0,1] : 0 seçildiğinde su altındaki güneş efektleri iptal olur,gerçekçiliği düşer performans artar.




    Ses Komutları


    i_soundeffects [0,1] : 0 seçildiğinde silah sesleri iptal olur.


    s_SoundEnable [0,1] : 0 seçildiğinde sesler iptal olur.


    s_SpeakerConfig [0-7] : 0-7 arasında sırasıyla 0 = windowstan seçili ayar 1 = Mono; 2 = Stereo; 3 = Headphone; 4 = 4.1; 5 = 5.1; 6 = Prologic; 7 = 7.1. ses seçenekleri vardır.


    s_FormatSampleRate [değer] : KHz frekansı belirlenir, yüksek değerler ses kalitesini arttırır.


    s_FormatType [0-5] : 0 :hiç; 1 = PCM 8-bit; 2 = PCM 16-bit; 3 = PCM 24-bit; 4 = PCM 32-bit; and 5 = PCM 32-bit Float. ses formatı ayarıdır.


    s_MaxChannels [değer] : ses kanalları içindir. ses kartının özelliğine göre seçim yapılabilir. Genelde tüm ses kartlar 32 kanala sahiptir. Audigy serileri 64 kanal, X-Fi ise 128 kanala sahiptir.


    s_MusicSpeaker : bu kısımda bazı ayarlar vardır çoklu hoparlör sisteminin ses seviyesi belirlenebilir.




    Multiplayer Komutları

    Multiplayer komutları geneldesv_, net_, cl_ ve g_ ile başlar


    Name [oyuncuismi] : Multiplayerda oyuncu ismini değiştirmsini sağlar.


    cl_bob [0-1] : yürüyüş ve koşuş esnasıında silahın sallanması efekti , 0 ile kapatılır.


    cl_bandwidth [değer] : saniyede kullanılan bant genişliği ayarlanabilir.stabil ping için değer düşürülebilir.


    cl_packetRate [değer] : serverdan client makinaya gönderilen paket oranıdır.Eğer paket kaybı yaşanıyorsa değer düşürülebilir.


    Komutları girmeden önce con_restricted 0 komutunu yazmayı unutmayın yoksa unknown command hatası alırsınız


    Bu dosyada crysis için kullanılan tüm komutlar vardır

    http://www.tweakguides.com/files/Crysis_Commands.zip


    -------------------------------------------------------

    Crysis Benchmark Aracı


    Bu araç normal crysis test programına göre daha teferruatlı ve menüsüde var bu sayede fps ölçümleri daha verimli oluyor.

     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    linkleri:http://rapid+share.com/files/70158223/CrysisBenchmarkTool_1.04.zip
    http://files.filefront.com/CrysisBenchmarkTool+104zip/;9056365;/fileinfo.html

    program için .net kurulu olması gerekir

    32 bit . net :http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en

    64 bit . net
    http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=B44A0000-ACF8-4FA1-AFFB-40E78D788B00&displaylang=en


    -------------------------------------------------------



    Başlangıç Filmlerini kapatmak

    Ana menüye hızlı ulaşmak için Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Localized\Video klasöründeki .sfd uzantılı videoların isimleri değiştirilir.


    XP veya Vista altında Directx9 Modunda 'Very High' açmak


    Öncelikle bunun 'dx10 hack' olmadığını söylememiz lazım çünkü crytek directx 10' a has bazı efektler hazırlamış durumda ve directx9 altında bu efektleri göremiyoruz.Genede xp altında very high ayarlarınında gayet tatmin edici olduğunu söyleyebiliriz. XP altında very high ayarlarını normalde açamıyoruz ama birtakım ayarlamalarla bu mümkün.

    Bu efektleri açabilmek için (rapid.share aradaki noktayı kaldırın)

    http://rapid.share.com/files/70416179/Crysis_Pack_High_to_VeryHigh__NoFrag_.zip.html

    dosyasını indirip içindekileri \Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\Config\CVarGroups klasörüne çıkartınız, dosyada orjinal yedek dosyalarda mevcuttur. Very High efekt için iyi bir sisteme ve ekran kartına sahip olmak gereklidir.


    XP altında 'Very High'

     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu


    Vista altında 'Very High'

     'Crysis' İnce ayarlar Paylaşım Konusu

    Modlar için bu konuya bakabilirsiniz.

    http://forum.donanimhaber.com/m_19118783/tm.htm

    -------------------------------------------------------


    Tüm çeviri bana aittir umarım yararlı olur

    Crysis için İnce ayarların olduğu site aşağıdadır, komutları ve crysis ince ayarlarla ilgili bu konuda tartışabiliriz arkadaşlar

    http://www.tweakguides.com/Crysis_1.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi venomtrk -- 22 Kasım 2007; 2:58:26 >







  • FPS/TPS bölümünde de vermiştin sanırım, güzel paylaşım eline sağlık
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Kumandan

    FPS/TPS bölümünde de vermiştin sanırım, güzel paylaşım eline sağlık

    evet buradada olması uygun olur dedim
  • Çok güzel paylaşım teşekkürler.
  • Merhaba,

    @Soultrap'in konusundan devam edebilirdiniz, böyle çok dağalacak ki zaten konunun yeri burası değil aslında.

    Teşekkürler,

    Hicks
  • cok guzel paylasim tebrikler
    baya emek vermissin
  • benim gozlerim mi bozulmuş yoksa very high da grafikler daha mı kotu oluyor :)
  • oyunun low da bile görüntüsü çok hoş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Somebodysomeone

    benim gozlerim mi bozulmuş yoksa very high da grafikler daha mı kotu oluyor :)


    senin gözler gitmiş evet
  • süper çalışma, ellerine sağlık.
  • çok emek verilmiş elinize sağlık
  • eline sağlık kardeşim çok yararlı bir paylaşım olmuş
  • hocam elinize sağlık

    naçizane görüşüm oyunun mediumdaki görüntüsü ve fizikleri bile süper

    high görüntü zaten mest ediyor

    birde performansı etkileme durumlarında oyun düşük fps'li görünse bile (örneğin 30 fps bir çok oyun için çok düşük kabul edilse bile) bu oyunda 30 fps de oyun inanılmaz akıcı
  • Hocal ellerine sağlık süper çalışma olmuş..
  • gözün algılaması ztn 25fps, 30fpsde akıcı olması zorunlu bi durumdur..30fpsde akıcı olmasaydı bi göz doktoruna gitmemiz gerekirdi..

    ben de teşekkür etmek istedim çok emek harcanmış belli ki,borç bildim resmen:)
  • Sağol..
  • süper çalışma olmuş hocam
  • Low ve Medium arasında,ve high ile very high arasında çok fark yok;ama medium ile high arasında çok fark var:D
  • Güzel çalışma olmuş. Bende oyunu en yüksek detay seviyesinde (Ultra Details) oynamak için in tam komut listesini vereyim.

    Windows XP de oyunu tamamen Very high details te oynamak için : Oyunun ana klasorunun içine autoexec.cfg dosyası oluşturuyorsunuz. Ve dosyayı notepad ile açıp için aşağıdaki komutları ekliyorsunuz.

    sys_spec_GameEffects = 3
    sys_spec_ObjectDetail = 3
    sys_spec_Particles = 3
    sys_spec_Physics = 3
    sys_spec_PostProcessing = 3
    sys_spec_Quality = 3
    sys_spec_Shading = 3
    sys_spec_Shadows = 3
    sys_spec_Texture = 3
    sys_spec_VolumetricEffects = 3
    sys_spec_Water = 3
    e_foliage_wind_activation_dist = 25
    e_max_entity_lights = 16
    e_obj_quality = 4
    e_particles_max_emitter_draw_screen = 32
    e_particles_quality = 4
    e_shadows_cast_view_dist_ratio = 0.8
    e_detail_materials_view_dist_xy = 4096
    e_detail_materials_view_dist_z = 256
    e_cull_veg_activation = 70
    e_vegetation_sprites_distance_ratio = 1.5
    e_view_dist_ratio_detail = 30
    e_view_dist_ratio_vegetation = 50
    e_water_ocean_fft = 1
    e_water_tesselation_amount = 10
    es_DebrisLifetimeScale = 1
    g_battleDust_enable = 1
    g_breakage_particles_limit = 250
    g_ragdollDistance = 40
    g_ragdollMinTime = 15
    q_Renderer = 3
    q_ShaderFX = 3
    q_ShaderGeneral = 3
    q_ShaderGlass = 3
    q_ShaderHDR = 3
    q_ShaderIce = 3
    q_ShaderMetal = 3
    q_ShaderPostProcess = 3
    q_ShaderShadow = 3
    q_ShaderSky = 3
    q_ShaderTerrain = 3
    q_ShaderVegetation = 3
    q_ShaderWater = 3
    r_BeamsDistFactor = .05
    r_BeamsMaxSlices = 200
    r_ColorGrading = 1
    r_DepthOfField = 2
    r_DetailNumLayers = 2
    r_DynTexAtlasSpritesMaxSize = 32
    r_MotionBlur = 4
    r_ShadowJittering = 2.5
    r_SSAO_quality = 2
    r_SSAO_radius = 2
    r_sunshafts = 1
    r_TexAtlasSize = 2048
    r_Usepom = 1
    r_WaterReflectionsQuality = 3
    r_WaterUpdateDistance = 0.2
    r_TexturesStreaming = 0




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soultrap

    Güzel çalışma olmuş. Bende oyunu en yüksek detay seviyesinde (Ultra Details) oynamak için in tam komut listesini vereyim.

    Windows XP de oyunu tamamen Very high details te oynamak için : Oyunun ana klasorunun içine autoexec.cfg dosyası oluşturuyorsunuz. Ve dosyayı notepad ile açıp için aşağıdaki komutları ekliyorsunuz.

    sys_spec_GameEffects = 3
    sys_spec_ObjectDetail = 3
    sys_spec_Particles = 3
    sys_spec_Physics = 3
    sys_spec_PostProcessing = 3
    sys_spec_Quality = 3
    sys_spec_Shading = 3
    sys_spec_Shadows = 3
    sys_spec_Texture = 3
    sys_spec_VolumetricEffects = 3
    sys_spec_Water = 3
    e_foliage_wind_activation_dist = 25
    e_max_entity_lights = 16
    e_obj_quality = 4
    e_particles_max_emitter_draw_screen = 32
    e_particles_quality = 4
    e_shadows_cast_view_dist_ratio = 0.8
    e_detail_materials_view_dist_xy = 4096
    e_detail_materials_view_dist_z = 256
    e_cull_veg_activation = 70
    e_vegetation_sprites_distance_ratio = 1.5
    e_view_dist_ratio_detail = 30
    e_view_dist_ratio_vegetation = 50
    e_water_ocean_fft = 1
    e_water_tesselation_amount = 10
    es_DebrisLifetimeScale = 1
    g_battleDust_enable = 1
    g_breakage_particles_limit = 250
    g_ragdollDistance = 40
    g_ragdollMinTime = 15
    q_Renderer = 3
    q_ShaderFX = 3
    q_ShaderGeneral = 3
    q_ShaderGlass = 3
    q_ShaderHDR = 3
    q_ShaderIce = 3
    q_ShaderMetal = 3
    q_ShaderPostProcess = 3
    q_ShaderShadow = 3
    q_ShaderSky = 3
    q_ShaderTerrain = 3
    q_ShaderVegetation = 3
    q_ShaderWater = 3
    r_BeamsDistFactor = .05
    r_BeamsMaxSlices = 200
    r_ColorGrading = 1
    r_DepthOfField = 2
    r_DetailNumLayers = 2
    r_DynTexAtlasSpritesMaxSize = 32
    r_MotionBlur = 4
    r_ShadowJittering = 2.5
    r_SSAO_quality = 2
    r_SSAO_radius = 2
    r_sunshafts = 1
    r_TexAtlasSize = 2048
    r_Usepom = 1
    r_WaterReflectionsQuality = 3
    r_WaterUpdateDistance = 0.2
    r_TexturesStreaming = 0



    dosyayi olusturamayanlar icin olusturdum


    http://rapid+share.com/files/70834266/autoexec.cfg




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.