Şimdi Ara

riva 2.05 gelmis artik bagimsiz shader clok var ^^

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
1.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • artik shader ve clock uniteleri bagimsiz oc leniyor

    tabi 163.69 ya da 163.71 olmasi lazim driver inizin bildigim kadari ile


    direk link

    http://rapid___share.com/files/58940106/RivaTuner205-_Guru3D.com_.exe


    alternatif link

    http://downloads.guru3d.com/downloadget.php?id=163&file=7&evp=2d213e528fb556c354432a3976bff55a



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeFurkan -- 29 Eylül 2007; 0:39:54 >







  • arkadaslar direk link ekledim rapid share oradan cekerseniz sevinirim rapid puani :)
  • Sağolasın hocam, bilgi için.

    XP SP2'de şöyle etkinleştirdim:

    "Power User"i açıp "Rivatuner\System"e girdim. "NVAPIUsageBehavior"a 1 değerini verdim ve "OK" diyerek yazılımdan çıktım (bu sırada, ekran kartında hız aşırtma yoktu. Muhtemelen, Riva'nın hız aşırtma seçeneği de devre dışıydı. Yapamazsanız böyle de deneyin).

    Tekrar yazılıma girdiğimde hız aşırtma kısmında "shader clock"un eklendiğini gördüm. "Link" kısmından bağımsız hâle getirip kafamıza göre ayarlıyoruz.

     riva 2.05 gelmis artik bagimsiz shader clok var ^^


    Çok iyi oldu bu.




  • evet mukemmel

    hemen alt+tab denicem simdi

    driver indirdim
  • Program hakkında cok bilgim yok,ogrenmeye calisiyorum.Su anda palitin kendi programi VDO TOOL'dan 750/1900'de calistiriyorum karti.Hızları default'e cektikten sonra,VDO'yu baslangictan kaldirip yeniden başlatıyorum.Bundan sonra, Riva tuner'da gördüğüm Gpu ve bellek hızlarını değiştirmemem için herhangi bir sebep kalmadı değilmi ? Riva'dan başka ayar falan yapmam gerekirmi ?
    Ayrıca Stabiliteyi oyuna girmeden test edebilmenin yolu varmıdır ?
    (Riva Tuner'ı ilk defa kullanıyorumda )



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FxmaN -- 29 Eylül 2007; 1:17:29 >
  • hocam shader clock hızaşırtırma yaparsak oyunlarda ve 3dmark ta etkisi ne derecede?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trkocaer -- 29 Eylül 2007; 1:17:00 >
  • shader direk olarak skor ve fps artisi yapicaktir

    su anda

    648
    1674
    1080 hizlarinda test ediyorum ekran kartini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeFurkan -- 29 Eylül 2007; 1:51:22 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Benim 8600 gt de sahder hızı görünmüyor acaba 162.18 yüklü olduğundanmı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fthkls

    Benim 8600 gt de sahder hızı görünmüyor acaba 162.18 yüklü olduğundanmı?


    Evet. 163.67 ya da 69'dan (hangisi emin değilim) itibaren paralel işlemciler bağımsız ayarlanabiliyor.
  • shader dehset cikti


    eskiden 1566 idi

    su anda 1674 de calisiyor herhangi bir sorun yok gibi

    simdi biraz daha yuksek hizlari denicem

    678 1728 1080 mhz de kastiriyorum ^^
  • 163.71 kurdum yine shader gelmedi Ama boşluğu var orda shader ayarının. 8600 gt de deneyen varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fthkls -- 29 Eylül 2007; 2:30:05 >
  • bak @Tuğer yazmis nasil cikacagini

    birde 678 de kitleniyor

    bende 648 1728 testi yapiyorum
  • Ya arkadaslar bu 2900XT lerde olmuyomu..Bende shader hızı çıkmıyo o.c bölümünde...
  • 648 1726 stabil gibi

    iyice emin olunca shader da daha ileri denicem

    bu arada bu nvidia nin yeni driver i ile alakali

    o yuzden shader ayari var artik bizde

    yani sizde olmamasi doal aticilerde
  • yaklasik 20 dakkadir cok agir bir test uyguluyorum

    648/1728 stabil :)
  • 1 değerini verdikten sonra da shader kısmı çıkmadı ya neyse. Yine de program için teşekkürler. Kurcalamalarım devam ediyor.
  • Bendeki fena takoz çıktı. 1674 ve 1728'de görüntü bozulmaları oldu, Titan Quest ve Atitool'da denerken.

    1620 sorunsuz sadece.

    Neyse, en azından 648'de sorunsuz çalışan çekirdeği var.

    1620 için 675 mhz yapma zorunluluğundan kurtulmuş oldum. Başka da işe yaramadı, bu takoz kartla :)


    Kastırıcı yazılım dediğiniz Atitool'un ünlü testi mi?
    8800 GTX'in shader başarımını yakalamanıza 72 mhz kalmış :)


    Bu arada, Oblivion'da çekirdeği 500'de bırakıp paralel işlemciyi 1200 olarak ayarladığımda 48, 1620 olarak ayarladığımda 51 - 52 kare gösterdi kart. Daha iyi bir sonuç bekliyordum.

    AoE 3 de aynı.

    Daha çok fark olacak oyunlar vardır, umarım.


    @kimkim

    Olması lâzım.

    Öncelikle, hız aşırtma özelliğini resimdeki gibi devre dışı bırakın:

     riva 2.05 gelmis artik bagimsiz shader clok var ^^

    Daha sonra, 1 değerini verin:

     riva 2.05 gelmis artik bagimsiz shader clok var ^^

    "OK" diyerek Rivatuner'i kapatın. Tekrar açın Riva'yı. Hız aşırtma bölümüne eklenmiş olduğunu göreceksiniz.

    Ben, 163.69 ve XP ile nvnews forumlarından edindiğim bilgiler sayesinde bu şekilde etkinleştirdim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Castle Bravo -- 29 Eylül 2007; 3:26:41 >




  • yok hocam bendede yemedi

    648/1674 test ediyorum simdi

    ama bende 675/1728 de rahat 3d mark testi alinir uzun sure sonra cortluyor

    bu arada kastiri test ati deil real time HDR IBL
  • 666/2270/1730 ile az önce 3d05 yaptım sorunsuz bitti

    bu arada ekr. kartı ile ilk defa o-c lu 3d testini bitirdim daha önce 5 mhz de yapsam yarıda bırakıyordu sürücü 163.71

    biraz daha ileri gitmeye çalışacam
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    Bendeki fena takoz çıktı. 1674 ve 1728'de görüntü bozulmaları oldu, Titan Quest ve Atitool'da denerken.

    1620 sorunsuz sadece.

    Neyse, en azından 648'de sorunsuz çalışan çekirdeği var.

    1620 için 675 mhz yapma zorunluluğundan kurtulmuş oldum. Başka da işe yaramadı, bu takoz kartla :)


    Kastırıcı yazılım dediğiniz Atitool'un ünlü testi mi?
    8800 GTX'in shader başarımını yakalamanıza 72 mhz kalmış :)


    Bu arada, Oblivion'da çekirdeği 500'de bırakıp paralel işlemciyi 1200 olarak ayarladığımda 48, 1620 olarak ayarladığımda 51 - 52 kare gösterdi kart. Daha iyi bir sonuç bekliyordum.

    AoE 3 de aynı.

    Daha çok fark olacak oyunlar vardır, umarım.


    @kimkim

    Olması lâzım.

    Öncelikle, hız aşırtma özelliğini resimdeki gibi devre dışı bırakın:

     riva 2.05 gelmis artik bagimsiz shader clok var ^^

    Daha sonra, 1 değerini verin:

     riva 2.05 gelmis artik bagimsiz shader clok var ^^

    "OK" diyerek Rivatuner'i kapatın. Tekrar açın Riva'yı. Hız aşırtma bölümüne eklenmiş olduğu göreceksiniz.

    Ben, 163.69 ve XP ile nvnews forumlarından edindiğim bilgiler sayesinde bu şekilde etkinleştirdim.



    Hocam çok sağolun bende de açıldı shader bölümü nihayet




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.