Şimdi Ara

I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
2
Favori
47.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun uğraşlarım sonucu elde ettiğim açıklamayı yayınlıyorum.
     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!

     I-Shift hakkında her şey!!! Sorunuz kalmasın!







  • abi çok güzel bilgiler eline koluna emeğine sağlık!fakat vites geçişlerini hızlandırabilmek mümkün mü biraz?az da olsa hızlandıracak bir formul var mı?
  • var, bildiğimiz software update... :)
    yakında buraya da gelir, yaptırırsınız. ayrıca bu kadar eski bir konuyu getirdiğin için yeni hb'çiler sana minnettar kalacaktır.
    bu bilgiler yalnızca %20si... kalan dosyaları da bulabilirsem koyarım.
  • allah razı olsun :D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Civic_FK2

    abi çok güzel bilgiler eline koluna emeğine sağlık!fakat vites geçişlerini hızlandırabilmek mümkün mü biraz?az da olsa hızlandıracak bir formul var mı?



    hortlatmışın konuyu
  • I-shift hakkında bazı bilmediğim konuları bilgili arkadaşlara sormak istiyorum.
    Jazz da kullanılan i-shift te performans ve ekonomi modu varmış. Bu nasıl ayarlanıyor?
    Vitesi boş konumdan otomatik konuma getirince motorum stop etmesi gibi pronlemlerden bahsediliyor. Bu doğrumu?
    Diyelim otomatik konumda 4. viteste gidiyoruz. Aracı boşa alıp tekrar otomatik konuma getirebiliyormuyuz?
    Diyelim otomatik konumda 4. viteste gidiyoruz. vitesten yada direksiyon kolçağından "+" yaparsak manuel moda mı geçiyor yoksa tepki vermeden yola devammı ediyor.
    Manuel modda 1. viteste ilerlerken "-" yaparsak boşa mı atar vitesi? yoksa vitesi N konumuna mı getirmek gerekir?
    Manuel modda 1. viteste ilerlerken hiç bir şey yapmadan frena basıp durusak araba stop edermi?

    Cevap verirseniz çok memnun olurum.
  • sırayla:
    jazz'ın o modlarını bilmiyorum
    öyle bir şey yok
    evet
    manuele geçer
    boşa atmaz
    durmaz
  • Bu bilgiler karmaşık gibi görünse de neticede İ-shift bir yarı-otomatik ( robotize ) şanzıman..Bizim için önemli olan vites geçişlerinin sarsınılı ve yavaş olup olmaması, vites seçimlerini doğru yapması ve yakıt tüketiminin kağıt üstünde kalmaması..Bunları da ancak test edebildiğimiz zaman öğreneceğiz...Sanırım 2 hafta içinde bayilerde olacak??
  • Ha bu Rizedeki amucan vefat etti.....

    Mekan yapmışsın, hayırlı olsun.

    Bir soru da ben sorayım: Bu I-Shıft, İ.Melih gibi değil di mi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Ha bu Rizedeki amucan vefat etti.....

    Mekan yapmışsın, hayırlı olsun.

    Bir soru da ben sorayım: Bu I-Shıft, İ.Melih gibi değil di mi?

    değil, onun kadar İ. değil bu I
  • Çok faydalı konu
  • Konu faydalı, hele de 1.5 yıllık bir hort olarak tekrardan kazandırmak süper konu kadar sağlam bu diyaloğu gözden kaçırmamak lazım:



    quote:

    - Bir soru da ben sorayım: Bu I-Shıft, İ.Melih gibi değil di mi?

    - Değil, onun kadar İ. değil bu I.



    Harbiden güldüm haa!
  • Hb kullanıcısı olarak yorumlayayım ıshıft ın bir sıkıntısı yok aslında.Ben içime dert etsemde peder bey vites geçişlerini hiç anlamıyor bile.Ekonomi anlamında çıkarılmış bir otomatikleştirilmiş manuel vitestir.Dsg ile falan karşılaştıranlar var.Araç o kadar iyiki vitesleri gözardı edebiliyorsunuz.2007 aracımı satıp yine aynısından alıcam hatta okadar memnunum.Lpg tavsiye etmiyorum bu arada:D
  • Teşekkütler cok yararlı bilgiler var
  • yokuşta geri kaçırma var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inch

    yokuşta geri kaçırma var mı?


    Yokuşta geri kaçırma normal şartlarda yarı otomatik şanzumanlarda olur ancak honda jazz'ın i-shiftli modellerinde yokuş kalkış desteği standart olduğundan yokuşta geri kaçırma yok!

    Ben bu aracı test ettim ve de bu özelliği gerçekten işe yarıyor.
  • Daha önce civic kullanmış biri olarak B segmentinde araba ararken hiç düşünmedim jazz aldım. Çok hoş araba, kendisindende dsg performansı beklemiyorum ama araba 1. viteste iken bazen sanki manüel arabada debriyaj kavramamış gibi sarsıyor. Yada nasıl anlatsam sanki acemi bir debriyajı iyi ayarlamamışta stop edecekmiş gibi. Ek olarak 1 den 2. vitese geçişler çok hissediliyor ve araç sanki yığılıyor. Son olarakta 3 günlük arabanın el freni 1-2 yıllık arabaymış gibi gevşedi yani boşluk yaptı. Yorumlarınızı bekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahmi2253

    Daha önce civic kullanmış biri olarak B segmentinde araba ararken hiç düşünmedim jazz aldım. Çok hoş araba, kendisindende dsg performansı beklemiyorum ama araba 1. viteste iken bazen sanki manüel arabada debriyaj kavramamış gibi sarsıyor. Yada nasıl anlatsam sanki acemi bir debriyajı iyi ayarlamamışta stop edecekmiş gibi. Ek olarak 1 den 2. vitese geçişler çok hissediliyor ve araç sanki yığılıyor. Son olarakta 3 günlük arabanın el freni 1-2 yıllık arabaymış gibi gevşedi yani boşluk yaptı. Yorumlarınızı bekliyorum


    Arkadaşım yarı otomatik vitesli araçları tam otomatik mantığında ve de beklentisi içinde kullanmamak neredeyse tüm sorunları çözüyor :)

    Burada amaç emisyon kurallarını karşılayabilen ve de aynı zamanda sürücüleri debriyaj külfetinden kurtaran bir otomatik şanzuman olduğundan Honda Civicteki tam otomatik şanzumanla bir tutmamak lazım bunu.

    Burada mantık, bu aslında düz vitesli bir araç ve de debriyaja basma ve de vites değiştirme işlemini araç benim yerime yapıyor diye düşünmek. Yani araç gerçekten debriyaja basıp kavramayı ayırıyor ve de araç bir alt ya da üst vitese geçince de tekrardan kavramayı bırakıyor.

    Bu sebeple; vites geçişlerinde, özellikle de düşük viteslerde ayağı hafifçe gazdan kaldırarak araca kolaylık sağlamak sizin sinirlerine de iyi gelecektir.

    Hem Civic hem de yeni ve eski Jazz kullanmış biri olarak dizayn olarak bence yeni Jazz en güzeli. Yakıt tüketimi olarak ta en başarılısı. Ama senin de bahsettiğin birkaç nokta insanı şaşırtıp bazen aracından da soğutabiliyor.


    El freniyle ilgili olarak mutlaka servise git derim.

    ARacın hayırlı olsun bu arada.

    Haluk




  • O fren padel'ine basan ayakkabılar GırGır'daki Mirsat'ın ayakkabıları değil mi
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.