İlk nesil Fabia'nın yerini 2.nesil Fabia'ya bırakmasından sonra Skoda'nın küçük sınıf ticari temsilcisi olan Fabia Praktik'te artık yerini Yeni Skoda Praktik'e bıraktı. Fabia Praktik
Yeni Praktik
Yeni Skoda Praktik;Fabia bazlı değil Roomster bazlı olmuş.
Fabia Praktik'te sadece 1.4 tdi motor kullanılırken Yeni Praktik'te ise 1.2 12v,1.4 16v benzinli ve 1.4 tdi motor kullanılıyor.
sanırım fiyatları da Roomster'in biraz aşağısında olur.
bilgiler ve resimler "skoda-auto.cz"den alıntıdır.
Benzinové motory (vybrané technické údaje)
"Motor 1,2 12V HTP / 51 kW:
- max. rychlost 158 km/h; - zrychlení (0-100 km) 15,9 s. - kombinovaná spotřeba 6,7 l/100km; - objem palivové nádrže 55 litrů.
Motor 1,4 16V / 63 kW:
- max. rychlost 171 km/h; - zrychlení (0-100 km) 13 s. - kombinovaná spotřeba 6,8 l/100km; objem paliv. nádrže 55 litrů.
Hmotnosti: - pohot. hmotnost 1,2/51 kW** 1 105***/1115 kg; - pohot. hmotnost 1,4/63 kW** 1 110***/1120 kg; - užitečná hmotnost 1,2/51 kW** 550***/640 kg; - užitečná hmotnost 1,4/63 kW** 550***/640 kg; - max. zatížení střechy 75 kg.
Nákladový prostor: - objem nákladového prostoru 1 900 litrů; - délka/výška (mm) – 1605/990 - šířka min./max. (mm) – 1016/1434
* při použití benzinu s nižším okt.č. může dojít k mírnému snížení výkonu; ** platí pro vůz se základní výbavou; *** platí pro vůz se 14“ koly; Dieselové motory (vybrané technické údaje)
Motor 1,4 TDI PD/51 kW:
- max. rychlost 158 km/h; - zrychlení (0-100 km) 16,5 s. - kombinovaná spotřeba 5,3 l/100km; - objem palivové nádrže 55 litrů.
Motor 1,4 TDI PD/59 kW:
- max. rychlost 165 km/h; - zrychlení (0-100 km) 14,7 s. - kombinovaná spotřeba 5,1/5,2* l/100km; - objem palivové nádrže 55 litrů.
tasarımı güzel olmuş. arka tarafı doblo dan çalıntı gibi olmuş. yalnız yan sürgülü kapılar yok. arkadaşların dediği gibi sürgülü kapı ticari araçlarda olmazsa olmaz...
gayet güzel olmuş..
sürgülü kapı olup olmaması önemli değil bence..
arkada koltukta yok bildiğim kadarıyla bunlarda...
bu arabada sürgülü yan kapı var. kapı açma kolu aynı alfa-romeo modellerinde olduğu gibi camın kenarında. yani coupe tarzı gibi olmuş.
Çok güzel ama pahalı olur bu melet
çk güzel sınıfının en şık aracı olmuş
çok tatlı ..rakipsiz olmuş bence..tabi görünüşe aldnmayın çok büyük ve hantal değil..daha oturaklı ve küçük..
eskisinden cok daha iyi duruyor
süper olmuş resmen evrim geçirmiş praktik.Skoda'yı tebrik etmek lazım.
tasarım güzel şık bir araç ama umarım çok pahalı olmaz
tasarım cok güzel olmuş ,fiyatı iyi olursa tutulur
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme