Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (319. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.005
Cevap
45
Favori
754.775
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dizel araç çok masraf açmasından korkuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sabutay7 S kullanıcısına yanıt
    Dizel araç çok masraf çıkartmasından korkuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asdek2 A kullanıcısına yanıt
    Dizel nasıl bilemiyorum bana yardımcı olrsanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba benim aracım dizel otomatik ve satılık.
    ilanda detaylara ulaşabilirsin. ilan no:150521708
  • arkadslar ben bır 406 2.0 coupe almak istıyorum 2000 ve 2003 arası sorun yasamamak için bılddık bı arac olursa iyi olur onere bılecegınız arac varmı bırde tavsıye edemısınız bu aracı bana teşekkurler..
  • onderkilic80 O kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkür ederim fakat otomatik düşünmüyorum bu arada aracınızda harika duruyor allah kaza bela vermesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar kullananlardan yorum istiyorum şuan ciddi ciddi 406 coupe almayı düşünüyorum arabamı sattım ve çok hoşuma gitti bu araç, ama çok fazla yok piyasada beni üzermi onu öğrenmek istiyorum. Ne gibi problemler çıkarıyor, kronik sorun yaşayan varmı? d8 motor diolar galiba ondan olacak muhtemelen.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zante54


    arkadaşlar kullananlardan yorum istiyorum şuan ciddi ciddi 406 coupe almayı düşünüyorum arabamı sattım ve çok hoşuma gitti bu araç, ama çok fazla yok piyasada beni üzermi onu öğrenmek istiyorum. Ne gibi problemler çıkarıyor, kronik sorun yaşayan varmı? d8 motor diolar galiba ondan olacak muhtemelen.


    6 senedir kullanıyorum. Sana mekanik olarak hiçbir problem çıkarmaz. çıkarsa bile motoru sedan 406 lar ile aynı oldugu için kolayca halledilir. hatta kronik sorunlarını ve cevapları ı burda yazdık motor hakkında. ararsan bulursun.

    Sana sıkıntısı kaporta olacaktır kaportasına iyi bak. parçasını bulamazsın. büyük hasarlar, tamir edilmeyecek hasarlar verme. sunroof u da özeldir çalışıyor mu diye iyice bak. Tüp takılabilir sorunsuzca sıkıntı çıkarmaz dediğim gibi motoru sedan ile aynı.

    Onun dışında çok keyifli bir araçtır.

    Bu dediklerim 2.0 için geçerli. 3.0 olanı bambaşka bir araçtır belini büker.




  • sioux kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim baya araştırdım motor ve yürüyen aksamı araca özel değilmiş. Saolasın yakın zamanda alıcam büyük ihtimalle.
  • ARKADAŞLAR 15 GÜN ÖNCE PEUGEOT 406 3.0 CUOPE 1997 V 6 ALDIM ARAÇ HERŞEYİYLE GÜZEL ÇALIŞIYORDU 3 GÜN ÖNCE CANDAN OTOGAZDA LAVATO LPG TAKTIRDIM ŞUAN ARAÇ ÇALIŞMA DÜZENİ BOZULDU ÇALIŞTIRIYORUM KENDİ KENDİNE ROLANTİ DÜŞÜYOR VE STOP EDİYOR BENZİNE ALIYORUM ÇALIŞIRKEN DEVİR DÜŞÜYOR STOP EDİYOR BANA YARDIM EDERMİSİNİZ İSTANBUL ŞİLEDEYİM
  • zante54 Z kullanıcısına yanıt
    Hocam, 8 senedir 2004 model 2.2 benzinli kullanıyorum.

    Aracın hakkındaki genel yorumlarım:

    - Otomobil tarihindeki en güzel dizaynlardan birine sahip olması. Görüntüsü asla eskimiyor. Büyük ihtimalle klasiklerden olacak 10-15 sene içinde.
    - Yol tutuşu mükemmel.
    - 2.2 benzinli için söylüyorum, performansı trafikteki çoğu arabadan daha iyi ama görüntüsüne eş değer değil. Fakat kesinlikle tatminkar.
    - Coupe formlu bir araç olmasına rağmen arka tarafta 2 yetişkin uzun yolda dahi konforlu yolculuk edebilir. Diz, baş ve omuz mesafeleri gayet yeterli. Yalnız arka tarafa sadece kelebek camları denk geldiği için bu kişilerin klostrofobik olmaması gerekiyor. Yine bagaj hacmi 390 lt ile bu sınıf için günlük kullanıma gayet uygun.
    - Malzeme kalitesi el freni etrafı hariç çok iyi. İşçilik kalitesi de gayet iyi.
    - Deri döşeme çok dayanıklı. Benimki 8 senede çatlama dahi yapmadı henüz.
    - JBL müzik sistemi ses kalitesi olarak mükemmel ama mp3 çalma özelliği yok.
    - Normal bakım ücretleri çok uygun bu tarz bir araca göre. Ama parça değişimlerinde istenen bedeller tuzlu. Bu sebeple mutlaka kasko yaptırmalı.
    - Benim aracımdaki orjinal jantlar hoşuma gitmiyor(nautilus tipi).
    - Şu an 91000 km deki aracımı 0 km almıştım. Sunroof motorunun bozulması ve 7. senede egsoz son susturucusunun paslanması hariç 1000 tl'yi aşan hiç bir sorun çıkarmadı. Motor, şanzıman, yürüyen gayet sorunsuz. Ama boya ve pas konusuna dikkat etmek lazım.
    - Yakıt tüketimi günümüzün modern araçlarına nazaran yüksek. Kışın şehir içi ortalamam 11,8. Gerçi sürekli kısa mesafe kullandığım için tam motorun tüketimi düşecekkken benim kullanımım bitiyor. Kışın şehir içi 11 lt yazın 10 lt civarı bir ortalaması olacağını tahmin ediyorum iyi bakılmış bir 2.2 Coupe'un.
    - Taşıt vergisi özellikle ilk senelerde belimi büktü. Şu an senelik 1100 civarı.
    - Yan camlarda çerçeve olmadığı, özel bir kapanma sistemi olduğu için özellkle kış aylarında bozulmalar yaşanabiliyor(bu arada Ankara kışından bahsediyorum) Fakat serviste basit müdahaleler ile gideriliyor.
    - Aracın piyasada temizini bulmak çok zor.Zaten toplam olarak Türkiye'de 2.0-2.2 ve 3.0 olarak 200-300 civarında satıldığını düşünüyorum. Satılık olarak genelde 10-12 arasında oluyor sürekli piyasada. Benim gördüğüm en temiz 406 Coupe şu an satılık durumda. Adana Peugeot bayii sahibinin kendi aracı anladığım kadarıyla. 2004 model, makyajlı ve 2.2 benzinli bir araç. 50000 km civarı olduğu yazılmış. Fotoğraflardan çok diri görünüyor. 35.000 tl istemişler. Bence biraz pazarlıkla bu araç düşünülebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: millice

    ARKADAŞLAR 15 GÜN ÖNCE PEUGEOT 406 3.0 CUOPE 1997 V 6 ALDIM ARAÇ HERŞEYİYLE GÜZEL ÇALIŞIYORDU 3 GÜN ÖNCE CANDAN OTOGAZDA LAVATO LPG TAKTIRDIM ŞUAN ARAÇ ÇALIŞMA DÜZENİ BOZULDU ÇALIŞTIRIYORUM KENDİ KENDİNE ROLANTİ DÜŞÜYOR VE STOP EDİYOR BENZİNE ALIYORUM ÇALIŞIRKEN DEVİR DÜŞÜYOR STOP EDİYOR BANA YARDIM EDERMİSİNİZ İSTANBUL ŞİLEDEYİM

    aferin sana.

    o motora lpg taktırman üstelikte lovato.. cahil cesareti gerektiren bir iştir

    3.0 motorun mekaniği çalışma şekli sensörleri taban tabana bambaşka bir olaydır bu forumda bu konuda yardım bulabileceğini sanmıyorum. usta da anlamaz o motoru. İngiliz forumlarında kullanıcısı çok. ordan yardım alabilirsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sioux

    quote:

    Orijinalden alıntı: millice

    ARKADAŞLAR 15 GÜN ÖNCE PEUGEOT 406 3.0 CUOPE 1997 V 6 ALDIM ARAÇ HERŞEYİYLE GÜZEL ÇALIŞIYORDU 3 GÜN ÖNCE CANDAN OTOGAZDA LAVATO LPG TAKTIRDIM ŞUAN ARAÇ ÇALIŞMA DÜZENİ BOZULDU ÇALIŞTIRIYORUM KENDİ KENDİNE ROLANTİ DÜŞÜYOR VE STOP EDİYOR BENZİNE ALIYORUM ÇALIŞIRKEN DEVİR DÜŞÜYOR STOP EDİYOR BANA YARDIM EDERMİSİNİZ İSTANBUL ŞİLEDEYİM

    aferin sana.

    o motora lpg taktırman üstelikte lovato.. cahil cesareti gerektiren bir iştir

    3.0 motorun mekaniği çalışma şekli sensörleri taban tabana bambaşka bir olaydır bu forumda bu konuda yardım bulabileceğini sanmıyorum. usta da anlamaz o motoru. İngiliz forumlarında kullanıcısı çok. ordan yardım alabilirsin.

    yaktı kendini desene..




  • sx full S kullanıcısına yanıt
    DEĞERLİ ADAMLAR BANA LPG OLUR DEDİ ŞİMDİ BU GÜN ARADILAR ATEŞLEME BOBİNİ VE KABLOLARI ARIZALI DİYORLAR. ARIZA TESPİT CİHAZINDA O ŞEKİL ARIZA VERİYORMUŞ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millice

    DEĞERLİ ADAMLAR BANA LPG OLUR DEDİ ŞİMDİ BU GÜN ARADILAR ATEŞLEME BOBİNİ VE KABLOLARI ARIZALI DİYORLAR. ARIZA TESPİT CİHAZINDA O ŞEKİL ARIZA VERİYORMUŞ

    ardından maliyeti de söylemiş olmalılar ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millice

    DEĞERLİ ADAMLAR BANA LPG OLUR DEDİ ŞİMDİ BU GÜN ARADILAR ATEŞLEME BOBİNİ VE KABLOLARI ARIZALI DİYORLAR. ARIZA TESPİT CİHAZINDA O ŞEKİL ARIZA VERİYORMUŞ
    bobini anladıkta kabloları neymiş:D ocağını söndürecekler heralde.. genelde oyle olur zaten lpg olmadımı araca değiştir babam değiştir. 2.0 olsa yardımcı olmaya çalışırdımda malesef.. sioux un dediği gibi maliyetide soyledilermi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: millice

    DEĞERLİ ADAMLAR BANA LPG OLUR DEDİ ŞİMDİ BU GÜN ARADILAR ATEŞLEME BOBİNİ VE KABLOLARI ARIZALI DİYORLAR. ARIZA TESPİT CİHAZINDA O ŞEKİL ARIZA VERİYORMUŞ

    benim 2.0 ı öğrenirken sık sık bu v6 ile ilgili konuları denk geldiği için okuyordum arıza tespit cihazında kaç numaralı silindir arıza veriyormuş onu bi öğren. birde evet kablolar ne alaka ? şurası sana bir fikir verebilirir. 2.0 gibi ray yok v6 da coil'ler tek tek. parça kodu da 5790.94 pejoya bi aç sor bakalım kaç paraymış bobin.

    http://www.406coupeclub.org/Files/HowToGuides/Ignition%20-%20Replace%20coil%20units%20on%20an%20ES9J4S%20V6%20engine.pdf

    silindir ateşleme hatasını harbiden gördüyse orda bobindir.




  • Merhabalar.
    406 sv 2,0 HDI aracın
    Bugün itibari ile sağ aynayı söktüm.Üstündeki aynalar katlanır olmasına rağmen şöför tarafından kumanda edilen aynalar bir türlü kapanmıyor.Ayrı elektrik çektiğimde aynalar katanıyor.Fakat koldan katlama moduna altığımda herhangi bir tepki vermiyor.Sol kapı yüzünde boşta bir soket durmakta fakat kumandaya girişi yok.Acaba diyorum kol mu farklı katlanır araçlara baktığımda da kol farkı bulunmamakta.Konu ile ilgili aynı durumu yaşamış çözüm bulan arkadaşlardan yardım beklemekteyim.

    iyi forumlar.
  • Feryancı61 kullanıcısına yanıt
    cam düğmesinin bulunduğu kumanda kolu farklı olabilir. katlanır aynası olan arkadaşlar cevap verecektir
  • merhabalar
    406 alma arefesindeyim
    d8 ve d9 kafamı karıştırdı
    düşük km de d9 bulmadım ama 76binde d8 var
    tabi otomotik deri koltuk olma şartı ile sunrof şart değil
    sizce 100bin km üstü d9'u mu 76binde ki d8 i mi tercih etmeliyim
    bu arada
    d8 in linki
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-orjinal-76000-de-degisen-yok-hatasiz-158141988/detay
    yorumlarınıza ihtiyacım var zira gönlümün kafası karşık




  • 
Sayfa: önceki 317318319320321
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.