Şimdi Ara

Elektrikli otomobillere yerli şarj çözümü: Volti Akıllı Şarj

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elektrikli otomobillere yerli şarj çözümü: Volti Akıllı Şarj



    Elektrikli araçların popülaritesinin artmasıyla birlikte şarj çözümlerine yönelik ihtiyaç da aynı oranda yükseliş gösteriyor. Hal böyle olunca otomotiv tedarikçileri de dönüşüme ayak uydurup bu ihtiyaca yönelik ürünler geliştirmeye başladı.



    65 yıldır otomotiv yan sanayiinde faaliyet gösteren Sertplas da bu kapsamda dünya elektrikli araç piyasasını yüzde 100 yerli "Volti Akıllı Şarj" ile tanıştırmaya hazırlanıyor. Dört ürün gamından oluşan Volti, TÜBİTAK ve İstanbul Teknik Üniversitesi'nin katkılarıyla geliştirildi. Uluslararası protokollere uygun olan Volti'nin yazılımından tasarımına kadar yerli olarak üretildiği ifade ediliyor.



    Volti, şarj süresince oluşabilecek tüm aksaklıklara karşı hazırlıklı olacak şekilde geliştirilmiş. Öyle ki sistemin ısınma ve şebeke dalgalanması gibi aksaklıklarda şarj işlemini beklemeye aldığı belirtiliyor. Özel yazılımı sayesinde şarjın güvenliğini kontrol ettiği ve her şey normale döndüğünde şarja kaldığı yerden devam ettiği de verilen bilgiler arasında. Şirket bunun Volti'yi rakiplerinden ayıran en önemli özellik olduğunu vurguluyor.



    Ayrıca Bkz.Peugeot Türkiye'den şubat ayında sıfır faiz fırsatı



    Volti Akıllı Şarj ürünleri portatiften şarj istasyonuna kadar geniş bir kullanım ağı sunacak şekilde tasarlanmış. Bunlar Volti Home, Volti Station, Volti Go ve Volti Cable olarak adlandırılıyor. Volti Home ev veya apartman otoparkına kurulan bireysel bir çözüm olarak karşımıza çıkarken, Volti Station ise şirketler, istasyonlar gibi çoklu kullanıcıya hitap eden alanlara kuruluyor. Her iki üründe de 7.4 kW ve 22 kW şarj seçeneği bulunuyor.



    Tıpkı cep telefonunuzun şarj aleti gibi yanınızda taşıyabileceğiniz portatif Volti Go ise aracınızı herhangi bir ev tipi prizden şarj edebilmenizi sağlıyor. Bu kapsamda şarj için kullanılacak prizin Elektrik İç Tesisleri Yönetmeliğine uygun olması gerekiyor. Volti Cable da adından anlaşılabileceği üzere şarj ara kablosu olarak karşımıza çıkıyor ve 22 kW'a kadar güç aktarımını destekleyerek aracınızı şarj istasyonlarında kendi kablonuzla şarj etmenizi sağlıyor.



    Sertplas Ar-Ge merkezi tarafından çalışmaları yürütülen yüzde yüz yerli DC Şarj İstasyonunun da kısa süre içinde piyasaya sunulmasının planlandığı belirtildi.









  • inşallah tutar.

  • İçten yanmalı teknolojiyi yakalayamadık, umarım elektrik teknolojisinde dünyanın gerisinde kalmayız. Her ne kadar hükümetin politikalarından hoşlanmasam da bu yönde attıkları adımları takdir etmem gerekiyor. Umarım içi boş olmaz.
  • En hızlı şarjda 250 kW/saat ile yapılabiliyor dünyada ev tipi için normal ama yine de biraz daha fazla olsaydı keşke.
  • Zaten Türkiyede de elektrikli arabalar sata sata peynir ekmek olmuştu ...

  • çok iyi haber. taycanı şarj etmek eziyetti. hep mercedesi kullanıyordum üşenip.

  • Ohh be biraz gelişsin de enayilerden daha fazla ötv alsınlar. Sarayın masrafı çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elin yabancısı ısıyı kontrol altında tutmak için pilleri devreleri daha akılcı tasarımlarla üretip gerekirse komponentler üzerine soğutucu blok koyar. Şebeke dalgalanmasın diye doğrudan santral veya dağıtım ağı üzerinden gerekli önlemleri alır. Velhasılıkelam elin yabancısı ateşin kaynağına su tutar bizimkiler ortasına. Bayağı uğraşmışlardır eminim!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ussuz -- 10 Şubat 2021; 22:16:1 >
  • TheJudgé kullanıcısına yanıt
    Sadece kendini düüsnme yurt disinda kurulabilir bu sistemler veya gelecekte burda kullanirsin

  • bir bizim türkiyeye gelmedi ne zaman gelecek acaba

  • Last Troll Bender kullanıcısına yanıt

    Elektrikli otomobillere yerli şarj çözümü: Volti Akıllı Şarj 

  • zibilyon tane alternatif var, bunun farkı ne ?

    https://insideevs.com/features/341500/the-ultimate-buyers-guide-to-home-ev-chargers-plus-top-5-picks/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle bir anlatıyorsunuz ki sanki geliştirmek ve üretmek zor gibi. Ayrıca çoklu kullanıcıya hitap eden istasyonda 22 kW şaka mı?
  • gun kullanıcısına yanıt

    Hocam gece şarjda olacağı için bu süreler gayet yeterli gibi. Hızlı şarj ev için gereksiz maliyet artırabilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sml_akyz S kullanıcısına yanıt
    Yeterli canım o şekilde sorun yok ama ne bilim insan yine de hızlı olsun istiyor belki iki şarj paylaşımı yapacağım
  • gun kullanıcısına yanıt

    Zaten her araçta mevcut olmuyor mu? Daha almadığım için pek bilmiyorum ama baktığım ilanlarda mevcut diye hatırlıyorum canım ;)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RAIZEN kullanıcısına yanıt
    bu yönde attıkları adım olarak elektrikli araçlara geçen hafta getirilen %60 ötv den bahsediyorsunuz sanırım

  • sml_akyz S kullanıcısına yanıt
    Her araçta özel ev tipi şarj aleti vermiyorlar siz normal fişe taksanız 24 saatte bitmez şarjı. 3 faza taksanız daha iyi ama onu ayarlatmak gerek en iyisi tüm işlemleri sizin yerine yapan ve daha yüksek güç veren bu tür özel şarj istasyonları.
  • Eski araçları elektirikliye dönüşüm kiti üretmeliyiz bu yolla kasa şasi üretim için hem sermaye biriktirir hem bunun sırasını atlayıp piyasade yer almamız mümkün hemde yakıt tasarrufu sayesinde en büyük ithalat kaleminden kurtulmak mümkün olur.

  • murettep kullanıcısına yanıt
    Üretimden bahsediyordum. En azından bir şeyler için çaba gösteriliyor. Bardağın dolu tarafından bakmak lazım.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.