|
Temsa'dan İsveç'e elektrikli otobüs ihracatı
-
-
Tebrikler temsa, karsan gibi minibüs ve otobüs konusunda başarılı yerli ve milli şirketlerimiz var bu başarıyı otomobilde de görme dileğiyle.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Akmina34
Tebrikler temsa, karsan gibi minibüs ve otobüs konusunda başarılı yerli ve milli şirketlerimiz var bu başarıyı otomobilde de görme dileğiyle.Temsa satılmıştı diye hatırlıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sonra da geri alındı diye biliyorum.
-
Tebrik ederim. Başarılı işlerinizin devamı gelir umarım. Sonuçta milli değer üretmek zor zanaat.
-
şirketin yarısı skoda ya ait.
-
elektriğin gerçekte nasıl üretildiğini biliyor musunuz? heryerde görebileceğiniz yüksek pilon üstündeki çıplak kablolar üzerinden atmosferdeki onbinlerce voltluk elektriği çekerek. 10binlerce voltta amperaj düşüktür trafo ile 380, 220, 110 volta indirerek bir şehri karşılayacak amperaj sağlanır.
elektrik termik hidrolik santralde rüzgar türbin güneş solar tesislerinde üretilmiyor.
elektrikli araçların elektriğini ancak atmosfer katrilyonlarca GWh 'lık elektrik potansiyeli karşılayabilir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sabancı , Skoda %50-50
-
quote:
Orijinalden alıntı: interwap
Sabancı , Skoda %50-50Yerli ve milli değil demek ki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Akmina34
Tebrikler temsa, karsan gibi minibüs ve otobüs konusunda başarılı yerli ve milli şirketlerimiz var bu başarıyı otomobilde de görme dileğiyle.Sabancı malta vatandaşı
-
Bende diyom bu teller niye yerin altindan gitmiyorda 20 metre yukarda ondanmis demekki -
Ağır saçmalamışsın,
Elektrik santrallerde üretilir, iletim sırasında daha az kayıp olması için düşük akım yüksek voltajla (110bin veya 220bin volt, mesafeye ve toplam enerji miktarına bağlı tabi) çıplak kablolarla iletilir, sonra trafolarla 30bin, sonra 480 ve/veya 220 volt a düşürülür.
Atmosferden elektrik üretilse petrol için millet bir birini mi öldürür
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yalnız, tebrik ederim. Bu işin peşini bırakmayıp işi yurt dışından koparmak herkesin kârı değil. -
2.5 yıl Temsada otobüs üretimde çalışmış ve bu otobüslerin protatiplerini görmüş birisi olarak satışların devamının gelmesini dilerim. -
Çin Shangai civarında 380 metrelik pilonlar var. elektrik iletmek için 380 metre yüksege cıkmanın mantıklı bir açıklaması yok. tek açıklama yüksek atmosferde elektrik çekiliyor olması.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
pc'me bağlı kesintisiz güç kaynağı akünün 12 voltunu 220 volta dönüştürmek için göbeği çatlıyor. volt yükseltmek zor iş
elektrik santralindeki jeneratörün ürettiği üreteceği elektriği 100k - 220k volta dönüştürmek hem zor hem cok riskli hem de yüksek kayıpları olan bir operasyon. öyle bir yükseltme devresi şehirlere 7x24 kesintisiz elektrik sağlayamaz.
ancak elektriği indirgeme olabilir. atmosferdeki 110k - 220k volt elektriği 110V , 220V 'a indirgemek hem kolay hem düşük riskli hem de cok az kayıplı. sehirlere 7x24 kesintisiz elektrik verilmesini açıklar.
petrol dediniz. benzin mazot lpg petrolden değil rafineri tesislerinde havadaki karbon sudaki hidrojenden sentetik olarak üretiliyor. benzin mazot falan hepsi hidrokarbon.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu dediğin elektrik hatlarının inşasında çalışmış biri olarak söyliim, ya milleti yiyorsun yada saftiriksin
Elektrik üretim santrali olmadan sadece iletim hatlarıyla elektrik nasıl üretiliyor ya bana bi anlat allah rızası için
Milyarlarca dolar harcanıyor o santraller için( baraj, nükleer, doğalgaz çevrim v.b.) , bu kadar şey boş, halbuki bi kablo çeksek olacak
Yukardan gitme sebebi güvenlik, dediğin gibi çıplak kablo ve 110bin volt, 300m yukardan gidiyorsa ya engel geçiyordur, yada altından gemi v.b. trafik geçiyordur.
Ayrıca yazın sarkar o kablolar kışın süner, onun da hesabı ayrıca yapılır,
Neyse hayatta başarılar sana
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anlattığınız şeyler ilkokul bilgileri.
elektrik hatlarının inşasında hangi pozisyonda çalıştınız? CEO mu, amele mi?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: berkandinçay
elektriğin gerçekte nasıl üretildiğini biliyor musunuz? heryerde görebileceğiniz yüksek pilon üstündeki çıplak kablolar üzerinden atmosferdeki onbinlerce voltluk elektriği çekerek. 10binlerce voltta amperaj düşüktür trafo ile 380, 220, 110 volta indirerek bir şehri karşılayacak amperaj sağlanır.
elektrik termik hidrolik santralde rüzgar türbin güneş solar tesislerinde üretilmiyor.
elektrikli araçların elektriğini ancak atmosfer katrilyonlarca GWh 'lık elektrik potansiyeli karşılayabilir.
Burdan şunu çıkarıyoruz:
Kendini akıllı sanan herkes aptaldır. Bu aptallar, bilgisiz aptallardan da aptaldır (Şekil A). Ve evet, son zamanlarda gördüğümüz gibi, aptallık bulaşıcıdır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Greylights -- 28 Kasım 2020; 22:9:47 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: berkandinçay
pc'me bağlı kesintisiz güç kaynağı akünün 12 voltunu 220 volta dönüştürmek için göbeği çatlıyor. volt yükseltmek zor iş
elektrik santralindeki jeneratörün ürettiği üreteceği elektriği 100k - 220k volta dönüştürmek hem zor hem cok riskli hem de yüksek kayıpları olan bir operasyon. öyle bir yükseltme devresi şehirlere 7x24 kesintisiz elektrik sağlayamaz.
ancak elektriği indirgeme olabilir. atmosferdeki 110k - 220k volt elektriği 110V , 220V 'a indirgemek hem kolay hem düşük riskli hem de cok az kayıplı. sehirlere 7x24 kesintisiz elektrik verilmesini açıklar.
petrol dediniz. benzin mazot lpg petrolden değil rafineri tesislerinde havadaki karbon sudaki hidrojenden sentetik olarak üretiliyor. benzin mazot falan hepsi hidrokarbon.Dediğiniz şeyler çok gülünç. Santal çıkışında elektrik trafo vasıtası ile AC-AC şekilde yükseltilir. Bahsettiğimiz 12 VDC den 220 V AC ye çevirmekten farklı. Trafolarda düşük gerilimi yüksek gerilime sargı oranlarını değiştirerek çevirmek çok kolay ve kayıp çok az. Atmosferden elektrik almak diye bir şey yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Tebrikler temsa, karsan gibi minibüs ve otobüs konusunda başarılı yerli ve milli şirketlerimiz var bu başarıyı otomobilde de görme dileğiyle.
|
Sabancı malta vatandaşı |
Ağır saçmalamışsın, Elektrik santrallerde üretilir, iletim sırasında daha az kayıp olması için düşük akım yüksek voltajla (110bin veya 220bin volt, mesafeye ve toplam enerji miktarına bağlı tabi) çıplak kablolarla iletilir, sonra trafolarla 30bin, sonra 480 ve/veya 220 volt a düşürülür. Atmosferden elektrik üretilse petrol için millet bir birini mi öldürür |
şirketin yarısı skoda ya ait.
|
Burdan şunu çıkarıyoruz: Kendini akıllı sanan herkes aptaldır. Bu aptallar, bilgisiz aptallardan da aptaldır (Şekil A). Ve evet, son zamanlarda gördüğümüz gibi, aptallık bulaşıcıdır. |
Benzer içerikler
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X