|
Seyir halindeki Tesla Model S'in cam tavanı uçtu
-
-
çüş
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Arkadaş bu tarz şeyler neden hep Çin'de oluyor? Nufus çok olduğu için mi?
Bi de "üçüncü taraf yetkili servis" nedir yahu? Yetkili servis mi değil mi bu şimdi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilkerinanç -- 24 Kasım 2020; 14:7:13 > -
Dışardan bir müdahale olmuş zaten. yoksa bu kadar kolay uçamaz. hız yaptıktan sonra kopuyor.
-
Yetkili servis ancak Teslanin kendi servisi değil. Başka bir servis firması tesla bakım lisansı alabiliyor. Sanırım Türkiyede de var böyle firmalar
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yani sonuçta yetkili servis. Kaçıncı taraf olduğu Tesla'nın problemi.
Lisans vermeyecek o zaman veriyorsa da bu tarz olaylarda "Ya işte üçüncü taraf bi yetkili servisti, biz olsak olmazdı böyle" der gibi konuşmayacak.
-
Sanırım yok öyle bir olay Tesla satışıda serviside kendi yapıyor.
-
bizdeki pejonun kia da yaptığı gibi opelin renaulta yaptığı gibi fordun fiata baktığı gibi sanırım
çok ayrı firmalar ama servisleri aynı çatı altında
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lınc -- 24 Kasım 2020; 14:35:8 > -
Tr'de olsa ikinci elde %10 civarı kayıp. Tavanı işlemli araç sonuçta.
-
Bu işçilik problemi gibi görünüyor.
-
Ne güzel işte cabrio olmuş
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Aracın sahibiyle mümkün olduğunca hızlı iletişime geçtiklerini belirten Tesla, konuyla ilgili ilk açıklamasında "Yaptığımız ön inceleme sonrasında araçtaki tavan camının üçüncü taraf bir yetkili serviste değiştirilmiş olduğunu tespit ettik. Olayın sebebini araştırmaya devam ediyoruz." ifadelerine yer verildi. Şirket, tavan camını değiştiren yetkili servisin ismini açıklamadı.
Sanki her yerde yetkili servisi varmış gibi
Youtube 'da biri yetkili servise Avusturya 'ya götürmüştü aracı, şuanda da bildiğim kadarı ile Türkiye 'de yetkili servisi yok, bir işleminiz olursa özel servis veya sanayi.
-
İç dizaynı yüzünden hiç almayacağım araba
Audi bmw devam -
Satış ve servisliğini kendi yapıyor ama aynı zamanda yazılım ve parça desteği verdiği üçüncü taraf servisler de var. Tabi bunlar orjinal servisler gibi araca özel işçilik ve onarım eğitimi alıp eleman yetiştirmiyorlar. Klasik servis mantığı, çoğu da genel olarak elektrikli araçların tamirini yapıyor zaten sadece teslaya özel değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Greylights -- 24 Kasım 2020; 22:11:16 > -
Çin deyince insan şüpheleniyor. Çakma tesla olmasın?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sanki bağcılar sanayide yaptırmış kim inanacak buna bu teslada iyice insanların aklıyla dalga geçmeye başladı tanıtım sırasında kırılmaz denilen cam kırıldı sonraki elon musk un açıklamasıda cabası tesla bu cam işini pek gıvıraramadı cam işine girmesse daha iyi olacak gibi
-
Bu adam tesla başta olmak üzere bir çok elektrikli araç servisini yapıyor. Tesla da yazılımına kadar müdahele edebiliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yıl olmuş 2020. telefonlarda 100mp kameralar cartlar curtlar. 240p araç kamerası nedir ya
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Arkadaş bu tarz şeyler neden hep Çin'de oluyor? Nufus çok olduğu için mi? Bi de "üçüncü taraf yetkili servis" nedir yahu? Yetkili servis mi değil mi bu şimdi? |
Yani sonuçta yetkili servis. Kaçıncı taraf olduğu Tesla'nın problemi. Lisans vermeyecek o zaman veriyorsa da bu tarz olaylarda "Ya işte üçüncü taraf bi yetkili servisti, biz olsak olmazdı böyle" der gibi konuşmayacak. |
Dışardan bir müdahale olmuş zaten. yoksa bu kadar kolay uçamaz. hız yaptıktan sonra kopuyor.
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X