|
Işın izleme destekli Watch Dogs:Legion, RTX 2080 Ti’a resmen nal toplattı
-
-
Nvidia o ara gazla parsayı topladı ya ona bakar. Millet sanki devrim olmuş gibi aldı tonlarca para verip .... Normal oyunlarda performanslar diğer kartlarla olağan şekilde farklılık gösterirken sırf "devrimsel" ray tracing tek. var diye o kadar fark verip bunları aldı millet. Olacaktır belli gelişmeler iyileştirmeler ama yine de konsolları bekleyelim görelim bakalım ...
-
Ne zaman yeni bir teknoloji gelirse, fps düşüyor, ne zaman tamam oldu dediysek, yeni birşey çıkıyor performans geriye gidiyor. Yıllardır böyle, nasıl bir saçmalık dönüyorsa artık.
Bi salın artık, yok saçmış, yok yansımaymış, yok kıl tüymüş bi salınya bi yolda gidin gidilen noktayı temizce bi görelim ya.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lyc -- 14 Temmuz 2020; 23:2:30 >
-
ya ne olacağıydı?, rtx serilerinin içindeki rt çekirdekleri daha coç cok yetersiz, anca 640-480 vs gibi çözünürlüğe küçültüp ışını öyle izleyecekler,5-6 nesil sonra hem büyük normal çekirdek hem bol rt çekirdekleriyle anca adama benzeyecek
-
Tipik ubisoft berbat optimizasyon vakası
-
2080Ti performansına karşılık aldığın grafiğe bak çay demle yatacak yerin yok ubisoft.
-
3080ti 45fps mi verecek o zaman
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ubisoft'un rt olmayan oyunları ne kadar optimizeydiki rt'li oyunları optimize olsun.
-
Hep israilin oyunları bunlar..
-
sal gitsin, ayarlara gir ve tüm ayarları en düşük seviyeye getir. hepsi bu, çok kafaya takma.
-
Herşeyi ultra yap, çözünürlüğe aban, kapat ışını mışını. mis gibi oyna. optimize olunca kullansınlar bi zahmet.
-
Hay ağzına sağlık.
-
Işın izleme 90'lardaki 3d oyunlarda bile vardı, buradaki olay ise gerçek zamanlı ışın izleme. Grafiklerin illaki etkileyici gözükmesi için gerçek zamanlı ışın izlemeye gerek yok, işi öyle lanse ediyorlar ama öyle değil. Bu sadece yapımcının işi kolaylaştırır. Ama real time olunca ortamla etkileşim daha iyi oluyor çünkü statik ayarlama yaptığınızda bütün ihtimalleri değerlendirmeniz gerekmekte, bu bazı sahnelerde zor veya imkansız olabilir. Öbür türlü tablo gibi görüntü istiyorum dersin real time olmadan da gayet bu görüntüyü hatta daha iyisini yakalarsınız.
Benim düşüncem ortamda etkileşime geçebileceğimiz(önüne geçip ışığı kesmek, gölgemizi etkileyecek ışık kaynakları vs) ışınların dışında kalan kısmın gerçek zamanlı izlenmesine gerek yok, şov olsun diye ortamdaki her ışını izlersen 30 karede olur daha da kötüsü.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .V. -- 14 Temmuz 2020; 23:44:11 > -
Tipik ubisoft.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Dlss varken sorun olmaz direk 60 fps yapar aynı görüntü kalitesinde. dlss 2.0 ile ilk versiyonun aksine bir tarih yazdı adamlar neredeyse.
3xxx serisi ile dlss 3.0 gelecek zaten. dlss 2.0 bile aşırı iyiyken 3.0 ile yerini sağlamlaştıracaktır.
-
İlk iki WD oyunu optimize konusunda kötünün iyisiydi zaten. Çok bir şey beklememek lazım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
merak etmeyin zaten oyun çıktığında downgrade olacağı için kartlar zorlanmaz :)
-
Ultra ile High arasında , oyunun akışı içerisinde , zaten dikkat etmeyiz , edemeyebiliriz , bu oyun için veya başka oyun için diyemiyorum , bunu 3 aylık BF5 oynadığım zamanda fark ettim , cayır cayır çatışıyorum , RTX ultra olsa fps düşüyor , eee ULTRA olunca ben oyunun atmosferinde adam bulup vuracam diye buna bakmıyorum , HİGH yapıp fps yüksek alıp keyfime bakıyordum .... * Başka bakış açısı dile getirmek istedim , aradaki zaman farkında gelen güncelleme vs vs olduysa bilemem çünkü geçen sene 3 ay kadar oynamıştım dlss 1 vardı o zamanlar :)
RTX 2080 ASUS OC kullanıyordum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi heyysanadiyom -- 15 Temmuz 2020; 1:41:41 >
-
Amd image sharpeningle DLSS karşılşatıranlar DLSS ebok atanlar dan ses çıkmıyor şimidi ,ikisi yanı şey değil dedikçe
Ubisoft'un rt olmayan oyunları ne kadar optimizeydiki rt'li oyunları optimize olsun. |
Işın izleme 90'lardaki 3d oyunlarda bile vardı, buradaki olay ise gerçek zamanlı ışın izleme. Grafiklerin illaki etkileyici gözükmesi için gerçek zamanlı ışın izlemeye gerek yok, işi öyle lanse ediyorlar ama öyle değil. Bu sadece yapımcının işi kolaylaştırır. Ama real time olunca ortamla etkileşim daha iyi oluyor çünkü statik ayarlama yaptığınızda bütün ihtimalleri değerlendirmeniz gerekmekte, bu bazı sahnelerde zor veya imkansız olabilir. Öbür türlü tablo gibi görüntü istiyorum dersin real time olmadan da gayet bu görüntüyü hatta daha iyisini yakalarsınız. Benim düşüncem ortamda etkileşime geçebileceğimiz(önüne geçip ışığı kesmek, gölgemizi etkileyecek ışık kaynakları vs) ışınların dışında kalan kısmın gerçek zamanlı izlenmesine gerek yok, şov olsun diye ortamdaki her ışını izlersen 30 karede olur daha da kötüsü. |
merak etmeyin zaten oyun çıktığında downgrade olacağı için kartlar zorlanmaz :)
|
3080ti 45fps mi verecek o zaman
|
Benzer içerikler
- instagram giriş login
- instagram keşfeti sıfırlama
- gizli hikaye izleme
- youtube reklamsız izleme
- deepfake nasıl yapılır
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X