Şimdi Ara

Çin'in en büyük elektrikli araç üreticisi Avrupa pazarına giriş yapıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
582
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj


  • Çin’in en büyük elektrikli araç üreticisi BYD Auto, ürün gamındaki binek ve ticari araç modelleriyle artık Avrupa pazarında da var olmak istiyor. Şirket bunun için ilk etapta Norveç’i gözüne kestirmiş durumda.



    Norveç, elektrikli araçlara yönelik ilginin en yoğun olduğu Avrupa ülkelerinden biri. Çinli otomotiv devi de bu pazarda ilk etapta elektrikli SUV modeli BYD Tang EV600 ile şansını denemek istiyor. Bu yıl satışa sunulması planlanan model yeterince ilgi çekmeyi başarırsa, uzun vadede BYD’nin elektrikli hafif ticari, kamyon ve otobüs modelleri de Avrupa pazarına giriş yapacak.



    Ayrıca Bkz.Türkiye'de motosiklet satışlarındaki düşüş sürüyor



    BYD Tang EV600 isimli elektrikli SUV modelinde dört tekerlekten çekiş imkanı sağlayan iki elektrik motoru bulunuyor. Toplamda 241 beygir güç ve 330 Nm tork üreten motorlar, prizmatik hücrelere sahip 82.8 kWh’lık bataryadan besleniyor. Maksimum hızı 160 km/s olan araç, 0-100 km/s hızlanmasını 8.5 saniyede tamamlıyor ve NEDC ölçümlerine göre tek şarjla 520 kilometre menzil sunuyor.



    BYD Tang EV600’ün Avrupa fiyatı henüz belli değil. Fakat şirketin bu pazarda Tesla gibi güçlü rakipleriyle mücadele edebilmesi için oldukça rekabetçi bir fiyatla pazara giriş yapması gerekiyor. Konuyla ilgili yeni detaylar geldikçe siz değerli okurlarımıza aktarmaya devam edeceğiz.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Çin'in en büyük elektrikli araç üreticisi Avrupa pazarına giriş yapıyor
    Çin'in en büyük elektrikli araç üreticisi Avrupa pazarına giriş yapıyor
    Çin'in en büyük elektrikli araç üreticisi Avrupa pazarına giriş yapıyor
    Çin'in en büyük elektrikli araç üreticisi Avrupa pazarına giriş yapıyor
    Çin'in en büyük elektrikli araç üreticisi Avrupa pazarına giriş yapıyor
    Çin'in en büyük elektrikli araç üreticisi Avrupa pazarına giriş yapıyor
    Çin'in en büyük elektrikli araç üreticisi Avrupa pazarına giriş yapıyor
    Çin'in en büyük elektrikli araç üreticisi Avrupa pazarına giriş yapıyor
    Çin'in en büyük elektrikli araç üreticisi Avrupa pazarına giriş yapıyor
    Çin'in en büyük elektrikli araç üreticisi Avrupa pazarına giriş yapıyor








  • Bizim TOGG un yandan yemişi la bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avrupa pazarına girmeleri güzel ancak Baltık ülkeleri doğru hedef mi Çinli üreticiler için tartışılır. Alım gücünün yüksek olduğu bu ülkelerde fiyat her zaman geniş kitleler için birinci öncelik olmuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun norveç

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    Fakat Avrupa'da EV pazarının en büyük olduğu yer hem Çin'lileri fiyat konusunda küçümsememek gerekir Xpeng P7'nin baz versiyonu Model 3'ün baz versiyonuaynı fiyat Nio'nun arabaları da keza Tesla ile aynı fiyatlandırmaya sahip. BYD bakalım nasıl fiyattan çıkacak madem 90'lara geri döndük ucuz elektrikli arabalarını buraya getirseler bari Aiways U5 mesela avrupada 30 bin euro ve 2008 den daha büyük bir araba veya Xpeng G3 baz fiyatı 20 bin dolar elektrikli araba vergiside fazla değil Avrupa'ya gidecek paraları varsa burayada gelebilirler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 5 Mayıs 2020; 1:46:31 >
  • Elektrikliarabasever E kullanıcısına yanıt
    Ev pazarı büyük tabi ki bu alım gücü ile doğru orantılı ve tabi ki teşviklerinde etkisi var ancak bir Çinli üreticinin Avrupa'da tutunması çok çok zor hele ki alım gücünün yüksek olduğu pazarlarda. Rakipleri artmaya başladığında tesla dahi zorlanmaya başladı bu pazarlarda.

    Çinli üreticilerin yapabileceği şey rekabetçi fiyatlarla doğu Avrupa ve İtalya pazarında belki tutunabilmek. Ancak çok muhtemeldir ki o pazarların elektrikli araç ihtiyacını da fiat, renault, Dacia vs karşılayacak.

    Mesele Çinlileri küçümsemek değil Avrupa kullanıcısı gelenekselcidir, japonların dahi tam olarak nüfus edemediği pazara Çinli üreticilerin girmesi çok zor, ayrıca ilave gümrük vergisine tabi olacakları için zaten rekabetçi fiyat konusunda zorlanacaklar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boykot etsinler şu çini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Ev pazarı büyük tabi ki bu alım gücü ile doğru orantılı ve tabi ki teşviklerinde etkisi var ancak bir Çinli üreticinin Avrupa'da tutunması çok çok zor hele ki alım gücünün yüksek olduğu pazarlarda. Rakipleri artmaya başladığında tesla dahi zorlanmaya başladı bu pazarlarda.

    Çinli üreticilerin yapabileceği şey rekabetçi fiyatlarla doğu Avrupa ve İtalya pazarında belki tutunabilmek. Ancak çok muhtemeldir ki o pazarların elektrikli araç ihtiyacını da fiat, renault, Dacia vs karşılayacak.

    Mesele Çinlileri küçümsemek değil Avrupa kullanıcısı gelenekselcidir, japonların dahi tam olarak nüfus edemediği pazara Çinli üreticilerin girmesi çok zor, ayrıca ilave gümrük vergisine tabi olacakları için zaten rekabetçi fiyat konusunda zorlanacaklar.
    Gelenekselci olmaları konusunda haklısınız hocam dediğiniz gibi Japon ve Kore araçları bile Avrupa piyasasında tutunamıyor fakat şuanki EV araç eşitliliğinin az olduğu bir piyasada bence 3-5 tane satabilirler fakat eğer fiyatları dahada ucuzlatıp güvenliği arttırabilirlerse (C-Ncap den güya 5 yıldız alıyorlar ama yan hava yastığı olmayan bir araba bile o testten geçebiliyor örneğin Aiways U5 EuroNcap e girdi ve 3 yıldız aldı) Doğu Avrupada, Ortadoğu'da, Güney Amerika'da, Rusyada ve kendi vatanlarında iyi satış yapabilirler




  • Acaba buraya gelir mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Avrupanın değil bizim ihtiyacımız var

  • Aracın çizgileri ve hatları yeni Highlander'a benziyor. Türkiye yollarında da görme şansımız olur bu güzelliği

  • Yapsın tabiki aklimizdaki 4 marka dışına çıkalım artık tekel oldu bazıları

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.