Şimdi Ara

2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.232
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Bizler dün akşam KKTC’nin yerli otomobili Günsel B9 ile gururlanırken, Seat’ın yeni alt markası Cupra da ateşli Leon hatchback ve wagon’u görücüye çıkardı. Hibrit versiyonla birlikte gelen 2020 Cupra Leon, önümüzdeki ay Cenevre’de sahne alacak.



    2020 Cupra Leon, geçtiğimiz haftalarda tanıtılan standart Leon’a kıyasla biraz daha agresif duruyor. Araca ön taraftan baktığımızda, Cupra logosunu üzerinde taşıyan ızgaradaki desenlerin değiştiğini ve daha büyük hava girişlerine sahip farklı bir tampon kullanıldığını görüyoruz. Yeni Cupra Leon’un yan tarafında şarj girişi ve bronz detaylara sahip özel jantlar dikkat çekiyor. Arkada ise bronz renkli egzoz çıkışlarına ev sahipliği yapan agresif bir difüzörle karşılaşıyoruz.



    Tasarımdaki küçük değişimler 2020 Cupra Leon’un iç mekanında da devam ediyor. Yine bronz detayların karşımıza çıktığı alanda Cupra logolu altı düz direksiyon kullanılmış. Mat krom detaylara sahip yeni pedal seti, spor koltuklar, aydınlatmalı kapı eşikleri ve koyu alüminyum trim de 2020 Cupra Leon’un iç mekanındaki detaylar arasında. Ambiyans aydınlatması, 10.25 inç dijital gösterge ekranı ve 10 inç bilgi-eğlence ekranı da bu alandaki varlığını sürdürüyor.



    Ayrıca Bkz.KKTC'nin yerli otomobili Günsel B9 tanıtıldı: İşte tasarımı ve özellikleri



    Station wagon'da dört tekerlekten çekiş sistemi



    2020 Cupra Leon’un kaputu altında, üç farklı güç çıkışına sahip 2.0 litre TSI benzinli motor bulunuyor. Giriş seviyesinde 245 beygir güç ve 370 Nm tork üretiyor. Orta seviyede 300 beygir güç ve 400 Nm tork üreten benzinli ünitenin station wagon’a özel en güçlü versiyonu da 310 beygir güç ve 400 Nm tork üretiyor. 7 ileri DSG ile kombine edilen ilk iki versiyonda üretilen güç, sınırlı kaydırmalı diferansiyel vasıtasıyla ön tekerleklere iletiliyor.





    En güçlü seçenek olan wagon versiyonunda da sadece 7 ileri DSG seçeneği mevcut. Farklı nokta ise bu versiyonun dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olması. Seat, söz konusu motorlarla ilgili detaylı verileri paylaşmadı. Sadece bu versiyonlardan birinin 0-100 km/s hızlanmasını 4.8 saniyede tamamladığını ve maksimum hızının 250 km/s ile sınırlandırıldığını açıklamakla yetindi. Açıklanan bu veriler büyük ihtimalle 310 beygirlik station wagon versiyona ait.



    Hibrit versiyonla 60 km elektrikli sürüş menzili



    2020 Cupra Leon’un plug-in hybrid (şarj edilebilir hibrit) versiyonunda ise 1.4 litre TSI ünite, bir elektrik motoru ve 13 kWh lityum iyon batarya paketi mevcut. Bu kombinasyon sonucunda 245 beygir güç ve 400 Nm tork açığa çıkıyor. Söz konusu model, saf elektrikli sürüş modunda WLTP ölçümlerine göre 60 km menzil sunuyor. Aracın bataryası standart şarj cihazı ile 6 saatte, 3.6 kW’lık Wallbox ile şarj edildiğinde ise 3.5 saatte doldurulabiliyor.



    Comfort, Sport, Cupra ve Individual olmak üzere dört farklı sürüş moduna sahip 2020 Cupra Leon’da spor süspansiyon, Brembo frenler ve adaptif şasi kontrol sistemi bulunuyor. Standart Leon’dan 20-25 mm kadar daha yere yakın olan modelin ağırlık merkezi de daha düşük. 2020 Cupra Leon, bu yılın sonuna doğru satışa sunulmuş olacak.





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı
    2020 Cupra Leon, hibrit ve 310 bg'lik station wagon versiyonlarıyla tanıtıldı








  • Ne çirkin arabasın sen ya
  • Yandan güzel duruyor.
  • 2020 i30 Leon Edition

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarımı çok güzel olmuş acayip agresif duruyor. Seat yazısı neden yok?

  • Portraitclub kullanıcısına yanıt
    Markası leon değil Cupra. Alt marka olarak devam ediyor CuPra. Ama bunlarda leon cıkarıyor demek?!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • matador_mirkhan M kullanıcısına yanıt
    markasi SEAT degil CUPRA.
    leon marka degil ki model

    arkadaki comic sans turevi leon yazisinin kalkip yerine oturakli cupra yazilmasi hos olmus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Seatı vw alt markası gördüğümüz için bu altında altı kalıyor almazlar bizde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • öncekine bak buna bak. aracın tutkusunu al, gücünü düşür, birkaç ekstra parça koy, sat.

  • Şu arabanın önünden görünüşü kötü, arka iyi sayılır, yandan da iyi sayılır. Ama iç mekan çöp. Bir de bunu 200k dan falan satarlarsa daha da çöp.

  • Yine yok sayar bu "çipura" ekonomisi kotu denilen ulkeye bak sen...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkada gözüken ralli edition gibi olan araç ne ? leon gibi durmuyor sanki farları falan?
  • Tarihteki en yakışlı station olabilir

  • Buradaki yorumcuların beğendiği bir araba modeli var mı acaba? Her haberin altında çirkin olmuş yorumları dolu.

  • Bence tasarım efsane neyini beğenmediniz anlamadım. :) Stationları pek beğenmem ama bu olmuş.
  • Belki de ömür boyu böyle bir otomobile sahip olamayacak insanlar bu otomobili alaya alıyorlar bende en çok buna üzülüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangi ergen o logoyu çizdi? 2008 metin2 nickleri gibi olmuş.

  • Lamborghini, Maserati den aşağı otomobile binmeyen DH beğenmeme timi bunu da beğenmedi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tasarim niye begenilmedi ben de anlamadim. Golften kat kat hos ve sportif duruyor. VWnin en iyi tasarimlari bence Seat markasinda. Audi bile Seata gore daha klasik cizgide.

    Ic tasarimda bence gunumuze uygun.
  • Schtroumpf Grognon kullanıcısına yanıt
    Aslında demek istediğim oydu. Cümlenin gidişatından anlaşılabilirdi ama gaklısınız. Sadece seat yerine leon demişim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.