|
Bildirim
Birlikten kuvvet doğuyor. Adamlar ticari rekabet yerine birleşip hem arge masrafından kurtuluyorlar hemde sinerjilerle güçlerine güç katacaklar. Bizim gibi yok tasarımı yerli değil yok motoru şurdan tartışması yapmıyorlar. Yerli otomobilde de benzer işleri çok normal karşılamak lazım.
|
Fiat'ı gömmüşsünüz ama ama holding olarak bakın, Ferrari, Maserati dahil bir çok mark bünyesinde bulunuyor. PSA hatchback,sedan ve crossover yani binek konusunda iyi işler çıkartırken FCA uygun binek, spor, pick-up (DODGE - RAM) , ticari (zaten PSA ticarilerinin hepsi Fiat'tı) ve IVECO ile de ağır taşıt konusunda uzman bir marka. aslında birbirlerini tamamlamış olacaklar.
|
Fikriniz doğru da, ulaştığınız sonuç yanlış :) Bizim çıkartacağımız otomobil %100 elektrikli. Yani benzinli veya dizel motoru olmayacak. Zaten seri olarak (ufak tefek firmaları saymazsanız) %100 elektrikli otomobil üreten bir tek firma var dünyada, o da Tesla. Şu an eski büyük firmaların ayakta kalma yarışı yapmalarının nedeni elektrikli otomobil yapmak için gereken arge ve eski altyapılarını elektrikliye çevirmek için gerekli olan anormal dönüşüm maliyeti. Yani bu durumda sıfırdan "%"100 elektrikli" bir otomobil yapmanın tam zamanı. Bu trene ya şu an binersiniz, ya da 10 sene sonra sektör dönüşmüş olduğunda hiç binememiş olarak kalırsınız. Zaten bu yüzden şu anda yerli otomobil projesi önemli. Bundan 10-20 sene sonra bir önemi kalmayacak, çünkü atı alan Üsküdar'ı o zaman geçecek. Umarım anlatabilmişimdir.
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 18 Aralık 2019; 15:41:45 > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orcnd -- 18 Aralık 2019; 17:36:2 > |
|
|
|
|