Şimdi Ara

DICE ve Electronic Arts’tan yeni nesil saç işleme teknolojisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
1
Favori
643
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  •  

    DICE ‘ın geliştirip ve Electronic Arts’ın yayınladığı neredeyse tüm oyunlarda kullanılan Frostbite oyun motoruna, gelişmiş saç dokusu işleme özellikleri eklendi.
     

    DICE ve EA tarafından yayınlanan vidolarda görülebilecek gerçek zamanlı saç modellemelerinin, film kalitesinde ve önceden renderlanmış görüntülere (offline rendering / pre-rendering) yakın sonuçlar vermesi bekleniyor.

     

    Frostbite motoru ile yapılacak oyunların ileride nasıl gözükebileceği hakkında küçük bir fikir veren videolarda, hacimli saçın modellemesi de izlenebiliyor.

    Yeni videolar gelecek 

    Benzerini 2013 yılında çıkan ve seriyi baştan alan Tomb Raider oyununda gördüğümüz teknik, yeni oyunlarda ne zaman uygulanmaya başlanır bilinmez ancak aynı sahnede birden çok kez kullanılması halinde, çok güçlü donanıma ihtiyaç duyacağını tahmin etmek zor olmayacaktır.

    EA ve DICE’ın yeni teknolojinin nimetleri göstermek adına, önümüzdeki haftalarda yeni videolar paylaşacağı ifade ediliyor.








  • Artık Nvidia buna da bir çekirdek yapar. Kıl core. Her kıl ayrı bir kıl çekirdeğinde hesaplanır ve yine Nvidia fark atar.

  • peki yarısını clear yarısını normal şampuanla yıkarsa?

  • Yeni battlefield oyununda artık bol bol clear ile yıkanmış kepeksiz saçlar görecez desenize.

  • Bu yeni bir sey degil ki? Square Enix'te bu tür video yayinlamisti hatta bu mevcut neslin basinda.

    ve (witcher3'te bile) bu teknoloji mevcuttu. Asil olay bunun pretikte görmek. Ve sadece ana karakter(ler) 'den baska kullanmiyor olusu.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mementopolis

    Bu yeni bir sey degil ki? Square Enix'te bu tür video yayinlamisti hatta bu mevcut neslin basinda.

    ve (witcher3'te bile) bu teknoloji mevcuttu. Asil olay bunun pretikte görmek. Ve sadece ana karakter(ler) 'den baska kullanmiyor olusu.





    Yeni bir şey olmasından ziyade, EA için yeni bir şey. Frostbite motoruna böyle bir özellik gelmiş artık EA oyunlarında da saç daha iyi görünecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mementopolis kullanıcısına yanıt
    Nvidia hairworks bir çok oyunda destekleniyor fakat performans konusunda ciddi sıkıntıları var. Witcher3 de yaklaşık %25 civarıydı yanlış hatırlamıyorsam.

    EA de kendi motoruna bunu entegre etmiş, nasıl performans verecek onu zamanla göreceğiz, büyük ihtimal kullanmayız :)
  • Rachsuchtig kullanıcısına yanıt
    Saç dokusu işleme ile ilgili çalışmalar yeni değil ancak ben bu kadar iyisini görmemiştim.

  • Dice önce adam gibi modern battlefield için çaba sarfetsin. 4 senedir ikinci dünya savaşını makyajlayıp veriyor piyasaya. Battlefield 4 oynamak hala heyecanlı.

  • Ea adam gibi oyun yapsın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • peki bunlar prebaked animasyonlar mi olacak yoksa oyun içinde realtime mi işlenecek
  • Frostbite motorunu dice’dan başka kimse doğru düzgün kullanamıyor. Bu problemin çözülmesi lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mementopolis kullanıcısına yanıt
    BBC kıl özelliğini belgesel animasyonlarında yıllardır kullanıyor. Resimdeki ayı suya girip çıkınca kılları üzerinden suyu atmasını (akışkan dinamiği animasyonu) da yapıyor.

    DICE ve Electronic Arts’tan yeni nesil saç işleme teknolojisi
  • patatessiz patso kullanıcısına yanıt
    Frostbite oyun motoruna kıl işleme özelliği eklendi diyor, buradan anlaşılan oyun içinde gerçek-zamanlı olarak dahil edilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.