|
Bildirim
0-100 1.9 saniye nedir ya adamın dalağı ağzına gelir :)
0-100 yapsan elin ayağın boşalır bi tuhaf olur insan. Roket maşallah. |
Formula 1 aracından bile hızlı. Bence tesla an itibariyle dünyanın en bütük otomobil firmasıdır.
|
10.000 nm tork nasıl bir sayıdır ya, bir sıfır fazla yazılmıştır dedim, teslanın sitesine baktım orada da 10.000... biz 1.4 benzinli iyi yürüyünce 8 sn civarında gidince hızlı hisseden fındık motor mahkumu milletiz bize varlığı bile fazla bunların.
1.9 sn’de 0’dan 100’e çıkıyor, 1000 km de menzil. https://twitter.com/davidhodge/status/931391188065705984 Videoda kadının tepkisi durumu anlatıyor zaten. |
10000Nm nedir ya oha
Bence birim hatası var :D |
Yuh o tork değeri ne? Volvo FH 750 bile 3500 Nm tork üretiyor yanlış hatırlamıyorsam?
|
Avrupalılar o kadar birikimle üretemedi değil, ÜRETMEDİ! Yıllarca içten yanmalı motoru verimli hale getirmeye uğraşıp milyarlarca AR-GE yatırımı yapıp tüm fabrikanızı buna göre dizayn ederseniz tüm yaptıklarınızı bir çırpıda silip atmak zulüm gelir size de.
Teslanın yaptığı şey insanüstü bir şey değil, çocukların elindeki elektrikli arabanın aynısını verimli hale getirmek ve en önemlisi de gelişmiş yazılım ile harmanlamak. Eski firmaların yaptığı ise sadece ortaya ufak bir ekran koyup alın idare edin yoksa bir sonraki nesile koyacak bir şey kalmaz demek. Aradaki fark otomobil tutkusunda yatıyor. Eski firmaların yönetimi için her yeni arabası bir yatırım, Elon Musk için otomobil bir tutku. Paypalı satıp ilk kazandığı parayla mclaren mp4 alan adamdan bahsediyoruz, eski firmaların kurucularından birinin bile eline geçen ilk parayla milyonluk araç almayacağına iddiaya girerim. Yani sevgili kardeşim mesele istek meselesi, istek varsa yapılır, he ben zor olduğundan değil istek olmadığından yapılmayacağını düşünüyorum. Çünkü işin içindeki Vestel mesela öyle ahım şahım bir iş yapmamış yazılımda, telefonun parçalarını birleştirip stock android yüklemek bir şey ifade etmiyor. Zaten daha önce de belirttim istek olsa Kıbrıs gibi buyrun arabayı yaptık yrın fabrikanın temelini atıyoruz diye anında ortaya koyuverirlerdi, bakarsanız Kıbrıs’ın arabasının içini bile hiç görmedik ama adamlar fabrikayı kurdu; ilk model s’in hikayesine bakarsanız bazı parçalar mıknatısla tutturulmuştur, bizde göstermelik bile bir şey yok ortada, çünkü o imza atan firmaların hepsinin derdi kar marjını yükseltmek, ar-ge yatırım yapalım diyen firmalar değil haliyle istek değil yatırım var ortada, bence başarı zor görünüyor. Tekrar belirteyim tabi yeteneksizlik değil isteksizlik, çünkü gövde üretimi bu araçlarda oldukça basit, mekanik parça sayısı çok az. |
Aracı kullanmış gibi yorum yapıyorsunuz ? Bilmeden sürmeden bu düzeyde bilgiye nasıl ulaştınız.
0dan 100e 1.9 saniye çıkan arabaya aile arabası mı denir ? Çocuklar ölür la arabanın ivmelenmesinden. Model S P100D kısa mesafe yarışlarına ve 0dan-100e 2.4saniyede nasıl çıkyor youtubeden bakın bi. araba resmen enseye şaplak atıyor koltugın başlığı ile. İçden yanmalı arabalardaki motor sesi haz verici olsa bile yeter artık çevreye verilen zararlan azalsın. Herkes Termik Santralleri kötüler çevreyi pisletiyor derler ama kimse içden yanmalı arabaları görmez. Elektrik güneşten üretilecek, yollarda da elektrikli arabalar olacak. |
Biz ülkemizde benzinlisini bile alamıyoruz adamlar 990KM giden elektirkli araçlar yapmaya başladı. İlerleyen zamanlarda 1500-2000-3000km gidenlerini de göreceğiz. Türkiye de 5 babayiğit ile övünsün. Adam 1 babayiğitle neler yapıyor. özürlü bu ülke yemin ediyorum.
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sazankiller -- 17 Kasım 2017; 11:47:13 > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V2 -- 17 Kasım 2017; 10:28:20 > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|