Şimdi Ara

ACCENT YUMURTA / 1994-2000 (127. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.962
Cevap
38
Favori
444.734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 125126127128129
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlara bende de 98 otomatik vites accent gls 1,5 var. benzin göstergesi çalışmıyor. şamandıra bozuk demişlerdi. km'de kaç kuruş yaktığını nasıl hesaplayabilirim? km sayacı çalışıyor ama benzin ışığı, göstergesi vs. çalışmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dobermann

    arkadaşlara bende de 98 otomatik vites accent gls 1,5 var. benzin göstergesi çalışmıyor. şamandıra bozuk demişlerdi. km'de kaç kuruş yaktığını nasıl hesaplayabilirim? km sayacı çalışıyor ama benzin ışığı, göstergesi vs. çalışmıyor

    En temiz dopoyu fullledikten sonra km yi sıfırlayın. 100 km yaptıktan sonra aynı benzinlik ve aynı pompadan depoyu yine fullleyin. ne kadar yakıt almışsanız bunu km ye bölün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cell_master

    quote:

    Orijinalden alıntı: dobermann

    arkadaşlara bende de 98 otomatik vites accent gls 1,5 var. benzin göstergesi çalışmıyor. şamandıra bozuk demişlerdi. km'de kaç kuruş yaktığını nasıl hesaplayabilirim? km sayacı çalışıyor ama benzin ışığı, göstergesi vs. çalışmıyor

    En temiz dopoyu fullledikten sonra km yi sıfırlayın. 100 km yaptıktan sonra aynı benzinlik ve aynı pompadan depoyu yine fullleyin. ne kadar yakıt almışsanız bunu km ye bölün.

    valla en mantıklısı bu galiba ya.. peki km yi nasıl sıfırlayacağım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dobermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cell_master

    quote:

    Orijinalden alıntı: dobermann

    arkadaşlara bende de 98 otomatik vites accent gls 1,5 var. benzin göstergesi çalışmıyor. şamandıra bozuk demişlerdi. km'de kaç kuruş yaktığını nasıl hesaplayabilirim? km sayacı çalışıyor ama benzin ışığı, göstergesi vs. çalışmıyor

    En temiz dopoyu fullledikten sonra km yi sıfırlayın. 100 km yaptıktan sonra aynı benzinlik ve aynı pompadan depoyu yine fullleyin. ne kadar yakıt almışsanız bunu km ye bölün.

    valla en mantıklısı bu galiba ya.. peki km yi nasıl sıfırlayacağım?

    Benzin göstergesi ve km göstergesi arasında bi çubuk düğme vardır onu basmanız yada çevirmeniz gerekir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CEHENNEMTR1


    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihen

    Bu arada, aldıktan sonra aracın bujilerini ve buji kablolarını değiştirtmiştim. Gidişini çok etkilemişti, yakıt tüketimini etkilemiş olabilir.

    Hocam durduk yere masrafa soktun beni :)
    Lpg enjektor regulator filtreler grubunu degistiriyorum. Buji kablolarini yeni almistim bujileride degistirdim :)

    Ya hocam boşver uğraşma o kadar :) Bilsem hiç cevap vermezdim. Durduk yere üç beş kuruş için masraf açmasaydınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihen

    quote:

    Orijinalden alıntı: CEHENNEMTR1


    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihen

    Bu arada, aldıktan sonra aracın bujilerini ve buji kablolarını değiştirtmiştim. Gidişini çok etkilemişti, yakıt tüketimini etkilemiş olabilir.

    Hocam durduk yere masrafa soktun beni :)
    Lpg enjektor regulator filtreler grubunu degistiriyorum. Buji kablolarini yeni almistim bujileride degistirdim :)

    Ya hocam boşver uğraşma o kadar :) Bilsem hiç cevap vermezdim. Durduk yere üç beş kuruş için masraf açmasaydınız.

    Eyvallah hocam onemli degil :) bende biraz takintili adamim bakalim sonuc ne olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende bujilere bakayım dedim bu gun gidecektim gidemedim iş yerinde bujilere bakayım dedim
    birde bakım ki un uzun kablo hemen çıktı diğerleri ne biraz guç kullandım ama ona elimi attım hemen çıktı
    diğerlerinin üstündeki somunu ve bujileri temiz di bununki ise ark yapmıştı ve kirli idi
    sorum olacak
    1 bu kabloları tek satıyorlarmı
    2 yakıt sarfiyatımı olumsuz etkilermi.
    o kabloyu çıkartım yine çalıştı ama biraz titreyerek çalıştı.
    birde bu kablolarım fiyatı nedir yumurta kasaların kablo ve bujileri nin bi markası varmı ve ya hangi marka daha iyi performans verir.
    araç 2000 model lx 1,3.
    yakıttan yana bende şikayetçiyim şehir içi kullanıyorum işe gidip geliyorum 9 kilometre gidiş 9 da geliş

    90 tl ye 300 km yaptı 38 litre idi sanırım
    takıntı haline getirdim valla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dagkesen

    bende bujilere bakayım dedim bu gun gidecektim gidemedim iş yerinde bujilere bakayım dedim
    birde bakım ki un uzun kablo hemen çıktı diğerleri ne biraz guç kullandım ama ona elimi attım hemen çıktı
    diğerlerinin üstündeki somunu ve bujileri temiz di bununki ise ark yapmıştı ve kirli idi
    sorum olacak
    1 bu kabloları tek satıyorlarmı
    2 yakıt sarfiyatımı olumsuz etkilermi.
    o kabloyu çıkartım yine çalıştı ama biraz titreyerek çalıştı.
    birde bu kablolarım fiyatı nedir yumurta kasaların kablo ve bujileri nin bi markası varmı ve ya hangi marka daha iyi performans verir.
    araç 2000 model lx 1,3.
    yakıttan yana bende şikayetçiyim şehir içi kullanıyorum işe gidip geliyorum 9 kilometre gidiş 9 da geliş

    90 tl ye 300 km yaptı 38 litre idi sanırım
    takıntı haline getirdim valla


    Hocam sağlıklı olması için aldığınız her araçta öncelikli yapmanız gerekenler.
    1) Emin değilseniz triger setini kesinlikle değiştirin.
    2) Bujiler buji kabloları
    3) Hava filtresi
    4) motor yağı fren ve direksiyon hidroliği
    5) Su antifiriz

    4 ve 5 gerektiği taktırde veya miktarda.
    1-2-3 hem arabanın sağlığı hemde yakıt sarfiyatı açısından hemde kafanızın rahat etmesi için kesinlikle dğeiştirilmeli.Bunlar çok fazla maliyetli parçalar değildirler.
    Neden derseniz kimse kafasına satmayı koyduğu arabasına masraf yapmaz yada yapmak istemez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baristan

    Merhabalar
    Sanırım sorum Ogünmas üstada olacak. 1998 model otomatik 1,5 gls accentimiz var. Araç annemin ama artık kullamadığı için bende hiç lpg takılmamış ve 122,000km de.

    Sıkıntı şöyle 2013 yılında su kaynattı ve conta ve üst kapak değişti. Bu tarihten sonra araba artık gitmez oldu 80km hızı geçemiyor vites geçişlerinde sorun yok motor sesi de normal vuruntu tıkırtı yok ama hızlanamıyor.
    Benzin tüketimi de çok çok fazla. Bu sorunlar hallolursa lpg taktırıp kullanmayı düşünüyorum.( Satmaya kıyamıyorum) Forumu başından sonuna okudum. Kanister gaz kelebek ve emiş sensörleri olabileceğini öğrendim. Ankara'dayım sizce sorunu nasıl çözebilirim yada hangi ustaya gitmeliyim yardımcı olursanız sevinirim.
    Bir de fren de tutmuyor kökleyince anca yavaşlıyor.

    Yok mu acaba benim soruna bir çare
  • 1998 gls 1,5 geri vites lambalarım bir anda yanmamaya başladı. Geri vites müşürü nerededir? daha önce değiştiren varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baristan

    quote:

    Orijinalden alıntı: baristan

    Merhabalar
    Sanırım sorum Ogünmas üstada olacak. 1998 model otomatik 1,5 gls accentimiz var. Araç annemin ama artık kullamadığı için bende hiç lpg takılmamış ve 122,000km de.

    Sıkıntı şöyle 2013 yılında su kaynattı ve conta ve üst kapak değişti. Bu tarihten sonra araba artık gitmez oldu 80km hızı geçemiyor vites geçişlerinde sorun yok motor sesi de normal vuruntu tıkırtı yok ama hızlanamıyor.
    Benzin tüketimi de çok çok fazla. Bu sorunlar hallolursa lpg taktırıp kullanmayı düşünüyorum.( Satmaya kıyamıyorum) Forumu başından sonuna okudum. Kanister gaz kelebek ve emiş sensörleri olabileceğini öğrendim. Ankara'dayım sizce sorunu nasıl çözebilirim yada hangi ustaya gitmeliyim yardımcı olursanız sevinirim.
    Bir de fren de tutmuyor kökleyince anca yavaşlıyor.

    Yok mu acaba benim soruna bir çare

    Baskı balataya baktırdınız mı?

    Motor devri yüksek ancak araç gitmiyor. Birde kötü bir koku yayılabilir.

    Balata ise hemen değişin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: baristan

    quote:

    Orijinalden alıntı: baristan

    Merhabalar
    Sanırım sorum Ogünmas üstada olacak. 1998 model otomatik 1,5 gls accentimiz var. Araç annemin ama artık kullamadığı için bende hiç lpg takılmamış ve 122,000km de.

    Sıkıntı şöyle 2013 yılında su kaynattı ve conta ve üst kapak değişti. Bu tarihten sonra araba artık gitmez oldu 80km hızı geçemiyor vites geçişlerinde sorun yok motor sesi de normal vuruntu tıkırtı yok ama hızlanamıyor.
    Benzin tüketimi de çok çok fazla. Bu sorunlar hallolursa lpg taktırıp kullanmayı düşünüyorum.( Satmaya kıyamıyorum) Forumu başından sonuna okudum. Kanister gaz kelebek ve emiş sensörleri olabileceğini öğrendim. Ankara'dayım sizce sorunu nasıl çözebilirim yada hangi ustaya gitmeliyim yardımcı olursanız sevinirim.
    Bir de fren de tutmuyor kökleyince anca yavaşlıyor.

    Yok mu acaba benim soruna bir çare

    Baskı balataya baktırdınız mı?

    Motor devri yüksek ancak araç gitmiyor. Birde kötü bir koku yayılabilir.

    Balata ise hemen değişin

    ogün abi bende de araç(1,5 gls 98 model otomatik vites) ilk çalıştığında normal gidiyor fakat biyerde 5 dk durduktan sonra benzincide falan veya trafikte biraz dur kalk yaptıktan sonra aracı resmen biri tutuyor gitmemek için. geçen benzinciye çektim ön sol lastiğin yanından dumanlar gelmeye başladı biraz durup devam ettim düzeldi sonra fakat her aracı kullandığım zaman aynı şeyi yapıyor artık. ilk çalıştığında normal gidiyor gaza bastığım kadar hızlanıyor yani sonra böyle zorlanıyor gaza sonuna kadar bastığım halde araç 60 70i geçmiyor devir 4000lere çıkıyor. bi süre böyle gittikten sonra durdurup kontak kapatıyorum tekrar açıyorum normal bir şekilde seyrine devam ediyor. sorun ne olabilir acaba bir de ne kadara patlar bana tahminen?
  • 1.3 lx hangi marka buji ve kablo tavsiye edersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dobermann

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: baristan

    quote:

    Orijinalden alıntı: baristan

    Merhabalar
    Sanırım sorum Ogünmas üstada olacak. 1998 model otomatik 1,5 gls accentimiz var. Araç annemin ama artık kullamadığı için bende hiç lpg takılmamış ve 122,000km de.

    Sıkıntı şöyle 2013 yılında su kaynattı ve conta ve üst kapak değişti. Bu tarihten sonra araba artık gitmez oldu 80km hızı geçemiyor vites geçişlerinde sorun yok motor sesi de normal vuruntu tıkırtı yok ama hızlanamıyor.
    Benzin tüketimi de çok çok fazla. Bu sorunlar hallolursa lpg taktırıp kullanmayı düşünüyorum.( Satmaya kıyamıyorum) Forumu başından sonuna okudum. Kanister gaz kelebek ve emiş sensörleri olabileceğini öğrendim. Ankara'dayım sizce sorunu nasıl çözebilirim yada hangi ustaya gitmeliyim yardımcı olursanız sevinirim.
    Bir de fren de tutmuyor kökleyince anca yavaşlıyor.

    Yok mu acaba benim soruna bir çare

    Baskı balataya baktırdınız mı?

    Motor devri yüksek ancak araç gitmiyor. Birde kötü bir koku yayılabilir.

    Balata ise hemen değişin

    ogün abi bende de araç(1,5 gls 98 model otomatik vites) ilk çalıştığında normal gidiyor fakat biyerde 5 dk durduktan sonra benzincide falan veya trafikte biraz dur kalk yaptıktan sonra aracı resmen biri tutuyor gitmemek için. geçen benzinciye çektim ön sol lastiğin yanından dumanlar gelmeye başladı biraz durup devam ettim düzeldi sonra fakat her aracı kullandığım zaman aynı şeyi yapıyor artık. ilk çalıştığında normal gidiyor gaza bastığım kadar hızlanıyor yani sonra böyle zorlanıyor gaza sonuna kadar bastığım halde araç 60 70i geçmiyor devir 4000lere çıkıyor. bi süre böyle gittikten sonra durdurup kontak kapatıyorum tekrar açıyorum normal bir şekilde seyrine devam ediyor. sorun ne olabilir acaba bir de ne kadara patlar bana tahminen?



    Bitmiş debriyaj balatasını malesef çağrıştırıyor.

    Soğuk balata volana yapışır ancak ısınmaya başladıkça kaçırmaya ve koku yapmaya başlar. araç gitmez devir boşta döner. yakıt artar:
    Kötü tarafı balata bitince baskılara girer. baskı demir olduğundan buda VOLANA zarar vermeye başlar. Durduk yere VOLAN diski de dğişmesi gerekebilir Yada tornalanır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dagkesen

    1.3 lx hangi marka buji ve kablo tavsiye edersiniz.



    Araçların kullnım klavuzlarında kullnılacak buji modeli verilmiştir.

    Kullanım klavuzunuz yok isewww.hyundaiclubtr.com adresinden araç kullanım klavuzları kısmında tem,n edilebilir.


    Yumurtalarda , Kesinlikle ÇİFT tırnak buji kullnamayın.
  • Teşekkür ler ogusman . lakin o siteden ben bulamadım. Yarın muanem var muaneden sonra buji leri. Kabloları triger kayısini on cam ma hava vermiyor cam buharlasma yapıyor onlara baktiracagim. Masraf beni bekliyor yani . acaba ne kadar masraf gider fikriniz varmı? Yağ degisimine 4 bin km kalmış. Degisim öncesi yapmam gereken bir şey varmı.birde hangi yağ oneririniz.hyundai. yumurta. Kasa 1.3 2000 model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bujiler 4 adet 20
    yag 10w40 3kg 40-50
    hava filtre 1o
    buji kabloları yaklaşık 50
    triger 80-100 civarı
    İşçilik ? bilemem

    Buhar yapıyorsa,

    Alt konsolda İÇ hava DIŞ hava düğmeleri vardır.
    DIŞ hava Modunda kalmalı ve Hava sirkülasyonu CAMLARDA olmalı.
    İÇ hava sirkülasyonunda devamlı buhar yapar.

    Yumurta kasa KULLANIM KLAVUZU
    http://www.hyundaiclubtr.com/konu/hyundai-kullanim-klavuzlari-tanitim-kilavuzlari.19120/

    Çalışıyor. Üyelik gerekebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogunmas -- 11 Nisan 2015; 19:32:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    göğüslüğün son hali alttaki fotoğraflarda.
    bundan sonrası için füme renk fiber karbon kaplama seçeneği daha ağır basıyor,
    yalnız şimdi birde söyle düşünüyorum bu kaplamalar nasıl yapışıyor güneşte atma falan yapıyormu, iyi tutuyormu?
    aracın herhangi bir yerine bu kaplamayı yapanlar varsa yorum yapabilişe iyi olur.



    arkadaşlar fiber karbonu kapladım.
    ilk sefer olduğu için bazı noktalarda tecrübe kazandık. mesela fiber karbon kaplamayı düşünüyorsanız,
    şaç kurutma makinası ile esniyor ama fazla oval bölümlerde resimlerde de var kırışıyor ve gerilmeden dolayı atıyor onun için hava kanallarını içeri kıvırmazsınız o kadarda kötü durmuyor yada, o bölümleri baly ile destekleyebilirsiniz.
    ön cam hava kanallarını açtım cam için gerekli diye kesmesi zor oldu . biraz çirkin gibi.
    fiber karbon 127 cm lik kullandım fark etmedim yanlarda boşluklar kaldı sonradan ekledim, çok gerdirirken bazı yerler yırtıldı. ama ilk seferde amatöre göre iyi olduğunu düşünüyorum. birde kılıf taktım tam uydu.
    yorumlarınız bekliyorum.

  • [simage]arkadaşlar fiber karbonu kapladım.
    ilk sefer olduğu için bazı noktalarda tecrübe kazandık.dolgu olan yerlerde biraz belli oluyor daha iyi zımpara yapılabilirdi, mesela fiber karbon kaplamayı düşünüyorsanız,
    şaç kurutma makinası ile esniyor ama fazla oval bölümlerde resimlerde de var kırışıyor ve gerilmeden dolayı atıyor onun için hava kanallarını içeri kıvırmazsınız o kadarda kötü durmuyor yada, o bölümleri baly ile destekleyebilirsiniz.
    ön cam hava kanallarını açtım cam için gerekli diye kesmesi zor oldu . biraz çirkin gibi.
    fiber karbon 127 cm lik kullandım fark etmedim yanlarda boşluklar kaldı sonradan ekledim, çok gerdirirken bazı yerler yırtıldı. ama ilk seferde amatöre göre iyi olduğunu düşünüyorum. birde kılıf taktım tam uydu.
    yorumlarınız bekliyorum.








    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birol özsoy -- 16 Nisan 2015; 11:26:12 >
  • bunlarda ufak tefek rütuşlar,
    bir zımpara ,3 tl lik sprey boya.



  • 
Sayfa: önceki 125126127128129
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.