Şimdi Ara

Golf 5 mi (1.4TSİ) Civic es7 mi (1.6 VTEC ES)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bi arkadaşım iki araba kaldı 2006-2008 arası golf 5 1.4 tsi ve 2004-2005 arası civic vtec es modeli.

    Bunların birbirine avantaj ve dezavantajları nelerdir. Hangisi daha az sorunludur.



  • İlk nesil tsi almak mı, ben kaçar beyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk nesil tsi derken tam detaylı bilgilendirir misin
  • Golf 5 1.4 tsi 140hp ve golf 6 1.4 tsi 160hp olanlar sorunsuz motorlar degiller ve karsısindaki honda atmosferiği olunca tsi`nin sansi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golfe hakaret olarak alıyorum bunu

    Aralarında çağlar var teknoloji bakımından. Saymakla bitmez. Motoruda çok daha verimli ve performanslıdır. Tabi sorun kısmına bir şey diyemem. Civic daha sorunsuzdur özellikle motor konusunda. Ama onun dışında her konuda golf üstün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Es 7 nin motordan başka ne avantajı var ki sadece motor sorunsuz var mı başka bi özelliği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Golfe hakaret olarak alıyorum bunu

    Aralarında çağlar var teknoloji bakımından. Saymakla bitmez. Motoruda çok daha verimli ve performanslıdır. Tabi sorun kısmına bir şey diyemem. Civic daha sorunsuzdur özellikle motor konusunda. Ama onun dışında her konuda golf üstün.

    forumda görmüştüm yine




    turboyu gözünüzde çok büyütüyorsunuz.

    Sanayideki ustayla akraba olunmak gibi bir amaç varsa ilk nesil tsi alınabilir Performans dediğiniz şey sizin sanayideki masrafınızı ödemiyor. ilk nesil TSI'lar atmosferiklerden pek de farksız değil...

    Es7 fazla ağır olmadığı için motoru da gayet performanslı. Tüpe de uyumlu olunca, gayet ekonomik. Sadece turbosu yok diye teknolojiden geri kalmış demek komik biraz. Atmosferiğin sıkıştırma oranı sabit olduğu için belli bir ekonominin altına inemiyor o kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 3 Temmuz 2016; 13:45:05 >




  • Bu ikisi arasında kalsam honda alırdım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic 180 km'den sonra geçebilmiş, aferin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0C0967079 -- 3 Temmuz 2016; 13:54:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumdaki herkes motor konusunda tez yazacak bilgiye sahip
    Ulan bu motorları yapan ve tasarlayanlar şu tsi motora çamur atanları görse okusa yeminle mesleği bırakır
    Size müstehak atmosferik motorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sadece Sürücü

    quote:

    Orijinalden alıntı: cesmuru

    Golfe hakaret olarak alıyorum bunu

    Aralarında çağlar var teknoloji bakımından. Saymakla bitmez. Motoruda çok daha verimli ve performanslıdır. Tabi sorun kısmına bir şey diyemem. Civic daha sorunsuzdur özellikle motor konusunda. Ama onun dışında her konuda golf üstün.

    forumda görmüştüm yine




    turboyu gözünüzde çok büyütüyorsunuz.

    Sanayideki ustayla akraba olunmak gibi bir amaç varsa ilk nesil tsi alınabilir Performans dediğiniz şey sizin sanayideki masrafınızı ödemiyor. ilk nesil TSI'lar atmosferiklerden pek de farksız değil...

    Es7 fazla ağır olmadığı için motoru da gayet performanslı. Tüpe de uyumlu olunca, gayet ekonomik. Sadece turbosu yok diye teknolojiden geri kalmış demek komik biraz. Atmosferiğin sıkıştırma oranı sabit olduğu için belli bir ekonominin altına inemiyor o kadar.

    Bekliyordum bu mesajı Mobilim şuan bakamam videoya. Büyük ihtimalle deli gibi devir çevirtip yüksek hızda geçmiştir civic. Ama bu videolar ne kadar doğruyu gösterir mechul. Bunun yerine teknik verilere baksak daha sağlıklı olmaz mı? Ayrıca sürekli tam güçteki performanslarına bakıyorsunuz. Biz tam güç kullanmıyoruz aracı. Alt devirlerdeki farkınada bakabilir miyiz?

    Es7 civic çok hafif. Haliyle devir çevirince uçuyor o motorla. Tüp avantajı olmasa napardınız bilmem Subap ayarını bile yapamayan arabada ne motor teknolojisi olucak? Performanstan kastım normal kullanım içindi. Verim konusunda hemfikiriz zaten. Sorunsuzluk olarakta civic önde olur.

    Onun dışında hiç bir artısı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Civiğin ismi çıktı bi kere önüne gelen civic diyor dünyanın en iyi aracı sanki. Adamlar sadece motoru iyi yapmış sorunsuz olarak gerisi boş civic tadını da 4000 devirden sonra veriyor napayım ben o devri şehir içinde alt devirde yapıştıran arabalar varken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2013 astra j kasa 1.4 turbo benzin mi. (sport paket) 2013 civic 1.6 mı (elegance paket)
  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Kalkışta civic geç kalmış yoksa başta golf o kadar fark da atamazdı.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.