Şimdi Ara

Fena Yanıyor, ViewSonic VX2252MH 21.5' 2ms (Analog+DVI+HDMI+Hoparlör) - 195TL (70. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.683
Cevap
64
Favori
47.702
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
75 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çoğu arkadaş olmaz falan diyor ama hadi ilk 5-10dk 1 saat 2 saat fark edilmez kaç saat satıldı ürün kimi koparıyorsunuz siz resmen adam yerine konmuyoruz. eğer bize destek çıkmazsanız sizin başınıza ya da istediğiniz üründe böyle bir şey olur destek istemeyin forumda.
  • AVUCUNUZU YALARSINIZ
  • http://forum.donanimhaber.com/m_104864993/tm.htm şu konuyu detaylı araştırırsanız herkez nasıl ürünlerini aldı epey yol gösteriyordu
  • http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=105112644

    D&R dan aldığım indirimli oyunlar aynı şekilde sistem hatası gerekçe gösterilerek iptal edilmişti. bende tüketici hakem heyetine başvuru yapmıştım. karar lehime çıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maverick15 -- 1 Temmuz 2016; 21:59:13 >
  • diğer monitör davasından bi örnek

    Birincisi:

    17.04.2015 tarihinde satıcı tarafından internet satışı yapılanwww.hepsiburada.com internet mağazasından 1 adet BenQ EW2740L 27" 4ms (Analog+HDMI+MHL-HDMI) Full HD Led Monitör ürününü 50646378 sipariş kodu ile KDV ve kargo ücreti dahil 371,04 TL bedel ile satın aldım. Siparişin alındığını ve onaylandığını gösteren çıktı tarafınıza sunulmuştur.(EK-1)

    Satıcı tarafından tüketiciye aynı gün gönderilen mesaj ise aşağıdaki gibidir: (EK-2)

    Sayın müşterimiz,

    11111111 no'lu siparişinizdeki ürünün fiyatlandırmasında ve tedariğinde firmamızdan kaynaklı bir sorun tespit ettik. Bu yüzden siparişinizin iptal edileceğini üzülerek bildirir, anlayışınız için teşekkür eder, 50 TL hediye çekinizi iyi günlerde kullanmanızı dileriz.
    Satıcı aynı ürünü gün içinde tarihinde 999,45 TL fiyat belirleyerek yeniden satışa sunmuştur. Bir süre sonra da ürünü tamamen satıştan kaldırmıştır.
    Satıcı aynı gün içinde ürün siparişini tüketici ile müzakere etmeden ve onayını almadan tek taraflı olarak iptal etmiş ve ödenen ücretin geri iade edileceğini yazılı olarak bildirmiştir. (EK-3)

    Mağazanın tutumu Mesafeli Satışlara Dair Yönetmelik ve Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Satıştan Kaçınma ile ilgili maddelere aykırıdır.

    “MADDE 6 – (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.” Hükmü gereğince tüketici satın aldığı ürünün 371,04 TL bedel ile tarafına teminini satıcıdan talep etmiş ancak ilgili talep “Hepsiburada’dan kaynaklanan hata” gerekçesiyle reddedilmiştir.

    Tüketici satıcıya aynı gün bilgi talebinde bulunmuş (EK-4) fakat satıcı satıştan kaçınma tavrını devam ettirmiştir.(EK-5)
    Bu durumda satıcının sorumluluk alarak kanunda belirtilen yükümlülüklerden kaçınması nedeniyle başkanlığınıza başvuru yapma gereği ortaya çıkmıştır.
    Tüketici aynı marka, model ve özelliklere sahip ürünü başka bir mağazadan satın almak istediğinde ödemesi gereken en düşük tutar kargo ücreti hariç KDV ücreti dahil 861,80 TL’dir.

    İlgili ürünhttp://www.hizlial.com/...ign=akakce_cpc&v=1.12.2 adresinde satılmaktadır.

    Ürünün aynı gün yine 999,45 TL fiyat etiketi ile satışa sunulması stok sorununun olmadığını açıkça göstermektedir. Ek-2 de fiyat yanlışlığı bilgilendirilmesi yapılmasına rağmen sonraki hiçbir bildirimde fiyat yanlışlığına yer verilmemesi, firmanın tutarsız davranışları göz önünde bulundurularak; Başkanlığınızdan talebim satıcıdan siparişimdeki monitörümü tarafıma gönderilmesi yönünde karar alınmasıdır.

    Gereğinin yapılmasını arz ederim.
    ----
    İkincisi;
    17 Nisan 2015 tarihinde Hepsiburada.com'dan fiyatı 364,79 TL'değerinde 1 tane BenQ
    EW2740L 27" 4ms Full HD Led Monitör sipariş verdim siparişim onaylandı ve kredi
    kartından çekim yapıldı.
    Sipariş numaram = ********,internet sitesinde tedarikçi firmadan
    bekleniyor yazıldı ve siparişiniz hazırlanıyor aşamasına geçildi.
    Aynı gün saat 19:05'de Hepsiburada.com tarafıma mail atarak fiyatın yanlış olduğunu ve siparişi iptal ettiklerini ve para iadesinin yapılacağını bildirdi.
    Bu süreç zarfında ürünün kampanyalı fiyatı kaldırılarak normal fiyattan bir süre satışına devam edildi.
    Tedarikte sıkıntı varsa ürün satılamaz ve kampanya yapılamazdı.
    Google'dan ve kendi siteleri üzerinden alınan resimlerde yapılan kampanya görselleri mevcuttur.
    Hepsiburada.com'a kendi sitesi üzerinden attığım mesajlara cevap verilmedi.
    Haklı olarak para iadesi istemediğim ve kendi rızam ile ürünü iptal etmediğimden dolayı hepsiburada.com firmasından beni mağdur ettiği ve ürünümü kendi koyduğu fiyatdan almış olduğum halde iptal ederek göndermediği için şikayetçiyim.
    Sipariş ettiğim ürünün 2 gün tedarik süresi geçti ve hala iletişime geçilmedi.
    Sipariş ettiğim ürünün haklı olarak (BenQ EW2740L 27" 4ms Full HD Led Monitör) tarafıma gönderilmesini istiyorum.
    Saygılarımla

    --
    Bu metne ek olarak;

    Bu resim ürünün gece 12 ye kadar reklamının kaldığına dair;
    http://i.hizliresim.com/b54GZZ.png
    --------
    Bu resim ürünün kampanyalı fiyatından çıkıp normal fiyatından hala satılmaya devam edildiğine dair.Stok yok çekiyorlar ama satıyorlar.
    http://i.hizliresim.com/vEopVA.png
    --------
    Bu ürünün kendi resmi.Kampanyalı durumdaki hali
    http://i.hizliresim.com/j5YWaW.png
    --------
    Buda ürünün liste halindeki resmi-kampanyalı fiyattan.
    http://i.hizliresim.com/n7GWaB.png
    ---------

    Bunlara ek olarak;
    1- Size sipariş onaylandığına dair gelen mailin resmi,
    2- Sipariş onaylandığında "hazırlanıyor" ibaresinin olduğu resim, (yoksa ekleyebilirim.)
    3- Siparişinizin iptaline ilişkin hb ye giriş yaptıktan sonra iptal olan siparişlerim kısmındaki iptal olmuş halinin resmi,
    4- HB'nin tutarsız yaklaşımlarının olduğu yazışmalarınızın resmini de eklersiniz.
    5- Satış sözleşmeniz (gelen onay mailinde atta satış sözleşmesi diye link var)
    6- Varsa eklemek istediğiniz ekstra bir konuşma yazışma metniniz eklersiniz.

    Thh sürecinde ise renkli ya da siyah beyaz farketmez. İki kopya istiyorlar. Biri onlarda kalıyormuş birini HB'ye göndereceklermiş. Bende ikinci kopyalar yoktu. Orda kendileri çekti onca kağıdı siyah beyaz olarak, 5 tl ücret aldılar. Çalışma saatleri 8:30 12:30 15:00 olarak yazıyordu. Sanıyorum 3 ten sonra almıyorlar şikayetleri.Ona göre gidersiniz.
    Bir tane dosya numarası veriyorlar takip edebilmeniz için.

    HB'nin göz göre göre yalan söylediği aşikar. @evo5558 arkadaşımızın tedarikçileri arayıp ürünün az da olsa stokda olduğunu ve istenirse getirilebileceğini öğrendik.
    "Ürün için belirlenen bir tedarik süresinin olmayışı" değişik bir bahane. Attıkları mesajın konusunda iphone yazıyor ([iPhone #XPQ-889-99860]: İptal Sebebi ?) düşünün ki o kadar ilgililer işleriyle.

    Kaç tane satmış ürünü kaç tl zararı olacak ki ürünü başka tedarikçiden alıp gönderse diyelim. Koyar mı bu firmaya bu fiyat farkı oda ayrı bir durum. Tabi onlarında prosedürleri vardır illaki. Bide işi böyle savsaklayan rahat satın almaları var demek ki.

    Durum bu şekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Campolist -- 1 Temmuz 2016; 22:01:30 >




  • Cevap: Değerli Müşterimiz,

    XXXXXXX nolu siparişinizde yer alan ViewSonic VX2252MH 21.5" 2ms (Analog+DVI+HDMI+Hoparlör) Full HD Led Monitör ürünü için sitemiz üzerinde teknik bir sorun nedeniyle listeleme hatası oluşmuştur.

    ViewSonic VX2252MH 21.5" 2ms (Analog+DVI+HDMI+Hoparlör) Full HD Led Monitör ürün gönderimi sağlanamaması sebebiyle siparişinizin iptali gerçekleştirilmiştir.

    Mağduriyetinizi gidermek ve memnuniyetinizi sağlamak adına üyelik sayfanıza 30 gün kullanım süreli 30 TL tutarlı hediye çeki tanımlaması yapılmıştır.

    Yaşanan durum sebebiyle siz değerli müşterimizden özür diler, firmamıza göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz.

    Saygılarımızla.


    Ama çek yok piyasada ?????? Daha sonramı geliyor Kuponlar ?
  • Campolist C kullanıcısına yanıt
    Bu THH' deki evrak alan memurun sülalesine sövüyorum.
    Hit bundan 4 suret fotokpi çek getir dedi.
    Arabada yol üzerinde park halinde.
    Fotokopi çekmeye giderken arabaya baktım yerindeydi.
    8 sayfa fotokopi için 2 TL ödeyip acele memurun yanında soluğu aldım.
    Sen bunların her birini ayrı ayrı zımbala dedi bu sefer.
    Zımbaladım verdim.
    Bu defa senin bu itirazın kabul olmaz diye nasihat etmeye başladı.
    Ben de sen al bunu ona heyet karar versin dedi.

    Vel hasıl beni oyaladı ve dödüğümde arabam yerinde yoktu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suleymankahveci

    Eğer ateist inanca sahipseniz tartışmaya girmek istemiyorum. Değilseniz Allahın izni olmadan hiç birşey gerçekleşmez kardeşim bende buna binaen harama bulaşmaktan Allaha sığınırım.

    hocam bunun ateistlikle falan ne ilgisi var? 2016 yılındayız. allah mı hepsiburadadaki o ilanı koydurttu oraya? yoksa milletin parasını alıp işletip geri veren zeki dolandırıcılar mı ?
    çok yanlış düşünüyorsunuz. hakkınızı aramalısınız. tartışma yaratmaya çalışmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mr. Management

    Elden verdim internetten eimza felan istiyor.

    Her şehirde var mı? Neredekine verdiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Campolist

    diğer monitör davasından bi örnek

    Birincisi:

    17.04.2015 tarihinde satıcı tarafından internet satışı yapılanwww.hepsiburada.com internet mağazasından 1 adet BenQ EW2740L 27" 4ms (Analog+HDMI+MHL-HDMI) Full HD Led Monitör ürününü 50646378 sipariş kodu ile KDV ve kargo ücreti dahil 371,04 TL bedel ile satın aldım. Siparişin alındığını ve onaylandığını gösteren çıktı tarafınıza sunulmuştur.(EK-1)

    Satıcı tarafından tüketiciye aynı gün gönderilen mesaj ise aşağıdaki gibidir: (EK-2)

    Sayın müşterimiz,

    11111111 no'lu siparişinizdeki ürünün fiyatlandırmasında ve tedariğinde firmamızdan kaynaklı bir sorun tespit ettik. Bu yüzden siparişinizin iptal edileceğini üzülerek bildirir, anlayışınız için teşekkür eder, 50 TL hediye çekinizi iyi günlerde kullanmanızı dileriz.
    Satıcı aynı ürünü gün içinde tarihinde 999,45 TL fiyat belirleyerek yeniden satışa sunmuştur. Bir süre sonra da ürünü tamamen satıştan kaldırmıştır.
    Satıcı aynı gün içinde ürün siparişini tüketici ile müzakere etmeden ve onayını almadan tek taraflı olarak iptal etmiş ve ödenen ücretin geri iade edileceğini yazılı olarak bildirmiştir. (EK-3)

    Mağazanın tutumu Mesafeli Satışlara Dair Yönetmelik ve Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Satıştan Kaçınma ile ilgili maddelere aykırıdır.

    “MADDE 6 – (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.” Hükmü gereğince tüketici satın aldığı ürünün 371,04 TL bedel ile tarafına teminini satıcıdan talep etmiş ancak ilgili talep “Hepsiburada’dan kaynaklanan hata” gerekçesiyle reddedilmiştir.

    Tüketici satıcıya aynı gün bilgi talebinde bulunmuş (EK-4) fakat satıcı satıştan kaçınma tavrını devam ettirmiştir.(EK-5)
    Bu durumda satıcının sorumluluk alarak kanunda belirtilen yükümlülüklerden kaçınması nedeniyle başkanlığınıza başvuru yapma gereği ortaya çıkmıştır.
    Tüketici aynı marka, model ve özelliklere sahip ürünü başka bir mağazadan satın almak istediğinde ödemesi gereken en düşük tutar kargo ücreti hariç KDV ücreti dahil 861,80 TL’dir.

    İlgili ürünhttp://www.hizlial.com/...ign=akakce_cpc&v=1.12.2 adresinde satılmaktadır.

    Ürünün aynı gün yine 999,45 TL fiyat etiketi ile satışa sunulması stok sorununun olmadığını açıkça göstermektedir. Ek-2 de fiyat yanlışlığı bilgilendirilmesi yapılmasına rağmen sonraki hiçbir bildirimde fiyat yanlışlığına yer verilmemesi, firmanın tutarsız davranışları göz önünde bulundurularak; Başkanlığınızdan talebim satıcıdan siparişimdeki monitörümü tarafıma gönderilmesi yönünde karar alınmasıdır.

    Gereğinin yapılmasını arz ederim.
    ----
    İkincisi;
    17 Nisan 2015 tarihinde Hepsiburada.com'dan fiyatı 364,79 TL'değerinde 1 tane BenQ
    EW2740L 27" 4ms Full HD Led Monitör sipariş verdim siparişim onaylandı ve kredi
    kartından çekim yapıldı.
    Sipariş numaram = ********,internet sitesinde tedarikçi firmadan
    bekleniyor yazıldı ve siparişiniz hazırlanıyor aşamasına geçildi.
    Aynı gün saat 19:05'de Hepsiburada.com tarafıma mail atarak fiyatın yanlış olduğunu ve siparişi iptal ettiklerini ve para iadesinin yapılacağını bildirdi.
    Bu süreç zarfında ürünün kampanyalı fiyatı kaldırılarak normal fiyattan bir süre satışına devam edildi.
    Tedarikte sıkıntı varsa ürün satılamaz ve kampanya yapılamazdı.
    Google'dan ve kendi siteleri üzerinden alınan resimlerde yapılan kampanya görselleri mevcuttur.
    Hepsiburada.com'a kendi sitesi üzerinden attığım mesajlara cevap verilmedi.
    Haklı olarak para iadesi istemediğim ve kendi rızam ile ürünü iptal etmediğimden dolayı hepsiburada.com firmasından beni mağdur ettiği ve ürünümü kendi koyduğu fiyatdan almış olduğum halde iptal ederek göndermediği için şikayetçiyim.
    Sipariş ettiğim ürünün 2 gün tedarik süresi geçti ve hala iletişime geçilmedi.
    Sipariş ettiğim ürünün haklı olarak (BenQ EW2740L 27" 4ms Full HD Led Monitör) tarafıma gönderilmesini istiyorum.
    Saygılarımla

    --
    Bu metne ek olarak;

    Bu resim ürünün gece 12 ye kadar reklamının kaldığına dair;
    http://i.hizliresim.com/b54GZZ.png
    --------
    Bu resim ürünün kampanyalı fiyatından çıkıp normal fiyatından hala satılmaya devam edildiğine dair.Stok yok çekiyorlar ama satıyorlar.
    http://i.hizliresim.com/vEopVA.png
    --------
    Bu ürünün kendi resmi.Kampanyalı durumdaki hali
    http://i.hizliresim.com/j5YWaW.png
    --------
    Buda ürünün liste halindeki resmi-kampanyalı fiyattan.
    http://i.hizliresim.com/n7GWaB.png
    ---------

    Bunlara ek olarak;
    1- Size sipariş onaylandığına dair gelen mailin resmi,
    2- Sipariş onaylandığında "hazırlanıyor" ibaresinin olduğu resim, (yoksa ekleyebilirim.)
    3- Siparişinizin iptaline ilişkin hb ye giriş yaptıktan sonra iptal olan siparişlerim kısmındaki iptal olmuş halinin resmi,
    4- HB'nin tutarsız yaklaşımlarının olduğu yazışmalarınızın resmini de eklersiniz.
    5- Satış sözleşmeniz (gelen onay mailinde atta satış sözleşmesi diye link var)
    6- Varsa eklemek istediğiniz ekstra bir konuşma yazışma metniniz eklersiniz.

    Thh sürecinde ise renkli ya da siyah beyaz farketmez. İki kopya istiyorlar. Biri onlarda kalıyormuş birini HB'ye göndereceklermiş. Bende ikinci kopyalar yoktu. Orda kendileri çekti onca kağıdı siyah beyaz olarak, 5 tl ücret aldılar. Çalışma saatleri 8:30 12:30 15:00 olarak yazıyordu. Sanıyorum 3 ten sonra almıyorlar şikayetleri.Ona göre gidersiniz.
    Bir tane dosya numarası veriyorlar takip edebilmeniz için.

    HB'nin göz göre göre yalan söylediği aşikar. @evo5558 arkadaşımızın tedarikçileri arayıp ürünün az da olsa stokda olduğunu ve istenirse getirilebileceğini öğrendik.
    "Ürün için belirlenen bir tedarik süresinin olmayışı" değişik bir bahane. Attıkları mesajın konusunda iphone yazıyor ([iPhone #XPQ-889-99860]: İptal Sebebi ?) düşünün ki o kadar ilgililer işleriyle.

    Kaç tane satmış ürünü kaç tl zararı olacak ki ürünü başka tedarikçiden alıp gönderse diyelim. Koyar mı bu firmaya bu fiyat farkı oda ayrı bir durum. Tabi onlarında prosedürleri vardır illaki. Bide işi böyle savsaklayan rahat satın almaları var demek ki.

    Durum bu şekilde.

    Hocam emsal teşki etmesi açısından o karaların dosya numaralarına ve fotokopilerine ihtiyacım var? Bunları tedarik etme şansızız var mı?




  • Arkadaşlar etik olarak doğru yanlış bilemem ama bu fırsatçılığı ben de yaptım.
    Geçen sene geri görüş kamerası, mousepad, wifi anten vs aldık sattık.

    Bğr defa sıkıntı oldu onda da hediye çeki tanımladılar tamam dedim.
    Yani alan arkadaşlara şimididen hediye çekleri hayrlı olsun.
    Bence çok da uzatmayın 50₺ lik bir hediye çeki her türlü işinizi görür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu madde üzerinden şikayete yürümüştük

    Kendi sitenizde de yayınladığınız "4822 SAYILI KANUNLA DEĞİŞİK 4077 SAYILI TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN" isimli kanunda

    http://www.hepsiburada.com/Liste/MyPage/FAQDetail.aspx?id=36

    "Satıştan Kaçınma

    Madde 5- Üzerinde "numunedir" veya "satılık değildir" ibaresi bulunmayan bir malın; ticarî bir kuruluşun vitrininde, rafında veya açıkça görülebilir herhangi bir yerinde teşhir edilmesi halinde satıcı bu malların satışından kaçınamaz."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Tardis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Campolist

    diğer monitör davasından bi örnek

    Birincisi:

    17.04.2015 tarihinde satıcı tarafından internet satışı yapılanwww.hepsiburada.com internet mağazasından 1 adet BenQ EW2740L 27" 4ms (Analog+HDMI+MHL-HDMI) Full HD Led Monitör ürününü 50646378 sipariş kodu ile KDV ve kargo ücreti dahil 371,04 TL bedel ile satın aldım. Siparişin alındığını ve onaylandığını gösteren çıktı tarafınıza sunulmuştur.(EK-1)

    Satıcı tarafından tüketiciye aynı gün gönderilen mesaj ise aşağıdaki gibidir: (EK-2)

    Sayın müşterimiz,

    11111111 no'lu siparişinizdeki ürünün fiyatlandırmasında ve tedariğinde firmamızdan kaynaklı bir sorun tespit ettik. Bu yüzden siparişinizin iptal edileceğini üzülerek bildirir, anlayışınız için teşekkür eder, 50 TL hediye çekinizi iyi günlerde kullanmanızı dileriz.
    Satıcı aynı ürünü gün içinde tarihinde 999,45 TL fiyat belirleyerek yeniden satışa sunmuştur. Bir süre sonra da ürünü tamamen satıştan kaldırmıştır.
    Satıcı aynı gün içinde ürün siparişini tüketici ile müzakere etmeden ve onayını almadan tek taraflı olarak iptal etmiş ve ödenen ücretin geri iade edileceğini yazılı olarak bildirmiştir. (EK-3)

    Mağazanın tutumu Mesafeli Satışlara Dair Yönetmelik ve Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Satıştan Kaçınma ile ilgili maddelere aykırıdır.

    “MADDE 6 – (1) Vitrinde, rafta, elektronik ortamda veya açıkça görülebilir herhangi bir yerde teşhir edilen malın, satılık olmadığı belirtilen bir ibareye yer verilmedikçe satışından kaçınılamaz.” Hükmü gereğince tüketici satın aldığı ürünün 371,04 TL bedel ile tarafına teminini satıcıdan talep etmiş ancak ilgili talep “Hepsiburada’dan kaynaklanan hata” gerekçesiyle reddedilmiştir.

    Tüketici satıcıya aynı gün bilgi talebinde bulunmuş (EK-4) fakat satıcı satıştan kaçınma tavrını devam ettirmiştir.(EK-5)
    Bu durumda satıcının sorumluluk alarak kanunda belirtilen yükümlülüklerden kaçınması nedeniyle başkanlığınıza başvuru yapma gereği ortaya çıkmıştır.
    Tüketici aynı marka, model ve özelliklere sahip ürünü başka bir mağazadan satın almak istediğinde ödemesi gereken en düşük tutar kargo ücreti hariç KDV ücreti dahil 861,80 TL’dir.

    İlgili ürünhttp://www.hizlial.com/...ign=akakce_cpc&v=1.12.2 adresinde satılmaktadır.

    Ürünün aynı gün yine 999,45 TL fiyat etiketi ile satışa sunulması stok sorununun olmadığını açıkça göstermektedir. Ek-2 de fiyat yanlışlığı bilgilendirilmesi yapılmasına rağmen sonraki hiçbir bildirimde fiyat yanlışlığına yer verilmemesi, firmanın tutarsız davranışları göz önünde bulundurularak; Başkanlığınızdan talebim satıcıdan siparişimdeki monitörümü tarafıma gönderilmesi yönünde karar alınmasıdır.

    Gereğinin yapılmasını arz ederim.
    ----
    İkincisi;
    17 Nisan 2015 tarihinde Hepsiburada.com'dan fiyatı 364,79 TL'değerinde 1 tane BenQ
    EW2740L 27" 4ms Full HD Led Monitör sipariş verdim siparişim onaylandı ve kredi
    kartından çekim yapıldı.
    Sipariş numaram = ********,internet sitesinde tedarikçi firmadan
    bekleniyor yazıldı ve siparişiniz hazırlanıyor aşamasına geçildi.
    Aynı gün saat 19:05'de Hepsiburada.com tarafıma mail atarak fiyatın yanlış olduğunu ve siparişi iptal ettiklerini ve para iadesinin yapılacağını bildirdi.
    Bu süreç zarfında ürünün kampanyalı fiyatı kaldırılarak normal fiyattan bir süre satışına devam edildi.
    Tedarikte sıkıntı varsa ürün satılamaz ve kampanya yapılamazdı.
    Google'dan ve kendi siteleri üzerinden alınan resimlerde yapılan kampanya görselleri mevcuttur.
    Hepsiburada.com'a kendi sitesi üzerinden attığım mesajlara cevap verilmedi.
    Haklı olarak para iadesi istemediğim ve kendi rızam ile ürünü iptal etmediğimden dolayı hepsiburada.com firmasından beni mağdur ettiği ve ürünümü kendi koyduğu fiyatdan almış olduğum halde iptal ederek göndermediği için şikayetçiyim.
    Sipariş ettiğim ürünün 2 gün tedarik süresi geçti ve hala iletişime geçilmedi.
    Sipariş ettiğim ürünün haklı olarak (BenQ EW2740L 27" 4ms Full HD Led Monitör) tarafıma gönderilmesini istiyorum.
    Saygılarımla

    --
    Bu metne ek olarak;

    Bu resim ürünün gece 12 ye kadar reklamının kaldığına dair;
    http://i.hizliresim.com/b54GZZ.png
    --------
    Bu resim ürünün kampanyalı fiyatından çıkıp normal fiyatından hala satılmaya devam edildiğine dair.Stok yok çekiyorlar ama satıyorlar.
    http://i.hizliresim.com/vEopVA.png
    --------
    Bu ürünün kendi resmi.Kampanyalı durumdaki hali
    http://i.hizliresim.com/j5YWaW.png
    --------
    Buda ürünün liste halindeki resmi-kampanyalı fiyattan.
    http://i.hizliresim.com/n7GWaB.png
    ---------

    Bunlara ek olarak;
    1- Size sipariş onaylandığına dair gelen mailin resmi,
    2- Sipariş onaylandığında "hazırlanıyor" ibaresinin olduğu resim, (yoksa ekleyebilirim.)
    3- Siparişinizin iptaline ilişkin hb ye giriş yaptıktan sonra iptal olan siparişlerim kısmındaki iptal olmuş halinin resmi,
    4- HB'nin tutarsız yaklaşımlarının olduğu yazışmalarınızın resmini de eklersiniz.
    5- Satış sözleşmeniz (gelen onay mailinde atta satış sözleşmesi diye link var)
    6- Varsa eklemek istediğiniz ekstra bir konuşma yazışma metniniz eklersiniz.

    Thh sürecinde ise renkli ya da siyah beyaz farketmez. İki kopya istiyorlar. Biri onlarda kalıyormuş birini HB'ye göndereceklermiş. Bende ikinci kopyalar yoktu. Orda kendileri çekti onca kağıdı siyah beyaz olarak, 5 tl ücret aldılar. Çalışma saatleri 8:30 12:30 15:00 olarak yazıyordu. Sanıyorum 3 ten sonra almıyorlar şikayetleri.Ona göre gidersiniz.
    Bir tane dosya numarası veriyorlar takip edebilmeniz için.

    HB'nin göz göre göre yalan söylediği aşikar. @evo5558 arkadaşımızın tedarikçileri arayıp ürünün az da olsa stokda olduğunu ve istenirse getirilebileceğini öğrendik.
    "Ürün için belirlenen bir tedarik süresinin olmayışı" değişik bir bahane. Attıkları mesajın konusunda iphone yazıyor ([iPhone #XPQ-889-99860]: İptal Sebebi ?) düşünün ki o kadar ilgililer işleriyle.

    Kaç tane satmış ürünü kaç tl zararı olacak ki ürünü başka tedarikçiden alıp gönderse diyelim. Koyar mı bu firmaya bu fiyat farkı oda ayrı bir durum. Tabi onlarında prosedürleri vardır illaki. Bide işi böyle savsaklayan rahat satın almaları var demek ki.

    Durum bu şekilde.

    Hocam emsal teşki etmesi açısından o karaların dosya numaralarına ve fotokopilerine ihtiyacım var? Bunları tedarik etme şansızız var mı?

    şu şekil düzeltme kararı almıştım ben. ilk kararda para iadesi diye yanlış anlamışlardı beni . sonuçta üst model samsung curve almıştık.
     Fena Yanıyor, ViewSonic VX2252MH 21.5' 2ms (Analog+DVI+HDMI+Hoparlör) - 195TL
     Fena Yanıyor, ViewSonic VX2252MH 21.5' 2ms (Analog+DVI+HDMI+Hoparlör) - 195TL




  • Campolist C kullanıcısına yanıt
    Savunma yapmadığı için zaten iddiaları kabul etmiş oluyor, heyet ya da mahkeme satıcı belirtmeden, satıcının iradesi sakattır diyemez zaten.

    Sonrasında ne oldu dava açtılar mı tüketici mahkemesinde?
  • greenflash kullanıcısına yanıt
    Mahkeme kararı var mı, kararı görmeden net bir şey diyemem, satıcının iyi niyet kurallarına ayırı davrandığına karar vermiş olabilir, kararı görmek gerekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluepaw

    Savunma yapmadığı için zaten iddiaları kabul etmiş oluyor, heyet ya da mahkeme satıcı belirtmeden, satıcının iradesi sakattır diyemez zaten.

    Sonrasında ne oldu dava açtılar mı tüketici mahkemesinde?

    yok itiraz süreleri vardı kaç iş günü hatırlamıyorum ama karar elime ulaştıktan sonra 15 gün flan bekledim itiraz süreleri doldu ve sonra telefonla aradım thh kararı var ürünümü istiyorum diye. hb de mahkemelik ürünlere bakan kısımla muhattab ediyorlar seni. bi süre mail ile yazıştık sonra muadil olarak alt ürün önerdiler ben direttim aynısı yada üst model isterim falan derken en son samsung curve ye fit olmuştuk. benle beraber çok alan oldu o sıralar.
  • Mert103 kullanıcısına yanıt
    müşteri hizmetleri zaten bu fiyat doğru diyorsa iradesinin sakatlığa uğradığını iddia edemez, fakat alınan ses kaydı mahkemede delil olarak kullanılamaz, hukuka aykırı delil niteliğindedir.
  • İptal edileceğini bile bile alanlara bayağı güldüm doğrusu.
    50-100 tane alanlar bile çıkmış. Böyle ölücülük, böyle çakallık, böyle açlık görülmemiştir başka yerde. Çomarlık fışkırıyor konudan adeta. Yarın bir gün ciddi bir sorun olsa ülkede sağı solu yağmalayacak ilk insanlar bunlar. Paraları olabildiğince geç geri almanız dileğiyle.
  • Campolist C kullanıcısına yanıt
    savunma verseler ya da mahkemeye gitseler bence kazanırlardı 1200 lük ürünün 300 liraya satılması bariz bir hatadır, savunma yapmamış ve mahkemeye itiraz etmemiş olmaları nedneiyle doğal olarak kaybetmişler, bu olayda da savunma yapmazlarsa kaybederler.
  • Haram vs diyenlerle zaman kaybetmek yerine napacağımızı konuşalım lütfen. Haram olması etik olmaması kişinin kendi vicdanıyla alakalı, takmamak lazım.

    En erken 11 temmuzda gidebiliyoruz bayramdan dolayı. O zaman kadar da çoğumuz kuponları kullanmış olacağız belki de.
  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.