Bildirim
Akordu Kendimiz Yapbilirmiyiz?
Samsung Galaxy S24 Ultra 17,3 cm (6,8") 12 GB 256 GB Çift SIM Gri 5000 mAh : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CNKGPSBM
13 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Birisi detaylı bir video çekip koyarsa foruma çok faydalı olur.Güzel anlatımlı bir şey bulamadım.Benim de aklımda bulunsa iyi olur nasıl yapıldığı. -
Az buçuk mantığını tahmin ediyorum ama detaylı biri anlatması lazım
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
şu video nasıl?
https://www.youtube.com/watch?v=w5wFW-Xy7CU&nohtml5=False -
-
bisiklet üzerinde birçok ayar aslında bisikletlilerin %70-80'nin rahatlıkla kendileri evlerinde yapabilecekleri şeyler bence.
ama sadece ilk başta birinin öğretmesi gerekiyor. birinin hatalarımızı düzeltmesi gerekiyor.
akord işi mesela mantığı çok basit bi iş. ama kendim yapmayı çok istesem de direk el atmaya korkuyorum. yanlış yaparsam, fazla gerersem falan diye. bilen bi bisikletçilden öğrenme şansım falan olsa kendim yapmak isterim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 01001101 -- 12 Nisan 2016; 15:51:18 > -
Biraz sabır ve el becerisi gerektiren bir işlem.
Adam akıllı yapmak için öncelikle akord yapacağınız jantı söküp lastiklerini ve iç lastik destek bandını da çıkartmalısınız.
Akord işinde iki nokta var, birincisi jantın sağa-sola çekmesi yani bir tarafa daha yanaşık olması yada 8 çizme dediğimiz hareketi yapması ikincisi ise zıplama dediğimiz akord tellerinin her yerde eşit miktarda sıkılmamasından kaynaklı dış çemberin eksenden kaçıklığı.
Öncelikle akord sehpası gerekli. Eğer yoksa bisikleti ters çevirip tercihen maşayı kullanarak sehpa niyetine çalışabilirsiniz. Jantı maşaya olması gereken pozisyonda tamamen çıplak olarak sabitleyin yani akord başlıklarını görebilmelisiniz. Bu başlıklardan çıkan teller eşit uzunlukta olmalı. Bazıları uzun bazıları kısa ise jant zıplama yapar. İlk önce fren pabuçlarının oradan önden bakarak referans noktasına göre jantın tam ortalı olup olmadığını tespit etmelisiniz. Eğer bir tarafa yanaşık yada belli bir noktada sapma varsa sapma olan taraftaki telleri gevşetip diğer taraftakileri sıkmalısınız. Daha sonra yandan dış çembere yine fren pabuçlarının oradan bakıp zıplama olup olmadığına bakın. Eğer zıplama varsa tellerin durumuna göre önce gevşetip tüm telleri eşit miktarda vidalardan çıkacak hale getirip sırayla tüm telleri yine eşit miktarda çevirerek turu tamamlayın. bir tur sıkmadan sonra teller yine de gevşekse yine bir tur daha sıkın. Aşırı sıkmadan kaçının yoksa gerginlikten teller kopabilir maalesef tork anahtarı olmadan tam ölçü verilemez ama bir kaç defa deneme yaparak el becerinizi geliştirmelisiniz. Tek seferde herkes doğal olarak bu işi yapamaz ama hiç kimse de bu işi öğrenmiş olarak doğmaz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 23 Nisan 2016; 19:48:12 >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X