Şimdi Ara

en sonunda bende PC GOLD mağduru mu oluyorum acaba ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
2.278
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • forumlarda gold pc lafı geçince ortalık hareketlenirdi, bende daha önce orada mağdur durumuna düşmediğim için savunur pozisyonlar alırdım, ama bu sefer bizde tongaya getiriliyoruz galiba, olay şöyle :

    canon s1 is 1 milyara 10 taksitle oradan 3 gün önce aldım, orada satış müdürü tanıdığım var (o olmasa oradan toplu iğne almam), o sağolsun elinden geleni yapıyor ama bu sefer olay onu da aştı, malı teslim alırken sadece gözle inceledim, kutu içi içeriğine baktım, orada o kalabalıkta denemek hiç aklıma gelmedi zaten o makinayı da kullanmayı bilmiyordum,deneyemezdim, herneyse makineyi aldığımdan 1 saat içinde ilk denememi yaptım, flash otomatik olarak patladı, yani dışarı çıktı açıldı, sorun şu : flash hiçbir şekilde geri kapanmıyor, açık duruyor....hemen TR dağıtıcısı Erkayalara telefon ettim, adamlar ürünün bozuk olduğunu aldığım yere götürmemi istediler, bende satıcı arkadaşı bu konuda bilgilendirdim o da hemen yenisi ile değişelim dedi ...

    oradaki tanıdığım makineyi yenisi ile değiştirecekti, 2 gün bekledik gititik geldik oraya, bugün yeni makina geldi ama elimdeki ayıplı ürünü geri verme prosedürü olayına takıldık, bir yetkili tutanak tutulup, kullanıcı hatası olup olmadığının belirlenmesi için erkayalara makineyi geri yollamak istedi, bu süreç de en az 1 hafta alırdı, ayrıca ben makinamın tamir olmasını değil, yenisini istiyorum doğal olarak...tanıdık müdürüm olayın üstesinden gelemedi, dediği gibi değişmedik, yarın erkayalara kendim götürüp olayı çözmeye çalışacağım, makina çiziksiz durumda, gıcır gıcır sıfır, onlarda öyle olduğunu görmelerine rağmen bana düşürmüş olabilirsiniz dediklerinde KAN beynime sıçradı sanki, çok sinirlendim, tanıdık müdürüm cihazın tamir olursa ben buradan sıfırla değişirim dedi, allah razı olsun ondan ama ya tanıdık olmasaydı ? ayrıa tamir parasıda vermeye niyetim yok, erkayalar makinayı geri kabul etmezse depocu arkadaşın malın parasını cebinden vereceğinden bahsetti, bu da bana enteresan geldi, koskoca gold pc de böyle bir uygulama çok saçma komik, dünyanın parasını kazanıyorlar ama kurumsallar mı ? ciddiler mi ? firmanın bu tür işler için uzman avukatları vs yokmudur ki oradaki gariban çalışan gıcır gıcır görünen boyasız çiziksiz malı teslim almaya korksun..... sonuçta kullanıcı olarak olayın çabuk bitmesi için ben bizzat uğraşmak zorunda kaldım...

    sormak istediğim şu: yarın erkayalarda ürünü bana sen bozmuşsun derlerse ben ne yapayım? onları tüketici mahkemesine vereceğimi söyleyebilirim, yaptığım masrafları da mahkeme de isteyebilirmiyim? ben makina yüksek mühendisiyim, 3 gündür işi gücü bıraktım bu saçma sapan olayla uğraşıyorum, avrupa yakasında olduğum için gold pc ye gidip geldik, orada gelecek denen malın gelmesini bekledik, benzin otopark vs harcama yaptık, zaman kaybı da cabası, keşke 1 milyar 67 milyona 12 taksitle vatan bilgisayardan alsaymışım...

    diğer iş arkadaşlarım gold pc den kesinlikle alışveriş yapmıyorlar, tanıdık var dememe rağmen yanaşmıyorlar, onlarında geçmişte acı deneyimleri olmuştu, ben akrabalarıma oradaki tanıdık vasıtasıyla bir şeyler alıyordum ama artık kesinlikle oraya gitmeyi düşünmüyorum.... öyle sinirlendim ki makinayı orada yere atıp kırmak geldi içimden...







  • Birincisi "Belaya kendi rızasıyla girene merhamet edilmez" kuralını hatırlatayım.
    iki, bu cihazda herhangi bir düşürme izi çizik felan yoksa sana karşı hiç bir halt edemezler. Ürün kusurlu olduğundan dolayı 7 gün de geçmediği için yenisini isteme hakkın var. Tüketici mahkemesine başvurma hakkın senin bu isteğini karşılamazlarsa doğar.
    Diğer bir ihtimal ürünü iade alıp paranı geri verebilirler. Bunun için cihazın hiç bir, aksamı kutuları iplikleri ve herşeyi eksik olmamalı.
    Tazminatlar ve masraflarının karşılanmasını avukatına sorarsın.
    Ama kafanı takacak bir durum değil bu. Canon çözer işi.
  • arkadaşlar bir firmayı tüketici mahkemesine verdiyseniz o olayı yazında nasıl oluyormuş o işler bilelim, yarın gerekirse söyleyeyim orada...
  • madde 1 > "orada satış müdürü tanıdığım var "
    madde 2 > "tanıdık müdürüm cihazın tamir olursa ben buradan sıfırla değişirim dedi, allah razı olsun"

    hocam, gold pc'yi cokerttin sen. aman tanidik mudurun olayi duymasin..

    is this gold pc? yeaa i know from turkey
  • ben gemileri çoktan yaktım arkadaş, orada 3.kattaki bir bayan gıcır gıcır makinaya bakıp bana "ya düşürmüşsen" dedi, deliriyordum !!!
    bana makina üzerinde çizik dahi gösteremediklerinden üsteleyemediler ama beni oradan bir güzel sepetlediler, değişimi gerçekleştirmediler ...

    o metni 14 adet foruma yazdım, şikayet var web sitesi iyi bir yere benziyor, firma ile bağlantı kuracaklarmış hadi bakalım
    tasarruf edelim diye oradan aldım, yaptığım gidip gelmeler ile vatan bilgisayarın fiyatına yaklaşacak neredeyse...

    ayrıca oradan en son aldığım jazz marka dolby digital decoderde bozuk çıkmıştı, 1 hafta sonra yenisi ile değişim olmuştu ama tutanak falan tutacağız dememişlerdi !!!




  • İş mahkeme olayına dökülürse seni yollayabileceğim yer var ama önce sabret ve olayın nasıl şekillendiğini buraya yaz.

    Bu aradahttp://www.tubider.org.tr/ linkini iyice dolaş. Olayın özündeki insanlar bu dernekte.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tübider sitesinden alıntı örnek olay;

    Sorun: Robosis Bilgisayar'ın müşterisi Doğan Plastik Kaplama Sanayi A.Ş Yönetim kurulu başkanı Oguz Doğan tarafından satın alınan HP Omnibook XT6200 model notebook'un sürekli arızalanması şikayeti Açıklama: Müşteri Oğuz Doğan tarafından satın alınan HP Omnibook XT6200 model notebook garanti kapsamında iken 12 Aralık 2003 tarihinde kendini resetlediği bildirimiyle HP İstanbul bölge onarım merkezine getirilmiş, servis merkezi tarafından donanımsal herhangi bir arızası olmadığı söylerek ve bios güncellemesi yapılarak, geri teslim edilmiştir. Ürün ikinci olarak 18 Şubat 2003 tarihinde aynı şikayetle aynı servise teslim edilmiş, yapılan arıza tespitinie istinaden PCA board değiştirilerek müşteriye geri verilmiştir. Aynı ürün 14 Mart 2003 tarihinde aynı şikayetle aynı servise teslim edilmiş, donanımsal herhangi bir arızası olmadığı gerekçesiyle müşteriye geri verilmiştir. Aynı ürün son olarak 18 Nisan 2003 tarihinde aynı şikayetle aynı servise teslim edilmiş, hard disk ve ana kart değiştirilerek müşteriye geri verilmiştir. Müşteri ürünün sürekli arızalanması üzerine ürünün yenisi ile değiştirilmesini talep etmiş; müşterinin bu talebi üretici firma tarafından karşılanmamıştır. Sonuç: Çalışma Gurubumuz ürünün değişmesi için yeterli şartın oluştuğu, arıza ve şikayete konu olan şikayetin tekrar ettiği görüşünde olduğundan müşterinin ürünün değişimi talebinin karşılanması gerektiği düşüncesindedir. HP yetkilileri ile yaptığımız görüşme ve yazışmalarda; müşterinin ürünün değiştirilmesi talebinin yasal ve uygulama koşulları oluşmadığı için karşılanamayacağı "değişim için" gerekli şartların oluşmadığı beyan edilmiştir. Çalışma grubumuz ürünün servise alınması ve servis çıkışlarında yetkili servis DataMarket tarafından doldurulan formların bazılarında yapılan işleme dair herhangi bir bilgi bulunmadığını saptamıştır. müşteriye verilen servis formlarından ürünün bios güncellemesi dışında geçirdiği onarımları izlemek mümkün olamamıştır. HP tarafından ürünün değiştirilemeyeceği yanıtı üzerine müşteri tüketici haklarının çiğnendiği gerekçesi ile mahkemeye başvurmuş; yasal süreç devam etmektedir.TÜBİDER bu sürecin takipçisi olacak ve gerekli bilgilendirmeyi yapacaktır. TÜBİDER Garanti Hizmetleri Çalışma Grubu




  • Tübider sitesinden ikinci bir örnek;

    Konu: Arızalı HDD'nin Garanti Dışı Sayılması
    Başvuran: ATM Bilgi Sistemleri A.Ş

    Sorun: ATM Bilgi Sistemleri tarafından 1 adet Maxtor D740X-6L model HDD,18.04.2003 tarihinde satın alınmıştır.Cihaza herhangi bir sistem kurulamamakla beraber ide pinlerini çevreleyen plastik çerçevenin jumperlarla ayırıcı kısmında küçük bir kırık olduğu görülmüştür. Ürün ithalatçısı Kont Bilişim Teknolojileri ve Dış Tic. A.Ş.'ye değişim için gönderilmiştir. Kont Bilişim teknik servisi HDD'nin kırık nedeniyle garanti dışı kaldığını bildirerek ürünü geri göndermiştir. ATM tarafından Çalışma grubumuza yapılan başvurunun ardından, ürün incelenmiş ve üründe bulunan kırığın HDD nin çalışmasını doğrudan etkileyecek bir özellik taşımadığı dolayısıyla ürünün garanti dışı sayılmasına ilişkin sonucun yanlış olacağı Kont Bilişim'e bildirilmiştir.

    Sonuç: Kont Bilişim, söz konusu kırığın, üretici firmanın belirlemiş olduğu garantili ürün kullanım şartları içerisinde yer alan maddelerden biri olması nedeniyle garanti dışı sayıldığını belirtmiştir. Ancak ürünü yeniden teknik servise alacaklarını ve müşteri memnuniyeti çerçevesinde, yenisi ile değiştireceklerini bildirmiştir.
    Kont Bilişim Teknolojileri ve Dış Tic. A.Ş.'ye gösterdiği duyarlılık ve sorunun çözümüne yaptığı katkıdan dolayı teşekkür ederiz.

    TÜBİDER Garanti Hizmetleri Çalışma Grubu




  • pajero bana yardımcı olabileceğini okuyor olduğum için sana minnet duyuyorum, çok sağol varol

    yıldız teknik üniversitesinde bağlantılarım var, gerekirse oradan cihazın düşme sonucu bozulmadığına dair bilirkişi raporu da alabiliriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amdfanatic -- 10 Şubat 2004, 0:54:06 >
  • erkayalarda makinam 2-3 dk da tamir edildi, tamir bile sayılmaz aslında, oradaki bir pim takılı kalmış galiba, ellerinde de yenisi yoktu, bende ısrar edemedim artık, olayı böyle kapattım...

    gelelim gold pc teknik servisin iş bilmez, işten anlamaz tutumuna: adamlar ürünün gıcır gıcır çiziksiz boyası yerinde hiç çarpma emaresi olduğunu gördükleri halde (makina tertemiz olduğu için bana da suç atmadılar, şurası şöyle böyle diyemediler) değişmeye cesaret edememeleri olayını kınıyorum, o durumdaki makinayı benim bozmamın imkansız olduğunu bildikleri halde sırf kendilerini garantiye almak için beni süründürme yolunu seçtiler, TÜKETİCİ MEMNUNİYETİNİN M SİNDEN HABERDAR DEĞİLLER!!! SAT KURTUL MANTIĞI İLE GİDİYORLAR BAKALIM NE ZAMAN TÜRK HALKI BİLİNÇLENİP CEVABINI ONLAR GİBİLERE VERECEKLER ...

    bana arabamla sirkeciye gidip gelme olayının da bir maliyeti oldu, makinayı çarşamba almıştım, perşembe cuma kadıköydeydim, cmtesi sirkecindeydim, bu 3 günde 30 ila 40 milyon arası bir harcama yaptım, 1 milyar 67 milyona vatan bilgisayar 12 taksit yapıyordu, neredeyse onların fiyatına yaklaşıyor... geçen sefer de decoder olayında aynısını yaşamıştım artık patladım, bir daha mı tövbeler olsun...




  • eskisehire de şube aciyolardi bu hafta gordum, uzuldum eskisehirimi de kandirmasinlar diye
  • valla ben aldım makina 1hafta oldu makinem bozuldu önce gittim yaptılar 1 saatte 2 gun sonra ekran kartımı beğenmedim 9800pro yla değiştirdim değiştirdiler sorun cıkmadı ve hatta ekran kartını kendim sökup taktım bişey demediler garanti devam arkadaki kağıtı yırtmadan actım bişey demediler bu benim şansım olabilir ama eksenin doldurusuna gelmeyelim fazla ayrıca banane golddan babamın oğlumu
  • walla bilmiyorum şans işi olsa gerek bunca zaman çok sorun yaşayanda gördüm hiç yaşamayanda umarım bundan sonra kimsenin başna gelmez
    bende konya gold'dayım akşehirde
    ayrıca solarfall' a katılıyorum ayrıca banane golddan babamın oğlumu
  • ben ordan alışveriş yapmam ama bilmiyorum yani Türkiye'nin çeşitli yerlerine bayileri açılıyor ve her yer aynı olmaz ordaki bayi sahibinin davranışları ve iş bilirliği de önemli kimileri işini iyi yapar yardımcı olur kimileri de yapmaya bilir ama kabak yine gold pc nin başına patlar
  • birde bu "7 gün içersinde iade" durumu yanlış biliniyor galiba,7gün değil,-süre olarak daha uzun
    olduğunu okumuştum bir yerlerden,bilen biri yazarsa çok iyi olur.
    ikincisi;şimdi firmalar "tüketici mahkemekerinden"oldukça çekiniyor,eskisi gibi değil.
    üçüncüsü,bu mahkemelerden daha çok "medya"etkisinden acaip tırsıyorlar.
    bence ne olursa olsun arkadaşın mağduriyeti giderilecektir.yenisini vereceklerdir.

    son olarak;alacağımız ürünü,orada- yerinde çalıştırarak,test ederek-deneyerek satın alırsak,
    bugibi sorunlardan daha henüz yolun başındayken kurtulmuş oluruz.

    kolay değil; milyar ödüyorsak-ürünü denememiz,test etmemiz ayıp değil,yasakda değil..
  • walla sagoln ya ben de eskisehirliyim burda sube acılıyor ordan alırım diye dusunuyordum. burda cogu bilg. feci halde kazıklıyorlar goz gore gore orası belki ist. ten getiriyor toplu halde alıyorlar falan diye ucuz olur diyordu. meger adamlar uc kagıtcının kralıymıs
  • izmirdede olgun bilgisayar pc gold adıyla yeni yerıne gecıyormuş.umarım onlardada bu tarz şeyler olmaz..ki zannetmıyorum..
  • Bi arkadaşı daha pcgold mağduru olmaktan kurtardık herhalde...
  • tükoder de görev almış biri olarak tükodsere gitmeni öneririm. türkiyede 53 şubesi var

    istanbulda kadıköyde genel merkez var nüfus müdürlüğünün üstünde.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.