Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyetindeki iPhone İçin Teknik Bilgi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar daha önceden yaklaşık 3-4 aylık olan bir mevzu var. Konya'da Apple Premium Reseller Gürgençlerden aldığım bir cihazı yaklaşık 6 ay sonra yine Gürgençler'in yetkili teknik servisine şarjının çok kısa gittiği gerekçesi ile servise teslim ettim. Ancak serviste cihazı açtıklarında Turnusol kağıdı çıkmadığı ve yetkisiz müdahele olduğu söylendi. Daha sonra aylık cihaz olduğunu, kılcal çizik dahi olmadığını ve tekrar incelemelerini söyledim. Onlarda cihazın çok temiz olduğunu kabul edip tekrar incelediler ve bu sefer ekran seri numarasının da farklı olduğunu belirttiler ve artık yapacakları bir şey olmadığını söyleyip cihazımı garanti dışı bıraktılar.

    Bu konu ile ilgili açtığım eski konum burada;http://forum.donanimhaber.com/m_109989629/tm.htm

    Şimdi özellikle Apple Teknik Servisinde çalışmış arkadaşlar varsa yardımına ihtiyacım var. Cihazı 3 aydır kullanmıyorum hem soğudum hemde cihaz için TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE başvurup işleme aldırttım. Zaten teknik serviste beni 1 ayı aşkın süründürdüler birde bilirkişide yaklaşık 1-2 hafta kaldı. Yani yeni cihaz aldım ve bu cihaz artık kutusunda duruyor.

    İlk durum ben bu cihazı kesinlikle kutusunda sıfır aldım ondan eminim.
    Bu teknik servise cihazın daha önce açılıp açılmadığını nereden anladıklarını sorduğumda turnusol kağıdı(sıvı temas bandı) olmadığından başka bir anlama yöntemi olmadığını belirttiler. Doğru mu bu? (Benim bildiğim eski 3310'larda bile içindeki vidalar üzerinde kağıt etiket olurdu oradan anlayan anlardı.)

    İkinci durum ise; Benim itirazım üzerine cihazı tekrar incelemeye aldıklarında bu sefer ekran seri numarasının farklı olduğu tespit edildi ve artık bir şey yapılamayacağı söylendi. Bu noktada aklıma gelen soru diyelim ki ben bunun ekranını kendim değiştirdim ve turnusol kağıdını da aldım çöpe attım :D Peki Apple'ın seri numaralı orjinal ekranını normalde benim bulmam mümkün mü ki beni bu şekilde suçluyorlar? Benim bildiğim iPhone ekranı değiştiren yetkisiz teknik servislerin taktığı ekranlar Çin malı. Bu konuda TEKNİK BİLGİSİ OLAN ARKADAŞ VARSA bana lütfen yardımcı olsun.

    Benim cihaz Tüketici Hakem Heyetinde bilir kişi incelemesi aşamasını geçti ve bu Cuma heyet karşısına çıkacakmış. Eğer benden bir savunma beklerlerse veya olumsuz bir sonuç çıkacak olupta itiraza gidecek olursam biraz bilgi sahibi olmamda fayda vardır diye düşünüyorum.

    DEĞERLİ YARDIM VE FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samonite -- 25 Kasım 2015; 14:00:43 >







  • Hocam Allah uçak kazası vermesin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samonite

    Arkadaşlar daha önceden yaklaşık 3-4 aylık olan bir mevzu var. Konya'da Apple Premium Reseller Gürgençlerden aldığım bir cihazı yaklaşık 6 ay sonra yine Gürgençler'in yetkili teknik servisine şarjının çok kısa gittiği gerekçesi ile servise teslim ettim. Ancak serviste cihazı açtıklarında Turnusol kağıdı çıkmadığı ve yetkisiz müdahele olduğu söylendi. Daha sonra aylık cihaz olduğunu, kılcal çizik dahi olmadığını ve tekrar incelemelerini söyledim. Onlarda cihazın çok temiz olduğunu kabul edip tekrar incelediler ve bu sefer ekran seri numarasının da farklı olduğunu belirttiler ve artık yapacakları bir şey olmadığını söyleyip cihazımı garanti dışı bıraktılar.

    Bu konu ile ilgili açtığım eski konum burada;http://forum.donanimhaber.com/m_109989629/tm.htm

    Şimdi özellikle Apple Teknik Servisinde çalışmış arkadaşlar varsa yardımına ihtiyacım var. Cihazı 3 aydır kullanmıyorum hem soğudum hemde cihaz için TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE başvurup işleme aldırttım. Zaten teknik serviste beni 1 ayı aşkın süründürdüler birde bilirkişide yaklaşık 1-2 hafta kaldı. Yani yeni cihaz aldım ve bu cihaz artık kutusunda duruyor.

    İlk durum ben bu cihazı kesinlikle kutusunda sıfır aldım ondan eminim.
    Bu teknik servise cihazın daha önce açılıp açılmadığını nereden anladıklarını sorduğumda turnusol kağıdı(sıvı temas bandı) olmadığından başka bir anlama yöntemi olmadığını belirttiler. Doğru mu bu? (Benim bildiğim eski 3310'larda bile içindeki vidalar üzerinde kağıt etiket olurdu oradan anlayan anlardı.)

    İkinci durum ise; Benim itirazım üzerine cihazı tekrar incelemeye aldıklarında bu sefer ekran seri numarasının farklı olduğu tespit edildi ve artık bir şey yapılamayacağı söylendi. Bu noktada aklıma gelen soru diyelim ki ben bunun ekranını kendim değiştirdim ve turnusol kağıdını da aldım çöpe attım :D Peki Apple'ın seri numaralı orjinal ekranını normalde benim bulmam mümkün mü ki beni bu şekilde suçluyorlar? Benim bildiğim iPhone ekranı değiştiren yetkisiz teknik servislerin taktığı ekranlar Çin malı. Bu konuda TEKNİK BİLGİSİ OLAN ARKADAŞ VARSA bana lütfen yardımcı olsun.

    Benim cihaz Tüketici Hakem Heyetinde bilir kişi incelemesi aşamasını geçti ve bu Cuma heyet karşısına çıkacakmış. Eğer benden bir savunma beklerlerse veya olumsuz bir sonuç çıkacak olupta itiraza gidecek olursam biraz bilgi sahibi olmamda fayda vardır diye düşünüyorum.

    DEĞERLİ YARDIM VE FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM...

    Hocam heyetten iyi bir sonuç çıkmazsa tüketici mahkemesine itiraz edebilirsiniz. Ben adliyede görev yapıyorum haberleşebiliriz. Ama ben heyetten lehe karar çıkacağını düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • funny_child F kullanıcısına yanıt
    İnşallah hocam. Zaten ben cihazla uğraşmayı bıraktım kutusuna koyup kaldırmıştım. Ama Gürgençler ile alakalı başka konuda gelişmeler oldu ve tehdit vari konuşmalar geçince bende hemen heyete verdim. Yoksa esnaflık ölüyor hocam maalesef. Bazen de Apple keşke TR'ye hiç gelmeseydi diyorum. Eskiden Genpa KVK sorunumuzu çözüyordu. Artık bu tip kompleks sıkıntıları çözmek için İstanbul'daki Apple Store'lara gidin diyorlar. Üstüne bir de zaten randevu sistemi ile çalışıyorlar. Ben Konya'dan onların verdikleri randevu günü ve saatinde nasıl İstanbul'a geleyim.
  • Geçmiş olsun hocam. Buradan iyi haberlerini de bekliyoruz inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • samonite S kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle haklısınız hocam. Valla ben sonuna kadar gidecem. Kendilerini uyanık zannediyorlar. Dediğiniz gibi eskiden KVK, Genpa gibi firmalarda hiç böyle sorunlar çıkartmıyorlardı. İyice cılkını çıkarttılar. 3.500 lira para verip cihaz alıyoruz. Garantisi Apple olsun diyoruz. Şu halimize bak...
  • Gelişmeleri takip ediyorum merakla iyi bir sonuç çıkmasını bekliyorum.
  • İnşallah arkadaşlar. Ama işte tüketici hakem heyetine çıkmadan da keşke biraz yukarıdaki 2 durum ile alakalı biraz teknik bilgiye sahip olabilsem...
  • funny_child F kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba... THH'den sonuç geldi ve olumsuz sonuçla döndüler bana. Gelen mektupta yazan sonuç biraz garibime gitti benim. Nedense ekran seri numarasının farklı olmasından ziyade sanki içinden turnusol kağıdı çıkmamasından ötürü mü beni haksız bulmuşlar hiç anlamadım. Bundan sonra sanırım mahkemeye başvurmamız gerekiyor o da çok uğraştırır mı bizi? Baya yoğun çalışma tempom var benim. Git gel uğraştırır mı bilemedim. Hayatımda da mahkeme kapısından girmişliğim yok :)
  • samonite S kullanıcısına yanıt
    Hocam geçmiş olsun. Normal şartlarda hakem heyeti kolay kolay reddetmiyor. Mahkemeye gitmesine gidin dicem de, hakem heyeti reddettiyse önce bi karara bakmak lazım. Boşu boşuna giderseniz mahkemeye ekstra masraf yaparsınız boşuna. O kararı bana bi gönderin olmazsa hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.