Şimdi Ara

KONYA APPLE PR GÜRGENÇLER REZALETİ (garanti Dışı Kalan Cihaz)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
1
Favori
14.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben Konya Gürgençler Apple PR'den aldığım iPhone 5s'i şarjı az gittiğinden dolayı yine kendilerinin yetkili servisine(GÜRGENÇLER) garantiye verdim ve bana içinde turnusol kağıdı çıkmadı diye garanti dışı kaldığını söylediler. Ayrıca daha sonra ekranında seri numarası da uyuşmuyor dediler.

    Ve ben bu cihazı Apple PR GÜRGENÇLER'den sıfır aldım. Zaten verdiğimde daha 1.5 sene garantisi devam ediyordu. Adamlara dedim kılcal çizik yok ve garantisi devam eden cihazı neden sizden başkasına açtırayım dedim. Ayrıca açılıp açılmadığını cihazın anlarsınız dedim.

    Teknik servis çalışanları bu cihaz açılmamış hatta KILCAL ÇİZİK BİLE YOK demesine rağmen cihaz garanti dışı kaldı. Apple merkez bile İÇİNDE TURNUSOL KAĞIDI ÇIKMAMASI EKRAN SERİ NUMARASI DEĞİŞİK OLMASI GİBİ bir durum söz konusu olamaz demişler ve garanti dışı bırakılmasını uygun görmüş.

    20 gün içinde 2-3 KEZ AYRI ARIZA KAYDI AÇARAK beni oyaladılar.

    Ayrıca cihaz alacaksanız büyük mağazalardan almanızı tavsiye ederim. ÇÜNKÜ BU GİBİ DURUMLARDA BÜYÜK MAĞAZALAR MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIYOR. APPLE PR GÜRGENÇLER MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VEYA KUSURLARINI GİDERMEK ADINA HİÇBİR ŞEY YAPMADILAR. ARTIK ALLAH'A HAVALE ETTİM. İNŞALLAH DAHA ÖNCE BURADAN ALDIĞIMIZ MAC VE TABLETLER DE ÖYLE DEĞİLDİR.

    Ayrıca telefon ile görüştüğüm Apple Müşteri Temsilcileri cihazı randevu alıp İstanbul'da Apple Store'a getirmemi söylediler. Bunu da yapacak ne vaktim yok. Sonuçta işten izin alıp dedikleri gün ve saatte Konya'dan İstanbul'a gitmek zorundayım. Bu noktada Apple merkez kesinlikle Apple PR'leri arayıp arkadaş bu adamın sorunu nedir dahi bile diyemiyor. Yetkileri yok. Yani maalesef Apple'ın Türkiye'de tıkanıp kaldığı nokta bu.

    Yani artık yapabileceğim tek şey İstanbul o da zaten bana yol maliyeti, yerine yedek telefon vs. derken zaman ve maddiyat olarak zararı faydasından daha çok olacak.

    Tek diyeceğim bu Konya/Mersin Apple PR Gürgençleri Allaha'a havale etmek yapacak bir şey yok. Sadece bunu okuyanların bilgisi olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samonite -- 13 Eylül 2015; 20:57:27 >



  • Hocam ben de Konya'da yaşıyorum. Bu Adamlar benim 6 Plus'ım için de aynı şekilde garanti dışı yabancı müdahale dediler ve bana teslim ettiler halbuki o cihazı İstanbul'daki teknik servisten gelen değişim cihazıydı. Sonra tekrar o servise yolladım. Apple'da destek oldu tabi. Mail'ler geldi gitti. Telefonlar geldi. 2 kere apple Türkiye'nin üst düzey yetkilileriyle görüştüm. Ve dahası İstanbul'daki artı servis cihazımı tekrar değiştirdi. Geçen 1 hafta sonra apple arayıp halimi hatırımı sorup sorun olup olmadığının peşine düştü. Bence uğraş ver. Aptal değil kimse 2.500-3000 para verdiği cihazı merdiven altı telefoncularda yaptıracak kadar. Gürgenlerdeki teknik servisteki elemanı gidip ben bağlattım Apple müşteri hizmetlerine. Konya gürgençler sıkıntılı bu yönüyle ...
  • Valla hocam öncelikle geçmiş olsun
    Akabinde ben de Konya da yaşıyorum
    Gariptir bende geçtiğimiz bi kaç ay önce bu gürgrnçlere cihaz yaptırmayı planlıyordum
    Daha doğrusu ücretli değişim yaptırmayı...
    Hemde İstanbul Zorlu'dan 1 kaç yüz lira fazla istedikleri halde (hatta cihaz kullanılamayacak haldeyse incelenir yeni cihaz fiyatına yakın bi Ücret Çıkabilir demişlerdi)sonra forumda sordum arkadaşlar Sağolsun yöblendirdiler premium resellerle hiç muhatap olmayın yarın açarlar cihazı vs sonra bu cihaz olmaz derler yeni cihaz parası isterler sizde "olur mu ya öyle Şey verin cihazımı ben Zorlu'ya gönderirim" dersiniz alırsınız
    Bi bakmışsınız cihaz garanti kapsamından çıkmış...
    Zorlu da bakmaz sonra dediler Sağolsunlar bende gönderdim Zorlu'ya mis gibi yeni cihaz aldım ne kafam ağrıdı nede uğraştıran oldu
    Anlayacağınız keşke sizde bi sorsaydınız hiç bulanmasaydınız şu resellerlara ...
    Yani tekrar okudum konunuzu cidden rezalet ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam vakit kaybetmeden Apple Türkiye ile iletişime geçin. Bu yüzden sürekli Apple cihazlarımda sorun çıkarsa Apple Store'a götürme taraftarıyım. Cihaz garanti dışı kalsada en azından bilindik güvenilir bir yer. Ekranı kırmıştım 400 lira verdim yaptırdım kafam rahat. Başka yerde yaptırsam başka bir sorun yaşadığımda Apple bakmayacaktı.
  • Hocam sorma.
    Ben bu adamlardan aracı olup 3 macbook aldırdım bir tane kendime aldım. Aldığımız iPad iPhone'lar 10'u geçmiştir. Nazımız geçer diye gittik ama işte mevzu bahis para olunca maalesef adamlarda karakter değişiyor. Halbuki 1 müşteri memnuniyetsizliği nelere sebep olacağını bilemiyorlar.

    Keşke dediğini en başta yapsaydım ama olmadı işte Allah'a havale ettim. Artık tüm Apple cihazları internetten diğer İstanbul merkezli Apple PR'lerden sipariş veriyoruz. Tek korkum inşallah aldığımız ve de aracı olup aldığımız diğer ürünlerde çıkmaz.
  • Vatov kullanıcısına yanıt
    Dostum Apple Türkiye ile defalarca görüştüm Apple PR'ler ile iletişime bile geçemiyorlar yetkileri yok. Çok ilgili de olsalar hep aynı kapıya çıkıyor. Randevunuzu alıp İstanbul'a gidin. Ben çalışan meşgul biriyim ve dedikleri gün ve saatte ben nasıl istanbul'a gideyim. En büyük problem vakit ama bunun yanında yol parası vs. çok saçma bir hal alıyor. Orada yapacağını burada resmi teknik servisine yaptıramıyor yani. Kargola gönder de kabul etmiyorlar cihazı. Bizzat elden olacak diyorlar. eskiden baya sorun çıkarmış onlara...
  • En azından twitter bio'sunda "Hayranlığım #Apple'a" yazan birine yapılmamalıydı böyle saçmalık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samonite

    Dostum Apple Türkiye ile defalarca görüştüm Apple PR'ler ile iletişime bile geçemiyorlar yetkileri yok. Çok ilgili de olsalar hep aynı kapıya çıkıyor. Randevunuzu alıp İstanbul'a gidin. Ben çalışan meşgul biriyim ve dedikleri gün ve saatte ben nasıl istanbul'a gideyim. En büyük problem vakit ama bunun yanında yol parası vs. çok saçma bir hal alıyor. Orada yapacağını burada resmi teknik servisine yaptıramıyor yani. Kargola gönder de kabul etmiyorlar cihazı. Bizzat elden olacak diyorlar. eskiden baya sorun çıkarmış onlara...

    Kargo kabul edilmemesinin 2-3 sebebi var. Bunlardan ilki cihaz hasarsız diyip,kırık hasarlı cihaz yollayıp suçu Apple'a atmak. Diğerleri Apple'ın şirket politikası ile ilgili şeyler. Ama randevu sistemi bence güzel. Ha tabi Randevu alamamak çok acı bir durum. Ve istanbul dışında yaşayanlar için çok kötü bir şey. İşte sizi Apple yetkili servislerini yönlendiriyorlar, sonra onlar uğraşmak istemiyor yada bir çalışan bir şeyi yanlış hatalı yapıyor. Kurtarmak için ellerinden geleni yapıyorlar. Tüketici hakem heyetine başvurmayı deneyin yada başvuracağınızı söyleyin hocam. Bu arada Turnusol kağıdı dedikleri şu olaysa zaten o servis çalışanlarından bir bok olmazhttps://support.apple.com/tr-tr/HT3302. Hele bu gösterge yok diyorlarsa daha da salaklardır. Turuncu-Kırmızı bir şekilde olmasını bekliyorlarsa bence 2+2'yi bile 5 der onlar. Başka yetkili servis varsa yakınlarınızda onla konuşup bir durumu anlatın hocam. Olmadı Troy,Pupa gibi daha büyük PR'lara telefon açıp sorabilirsiniz.
  • Dostum verdiğin link hata veriyor "We can't find the page you're looking for."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samonite -- 13 Eylül 2015; 21:01:05 >
  • Apple ın Türkiye de Apple Store dan başka yetkili servisi yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saydam

    Apple ın Türkiye de Apple Store dan başka yetkili servisi yok.

    Sallamadan önce arastirsan keske

     KONYA APPLE PR GÜRGENÇLER REZALETİ (garanti Dışı Kalan Cihaz)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gduman G kullanıcısına yanıt
    Bundan haberim yoktu ancak karşınızdaki çocuğunuz degil lütfen tanımadığınız kişiler ile konuşurken kırk yıllık arkadaşmış gibi konuşmayınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gürgençlere bundan 6 ay kadar önce bende telefonumdaki wifi arızası için gitmiştim, 2 hafta bekletip telefonda su izi var cihaz garanti dışı dediler, ancak telefonumu değil suyla temas ettirmek nemli ortamda bile bulundurmam. Bu elemanlarla alışveriş yapmadan önce iyi düşünmek gerek.
  • Akasya veya Zorlu'ya götürmekten başka çare yok. Başınızdan geçenleri anlatırsanız Swaplarlar belki.
  • geçmiş olsun, bazı yetkili servislerin beyaz eşya servisi mantığında çalışmasına anlam veremiyorum
  • iphone 6 cihazımın ücretli değişiminden 2400 lira istediler kıçımla gülüp apple ı arayıp şikayet ettim
  • Arkadaşlar benim şu eski mevzu ile ilgili gelişme var. Yeni bir konu açtım teknik bilgiye ihtiyacım var. Yardımlarınızı esirgemeyin;http://forum.donanimhaber.com/m_112181999/f_//tm.htm#112181999
  • Hocam ben de Konya'da yaşıyorum. Bu Adamlar benim 6 Plus'ım için de aynı şekilde garanti dışı yabancı müdahale dediler ve bana teslim ettiler halbuki o cihazı İstanbul'daki teknik servisten gelen değişim cihazıydı. Sonra tekrar o servise yolladım. Apple'da destek oldu tabi. Mail'ler geldi gitti. Telefonlar geldi. 2 kere apple Türkiye'nin üst düzey yetkilileriyle görüştüm. Ve dahası İstanbul'daki artı servis cihazımı tekrar değiştirdi. Geçen 1 hafta sonra apple arayıp halimi hatırımı sorup sorun olup olmadığının peşine düştü. Bence uğraş ver. Aptal değil kimse 2.500-3000 para verdiği cihazı merdiven altı telefoncularda yaptıracak kadar. Gürgenlerdeki teknik servisteki elemanı gidip ben bağlattım Apple müşteri hizmetlerine. Konya gürgençler sıkıntılı bu yönüyle ...
  • Demek ki pr olmak zor iş değil. O kadar çok seçenek var birdaha uğramayın olur biter. Apple da bir gün elllerinden alır kalırlar ortada..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Saydam

    Apple ın Türkiye de Apple Store dan başka yetkili servisi yok.

    fena uçmuşsun. genpa, teleservis ne ola? :)))
  • rezil bir yer.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.