Şimdi Ara

Fiat bravomu ? Chevrolet Cuze hb mi ? Bilenler gelsin lütfen !

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mart-nisan gibi sirionu satıp c segmenti benzin/lpgli bir araca geçmeyi düşünüyorum. Daha önce 25 bin lira ile 147 ile c4 arasında kalmıştım ama bütçeyi 5 bin daha artırıp 30 bine çıkardım diyebiliriz.

    Başlıktada belirttiğim gibi piyasası olmayan yada diğerlerine göre az olan bu 2 araç arasında kaldım. Kısmet olursa dediğim gibi mart-nisan gibi alacağım şimdiden araştırıyorum. HAtta sırf incelemek için araba pazarına gidip inceledim. pazarlarda baya satılık cruze var. 2008-2011 bravo yada 2009-2012 arası cruze alınabiliyor. Donanım benim için önemli hatta ayrıntılara çok dikkat ederim. mesela cruzede kilitllenebilir torpido gözü var bence bu önemli bir detay. Bu özellik genelde d segmenti araçlarda oluyor. Mesela arka kol dayamada bence olmalı buda önemli bir konfor detayı. Otomaik kararan dikiz aynasıda bence önemli detaylardan bir tanesi.

    Cruze çok yakıyor ve subap erime meselesi nedir ne değildir bilemiyorum. Diyelimki subaplar eridi kaç bin liraya mal oluyor ? kaç bin km lpgde kullanınca subaplar eriyor ? çelik subapla değişim yapınca sorun çözülüyor mu ?

    Fiat bravo ile ilgili bir sorunum yok ama cruze kadar dolu bir araç değil bunu biliyorum. Sizce hangi araç daha mantıklı ?

    [simage]
     Fiat bravomu ? Chevrolet  Cuze hb mi ? Bilenler gelsin lütfen !
    [/simage]


    [simage]
     Fiat bravomu ? Chevrolet  Cuze hb mi ? Bilenler gelsin lütfen !
    [/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dkerem2 -- 25 Kasım 2015; 3:24:27 >







  • Piyasadan çekilen bir markanın aracı olarak cruze baştan 1-0 yenik başlıyor.

    Eksileyenler olmuş ? yanlış birşey mi söyledim kaçınız alırsınız piyasadan çekilen markanın aracını ? Daewoo yu düşünün bakalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoctorEconomy -- 26 Kasım 2015; 14:28:06 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ikisini de deneyin biri mutlaka diğerinden daha çok hoşunuza gidecektir. Bravo'nun motor seçenekleri daha uygun. hem t-jet seçeneği var hem atmosferik. ikisi de lpg ile tam uyumlu başarılı motorlar. performans isteyene t-jet ekonomi kasana fire motor seçeneği güzel. Cruze alacaksanız subap değişimi yapılmış mı araştırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palpatine48

    ikisini de deneyin biri mutlaka diğerinden daha çok hoşunuza gidecektir. Bravo'nun motor seçenekleri daha uygun. hem t-jet seçeneği var hem atmosferik. ikisi de lpg ile tam uyumlu başarılı motorlar. performans isteyene t-jet ekonomi kasana fire motor seçeneği güzel. Cruze alacaksanız subap değişimi yapılmış mı araştırın.

    bravo alırsam t-jet alacağım 90lık turbosuzlar boş oluyor. cruze aslında baya hoş lpgli ise subapları değişme şart. lpgsiz ise herhalde 50 bin km sorun olmaz diye düşünüyorum. 2-3 yıl binerim aldıgım arabaya.
  • dkerem2 D kullanıcısına yanıt
    sirion'dan sonra lpg siz cruze can sıkar.
  • siriondan sonra aslında her c sınıfı araç can sıkar ama onada alışırız insanoğlıu neye alışmıyorki Zaten cruzede olsa bravoda olsa lpgli olacak. bravo belki dizelde olabilir ama dizele pek sıcak bakmıyorum. 6 ileri olması benim için çekici nokta.
  • Cruze iyidir. Bravo da iyi araçtır fakat Cruze 1-2 gömlek üstündür Bravo dan.

    Subap erimesini fazla kafanıza takmayın, bu konu ile ilgili aşağıdaki konuma bakabilirsiniz
    http://forum.donanimhaber.com/m_74867076/tm.htm

    Cruze hakkında her zaman hoşuma giden 2 video :)
    https://www.youtube.com/watch?v=h2pMN_f7pNw
    https://www.youtube.com/watch?v=2ydppyEhR4A




  • dkerem2 D kullanıcısına yanıt
    Öyle ya da böyle 1.6 vergi dilimine gireceksiniz. bence 1.6 multijet yakıt konusunda sirion'dan sonra sizi üzmeyecek tek motor. Bravo gerçek İtalyan Bursa işi değil donanım ve konfor olarak baz modelde bile iyidir. Eskiden Bravoları uygun fiyata almak mümkündü ama sahipleri gözünü açmış 105 hp ve 120 hp olanları var 120 beygir olanları gerçekten çok güzel. Dizel motordan korkmayın. ben yıllardır dizel motor kullanıyorum. normal bakımlar haricinde hiç masraf çıkarmadı. ben 1.3 multijet kullanıyorum yetiyor.
  • Bravo

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiat bravo emision bakın derim sunroof kol dayama vs var.t jet lpg ile uyumlu ,parça sorunu yok 9 hava yastığı hilholder vs var,ayrica çok seri bir araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30 bin civarına 147q2 bak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.4 multiair 140 beygir sport style cam tavan kırmızı, tam keyif arabası ,LPG ye tam uyumlu tek turbo motor,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kesinlikle bravo
  • Bravo'nun donanım olarak Cruze'dan aman aman farkı olduğunu söyleyemeyiz. Arka kol dayama, kilitli torpido sizin için hayati öneme sahipse birşey diyemem. Fakat Bravo farkını motor performansı ve yakıt konusunda( sanırım çoğu insan bu iki kriteri arka kol dayama ve kilitli torpidoya tercih eder) hissedersiniz. Anladığım kadarıyla T-Jet motor düşünüyosunuz. Şuan ikinci Bravomu kullanıyorum ilki t-jet motordu. Arba pazarında içine oturduğunuzda belki Cruze cezbedici gelebilir haklısınız. Fakat test sürüşü imkanınız olursa ikisi ile de, zaten bize sormadan Bravoyu alırsınız.
  • Hemen hemen aynı tip araçlar. İkisinin de ikinci el durumu birbirine benziyor. Sadece Bravo Cruze'a göre hem lpg hem de performans bakımından biraz daha önde gibi fakat Cruze ise daha sağlam ve oturaklı bir duruşu var. Açıkçası son zamanlarda yakın çevremdeki tanıdıklarım da bu fiyat bandında araç baktıklarından dolayı Cruze'a yöneldik
  • Bravo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt: Az farkla Bravo
    Tasarım: Cruze (öznel bir konu ama)
    Performans: T-jet olacaksa Bravo, atmosferikte Cruze.
    Yol tutuş: Cruze
    Konfor: Cruze (Çok kaliteli süspansiyon var, bire bir Astra.)
    İç hacim: Cruze (Bagaj şahane 413 lt, arka diz mesafesi iyi)
    İkinci el: Aynı

    Ben de aynı ikilemde kalıp Cruze Hb tercih ettim, memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FaLCoN^

    30 bin civarına 147q2 bak.

    Onuda düşündüm ama 147nin gerek içi geekse dışı diğerlerine göre dar. Ayrıca 147 nin fabrika verisi bir hayli yüksek.
  • Benzinli düşünüyorsanız 1.4 Tjet Bravo
    Dizel düşünüyorsanız 1.6 Mjet Bravo.
    Yani her türlü Bravo.
  • Bende Bravo 1.6MJet, bir akrabamda Cruze ise var, fabrika çıkışı LPG'li. 90.000km'de sübapları yedi, 1800TL tuttu masrafı.

    İşçilik ve malzeme kalitesi olarak Bravo daha iyi, içi falan baya kaliteli Cruze'a göre.

    Cruze'un arka koltuk diz mesafesi ve ferahlığı daha iyi.

    Sorunsuzlukta ise Bravo öndedir, hatta belki de C-segmentini de en sorunsuz ve sağlam arabasıdır.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.