Şimdi Ara

Volkswagen'in emisyon skandalı büyüyor (166. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.319
Cevap
21
Favori
215.173
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    JP Morgan krizin maliyetini en kötü ihtimalde 40 milyar Euro ( 45 milyar dolar ) olarak tahmin etmiş. Benim 42 milyar dolarlık tahminim (http://forum.donanimhaber.com/m_110398211/mpage_53/f_//tm.htm#110837066 ) pek de kötü durmuyor. Sallayıp iyi tutturmuşum.

    financial analysts at JP Morgan predicting that the final bill in a worst-case scenario could be 40 billion euros,

    http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/vw-emissions-scandal-six-things-firm-could-cut

    40 milyar euro vag ın fişini çeker...
    40 milyar euro sağlam paraymış. vw'nı gerçekten iflasa götürebilir.



    40 milyar değil 60 milyar Euro'ya kadar VW 'i iflasa götürecek durum yok. DeutscheBank da sermaye arttirimina gidiyor. Kasasında nakit 25 milyar Euro olan bir devi batirmak bu kadar basit değil. Cezalar tek kalemde ödenmeyecek, çoğu senelere yayılacak. Almanya ekonomisini buna hazırlamaya başladı dahi. En zor durumda Audi satılır yola devam edilir. İlk etapta grubun bütünlüğü korunmaya çalışılacak gerekli tasarruflar sağlanarak. Çin ile yapılan anlaşma şartları yerine getirildiğinde ki bu fabrika devam edecektir ( Amerika tazminatı düşürüp gerekli şartları oluşturup bu fabrikanin iptalini isteyebilir ) o halde maksimum 5 seneye grup normale dönmeye başlar. Ürün portföyünün yeni olması, 4 sene ekstra tasarrufa imkan kılabilir. Özetle zorlu bir süreç ama VAG altından kalkabilecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şahsen benim VW batsın yokolsun diye temennim yok. dizel motorlarını upgrade etsin insan sağlığna zararlı olmasın, kaliteli araç üretmeye devam etsin buna kimsenin itirazı olamaz hatta alkışlamalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayzer75

    Şahsen benim VW batsın yokolsun diye temennim yok. dizel motorlarını upgrade etsin insan sağlığna zararlı olmasın, kaliteli araç üretmeye devam etsin buna kimsenin itirazı olamaz hatta alkışlamalı.


    2. bir hata kaldırmaz duruma gelecekleri kesin. Bu nedenle kendilerine çeki düzen vermeleri şarttan öte .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    Hadi ya. Üzüldüm şimdi.

    Peki ne yapılacağı hakkında bilginiz var mı ? Audi servisine mi götürsem ? Görürsem ne yapılır motor mu değişecek yazılımları ilemi oynanacak ?

    Teşekkürler bilgi için



    aracınıza yeni yazılım yüklenicek ve bu sebepten beygir tork düşüp yakıt artıcak Allah kolaylık ve sabır versin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    Hadi ya. Üzüldüm şimdi.

    Peki ne yapılacağı hakkında bilginiz var mı ? Audi servisine mi götürsem ? Görürsem ne yapılır motor mu değişecek yazılımları ilemi oynanacak ?

    Teşekkürler bilgi için



    aracınıza yeni yazılım yüklenicek ve bu sebepten beygir tork düşüp yakıt artıcak Allah kolaylık ve sabır versin

    hiç bi şey olmaz hocam, TÜVTÜRK ün açıklaması var... arkadaş bi yerinden uyduruo, ama bilmiom neresinden,

    o değil de insanlar göbek atıp oynayacaklar, Ne araba yapmıssın be Volkswagen-Audi... insanlar hasetlerinden patlama noktasına gelmişler.

    Sorun NOx gazı ise bütün markalarda çıktı işte... HONDA filan özellikle :)
    sorun başka bisey ise de sadece VW-Audi sahiplerini ilgilendirir... bunlara ne oluoo anlamadım...:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    JP Morgan krizin maliyetini en kötü ihtimalde 40 milyar Euro ( 45 milyar dolar ) olarak tahmin etmiş. Benim 42 milyar dolarlık tahminim (http://forum.donanimhaber.com/m_110398211/mpage_53/f_//tm.htm#110837066 ) pek de kötü durmuyor. Sallayıp iyi tutturmuşum.

    financial analysts at JP Morgan predicting that the final bill in a worst-case scenario could be 40 billion euros,

    http://www.autocar.co.uk/car-news/industry/vw-emissions-scandal-six-things-firm-could-cut

    Creditte Suisse krizin faturasını ortalama 48 milyar dolar, en çok 87, en az 26 milyar dolar tahmin etmiş. Verilen grafikte muhtemel zarar kalem kalem belirtilmiş.

    Banka, negatif domino etkisinin henüz piyasa tarafından fiyatlanmadığını düşünüyor ;

    "In a note sent to clients on Friday the investment bank says "the market does not appear to be discounting negative knock-on effects" from the scandal."

    Ayrıca Banka, VW arabaların satışını finanse eden kolunun giderek daha da yüksek maliyetle borçlanmak zorunda kalacağına dikkat çekiyor.

    The investment bank thinks Volkwagen's finance business is going to find the cost of financing itself go way up — the price of Volkswagen bonds has already jumped 200 basis points. That means it likely need to suck more and more money out of the car manufacture business to keep it ticking over

    http://uk.businessinsider.com/credit-suisse-volkswagen-shares-could-fall-another-20-2015-10


    Fırsat bu fırsat ;

    Opportunity knocks
    The scandal is giving automakers with a presence in Europe, such as Fiat Chrysler Automobiles and Ford Motor Company, a chance to directly steal market share. FCA is offering Volkswagen owners rebates from 500 euros for Fiat minicars up to 1,500 euros, or about $1,700, for a Jeep Grand Cherokee in Italy, and that rebate is on top of any other incentives on the trade-in vehicle. Ford is throwing out a trade-in bonus across the board of 750 euros for any Volkswagen trade-in, regardless of whether the vehicle is diesel or gasoline.

    http://www.fool.com/investing/general/2015/10/11/why-volkswagen-groups-woes-could-get-even-worse.aspx?source=eogyholnk0000001&utm_source=yahoo&utm_medium=feed&utm_campaign=article

    Volkswagen müşterilerine Ford 750 Euro, Fiat küçük arabalarda 500 Euro , Grand Cherokee'lerde 1500 Euro indirim sunuyor.

    Hocam VW kullanan adama 5000 EUR versen yine Fiata, Forda binmez.. :)
    daha iddaalı jestler bekliyoruz kendilerinden.. 10.000 olabilir. örneğin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    Hadi ya. Üzüldüm şimdi.

    Peki ne yapılacağı hakkında bilginiz var mı ? Audi servisine mi götürsem ? Görürsem ne yapılır motor mu değişecek yazılımları ilemi oynanacak ?

    Teşekkürler bilgi için



    aracınıza yeni yazılım yüklenicek ve bu sebepten beygir tork düşüp yakıt artıcak Allah kolaylık ve sabır versin

    Amin hocam.

    Teşekkürler yorum için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    Hadi ya. Üzüldüm şimdi.

    Peki ne yapılacağı hakkında bilginiz var mı ? Audi servisine mi götürsem ? Görürsem ne yapılır motor mu değişecek yazılımları ilemi oynanacak ?

    Teşekkürler bilgi için



    aracınıza yeni yazılım yüklenicek ve bu sebepten beygir tork düşüp yakıt artıcak Allah kolaylık ve sabır versin

    hiç bi şey olmaz hocam, TÜVTÜRK ün açıklaması var... arkadaş bi yerinden uyduruo, ama bilmiom neresinden,

    o değil de insanlar göbek atıp oynayacaklar, Ne araba yapmıssın be Volkswagen-Audi... insanlar hasetlerinden patlama noktasına gelmişler.

    Sorun NOx gazı ise bütün markalarda çıktı işte... HONDA filan özellikle :)
    sorun başka bisey ise de sadece VW-Audi sahiplerini ilgilendirir... bunlara ne oluoo anlamadım...:)

    dediğini anlaadım ama yanlış bi şey yazdığımı düşünmüyorum bütün araçlar çağırılıp yazılım yüklenicek buda torka ve beygire etkisi var sen kimsinde vw savunuosun anlamadım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    Hadi ya. Üzüldüm şimdi.

    Peki ne yapılacağı hakkında bilginiz var mı ? Audi servisine mi götürsem ? Görürsem ne yapılır motor mu değişecek yazılımları ilemi oynanacak ?

    Teşekkürler bilgi için



    aracınıza yeni yazılım yüklenicek ve bu sebepten beygir tork düşüp yakıt artıcak Allah kolaylık ve sabır versin

    hiç bi şey olmaz hocam, TÜVTÜRK ün açıklaması var... arkadaş bi yerinden uyduruo, ama bilmiom neresinden,

    o değil de insanlar göbek atıp oynayacaklar, Ne araba yapmıssın be Volkswagen-Audi... insanlar hasetlerinden patlama noktasına gelmişler.

    Sorun NOx gazı ise bütün markalarda çıktı işte... HONDA filan özellikle :)
    sorun başka bisey ise de sadece VW-Audi sahiplerini ilgilendirir... bunlara ne oluoo anlamadım...:)

    dediğini anlaadım ama yanlış bi şey yazdığımı düşünmüyorum bütün araçlar çağırılıp yazılım yüklenicek buda torka ve beygire etkisi var sen kimsinde vw savunuosun anlamadım

    sen kimsin de araçların geri çağrılacağını söylüyorsun ?

    TÜVTÜRK ün açıklamasını okudun mu ?

    TÜVTÜRK ün ne olduığunu biliyor musun ?




  • maverick666 M kullanıcısına yanıt
    Öyle değil hocam..

    Şu veya bu marka olmaksızın söyleyeyim etrafa yayılan o gazlar herkesi ilgilendirir..O çıkan zehirli gazları eve götürüp çöpe atmıyor araç sahipleri. Bu örnekten yola çıkarsak 40 kata kadar zehirli gaz havaya salınıpta nasıl sadece sahipleri ilgilendirir oluyor? Biz araç sahiplerinden farklı bir hava mı soluyoruz ?
  • Yazilim bosch tarafindan sadece vw ye verilmis, satilacak araclara uygulanmamasi sarti ile. O yuzden diger markalarda boyle bir program yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 model makyajli audi a5 2.0tdi 177bg lik aracim asagidaki siteye gore etkilenmis gozukuyor.
    bakalim ne olacak

    kontrol etmek isteyen olursa

    http://www.audi.co.uk/owners-area/emissions/check-your-car.html
  • ya bu vosvos neden kaliteli araç üretmiyor gene sorun gene sorun havayı kirletiyolar . bir hava yastıgı bile koymuyolar yeni arac. insanlıga kötülükleri var bide alman olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    Hadi ya. Üzüldüm şimdi.

    Peki ne yapılacağı hakkında bilginiz var mı ? Audi servisine mi götürsem ? Görürsem ne yapılır motor mu değişecek yazılımları ilemi oynanacak ?

    Teşekkürler bilgi için



    aracınıza yeni yazılım yüklenicek ve bu sebepten beygir tork düşüp yakıt artıcak Allah kolaylık ve sabır versin

    hiç bi şey olmaz hocam, TÜVTÜRK ün açıklaması var... arkadaş bi yerinden uyduruo, ama bilmiom neresinden,

    o değil de insanlar göbek atıp oynayacaklar, Ne araba yapmıssın be Volkswagen-Audi... insanlar hasetlerinden patlama noktasına gelmişler.

    Sorun NOx gazı ise bütün markalarda çıktı işte... HONDA filan özellikle :)
    sorun başka bisey ise de sadece VW-Audi sahiplerini ilgilendirir... bunlara ne oluoo anlamadım...:)

    Ancak bu kadar dar görüşlü olunabilirdi..

    Sorun sadece araç sahiplerini ilgilendirmez.

    Emisyon skandalı dediğin çevre kirliliği skandalıdır.

    Çevre kirliliği konusu da sadece çevreyi kirleteni ilgilendirmez..

    Soluduğu havası hileyle hurdayla kirletilen sade vatandaşa kadar herkesi ilgilendirir..

    Bir defa işin mekaniğini hiç anlamamışsınız ama hala ısrarla vag ı korur mesajlar yazıyorsunuz..

    Auris - golf kıyasında saplanıp kalan da sizdiniz yine..

    NOx ve SOx her dizelde açığa çıkar. Sıkıştırma oranı arttıkça daha da fazla salınım olur. Yani dünyanın en çevreci motoru bile dizelse bu gazı salgılar..

    Olay hani sizin motor NOx salınımı yapmıyordu bak işte sizinkinde de NOx salınımı var olayı değil..

    Olay " Sizin sıkı standartlarınıza bile uydurduk, en çevreci dizeli yarattık " derken aslında Nuh Nebiden kalma bir motorla ve yazılım sahtekarlığıyla, çevre katili araçları piyasalara sattıklarıdır.

    Ve bunun üstüne aslında kazın ayağının öyle olmadığı konusunda 2009 da uyarılması üzerine ısrarından vazgeçmeyip 2015 de enselenmesini konu alan bir kısa film yani..

    Yani çkıp da Honda'da da varmış, Toyota'da da varmış diye sızlanmanın alemi yok..

    Varsa bu tarz bir manipülasyon adamlar zaten didik didik edecekler ithal otomobilleri onların da sesini duyarız yakında.




  • abdullahors84 kullanıcısına yanıt
    Önünde hiçbir engel yok siz rahat olun hocam.

    GM zaten bununla ilgileniyorsa özellikle Amerika pazarında hiçbir engeli olamaz.

    Ayrıca Teslalar için de 5-6 sene önce aynı konular yazıldı.

    Petrol sermaye lobisi müsaade etmez vesaire ama ne oldu bakın artık kendini kabul ettirmiş "PREMIUM" bir firma olarak Tesla karşımızda..

    Bu insanlar salak değiller. 30-40 yıllık tüketim ömrü kalan bir yakıt için birbirlerini yemezler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mısırdaki Dayım -- 11 Ekim 2015; 22:00:13 >
  • Millet hala atip tutuyor da vw 10 bin tl indirim yapsa dizellerde onunde kuyruk olur o atip tutanlar :)
    Adamlarin adi var cidden cok ilginc bir sekilde su durumu atlatacak gibi gorunuyor buyuk bir basari olur kendileri adina
    Ama tabi ki musteri potansiyelinden buyuk olmasa da bir kismini kaybettigini dusunuyorum en azindan ikinci ele onem verenler belirli bir sure uzak duracaktir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: maverick666

    quote:

    Orijinalden alıntı: 26_____

    quote:

    Orijinalden alıntı: DHGamer

    Hadi ya. Üzüldüm şimdi.

    Peki ne yapılacağı hakkında bilginiz var mı ? Audi servisine mi götürsem ? Görürsem ne yapılır motor mu değişecek yazılımları ilemi oynanacak ?

    Teşekkürler bilgi için



    aracınıza yeni yazılım yüklenicek ve bu sebepten beygir tork düşüp yakıt artıcak Allah kolaylık ve sabır versin

    hiç bi şey olmaz hocam, TÜVTÜRK ün açıklaması var... arkadaş bi yerinden uyduruo, ama bilmiom neresinden,

    o değil de insanlar göbek atıp oynayacaklar, Ne araba yapmıssın be Volkswagen-Audi... insanlar hasetlerinden patlama noktasına gelmişler.

    Sorun NOx gazı ise bütün markalarda çıktı işte... HONDA filan özellikle :)
    sorun başka bisey ise de sadece VW-Audi sahiplerini ilgilendirir... bunlara ne oluoo anlamadım...:)

    dediğini anlaadım ama yanlış bi şey yazdığımı düşünmüyorum bütün araçlar çağırılıp yazılım yüklenicek buda torka ve beygire etkisi var sen kimsinde vw savunuosun anlamadım

    sen kimsin de araçların geri çağrılacağını söylüyorsun ?

    TÜVTÜRK ün açıklamasını okudun mu ?

    TÜVTÜRK ün ne olduığunu biliyor musun ?

    Allahım yarabbim sabır ver adamların ceo su dedi tuvtürkün dediğine ne bakıosun tuvtürk kimin sen git onu öğren gel




  • Kimseye laf atmak ortalığı karıştırmak gibi maksadım yok baştan söylüyeyim..Arabası olmayan bir araba sever olarak zaman zaman okuyorum buraları Vw ile ilgili yazılanlarda zaten malum..
    Bu bilgilier ışığında ve malum emisyon skandalı sonucunda

    1-) Vw Türkiye araçlarının satış fiyatlarında herhangi bir farklılık veya fiyat düşüşü yapıldı mı Doğuş tarafından..

    2-) Okuduğum yorumlarda malum markanın satışlarında 3-4 ay sıra bekleyenler olduğunu hatırlıyorum hala bu kuyruklar varmı??

    3-) Yine burada okuduklarımdan bildiğim kadarıyla Doğuş Oto için izlenimler kötü..Gerek satış gerek servis konusunda kendilerini kral sanmaları burunlarının havada olması gibi izlenimler vardı bu durumlar hala aynımı satış ve servis konusunda yoksa yumuşama varmı ??

    4-) En önemlisi bu süreç sonrasında satılan vw araçların sayısında düşüş varmı ?? Bildiğim kadarıyla araç satış rakamları genel olarak belirli zaman dilimlerinde tüketicilerle paylaşılan değerler..Misal Temmuz'da 10.000 vw 5.000 Audi 2.000 seat 1.000 skoda satılmış Ağustos'da 12.000 vw satılmış emisyon işi patladıktan sonra Eylül ayında 5.000 vw v satılmış vs . vs . vs gibi elde somut satış değerleri varmı ?? Yoksa bu rakamları görmek için bir müddet beklememiz gerekiyormu?

    Tekrar ediyorum kimseyi kızdırmak kırmak dalga geçmek gibi niyetim yok sadece bir otomobil sever olarak merak ettim bu soruları




  • Alternatif yakıtlı araçların çıkmasına tıpkı güneş enerjisinin yaygınlaşmasını istemedikleri gibi izin vermezler. Önce petrol kaynakları azalıp fiyatı artacak işin kaymağını yiyip daha da zengin olacaklar ondan sonra tahminim su ile çalışan araçlar zira su tehlikesiz bir şekilde dünyanın en tehlikeli kimyasal maddelerinden oksijen ve hidrojeni tam da istenen şekilde içeren üstelik dünyanın 3/4 ünü kaplayan bir madde. En büyük sıkıntı elektrolizle istenen miktarda ayrıştıramamak. Tabi aranan çözümlerin içinde bu ayrıştırmayı hızlandıracak ve para kazandıracak bir katalizörün de mevcut olması nedeni ile heryerde su var o sayede ucuz yakıta kavuşacağız hayalini suya düşürecek gibi. Elektrikli otomobiller ise geçiş dönemi ürünleri.

    Biz Türkler maalesef çalışarak değil de çelmeleyerek ilerlemeyi çok seviyoruz. Bu doğru bir tespit. Kimse yarışmak ve başarılı olmak üzerine kurmuyor hayalini yada çoğunluk diyelim. O nedenle en sevmediğim özelliklerimizdendir ilerleyeni çekip dibe göndermek.

    WV konusunda herkes duygusal. Asıl ve en önemli gerçek WV gibi bir markanın SAHTEKARLIK yaparak öne geçmiş olduğu ve devletleri, insanları KANDIRMIŞ olduğu gerçeğidir. Elbette emisyon standartlarına göre Türkiye'de sıkı bir denetim ve yaptırım olmadığı gibi devlet araçları başta soba borusu gibi duman çıkaran ağır vasıtaların ve atık yağ/biodizel/10 numara yağ gibi içine çevreyi ekstra ekstra kirleten solventler gibi kimyasalların olduğu yakıtları yakan araçlar varken hele düşünmek bile abes. İşin gözden kaçan kısmı WV nin sahtekar ve yalancı bir firma olmasıdır. Bu firma tarafından kabul edildiği halde hala WW candır diyorsanız o zaman sizde o sahtekarlığa onay veren kişilerdensiniz. Bu tip kişiler yüzünden WV den nefret eder hale geldim ki uzun süre polo kullanmış sempatik bulmuşken artık asla WV tercih etmem. Tabi Şahenkgillerin ilişkileri ve satış politikaları da ayrı mesele.

    Sonuç olarak araç kaliteli ama üreticisi o kadar değil.

    Bu arada kardeşim büyük bir Amerikan şirketinin Türkiye'deki şirketinde çalışıyor ve altında dizel Passat var şirkete ait.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 11 Ekim 2015; 22:49:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mısırdaki Dayım

    Önünde hiçbir engel yok siz rahat olun hocam.

    GM zaten bununla ilgileniyorsa özellikle Amerika pazarında hiçbir engeli olamaz.

    Ayrıca Teslalar için de 5-6 sene önce aynı konular yazıldı.

    Petrol sermaye lobisi müsaade etmez vesaire ama ne oldu bakın artık kendini kabul ettirmiş "PREMIUM" bir firma olarak Tesla karşımızda..

    Bu insanlar salak değiller. 30-40 yıllık tüketim ömrü kalan bir yakıt için birbirlerini yemezler.

    İnşallah diyelim hocam, evet doğrudur petrol az kalmış olabilir ancak buradaki asıl mesele birilerinin istemesiyle olması yani bu konuda ülkeler özellikle bizim gibi yeni bir yapılanmaya sıfırdan başlayabilcek ülkeler daha istekli olmalı. Ancak yine birilerinin tekelinde olacaksa bu noktadada sıkıntılar çıkacağı kesin.

    Başka bir konu ise biyodizel-etanol veya bütanol karışımlarıdır, biyodizel normal dizeleride göre çok temiz ve bazı alkolle ile yakılması halinde ısıyı düşürerek nox çıkışınıda baya düşürüyor. Ama buda engellendi yani diyeceğim oki bu işi yine kendi ellerinde tutuyorlar. Sağlık malesef geri planda tutuluyor. Ayrıca mercedes, bmw, vw bu işi çoktan hazırlamıştır sadece ne zaman olacak mesele o.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abdullahors84 -- 11 Ekim 2015; 23:05:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 164165166167168
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.