Şimdi Ara

Sony Project Morpheus inceleme 'Matrix'e 5 kala'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
1
Favori
1.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Sony'nin Oculus Rift'e cevabı Project Morpheus PS4 sahipleri için geliyor. Sanal gerçeklik dünyasını yeni nesil konsol sahiplerinin emrine sunacak teknoloji eşsiz bir deneyim vaat ediyor. Bu videomuzda sizlerle birlikte Morpheus'u test ediyoruz.

     


     

    Deneyim ile ilgili notlar:

     

    Kask oldukça hafif, kafanızdayken herhangi bir rahatsızlık yaratmıyor. Sıkı oturuyor ve sallanmıyor. Takması, çıkartması ve göz ayarı kolay yapılıyor.

     

    Kablosunun uzunluğu yeterli genelde sorun yaratmıyor ve elinize dolanmıyor.

     

    Ayağa kalkıp gezinme deneyimi sınırlı olacak. Odanın için gezindiğimiz oyunları en azından çıkışıyla birlikte görmeyeceğiz.

     

    Sanal dünyadayken Move kontrolcülerini unutuyorsunuz. Çok enteresan ama şarjörleri elime tutuyor hissini yaşadım. Silahı tutmak, kaldırmak ve hedef almak kesinikle her şey gerçekmiş gibi hissediyorsunuz.

     

    Oyun içinde ellerinizi görmek eşsiz bir deneyim olmuş. Move kontrolcülerinin tetik tuşları da kesinlikle bu iş için bire bir.

     

    Oyun grafikleri bu teknolojide 2. planda kalacak zira size sunduğu deneyim o kadar eşsiz ki grafikleri önemsemiyorsunuz.

     

    Görüntü netliği ve tepki hızı çok iyi olsa da kimi zaman ufak baş dönmeleri yaşadım. 








  • Güzel olmuş. Ama bir sure sonra sıkılıp bir kenara atılacak teknolojiye benziyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cenkay KESER

    Güzel olmuş. Ama bir sure sonra sıkılıp bir kenara atılacak teknolojiye benziyor.

    içerik üretimine bağlı güzel oyunlar çıkarsa atılmaz...
  • Merakla bekliyorum fakat ne bu cihaz için ne tarz içerikler geliştirilebilir ki? Aksiyon içerikli oyunlarda kısa sürede yoruluruz diye düşünüyorum. Daha çok etkileyici atmosferi ve ses efektleri olan oyunlar geliştirilebilir ufak ufakta yaratıcı etkileşimler sunarlar Journey tarzı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi There goes your life -- 3 Eylül 2015; 19:27:53 >
  • Güzel de şimdi bunda evin etrafında ben yürürsem kafamı duvara falan çarparım o nasıl olacak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hatamianladim7

    Yıl 1238912378128731278312783178den bir kaç forum yorumu : Mobildeki şu video oynatıcıyı ne zaman düzelteceksiniz ?


    Videonun altındaki alternatif oynatıcı seçeneğine tıklayıp telefonundaki uygulamaları seçebilirsin ben mx player ile izliyorum.

  • Çok güzel bir teknolojiye benziyor. Bu tarz VR gözlükleri deneme isteğimi iyice doruklara çıkardı ama nereden bulup da deneyeceğim Yalnız cidden birkaç yorumda dendiği gibi ben bununla bi 10 dk aksiyon oyunu oynasam pestilim çıkar . Bir yandan da saatlerce hareketsiz ve spor yapmadan oyun oynamaktansa böyle hareketli olmak sağlık için de faydalı.
  • Yarış simülasyonu gibi oyunlar için birebir bir cihaz.Fakat oturduğunuz yerden kalktığınız zaman bu tarz cihazlar pek uyumlu gözükmüyor bence.İleride tabi ki daha çok geliştirilebilir fakat gerçekte yürümezken oyunda yürümek çok garip ve bir o kadar da motion sickness yapan bir durum.
    Ayrıca teknik olarakta şu anki grafik işlem birimleri bu cihazları 'tam manasıyla'destekliyecek gücün yanından bile geçmiyorlar.Çözünürlük ve yenileme hızları düşük ve videodaki grafiklerin de yalnızca bir demo olup bir noktadan baktığınız yani gerçek oyuna göre ekran kartını zorlıyacak bir çok elemanın olmadığı bir oynanış.Örnek vermek gerekirse ps4 grafik ağırlıklı bir oyunu 30 fps de çalıştırıyor.Vr cihazalının ihtiyacı olan ise 'şu anda'75-90 fps 'optimum ise daha yüksek yani şu anda bile neredeyse 3 kat yüksek hesaplama gücüne ihtiyaç var keza optimum olarak gereken çözünürlük te full hd den çok daha yüksek.
    Optimumum bir kenara bırakırsak vr cihazları ilk önce kendine özel daha basit oyunlarla gelir.Sonra simülasyon oyunları yavaş yavaş uyarlanmaya ve adapte olmaya başlar.En son da fps tarzı oyunlar uyarlanır fakat sonuncusunun tutunup tutunamıyacağını test edipte karar vermek gerekir.Eğer yeterli geliştirmeler yapılırsa onlar da adapte olabilirler fakat olsalar bile bu şu an için çok çok uzun bir süreç. gerek vr teknolojisinin gelişmesi gerek grafik teknolojisinin gelişmesi adına.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbald -- 3 Eylül 2015; 20:30:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cikar cikmaz alacagim valla harika duruyor buradan.

  • Çok eğlenceli olmalı. Umarım kısa sürede halka lanse edilir ve makul bir fiyat ile satılır.
  • VR gözlükleri çok ciddi şekilde baş dönmesi yaratıyor bende ilk birkaç dakikadan sonra, umarım bu soruna bir şekilde çözüm bulunur.
  • ace combat'ın yeni oyununa bu teknolojiyi destekleseler güzel olur gibi.

  • bu kask çıkınca ataride ördek vurma oyunu gibi olduğumuz yerden adamlarımı vurcaz

  • 1:57 - 2:06 bölümünde oyundaki adama ve kameraya iyi bakın, Mesut Çevik kendini bayağı kaptırdı :) Sony bayağı iyi bir demo yapmış.

    Her ne kadar PS4 kaldıramaz 2 görüntüyü deseler bence sonraki nesil PS ile bile gelse iyi bir teknoloji Move ile birlikte.

  • Ps4 project morpheus kaldıramaz. 60 fps ve üstü kaldırması lazım. 720p olursa 70 80 fps ile ps4 ancak morpheus ile destekler. 1080p 30 fps morpheus desteklemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: powersmachine54

    Ps4 project morpheus kaldıramaz. 60 fps ve üstü kaldırması lazım. 720p olursa 70 80 fps ile ps4 ancak morpheus ile destekler. 1080p 30 fps morpheus desteklemez.

    Neden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cenkay KESER

    Güzel olmuş. Ama bir sure sonra sıkılıp bir kenara atılacak teknolojiye benziyor.

    İlerde tüm oyunlar bu tip teknoloji kullanacak, monitör karşısında oynanan oyunlar nintendo oyunları gibi kalacak. Bununla counter s. yada battle field oynadığımı düşünüyorumda bu yaşıma rağmen merakla bekliyorum
  • Fiyatı ne kadar olacak acaba konsoldan pahalı olmaz herhalde?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yûnus -- 4 Eylül 2015; 0:48:17 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sony'nin kişisel sinema gözlüğü 800 dolardı. Oradan bi fiyat tahmini yaparsınız.:)

  • Haberle ilişkili bir başka güncel duyuru da yeni Sony Xperia Z5'teki ekran yoğunluğunun 800 ppi çözünürlükten yüksek oluşu. Japon Sony, bu sefer Koreli Samsung rakibinin elinden bir hamle çalmış, şu zamana kadar süper AMOLED'in bahsini en çok yapan Samsung'du.
    OLED ekranlar üzerine teknolojik yatırımlar bu ekranların sanal gerçeklikteki çözünürlük engelini en erken aşması beklenen teknoloji olması sebebiyle oldukça kıymetli.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.