Şimdi Ara

Yeni 308 1.2 130 purutech eat6 ile 3.9 litre yakıt tüketimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
1.191
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  •  Yeni 308 1.2 130 purutech eat6 ile 3.9 litre yakıt tüketimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bir_vatansever -- 23 Nisan 2015; 1:24:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 1.2 dizel motorun en iyi ve tek iyi yanı.

    Edit= benzinliymiş vurmayın hata yaptım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkan1zek -- 23 Nisan 2015; 1:34:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boşa mı alıyorsun hocam??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    1.2 dizel motorun en iyi ve tek iyi yanı.

    Dizel derken

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    1.2 dizel motorun en iyi ve tek iyi yanı.

    araç 1.2 turbo benzinli 130 hp 230 nm tork
  • O ortalama hız ile 1.2 TSI'da 3.9'u yakalar. Ortalama 25-30km hız ve 100km'den fazla sürüş ile bir ekran paylaşırsanız iyi olur. Peugeot bu motoru iyi pazarladı reklamdaki tüketimin gerçek kullanımda görülebileceğini sanan çok insan var. İş arkadaşım dizel yerine almak istedi, Konya yolundaki test sonrası 3 kişi ile normal kullanımda ortalama 8 yakınca gerçekle yüzleşti. Klasik bir turbo benzinli, 308'in düşük ağırlığı sayesinde ekonomik.

     Yeni 308 1.2 130 purutech eat6 ile 3.9 litre yakıt tüketimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmax50 -- 23 Nisan 2015; 2:15:15 >
  • 90km/h ortalama hız 10km'lik alınan yol.
    eğer aynı şartlarda renault symbol 1.5dci olsa 2,0 yaktırırım
    işin şakası bir yana, çok güzel değerler. Bu şekilde olursa eğer turbo benzinliler atmosferik benzinlilere tercih edilir. Atmosferikte Lpg cart curt uğraşılmaktansa Turbo benzinli bir adım daha önde
  • Stepway Turboda 90 kmh sabit 4.1lt/100 yaktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    O ortalama hız ile 1.2 TSI'da 3.9'u yakalar. Ortalama 25-30km hız ve 100km'den fazla sürüş ile bir ekran paylaşırsanız iyi olur. Peugeot bu motoru iyi pazarladı reklamdaki tüketimin gerçek kullanımda görülebileceğini sanan çok insan var. İş arkadaşım dizel yerine almak istedi, Konya yolundaki test sonrası 3 kişi ile normal kullanımda ortalama 8 yakınca gerçekle yüzleşti. Klasik bir turbo benzinli, 308'in düşük ağırlığı sayesinde ekonomik.

     Yeni 308 1.2 130 purutech eat6 ile 3.9 litre yakıt tüketimi


    1. TSI bu değerleri yaklayamaz. Nedeni TSI 4 silindir bu 3 silindirli bir ağırlık farkı var. Ayrıca TSI motorlar ön şarjı kompresörle yapıyor bu da ekstra yakıt tüketimi demek. PSA motorlarında ise kompresör yok tüm şarj turbo ile yapılıyor.

    TSI motorların teknolojik olarak ciddi bir gelişme sağlaması lazım bu motorlar rekabet edebilmesi için.




  • Bu veri (daha doğrusu veri bile degil) üzerinden konuşacak hicbirsey yok kimse kendini boşa yormasin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sabah soğuk motor 10km akşam soğuk motor 10 km ortalama hız 20km de yakıtı görmek lazım. 70/90km de 206+ 1.4 hdi de o berilere çok çok yaklaşıyor. Ankara ordu arası ortalam 80km civarı 3.8lt dönüşte biraz daha hızlı 4.0lt görüyorum zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saçma sapan bir konu,boşuna yazıp tartışmayın.

    90 km hızı sabitleyerek,düz yolda çoğu araç yakar bu şekilde.Turbolar için konuşuyorum.

    Hele dizelleri hiç saymıyorum.Bu koşullarda dizellerde 3.5 ve altında gitmek sürpriz olmaz
  • hayır niye b*k atmaya çalışıyonuz güzel değer işte adamlar çalışmış yapmış. Yok tsi motorda yapar yok şuda yapar koy fotoyu o zaman onu da görelim
  • Forum üyeleri sidik yarıştırmayı çok severler. Bu motor 1.2 tsi den daha teknolojik ve daha ekonomik bir motor.

    Doğru olanı kabul etmek te bir erdemdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu motor çok ekonomik bir motor olabilir arkadaşlar hatta bu noktada dünyanın en iyiside olabilir
    ama bu veri bir veri değil bunu söylüyoruz ben şimdi aşağı insem arabayı 10 km kullansam yol bilgisayarında 2 litre değeri getirsem ne diyeceksiniz vay beee adamlar çalışmış yapmış süperrrrr mi diyeceksiniz.
    nerede kullanışmış nasıl kullanılmış hiçbirşeyt belli değil 90 km hızla 10 kmlik bir yolda bütün araçlarla bu veriyi yakalarsınız.
    siz insanların neye itiraz ettiğini anlamadan neden bu şekilde bir çıkış yaptınız.
    yani aslında insanların markaya b.k attığını küçük düşürmeye çalıştığını söylüyorsunuz ama tam tersini siz yapıyorsunuz yani elde bir veri yok ama baaakkkkk acaip az yakmış işte diyorsunuz.
    bu konudaki veriyi esas alırsanız bütün arabalar bundan daha iyi değerleri 10 km gidip fotoğraflayabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: travolta45

    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    O ortalama hız ile 1.2 TSI'da 3.9'u yakalar. Ortalama 25-30km hız ve 100km'den fazla sürüş ile bir ekran paylaşırsanız iyi olur. Peugeot bu motoru iyi pazarladı reklamdaki tüketimin gerçek kullanımda görülebileceğini sanan çok insan var. İş arkadaşım dizel yerine almak istedi, Konya yolundaki test sonrası 3 kişi ile normal kullanımda ortalama 8 yakınca gerçekle yüzleşti. Klasik bir turbo benzinli, 308'in düşük ağırlığı sayesinde ekonomik.

     Yeni 308 1.2 130 purutech eat6 ile 3.9 litre yakıt tüketimi


    1. TSI bu değerleri yaklayamaz. Nedeni TSI 4 silindir bu 3 silindirli bir ağırlık farkı var. Ayrıca TSI motorlar ön şarjı kompresörle yapıyor bu da ekstra yakıt tüketimi demek. PSA motorlarında ise kompresör yok tüm şarj turbo ile yapılıyor.

    TSI motorların teknolojik olarak ciddi bir gelişme sağlaması lazım bu motorlar rekabet edebilmesi için.

    1.2 TSI da kompressör yok.

    1.4 122,125,140,150hp ler de de yok. Sadece 160lık ta var.




  • bu rakamlar gerçeği yansıtmamakla birlikte bu aracın 1.2 motoru her koşulda tsı motorlardan az yakar bu da çok net
  • quote:

    Orijinalden alıntı: travolta45

    1. TSI bu değerleri yaklayamaz. Nedeni TSI 4 silindir bu 3 silindirli bir ağırlık farkı var. Ayrıca TSI motorlar ön şarjı kompresörle yapıyor bu da ekstra yakıt tüketimi demek. PSA motorlarında ise kompresör yok tüm şarj turbo ile yapılıyor.

    TSI motorların teknolojik olarak ciddi bir gelişme sağlaması lazım bu motorlar rekabet edebilmesi için.

    Ağzı olan konuşuyor arkadaşım 1.2 TSI motorda kompressör yok. Ön şarj nedir bu nasıl bir sallamadır. Teknolojik olarak gelişme sağlaması gerekir dediğiniz motor her yıl ödül alıyor.
    1.2 motorun çok abartıldığını biliyorum gerçek tüketim değerlerini de biliyorum. Golf 1.2 TSI uzun yolda neredeyse aynı tüketim değerine sahip. Şehir içinde 308 ağırlık avantajıyla %20 az yakıyor.

    Ben getirip ekran görüntüsü koymuşum sen daha yakalayamaz diyorsun. Ankara'da 1.2 motor sahibi varsa görüşelim 1.2 golf ile aynı güzergahta farka bakalım. Bu konuda kaç 308 kullanıcısı var bunu da merak ediyorum.

    Normal bir şehir içi tüketim ortalama 30km

     Yeni 308 1.2 130 purutech eat6 ile 3.9 litre yakıt tüketimi


    Şehir dışı ortalama 85km
     Yeni 308 1.2 130 purutech eat6 ile 3.9 litre yakıt tüketimi

    Akıcı şehir içi trafik ortalama 52km
     Yeni 308 1.2 130 purutech eat6 ile 3.9 litre yakıt tüketimi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi madmax50 -- 23 Nisan 2015; 15:05:35 >




  • veri anlamsız ama motor verimli.

    90 km sabit hızla bile olsa 3.9 litre dizel standartında.

    bu arada bu motorun vag muadili 1.4 tsi çünkü performans olarak 1.2 tsi bununla kıyaslanabilir bile değil.
  • madmax50 kullanıcısına yanıt
    Tam bir golf trolü yahu tsı motor daha çok yakar yada purutech motor tsı motordan daha ekonomik diyen oldumu da saçma saçma gönderilerde bulunuyorsun?

    Tamam 23 Nisan bugün seni mutlu edeyim biraz tsı motorun üstüne motor olmaz tsı dünyanın en iyi motoru şimdi konuyu trolleme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.