Şimdi Ara

''Michelin Cross Climate '' Kış Lastiği Gibi Davranan Yaz Lastiği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.919
Cevap
65
Favori
260.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Michelinin yeni çıkardığı bir lastik kış ve yaz koşullarına tam uyum sağlamakta. Islak zeminde A etikete sahip bir lastik tam istanbul koşullarına uygun olmuş. Linki:http://michelincrossclimate.com/



  • Arkadaşlar,

    Michelin Crossclimate ler için tüketici hakem heyetine yaptığım başvuru sonuçlandı.

    Kaçıranlar için baştan alıyorum...

    -----------

    Merhaba,

    Hersey Aralik 2015 tarihinde 1 takım Michelin Crossclimate 225 45 17 lastik takimini alip aracima taktirmam ile basladi.







    Lastikler 2016 Haziran ayinda yaklasik 10.000 km ye gelmisti ki, lastiklerden birinde yanak – taban birlesiminde bir catlak farkettim. Diger lastikleri kontrol ettigimde 1 tanesinde daha baslangic durumdaydı. Sonrasinda zaten 4 ü de ayni yerden ayni sekilde catladi.



    Aldigim yer ile gorustum. Michelin’e gönderelim ama cok ümitlenme dediler. Gonderdik.

    Bu arada forumlara konusunu actim.

    http://www.techturkey.com/forum/yol-tutu-amp-aktarma-ve-frenler/217560-7-aylk-michelin-crossclimate-lastikte-atlama-problemi.html

    Lastik Michelin den geldi. Cevap “ Kullanıcı hatası “

    Sonrasinda once Turkiye CEO suna İngilizce mail. 2 hafta bekledikten sonra Fransa CEO suna Fransizca mail attim. Yine cevap alamayinca tüketici hakem heyetine evraklarla, yazisma ve fotograflarla basvurdum.

    Once Michelin in avukatlık burosu araciligiyla savunmasi geldi. Savunmasinda beni en cok sasirtan asagidaki metin oldu. Bir firma urettigi urune bu kadar mi fransiz olur?

    “Uretici veya ithalatci ile tuketici arasinda bir sozlesme ilişkisi BULUNMAMAKTADIR. Tuketici, ureticiye veya ithalatciya karsi bir odeme yapmadigi icin sozlesmeden donme hakkini kullanarak, saticiya odemis oldugu parayi uretici veya ithalatcidan geri almasi veya bedel indirimi hakkini kullanmasi MUMKUN DEGILDIR. TUKETICI BU HAKLARINI ANCAK SATICIYA KARSI KULLANABILIR...”

    MEALEN : Koca Michelin firmasi, git ne derdin varsa gariban lastikciyle coz, beni alakadar eden birsey yok. Cocugun babasi ben degilim diyor.

    Bu savunmadan sonra Hakem Heyeti bilirkisi atamasi yapti.

    Bilirkisi lastikleri inceledi ve kararini yazdi.

    Sonuç : 4 lastigin 4 u icinde birebir yenisi ile değisim verildi.

    Yeni Michelin Crossclimate ler 15 Subatta lastikciye geldi.



    16 Subatta lastiklerin degisimi icin lastikciye gittim.

    İlk gozume carpan, fotograflarda da goreceginiz uzere 2015 Aralikta lastik uzerindeki etikette yol tutus A sinifi iken 2017 de B sinifina dusmus. İlginc geldi. Yorumlayacak biri cikar umarim.

    Tabii benim agzim yandi bir kere. Bir daha Michelin mi? Tovbe.

    Lastikcime 4 adet Goodyear Vector4Session GEN2 getirttim ve taktirdim. CrossClimate leri hic taktirmadan takas ederek lastikcide biraktim.



    Ve mutlu son :)



    Dunyanin en iyisi olabilirsin, en muhtesem urunlerini uretiyor olabilirsin ama seni sen yapan musterine deger vermiyorsan bir hicsin!

    Umarim bir gun bu sozu benimseyen bir mantaliteyle calismaya baslarlar.


    Zaman ayirip okudugunuz icin tesekkurler.
    Hah şöyle, getirin, çıkarın şu 4 mevsimlikleri. Amerika'da 40 senedir olan şeyi saklamayın. Listeleri ikiye bölerek numara yapmayın bize.
    Marmara ve Karadeniz'de yaz lastiği hiç bir mevsimde güvenli değil zaten.

    Darısı Continental'in başına. O da doğru yola gelir de biraz rekabet olur umarım. Goodyear Vector coşturdu çünkü, ebat da bulunmuyor, "işine gelirse"ye çevirdi iyice.

    Aslında bir de bizim yollara "sabit çakıl" deseni lazım. Palmiye desenleriyle kendimizi kandırıyoruz, onlar gerçek asfalt için. Ona bir uyansalar direksiyon çağ atlayacak, ama hiç bilmeyene anlatmak zordur.
    Neden her yerde bu dört mevsim lastikler en iyi yaz ve kış lastikleriyle kıyaslanıyor?

    Örneğin, Alpin serisi, zorlu kış koşullarına göre geliştirilmiş.

    Ya da Pilot Sport modeli, yüksek performanslı yaz lastiği.

    Sana bir lastik ki, "hem dört mevsim kullanım imkanı sunacak hem de her mevsimde en iyi performansı verecek"

    Böyle bir dünya yok.
    Herşeyden birazla yetinmeyi bilenler içindir dört mevsim lastikler, kılı kırk yaranlara gelmez.
    Lastiği ucuza getirme yolları;

    N11 de alışveriş yaptıkça oranı artan indirim kampanyası mevcut.
    http://www.n11.com/kampanyalar/artan-indirim-firsati

    Başlangıç için herhangi bir kategoriden 150 TL üzeri bir alışveriş yapmanız gerekiyor. "Küçük altın alabilirsiniz."

    Bu alışverişi tamamladığınızda bir sonraki 100TL üzeri alışverişiniz için %5 indirim tanımlanıyor. Bu kupon;

    Lastikleri tek tek sipariş vermemiz gerekiyor.

    205/55/16 237,90 TL-ücretsiz kargo

    1. Lastik 237,90 * 0,95 = 226 TL
    2. Lastik 237,90 * 0,90 = 214 TL
    3. Lastik 237,90 * 0,85 = 202 TL
    4. Lastik 237,90 * 0,80 = 190 TL

    4 lastik için ~833 TL ödemiş oluyoruz.
    180 TL ye de ilk başta çeyrek almıştık. 160 TL ye geri satılabilir.

    Son alışverişten sonra %25 indirim hakkımız kalıyor.
    Bunu da DH de 110-120 TL aralığında satabilirsiniz.
    110 dan satarsanız,

    Toplam maliyet;
    833-110+20(altın zarar)+50(lastik taktırma) = 792 TL

    Süreç ~20 gün (kuponlar 3er gün arayla aktif oluyor.)
    Sonuç ~198TL/Adet
    bir aylık araştırma sonrası dün michellin crossclimate lastikleri almaya karar vererek lastik ihtiyacımı karşıladım. forumda yazan lastiğin detay bilgilerini tekrar yazmaya gerek duymuyorum araştırmalarım sonucu ortaya çıkan özet bilgi; eğer yaşadığınız bölge yağmur yağışlı olan yaz aylarında genellikle kuru, ılıman ve yıl içerisinde kar yağışı olduğu zaman karın yerde kalma süresi 4-6 haftayı geçmiyor ise ve aynı zamanda kışlık lastiğiniz yok ise bu lastiği alabilirsiniz. ama eğer karın yerde kalma süresi kış boyunca sürüyor ise lütfen kış lastiği değil( crossclimate zaten hem kış hem yaz) Kar lastiği + yaz lastiği kullanın. Veya crossclimate gibi hem yaz hem kış lastiğiniz var ise bu şekildeki bir coğrafyada en azından kış lastiği üzerine zincir takın.ülkemiz için duruma baktığımız zaman 4 bölgede yaşayan kişilerin (marmara-ege-akdeniz-batı Karadeniz) satın alınabileceği tek lastik. fiyat konusunda çok fazla kıyaslama yaptım evet belki alabileceğiniz ortalama bir lastik ile arasında 70-80 tl fark var ama ortalama 3 sene için 250tl fazla para vermeye ve michellin kalitesinden vazgeçmeye değmez olduğuna karar verdim, buna fazla para olarakta düşünmüyorum 250 tl güvenliğinize yapılan ufak bir fark, çünkü araçlar lastik üzerinde gidiyor ve bana göre aracın en önemli parçası, diğer tüm aksamlar arızalı olduğunu size belli eder, müdahale imkanı tanır fakat lastik sinsidir ve size hissetirmeden kalitesizliğini hiç belli olmayan bir yerde gösterip hayatınızla oynar. ayrıca crossclimate'da bulunan kış lastiği sertifikası trafik denetimlerinde sorunsuz geçilebileceğini gösteriyor.


    aracım: polo 5 kasa 1.2 bluemotion-değişmesi gereken orjinal lastiklerimin özellikleri şöyle;

    - dunlop sp sport 01 (185/60/15)
    - 71.000 km yol yaptı
    - 2011 yapımı
    - yaz lastiği
    - güncel satış fiyatı 215 tl

    aldığım lastikler;

    - michellin crossclimate
    - 185/60/15
    - 2015 yılı 33.hafta
    - 4 mevsim lastik
    - 4 adet lastik + sibop+balans+sökme takma = 1040tl/8taksit


    aldığım lastiklerin etiket bilgisi :https://store.donanimhaber.com/00/f5/5c/00f55cb37672c3aef2194f86cd714188.jpg
    aldığım lastiklerin kış lastiği sertifikası (trafik denetimlerinde kış lastiği olduğunu gösteren işaret):https://store.donanimhaber.com/cc/96/15/cc96159627d0beefd6f768510bd82d91.jpg
    aldığım lastiklerin üretim yılı ve haftası(3315):https://store.donanimhaber.com/e0/08/e2/e008e27fe15129f022cbf596e578e6f3.jpg
    aldığım lastiklerin ebat bilgisi:https://store.donanimhaber.com/a6/cd/e0/a6cde049178a33126cffe8501049f4e7.jpg


    crossclimate aldıktan sonra gördüğüm farklar (lastikler takıldıktan sonra yağmur altında ve kuru ortamda test ettim)

    -yağmurlu yolda oluşan su birikintilerine denk gelindiği zaman eski lastikler çamura saplanmış gibi aniden yavaşlıyordu
    - crossclimate ile dün girdiğim su birikintilerinde birikintiye girdiğimi hissetmedim yola saplanma ani hız düşmesi hissi olmadı
    - yağmurlu ve kuru yolda eski lastiklere kıyasla kalkış ve yokuşta hızlanma hızında çok fazla bir artış oldu
    - yağmurlu yolda eski lastiklere göre içeri alınan seste bariz bir azalma oldu.
    - yağmurlu yolda fren mesafesi ciddi şekilde azaldı
    - yağmurlu ve kuru yolda eski lastiklere göre manevra ve viraj kabiliyeti müthiş arttı, yola yapışma/tutunma hissini hissettirdi crossclimate (eski lastikler yoldan dışarı atmaya çalışıyordu)
    -kuru ve yağmurlu ortamda direksiyon sertliği azaldı. direksiyon çok daha rahat dönüyor.
    -kuru ortamda ses azaldı
    -kuru ortamda fren mesafesi azaldı.
    -kasis ve ufak çukurlarda içerde hissettiğim sarsıntı azaldı.

    - kar üzerinde henüz test etme imkanım yok fakat kar lastiği performansı beklemediğim için piyasadaki kış lastiklerinin sunduğu performası bekliyorum. ülkemizde kış lastiği ile kar lastiği karıştırıldığı için lütfen bu lastikleri kar lastikleri ile değil kış lastikleri ile karşılaştırın. araştırmalarım sonrasında bana yeteceğini ve beni fazlasıyla tatmin edeceğini biliyorum. crossclimate ile kar üzerinde yapılan ve benim için gayet başarılı ve yeterli bir performans örneği:https://www.youtube.com/watch?v=eequ6-Im3E0


    araştırma yaparken forum sitelerinde kullanıcı yorumlarını, lastik satışı yapan kişileri, uluslararası lastik testleri yapan firmaları, uluslararası otomobil dergi ve haberlerde yapılan yorumları dikkate aldım.

    tüm lastikler hakkında bilgi, kıyaslama ve fiyat karşılaştırması yapabileceğiniz adres:http://www.rezulteo-lastik.com.tr/michelin-lastikler/crossclimate-lastik/deneme-test-20390044

    lastiklerle ilgili etiket değerlerine yönelik (yakıt verimi, ses, ıslak zemin) kıyaslama yapabileceğiniz simülatör:http://www.rezulteo-lastik.com.tr/lastik-etiketi

    yakıt veriminden, lastik gürültüsüne, taşıma kapasitesiden, kullanım alışkanlıklarına kadar filtreleyip istediğiniz şekilde lastik aratıp kıyaslama yapabileceğiniz site:http://kolayoto.com/lastikler/4-mevsim-lastik.html

    lastiğin lasnman videosu:https://www.youtube.com/watch?v=DWYS3HQFXuI

    karşılaştırma videosu :https://www.youtube.com/watch?v=IUtfHIxSJNo

    carviser incelemesi:https://www.youtube.com/watch?v=seq765aXTAw

    3 adet karşılaştırma videosu (açılan sayfada aşağıda bulunan performans karşılaştırması sekmesinde) :http://www.michelin.com.tr/otomobil-lastikleri/michelin-crossclimate


    herkese güvenli sürüşler...
    13 yıldır her mevsim geçişinde 6 ayrı aracın (1 tanesi motosikletim) lastiklerini değiştirmekten sıkıldığım için deneme maksatlı buradan ve internetten araştırarak, yeni alınan 2 araçtan birine cc+ diğerine pirelli cinturato allseason aldım. 5 aydır ve yaklaşık 8 bin kmdir İstanbulda ve şehirler arası yollarda kullanıyorum. Bu sene sonbahar sıcak aralık ayıda genel olarak ılık geçti. Yağmur geçişlerinde arada ani 5 derecelere düşen, 17 derecelere çıkan havalardan ötürü ideal çalışma sıcaklıklarında güzel performans verdi. Lastiğin kendisinden herhangi bir şikayetim olmadı ama şehir içinde kullandığımız halde bu hafriyat kamyonları ve inşaatlar sebebiyle yollarımız çakıl mıcır taş dolu. İşte bu lastiğin en değişik özelliği bu, taş mıknasıtı gibi. Lastiklerin dişlerinin arası sürekli taş çakıl doluyor bu sizin için problem değilse güzel seçenek.

    Aralık ortası günlerde 13 aralıkta hava 17 derece idi o yüzden henüz diğer araçların kışlık lastiklerini bile taktırmamıştım. Hava yazlık lastikler için hala uygun idi kışlıklar için ise sıcak. Aynı şekilde 17 ocakta 16 derece idi 18 ocak ve 4 derecelerde geziyordu. 8 şubatta yağmurlu 8 derece gün içinde değişken 9 şubatta 15. İstanbul gibi böyle iklim yapısına sahip şehirler için 4 mevsim çok kullanışlı. Sıcaklık gün içinde ve günler arasında 7-15 arası bazen 18 lere kadar çıkıyor. Yazlık lastik kullanılsa hava düştüğünde performansı düşüyor, kışlıkta malum 7 derecenin üstünde performansını kaybediyor.

    Üstüne üslük yılbaşında bolu kartalyadada her yere girip çıktım. denemek için kar buz üstünde yokuşlarda durup kalkaran inişlerde frenle durarak denedim. karda kar lastiği ile aynı hareket kabiliyetine sahip, frende çok çol ani olmadıkça yeterli oluyor.

    Bir önceki sayfadaki mesajlarda boluya gideceğini soran bir arkadaşa yolda kalırsın denmiş ki açıkçası çok şaşırdım. Allahtan internet var yoksa böyle sallayan arkadaşlar yüzünden hala sadece yazlık lastik dışında lastik satılmazdı bu memlekette. Elalem marsa araba gönderiyor, burda hala 4 mevsim lastik mi olur diyenler var :)

    Otoyol sürüşünde yüksek hızlardada hem ılık 22 derece hem soğuk 5 derece civarındaki havalarda sorunsuz kullanıyorum. Max 170 ortalama ortalama 140-150 arasında. ses olarak kışlıktan çok daha sessiz.

    Lastik hakkında bu kadar mesmetsiz atıldığını görünce yazma ihtiyacı hasıl oldu. Daha önce bu lastiği alıp kullanmamış ve memnun kalmamış arkadaşlar olabilir fakat bu kadar kötülenecek bir lastik değil. Bu kadar memnun olmayan var diyen arkadaşlar bizim insanımızın bir özelliğini unutuyor, biz genelde başımız ağrımadıkça şikayet etmeyiz. Çoğunlukla şikayetlerin gözükmesi her konuda gözlemlenen bir durum, memnun olan kolay kolay dile getirme ihtiyacı hissetmiyor.

    Eğer kış mevsiminde hava şartlarının getirdiği tehlikeleri bilerek kullanıyorsanız size bir problem çıkarmayacaktır, aksi durumsa zaten kış lastiğide kullansanız sizi kış lastiğide kurtaramaz.

    Bence bu lastiğin ve genel olarak all season lastiklerin en faydalı tarafı, kışın hiç bir aksesuara gerek olmadan 2 çeker araçla sizi karlı yollarda dağlara, geçitlere, kayak tesislerine çıkartıp -5 -6 derecelerde sorun yaşatmayıp şehir içine inip 15 derece havada devam edebilmek. Yazın ise yine istanbul gibi aşırı sıcak olmayan (25-35 derece arası) iklime sahip en azından nemli deniz kenarı bölgelerde yaz lastiği gibi davranması.

    Bu lastik teknolojiside her geçen gün daha ileri gidiyor, 100 yıldan fazladır lastik üreten bir şirket bile da yeni cc ile gerçekten bu işe başlamış oldu. 4 mevsim, all season teknolojisinin emekleme dönemleri denebilir elbette daha iyi olması için çok ekmek yemeleri gerekiyor. Biz satın alacağız ki onlarda 4 mevsim lastiklere yönelsin yatırım yapsın. 5-10 sene sonra yazlık kışlık lastik ayrımı ortadan kalksa arabalar her zeminde en iyi performans ile gidebilse güzel olmaz mı? Bunun yoluda bu lastikleri talep etmekten geçiyor. Eksik kusur yönlerinide bir mail mesafesindeki şirketlere, lastik aldığımız bayiilere ileterek daha düzgün lastik üretilmesine katkımız olur.






    ilk önce bilinçli tüketici olmak gerek..lastik almadan önce iyi eleyip sık dokumak lazım..kışı çok ağır geçiren iklime sahip yerlerde kimse bu lastiği önermez ve önermiyor zaten...ama yılda bir kaç kez kar yağışı olan aman beni yolda bırakmasın eve kadar götürsün diyorsanız çok iş görür..kış lastiği armasınıda kimseye bedavaya vermezler..adam iç anadoluda yada doğuda yaşıyorsa illaki kışlık lastik alacak..ben cc almadan önce ayda yılda bir kar yağar(izmirin bir ilçesinde oturuyorum) bir hafta 10 gün evin önünden kımıltadamazdım aracımı..o üzerinde 4 mevsim olan lastiklerden vardı(cc kesinlikle 4 mevsim diye tabir edilen lastiklerden değil)...cc aldım geçen kış gece eve giderken yolda bir kar bastırdı..bildiğiniz tipi..5-10 cm kadar karda 60 km hızda banamısın demedi..bir sürü araç gördüm yolda kalmışlar çoluk çocuk izmir malum kimse alışık değil..rezillik..eve sıkıntı olmadan vardım..benimde tam istediğim şeydi beni eve sağ salim getirsin..geçen ay izmir-rize yaptım..samsundan sonra devamlı yağmur..1,5 senelik lastik..virajlarda tutunma falan çok iyi..ne abs devreye girdi nede beni tedirgin etti..verdiğim para helal olsun dedim..
    Bu konularda iyi kötü değişken değildir fakat beklentiler ve alışkanlıklar farklı olduğu için farklı yorumlar olabilir. Autobild aralık sayısında kullanılmış, aşınmış 4 mevsim ve allseason lastikleri yenileri ve normal lastiklerle beraber test etmiş. Auto show türkiye dergiside ocak sayısında paylaşmıştı isteyen oradan da testi bulabilir.

    Daha önceki mesajımda test denemez ama kendi denemelerimi resimleri ayrıntılarıyla paylaşmıştım. Şimdide test sonuçlarını paylaşıyorum, boş konuşmalarla kendimizi yormayalım.
























  • tanesi 500 den baslar .karşilaştirmali tetlerine bakmak lazim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KOMBO KRALI -- 7 Mart 2015; 13:10:07 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lastiğin ne mal olduğu ebatlarından belli kuş serisi araç için ebat çıkarmışlar lüks araç lastik ebatları 225 den başlıyor, bunda o ebatlar yok demekki bir nanesi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mayıs ayında çıktığında testleri de yapılır. Alacaklar acele etmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok kullanışlı bir lastik olduğunu düşünüyorum.

    Özellikle İstanbul gibi, senede 3-4 gün kar olan ve hava sıcaklığı kolay kolay 5-6 derecenin altına düşmeyen iklimler için.

    Beklemedeyiz...
  • Sıcak havalarda sıkıntı olmaz ama yoğun kar yağışlarında kış lastikleri gibi işlev göreceği konusunda tereddütlerim var..
  • Resmi sayfa karşılaştırmalı testlerde keşke karda fren durumunu da test etselermiş. En önemli kısmı nedense atlamışlar, neyse bu testi görmeden bu lastiğe beş kuruş vermem.
  • Pazarlama stratejisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mıchelın yapmışsa vardır bir hikmeti
  • Rezulteo olarak Michelin'in kış sertifikalı yaz lastiği CrossClimate'i deneme fırsatı bulduk, hatta bu lastiği yine Michelin'in Energy Saver + lastiğiyle karşılaştırma fırsatımız bile oldu. Ayrıntılarını da sitemizde paylaştık. İyi okumalar :)
    Michelin CrossClimate kış performanslarına sahip yaz lastiği




  • 2 lastik parasına çıkar şimdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rezulteo Lastik

    Rezulteo olarak Michelin'in kış sertifikalı yaz lastiği CrossClimate'i deneme fırsatı bulduk, hatta bu lastiği yine Michelin'in Energy Saver + lastiğiyle karşılaştırma fırsatımız bile oldu. Ayrıntılarını da sitemizde paylaştık. İyi okumalar :)
    Michelin CrossClimate kış performanslarına sahip yaz lastiği

    teşekkürler çok faydalı bilgiler var.




  • Hah şöyle, getirin, çıkarın şu 4 mevsimlikleri. Amerika'da 40 senedir olan şeyi saklamayın. Listeleri ikiye bölerek numara yapmayın bize.
    Marmara ve Karadeniz'de yaz lastiği hiç bir mevsimde güvenli değil zaten.

    Darısı Continental'in başına. O da doğru yola gelir de biraz rekabet olur umarım. Goodyear Vector coşturdu çünkü, ebat da bulunmuyor, "işine gelirse"ye çevirdi iyice.

    Aslında bir de bizim yollara "sabit çakıl" deseni lazım. Palmiye desenleriyle kendimizi kandırıyoruz, onlar gerçek asfalt için. Ona bir uyansalar direksiyon çağ atlayacak, ama hiç bilmeyene anlatmak zordur.
  • Lastiğin tanıtımında 225.40.17 vardı demek ki lüks sınıfa da çıkacak. Ancak fiyatının 500 ün çok üstünde olacağı kanaatindeyim.

    Bu arada marmara için hangi lastiği tavsiye edersiniz.

    4 mevsim dunlop buldum fiyat uygun ne dersiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatlar açıklanmış açıklanmış

    Benim beklediğimden daha uygun fiyatlar, Mayıs ta satışa sunuluyormuş.

    Şimdi ön talep oluşturdum http://kolayoto.com/michelin/crossclimate



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selinkabatasli -- 17 Mart 2015; 13:13:06 >
  • Yaz şartlarına ayak uydursun yeterli, kış performansı beklemiyoruz. Yani ara gazı vermeye gerek yok :)
  • Sportif sürüşe geleceğini pek sanmıyorum ama testlerde göreceğiz.
  • Michelin CrossClimate 225/45R17 94W XL

    http://www.lastiksatinal.com/Michelin-CrossClimate-22545R17-94W-XL,PR-3266.html

    indirimli 291 diyor. Fiyat eğer bahsedilen özelliklere sahipse bundan sonraki lastiğim olur açıkcası..

    Tabi sadece kar işareti mi var yoksa m+s da var mı bakmak lazım.
  • Tam bir İstanbul lastiği olabilir.. Takipteyim.. Kış lastiklerini çıkaracağız bu ara.. Continental WinterContact'ları.. Bunumu alsak yoksa , yaz lastiğimi bakacağız..
  • Çok fonksiyonlu aletler konusunda bir söylem vardır. Her işi yaptığını idda eden cihaz aslında hiç birini tam anlamıyla yapmayan cihazdır. Günü kurtaran bir lastik olur kışın. İstanbulda arabasını fazla kullanmayanlar için tercih edileblir. Fakat diş yapısı yazın 35 derecede nasıl bir performans sağlar orası tartışılır. Testler çıksın hele uzun uzun tartışırız.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.