Şimdi Ara

[ÇÖZÜLDÜ]TTNET hattımızı iptal ettik, FAZLADAN FATURA geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.042
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir ttnet rezilliği de benden olsun. İptal etmek istediğimiz hattımız için ikna ekipleri aradı cazip bir teklif sundu ama evdeki teknik sorundan dolayı pek kabul etmek istemedik. Teknik sorunumuzu aşacaklarını ardından bize ilgili teklifin 12 aylık taahhütnamesini göndereceklerini beyan ettiler bizde yedik. tabi gelmedi ekipler telefonda herhangi bir aksilik halinde iptal talebimizi onaylayacaklarını ve fatura göndermeyeceklerini söyleselerde bize 1 tam fatura ve 9 günlük bir fatura daha kesmişler. Tabi biz adama itimatımızdan dolayı hattımızın iptal olduğunu sanıyorduk ki günler sonra ttneti aradığımızda hattın iptal olmadığını ve rezilliğe bak -bizim onayımız ile TTNET ALO tarifesine geçtiğimizi ve aktif internet hizmeti olmamasına rağmen internet pakedinde bulunduğumuzu- bunlara rağmen bize toplamda 39 günlük iki fatura çıkarıldığını öğrendik.

    Şikayet formlarına gelince arkadaşlar şikayet formu açtık bir süre beklememiz istendi. Hiç bir işlem yapmamız gerektiğini ve yoğunluğa göre en kısa zamanda dönüş yapacaklarını söylediler. Yaklaşık 7-8 gün geçti ve haber çıkmayınca yine aradık ofislerine yönlendirdiler ofise git orda görüş et bir günde böyle geçti ve görüştüğümüz görevli bütün mağduriyetimizi gidereceğini, istediğimiz o oygun pakedi ayarlanacağını söyledi ve bir işlem yaptı bunu iki gün beklememizi isetdi, iki gün sonra müşteri temsilcilerini aradık son durumu öğrenmek için, mecbur yeni bir şikayet formu açtık bize 48 saat içinde dönüş yapılacağı söylendi ama yine 4 gün geçti meğer şikayet formumuz aslında dün sonuçlandırılmış yine biz haksız bulunduk ve faturayı ödememiz gerektiğini yoksa icralık olacağımızı öğrendik.

    Sonuçta iki şikayet formu bir ttnet ofisi işlemi ile iki hafta böyle oyaladılar şimdi bu oyaladıklar günün dahi parasını eklemişler fatularaı ödetmeye çalışıyorlar.

    Tüketicileri koruma derneğine başvuracağız.

    Birde bonus, kuzenin D-Smart bayisinde çalıştı birçok abonelik yaptı ve iptali aldı. Dediğine göre iptal formlarını işlemiyorlarmış en az 1 aylık fatura çıkıyormuş sonra işliyorlarmış. Ödeyen ödüyo ödemeyen şikayet ediyo 1-2 ay uğraştıktan sonra iptal ediyolarmış.

    ================Yukarıda yaşadıklarımı özetlemeye çalıştım. Yeni gelişme ise şöyle:
    şikayetvar.com'da bir şikayet oluşturdum. Açtığım şikayete yazdıkları cevap:
    "Müşterimizin ilgili yazısı üzerine, şikâyet içeriğinde yer alan mail adresine bilgilendirme yapılmıştır."
    bana gelen mailin içeriği:
    "ADSL aboneliğinize ilişkin yapılan kontrollerde, haklılığınız tespit edilmiş olup tarafınıza yansıtılan ocak dönemine ait 45,8 TL fatura tutarının düşümü sağlanmıştır. "
    Henüz kontrol edemedik ve 9 günlük fatura geleceğini biliyoruz gelmezse sorun çözüldü diyebiliriz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasircivan91 -- 26 Şubat 2015; 23:27:12 >







  • hizmeti alırken 40 takla atıyorlar zaten , hizmeti iptal ettirmeye çalışınca da 40 takla attıyorlar.Aynısını yakın zamanda bende yaşadım.

    kolay gelsin ne diyeyim.
  • yasircivan91 kullanıcısına yanıt
    hocam bu tip görüşmeleri mh ile yapmayın onların yapabileceği birşey yok. Yapabiliyorsanız tt müdürlükleri ile yapın
  • tuketici.btk.gov.tr

    ye ayrıntılı bir şekilde yaz
  • hocam ofislerine gittik İzmir-Karabağlar ofisine müşteri temsilcisiyle görüşme yaptık ama görevli o kadar emin konuştu ki tüm mağduriyetlerimiz giderilcek ve bize başta cazip gelen pakede (2 ay bedava 12 ay telefon dahil aylık 43tl) geçircek diye umutlandık.

    tuketici.btk.gov.tr buraya başvurayım. Şimdilik şikayetvar.com'a şikayetimi açtım yayınlanmadı gerçi dün açmıştım..
  • şikayetvar.com'da açtığım şikayete yazdıkları cevap:
    "Müşterimizin ilgili yazısı üzerine, şikâyet içeriğinde yer alan mail adresine bilgilendirme yapılmıştır."
    bana gelen mailin içeriği:
    "ADSL aboneliğinize ilişkin yapılan kontrollerde, haklılığınız tespit edilmiş olup tarafınıza yansıtılan ocak dönemine ait 45,8 TL fatura tutarının düşümü sağlanmıştır. "
    Henüz kontrol edemedik ve 9 günlük fatura geleceğini biliyoruz gelmezse sorun çözüldü diyebiliriz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.