Şimdi Ara

2004 ford focus ghia genleşme kabı bomboş.....

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
863
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba benim 2004 model ford focus ghia m var aracım 4 ay önce su kacırıyordu yerler ıpıslaktı genleşme kabı catlakmıs gözümle gördum neyse değiştirdim maxa kadar antifreeze koydu usta mavi pembe neyse 4 aydır hiç dikkat etmedım bende bidaha gecen açtım kaputu gözum oraya gitti baktım bomboş içi ama arac hiç yere su kaçırmıyordu sonra mine kadar su ekledım 3 haftadır takıp ediyorum hiç azalmıyodu bugun baktım yine gitmiş neyse bi yere kadar gidip geldım arabayla baktım tekrar dolmus mine kadar yanı i sorunmu var demek ilk arabam üni öğrencisiyim pek anlamıyorum bu işlerdende bilen lerime sordum biri baktır diyo biri normal o diyo şimdi boşuna da ustaya göturmek istemıyorum çunku hararet yok bide foruma yazayım dedim:D ha bu arada kap nezamandır boştu alah bilir belkı 3 ay öyle kulandım ama hiç hararet yoktu hep normalde hararet göstergesi eğer kaçırmadıysa o ağzına kadar su nereye gitti? :D şimdiden tesekkurler....







  • Kapağı açtığın zaman çubuk yukarı çıkıyorsa sorun yoktur.Zaten fazla suyu tahliye eder.Eğer hortumlarında delik felan olsa suyu eksilttiği zaman içerde su seviye ışığı yanar.
  • susuz çalışan araç kalorifer ısısı'da 'vermez, böyle durum yaşadınız''mı.?.

    şayet kalorifer yeterli ısı vermediyse ,eee motorun vay haline, conta yakmış'ta ola bilir.

    siz en doğru olanı servise gidin hortumların tamamını adam gibi kontrol etsinler

    araçta muhtemelen su kaçağı halâ devam ediyor...???.


    sevgiler...


    efsanemühendis.....zkz..
  • Motor ısındıkça conta genişler su eksiltmez, bir üstümdeki yorumda da bahsedildiği gibi kaloriferden sıcak hava üfürüyor mu kontrol edin. Eğer sıcak üflemiyorsa; su bitmiş olma ihtimali yüksek ve suyun geçtiği, dolaştığı her yeri kontrol etmek gerekir. Aksine motor soğuk iken yola çıkıldığında conta henüz boşluğu kapatamaz ve su eksiltir. Arabanın durduğu yerde su eksiltme olur ama su buharlaşır gider o şekilde fark etmeniz zor.

    Geçmiş olsun.
  • aracınızda kaçak var aracı hiç zorlamadan suyu doldurup direk servise yada ustaya gidin. bir yerde kaçak var. motor hararet yapıp rektifiyeye kadar uzanan maliyetli bir sürece girmek üzeresiniz.
  • Konuya su yorumu yapayım başıma gelen olay bende 2004 fusion arac var...Su EKSILTME olayını yaşadım heryerıne baktım kacak yok tamırcıme götürdüm oda baktı sızıntı yok dedı,aracı bırak tek tek bakalım dedi ben yanasmadım..Ara ara takıp etmeye basladım yıne devam etti sonra bi kaç yere götürdüm hava basıldı yıne cıkmadı,tamırcim conta demişti,bir digeri de aynısı dedi sonra yıne benı tatmın etmedı sorun,bır ay sonra aracın altında su sızıntısı gördüm ortasında vıteskısmı tarafında,hemen tamırcıye gittim baktı yok dedı kendim girdim altina alt korumadan gelıyor diye yerını buldum..Bana eksozu korumayı yarın gel sokelım dedı,ben kalorifer petegınden olacagını düşünerek soktürmedim,elektirikciye götürdüm tahmınım dogru cıktı kalorifer hortumunu iptal ettik emın olmak ıcın 2 hafta takıp ettim suyu eksıltmedı..sorun net cıktı..Sunu açık söyliyeyim arızayı iyi analiz etmeden bodozlama tamam desem cok para haybeye gidecekti conta degısecekti mesela yada ektra seyler..Tavsiyem su kı bı kac yere gösterip olasılıkları değerlendırıp sonuc alamak engüzeli......Devir daim degısmış ve triger sanırım arkadasın,İKİSİ birden değişmesi en saglıklı sonuctur bi tanesi değişse digerinde sorun cıkıyor özellikle tiriger kayısı degıstırenleri uyarayım muhakkak devır daimide degiştirin usta gerek yok desede zaten aynı yerdeler ektra bir işcilik yok...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.