Şimdi Ara

Passat B8 İncelemesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
3.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • (Yeni kasa Passat hakkında birçok konu açıldı, farkındayım. O konulardan devam edebilirdim fakat konuların güncelliğini yitirmesi nedeni ile yeni konu açma ihtiyacı hissettim.)

    Bayii otoparkının dolu olması nedeniyle yandaki AVM'ye aracımı park ederken insanların VW markasına gösterdiği ilginin ne kadar fazla olduğunu bir kez daha anladım. Kalabalık nedeniyle bırakın test sürüşüne çıkmayı, müşteri temsilcisi ile görüşmek bile zor olduğu için incelemem iç mekan ve dış tasarımdan öteye gidemedi.

    Araç 2.0 TDI 150 ps Highline DSG. Etiket fiyatı 151.900+Trafik Sigortası. Donanım seviyesi oldukça yüksek olan 2 litre motorlu aracın fiyatı haliyle yüksek oluyor.
     Passat B8 İncelemesi


    Tasarım;

    Otomobillere biraz ilgisi olanlar B7 kasa ile aralarındaki farkları çok kolay tespit ediyor ama ilgisi nispeten az olan veya hiç olmayanlar, B8'in çevresindeki kalabalık nedeniyle yanda duran B7 kasayı yeni kasa diye inceleyebiliyor, bizzat şahit oldum.

    Araç 18" jant ve highline donanım seviyesinde olduğu için oldukça gösterişli duruyor. Ön tarafı uykusu gelmiş ve hafiften sırıtan geniş suratlı yaşlı amcaları andırsa da görüntü olarak güzel. Tasarımın sportifliği ve yırtıcılığı daha fazla olsa çok can yakar
     Passat B8 İncelemesi

    BMW modellerinden görmeye alışık olduğumuz ön tekerlek ile aracın ön uç noktası arasındaki mesafenin kısa olması özelliği Passat'ta kendine yer bulmuş ve tasarım anlamında modele + puan kazandırmış.
     Passat B8 İncelemesi

    Bütününe baktığımızda beğenmeyeceklerin sayısı çok az olur diye düşünüyorum ama ön tarafın çekiciliği arka tarafta pek yok. Açıkçası arka bölümü beğenmedim.
     Passat B8 İncelemesi

    İç mekan;

    A4'e gerek var mı diye sordurtan iç mekan kalite anlamında gerçekten iyi durumda. Eski kasada konsolun üst bölümü yumuşak ama alt tarafı sert plastik iken yeni kasada alt bölümde de yumuşak plastik kullanılmış. Torpido gözünün içindeki kadife kaplama, kapı içi ceplerindeki kumaş kaplama ile kolunuzun olduğu bölümdeki deri kaplama hissiyat ve görüntü olarak son derece başarılı. Ön kapı içinin üst bölümündeki plastik yumuşak fakat arka kapılarda sert plastik üzerine ince yumuşak madde kaplanması tüm kapılarda yumuşak plastiğe sahip olan B7 Passat ile CC'den sonra "yumuşak plastik takıntısı" olanları hayal kırıklığına uğratabilir. Kullanılan malzemelerin kalitesiyle doğru orantılı olarak işçilik üst seviyede. Hata bulmak için detayları biraz fazla kurcalamak gerekir.

     Passat B8 İncelemesi

    Kapı iç cebi;
     Passat B8 İncelemesi

    Ön konsol (Eski/Yeni kasa);
     Passat B8 İncelemesi

     Passat B8 İncelemesi

     Passat B8 İncelemesi

    Arka koltuk klima çıkışı (Eski/Yeni kasa);
     Passat B8 İncelemesi

    Arka koltuk diz mesafesi olarak eski kasa ile yeni kasa arasında az da olsa fark olduğunu hissediyorsunuz.
    Diz mesafesi (Eski/Yeni kasa);
     Passat B8 İncelemesi

    Elektrikli 14 yönde ayarlanabilir ön koltuklar;
     Passat B8 İncelemesi


    Lansmanda ve teşhir amaçlı bayilerde gösterilen araçlar ile gerçek hayatta yollarda göreceğimiz Passat'ların birbirlerinden bir hayli farklı olacağı düşüncesi birçoğumuzda var ve bu konuda haklı olduğumuzu düşünüyorum. Highline ile trendline arasında bu kadar fark olmamalı.

     Passat B8 İncelemesi  Passat B8 İncelemesi  Passat B8 İncelemesi

     Passat B8 İncelemesi  Passat B8 İncelemesi

    Alacak arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman202 -- 14 Aralık 2014; 0:01:43 >







  • Testiniz güzel olmuş elinize sağlık. Eski yeni farkını fotoğraflarla anlatılması anlama açısından daha iyi olmus. Nedense b7 nin içi bana daha bir ağır geliyor. Bu golf 7 nin D segmentdeki hali olmuş resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Higline baya bi higline yalnız.

    Eline sağlık hocam bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel, teşekkürler şimdi o motoru alan kişi 1.4act ye göre tasarruf yapacak (!)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu arka tasarımı da b8 diye yutturdular ya ne diyim,güzel inceleme olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pasa_

    Testiniz güzel olmuş elinize sağlık. Eski yeni farkını fotoğraflarla anlatılması anlama açısından daha iyi olmus. Nedense b7 nin içi bana daha bir ağır geliyor. Bu golf 7 nin D segmentdeki hali olmuş resmen.

    Öncelikle konuyu açan arkadaşa teşekkür ederim

    golf 7 nin d segmrnt sedanı tespitiniz tamamen doğru

    tasarım ekibine işin başında verilen başlık kesinlikle bu olmuştur

    b7 nin gereksiz ağırbaşlı ve bana göre demode tasarımını hareketlendirerek ( bmw çizgilerini kullanmışlar) doğru bir iş yapmışlar

    tabiki bmw nin sürüş özellikleri , direksiyon ve arkadan itiş farkını vw hiçbirzaman veremez o ayrı bir konudur
  • Yalnız benim anlamadığım, bu konuyu hazırlamak için neden bayiye gittiniz ki ? Evde bilgisayar başında daha güzelini yapabilirdiniz bence
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi A4 (B8)
    11 yıl önce açıldı
    Audi A3 1.2 TFSI İnceleme
    14 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 0204 0 kullanıcısına yanıt
    Bayiye aracı incelemek için gittim, konu açmak için değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0204

    Yalnız benim anlamadığım, bu konuyu hazırlamak için neden bayiye gittiniz ki ? Evde bilgisayar başında daha güzelini yapabilirdiniz bence

    Biraz emeğe saygı insanlar uğraşıyor siz de çamur atıyorsunuz çok biliyorsanız siz yapında görelim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam elinize sağlık. Highline enfes duruyor.
  • bu araçtan performans üstün yol tutuş falan beklemek yersiz olur, ama b7 deki sesli çalışan ve her şeyi yansıtan süspansiyon sistemi değişmedikçe bu iş olmaz.

    buna rağmen 7-8 saat yolculuk yaptığınızda bile oranız buranız ağrımıyor, adamı yormuyor ağır başlı bir araç, dediğim gibi süspansiyon sistemini daha az gürültülü ve yumuşak yapsaydılar tam kıvamında olurdu.

    d sınıfı sedan olarak da şu an piyasa da başka mantıklı araç yok bence. bu kombinasyonlar ve piyasayı avucunun içine almış başka model yok çünkü.
  • Bu arabanın bu kadar ilgiyi hak edecek ne özelligi var ,diye bakiyorum her seferinde,ama yok bir özelligi gayet sade ve sıkcı,gereksiz pahalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu passatin tanitim fotolarinda arka kisimda çift egzoz vardi benmi yanlış hatırlıyorum acaba o şekilde çok şık duruyordu. yine vw gösterip elletmedi anlaşılan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adamlar ciddi ciddi 150k paraya passat satmışlar vay be
  • Elinize sağlık güzel bir inceleme olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güzel kıyaslama olmuş hocam emeğine sağlık
  • Güzel makyaj

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 0204

    Yalnız benim anlamadığım, bu konuyu hazırlamak için neden bayiye gittiniz ki ? Evde bilgisayar başında daha güzelini yapabilirdiniz bence

    Forumun Stephen Hawking'i sensin galiba,İnternet üzerinden arabanın içine binip malzeme kalitesi,ferahlık,genişlik,işçilik detaylarını inceleme fırsatı oluyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150.000

  • B7 passati begenmiyordum , B8 dış tasarimda benden "gecer" not aldı .

    Ici ise zaten golften devam ediyor oldukca iyi .

    Ilk firsatta test edecem , yoldaki marifetleri en önemli konu .

    Ferahlık nasil hocam ? On arka yolcular icin rahat ve ferah mi ? Ki bence D segmentinin en onemli konularindan biri bu ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.