Şimdi Ara

Servis telefonumu boydan boya çizmiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
1
Favori
1.126
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zenfone 6 kullanıcısıyım. Alalı 1 ay olmadan bir çok sorunla karşılaştım ve servise verdim. (bilkom güvencesi yazzmasına rağmen teleserviceymiş serviste). Servise aldığım vatan mağazası aracılığıyla verdim. Aşağıda resimde ne yazdırdığım vatana ve teleservicenin raporu var. Teleservice telefona bildiğiniz hiç bir şey yapmadan yollamış boşlu boşuna 12 gün telefonsuz kaldım. Telefonu elime aldığımdda ise bir sürü çizik var gibi görünüyordu yok artık dedim bezle sildim bayağı ve sonra gördüm ki 6 incin 5 inci dümdüz bir çizikti. Telefon gorilla glas 3 ve bende jelatin olmasına rağmen. Sonra sim kartı taktık sim kartı da yeniden başlatınca okumadı telefon. Bende servise geri yolladım. Ama ümidi kestim telefondan malum teleservicenin yaptıkları. Ne yapacağım bilmiyorum, bir fikir almak isterim sizden.
     Servis telefonumu boydan boya çizmiş Servis telefonumu boydan boya çizmiş


    bu arada ikinci bir sorunda teleservice arıza açıklamasında çizik kullanım izleri, düşük bekleme ssüresi gibi şeyler yazıyor. bunları anlayamaddım. vatana yazzdırdıkalrrımda böle bir şey yok zaten çiziktee imkansız vatan yetkilisi 6 dakika inceledi her yerini çizik olmadığını söyledi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi moncall -- 7 Aralık 2014; 11:09:20 >







  • Hocam her yorumda yazıyorum telefonunuzu servise vermeden önce fotoğrafını çekin ve Çalışan aksanlari belirtin gerekirse videoya alın inşallah sorun çözülür geçmiş olsun cozulmezse hakem heyetine başvuru yapın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StealheX

    Hocam her yorumda yazıyorum telefonunuzu servise vermeden önce fotoğrafını çekin ve Çalışan aksanlari belirtin gerekirse videoya alın inşallah sorun çözülür geçmiş olsun cozulmezse hakem heyetine başvuru yapın

    Teşekkürler, tecrübeniz var heralde aynen gelecek mi telefon?
  • moncall M kullanıcısına yanıt
    Tecrübem yok fakat forumu aktif olarak takip ediyorum sürekli olan bir olay o yüzden sürekli hatirlatma gereği duyuruyorum teleservice en kötü servis mutlaka bişey çıkıyor genelde 3 kez ard arda gönderip iade veya değişim istiyorlar oda olmazsa hakem heyeti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: StealheX

    Tecrübem yok fakat forumu aktif olarak takip ediyorum sürekli olan bir olay o yüzden sürekli hatirlatma gereği duyuruyorum teleservice en kötü servis mutlaka bişey çıkıyor genelde 3 kez ard arda gönderip iade veya değişim istiyorlar oda olmazsa hakem heyeti

    Bunu bildiğim için teleservice garantili g7 yi lg leri elemişim. Bu bilkom güvencesi altında diye geçiyor ama malesef adam dandırıyorlar. Neden buyuk firmalar bunlarla çalışıyor bilmiyorum sanırım müsreri memnuniyetinden çok cepleri önemli diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moncall

    quote:

    Orijinalden alıntı: StealheX

    Tecrübem yok fakat forumu aktif olarak takip ediyorum sürekli olan bir olay o yüzden sürekli hatirlatma gereği duyuruyorum teleservice en kötü servis mutlaka bişey çıkıyor genelde 3 kez ard arda gönderip iade veya değişim istiyorlar oda olmazsa hakem heyeti

    Bunu bildiğim için teleservice garantili g7 yi lg leri elemişim. Bu bilkom güvencesi altında diye geçiyor ama malesef adam dandırıyorlar. Neden buyuk firmalar bunlarla çalışıyor bilmiyorum sanırım müsreri memnuniyetinden çok cepleri önemli diye.

    Bilcom ithalat eden firma olabilir hocam orda çakallik yapıyorlar ana konusuna girip servisini sorsaydiniz keşke bende moto g var yurt dışından getirdim telefonu en az 10 düşündüm çizik ezik bile yok zaten saf Android 0 sorun ama piyasada kalmadı gen 2 gelirse tavsiye ederim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 4 kez servise verdikten sonra tuketici hakem heyetine gidin.mesakketli bi surec olacak ama kazanan siz olacaksiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Bey*

    4 kez servise verdikten sonra tuketici hakem heyetine gidin.mesakketli bi surec olacak ama kazanan siz olacaksiniz

    4 keremi? Neden

    @StealheX

    yurt dışından getirme imkanım yok malesef
  • moncall M kullanıcısına yanıt
    4 kere servise vermek tamamen yanlış bilgi. İlk 6 ay içerisinde ortaya çıkan ayıplar, yasaya göre satış tarihinde varmış gibi kabul edilir ve tüketici para iadesi ya da birebir değişim talep edebilir.

    MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.

    MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
    a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
    b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
    c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
    ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
    seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
    (2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.
    (3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
    (4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
    (5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
    (6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moncall

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Bey*

    4 kez servise verdikten sonra tuketici hakem heyetine gidin.mesakketli bi surec olacak ama kazanan siz olacaksiniz

    4 keremi? Neden

    @StealheX

    yurt dışından getirme imkanım yok malesef

    4 kez gönderince yasal olarak değişim veya para iadesi isteme hakkınız doğuyor.

    Edit:kemalboranın da dediği gibi durumdanda yararlanabilirsiniz.benim dediğim hakkı 1 sene içinde 4 kez tekrarlanan durumlarda kullanabilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 7 Aralık 2014; 13:27:52 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kemalboran kullanıcısına yanıt
    iade talebiyle yolladık cizdi, bozdu geri yoladılar, al sana iade der gibi. illa 1 sene uğraşıcazz mı şu hakem heyetiyle. 1 sene uğraştırırsan tabi firmada şirkete rahar rahat takılır ben olsam bende öyle yapardım. 1 yıl bunlarla uğraşmayı kim göze alıcak.
  • Aynısı benim G2'de başıma geldi.Ekran değişti bi baktim çerçevede tornavida izi var.Teknosa ile göndermiştim.Gittim geri goturdum bana gelmiş sizin yapmadığınızı nereden bilelim diyor.Al dedim gönderirken rapor bu.Sonra benim yapabileceğim bir şey yok dedi.Ben de öyle kullanıyorum şimdi telefonu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • moncall M kullanıcısına yanıt
    Hakkımızı alabilmek için hakem heyetine başvurmaktan başka çaremiz yok malesef. Ayrıca hakem heyetinden karar çıkması da yerine göre 6 ayı bulabiliyor. Bir an önce başvurunuzu yaparsanız olabildiğince çabuk sonuçlanır süreç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KediTartaklayanBodyciFare

    Aynısı benim G2'de başıma geldi.Ekran değişti bi baktim çerçevede tornavida izi var.Teknosa ile göndermiştim.Gittim geri goturdum bana gelmiş sizin yapmadığınızı nereden bilelim diyor.Al dedim gönderirken rapor bu.Sonra benim yapabileceğim bir şey yok dedi.Ben de öyle kullanıyorum şimdi telefonu.

    birde yazdıkları rapora ÇİZİK/KULLANIM İZLERİ yazmışlar telefonu çizip, vaten görevlisi inceledi en ufak bir şey bile yoktu teelfonda sıfırdan farksızdı. Ekran değişimi de nedir ya onarım istemediğimizi belirttik
  • ne sorunlu bir firma ya bu teleservice
  • Şu asusun attığı cevaba bakın, telefonunuzun çizilmesi vatanın suçu, onların almaması gerekirdi çizik telefonu tutanak tutmalıydılar ama tutmamışlar, geçmiş olsun diyorlar. Bu kadarda olmaz ama!
     Servis telefonumu boydan boya çizmiş
  • moncall M kullanıcısına yanıt
    Eldeki tüm belgeler ve şikayetini ayrıntılı olarak anlatan bir dilekçe ile Vatanbilgisayarı hakem heyetine şikayet edebilirsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalboran

    Eldeki tüm belgeler ve şikayetini ayrıntılı olarak anlatan bir dilekçe ile Vatanbilgisayarı hakem heyetine şikayet edebilirsin.

    Teleserviceyi etmiyecek miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • moncall M kullanıcısına yanıt
    Hayir satici firma ve/veya uretici firmayı şikayet edeceksiniz. Sadece satıcı firmada yeterli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 16 Aralık 2014; 21:42:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende zenfone 5 telefonumu yamulmadan dolayı servise yollamıştım, aynı şekilde geri dönmüştü.Sonra tüketici hakem heyetine gittim bana dediler cihazınızı toplamda 4 kere servise göndermeniz gerekli dediler.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.