Bildirim
Servis telefonumu boydan boya çizmiş
Greenote Akülü Elektrikli Süpürge, 23000Pa Güçlü Emişli Hafif Çubuk Elektrikli Süpürge 35 dakika Uzun Çalışma Süresi, Çıkarılabilir Pil, El Araba Sert Zemin Halı Evcil Hayvan Kılı için Arada El Vakumu : Amazon.com.tr: Ev ve Yaşam
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CZ6WM2LG
4 hafta önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Hocam her yorumda yazıyorum telefonunuzu servise vermeden önce fotoğrafını çekin ve Çalışan aksanlari belirtin gerekirse videoya alın inşallah sorun çözülür geçmiş olsun cozulmezse hakem heyetine başvuru yapın
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: StealheX
Hocam her yorumda yazıyorum telefonunuzu servise vermeden önce fotoğrafını çekin ve Çalışan aksanlari belirtin gerekirse videoya alın inşallah sorun çözülür geçmiş olsun cozulmezse hakem heyetine başvuru yapın
Teşekkürler, tecrübeniz var heralde aynen gelecek mi telefon? -
Tecrübem yok fakat forumu aktif olarak takip ediyorum sürekli olan bir olay o yüzden sürekli hatirlatma gereği duyuruyorum teleservice en kötü servis mutlaka bişey çıkıyor genelde 3 kez ard arda gönderip iade veya değişim istiyorlar oda olmazsa hakem heyeti
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: StealheX
Tecrübem yok fakat forumu aktif olarak takip ediyorum sürekli olan bir olay o yüzden sürekli hatirlatma gereği duyuruyorum teleservice en kötü servis mutlaka bişey çıkıyor genelde 3 kez ard arda gönderip iade veya değişim istiyorlar oda olmazsa hakem heyeti
Bunu bildiğim için teleservice garantili g7 yi lg leri elemişim. Bu bilkom güvencesi altında diye geçiyor ama malesef adam dandırıyorlar. Neden buyuk firmalar bunlarla çalışıyor bilmiyorum sanırım müsreri memnuniyetinden çok cepleri önemli diye. -
quote:
Orijinalden alıntı: moncall
quote:
Orijinalden alıntı: StealheX
Tecrübem yok fakat forumu aktif olarak takip ediyorum sürekli olan bir olay o yüzden sürekli hatirlatma gereği duyuruyorum teleservice en kötü servis mutlaka bişey çıkıyor genelde 3 kez ard arda gönderip iade veya değişim istiyorlar oda olmazsa hakem heyeti
Bunu bildiğim için teleservice garantili g7 yi lg leri elemişim. Bu bilkom güvencesi altında diye geçiyor ama malesef adam dandırıyorlar. Neden buyuk firmalar bunlarla çalışıyor bilmiyorum sanırım müsreri memnuniyetinden çok cepleri önemli diye.
Bilcom ithalat eden firma olabilir hocam orda çakallik yapıyorlar ana konusuna girip servisini sorsaydiniz keşke bende moto g var yurt dışından getirdim telefonu en az 10 düşündüm çizik ezik bile yok zaten saf Android 0 sorun ama piyasada kalmadı gen 2 gelirse tavsiye ederim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
4 kez servise verdikten sonra tuketici hakem heyetine gidin.mesakketli bi surec olacak ama kazanan siz olacaksiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Mehmet Bey*
4 kez servise verdikten sonra tuketici hakem heyetine gidin.mesakketli bi surec olacak ama kazanan siz olacaksiniz
4 keremi? Neden
@StealheX
yurt dışından getirme imkanım yok malesef -
4 kere servise vermek tamamen yanlış bilgi. İlk 6 ay içerisinde ortaya çıkan ayıplar, yasaya göre satış tarihinde varmış gibi kabul edilir ve tüketici para iadesi ya da birebir değişim talep edebilir.
MADDE 10 – (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.
MADDE 11 – (1) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici;
a) Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme,
b) Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme,
c) Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme,
ç) İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,
seçimlik haklarından birini kullanabilir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.
(2) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Bu fıkradaki hakların yerine getirilmesi konusunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. Üretici veya ithalatçı, malın kendisi tarafından piyasaya sürülmesinden sonra ayıbın doğduğunu ispat ettiği takdirde sorumlu tutulmaz.
(3) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir. Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır.
(4) Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü, konut ve tatil amaçlı taşınmazlarda ise altmış iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur. Ancak, bu Kanunun 58 inci maddesi uyarınca çıkarılan yönetmelik eki listede yer alan mallara ilişkin, tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Aksi hâlde tüketici diğer seçimlik haklarını kullanmakta serbesttir.
(5) Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir.
(6) Seçimlik hakların kullanılması nedeniyle ortaya çıkan tüm masraflar, tüketicinin seçtiği hakkı yerine getiren tarafça karşılanır. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte 11/1/2011 tarihli ve 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu hükümleri uyarınca tazminat da talep edebilir.
-
quote:
Orijinalden alıntı: moncall
quote:
Orijinalden alıntı: Mehmet Bey*
4 kez servise verdikten sonra tuketici hakem heyetine gidin.mesakketli bi surec olacak ama kazanan siz olacaksiniz
4 keremi? Neden
@StealheX
yurt dışından getirme imkanım yok malesef
4 kez gönderince yasal olarak değişim veya para iadesi isteme hakkınız doğuyor.
Edit:kemalboranın da dediği gibi durumdanda yararlanabilirsiniz.benim dediğim hakkı 1 sene içinde 4 kez tekrarlanan durumlarda kullanabilirsiniz
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 7 Aralık 2014; 13:27:52 >
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
iade talebiyle yolladık cizdi, bozdu geri yoladılar, al sana iade der gibi. illa 1 sene uğraşıcazz mı şu hakem heyetiyle. 1 sene uğraştırırsan tabi firmada şirkete rahar rahat takılır ben olsam bende öyle yapardım. 1 yıl bunlarla uğraşmayı kim göze alıcak. -
Aynısı benim G2'de başıma geldi.Ekran değişti bi baktim çerçevede tornavida izi var.Teknosa ile göndermiştim.Gittim geri goturdum bana gelmiş sizin yapmadığınızı nereden bilelim diyor.Al dedim gönderirken rapor bu.Sonra benim yapabileceğim bir şey yok dedi.Ben de öyle kullanıyorum şimdi telefonu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hakkımızı alabilmek için hakem heyetine başvurmaktan başka çaremiz yok malesef. Ayrıca hakem heyetinden karar çıkması da yerine göre 6 ayı bulabiliyor. Bir an önce başvurunuzu yaparsanız olabildiğince çabuk sonuçlanır süreç. -
quote:
Orijinalden alıntı: KediTartaklayanBodyciFare
Aynısı benim G2'de başıma geldi.Ekran değişti bi baktim çerçevede tornavida izi var.Teknosa ile göndermiştim.Gittim geri goturdum bana gelmiş sizin yapmadığınızı nereden bilelim diyor.Al dedim gönderirken rapor bu.Sonra benim yapabileceğim bir şey yok dedi.Ben de öyle kullanıyorum şimdi telefonu.
birde yazdıkları rapora ÇİZİK/KULLANIM İZLERİ yazmışlar telefonu çizip, vaten görevlisi inceledi en ufak bir şey bile yoktu teelfonda sıfırdan farksızdı. Ekran değişimi de nedir ya onarım istemediğimizi belirttik -
ne sorunlu bir firma ya bu teleservice -
-
Eldeki tüm belgeler ve şikayetini ayrıntılı olarak anlatan bir dilekçe ile Vatanbilgisayarı hakem heyetine şikayet edebilirsin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: kemalboran
Eldeki tüm belgeler ve şikayetini ayrıntılı olarak anlatan bir dilekçe ile Vatanbilgisayarı hakem heyetine şikayet edebilirsin.
Teleserviceyi etmiyecek miyim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayir satici firma ve/veya uretici firmayı şikayet edeceksiniz. Sadece satıcı firmada yeterli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemalboran -- 16 Aralık 2014; 21:42:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende zenfone 5 telefonumu yamulmadan dolayı servise yollamıştım, aynı şekilde geri dönmüştü.Sonra tüketici hakem heyetine gittim bana dediler cihazınızı toplamda 4 kere servise göndermeniz gerekli dediler.
Benzer içerikler
- s24 forum
- rehberimde tanımadığım kişiler var
- telefon şarj oluyor ama yüzdesi değişmiyor
- s22 vs iphone 13
- xiaomi 13t kamera buğulanması
- kamerası en iyi telefonlar 2024
- asus rog phone 7
- oyun telefonu
- asus zenfone 10
- asus zenfone 11
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X