Şimdi Ara

Logitech müşteri hizmetleri kalitesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Geçen sene bir web sitesinden Logitech MK320 bir klavye fare seti almıştım. 2 ay önce klavyemin üzerine içecek döküldü. Klavyeyi komple söktüm bir güzel temizledim ancak birçok tuş çalışmıyordu artık. O zamanlar kıbrısta yaşadığım için garantiye yollamam söz konusu değildi. Bende uğraşmadım. Geçen günlerde daha önceki Seagate harici hdd'de ki gibi şansımı resmi support'tan deneyim dedim. (Seagate 2.5" 1TB diskimin üzerine yeğenim koca teybi düşürmüş, aldığımın 3. günü hakkın rahmetine kavuşmuştu. Resmi kanaldan durumu anlattığımda arızalı diski gönderdiğimde sorgusuz sualsiz yenisini yollamışlardı.)

    Support'a derdimi ingilizce olarak anlattım. Sonrasında ertesi gün Logitech Europe'dan Metin Bey Türkçe olarak bana geri dönüşte bulundu. Ürünü fatura ve garantisi ile Penta'ya yollayabileceğimi belirtti. Bende elimde fatura ve garanti bulunmadığını yazdım. Oda bana ürünün fotoğraflarını incident no ile yollarsam geri döneceğini belirtti. Hemen resimleri çekip yolladım ayrıca adres ve telefon bilgilerimi verdim.

    Sonuç olarak adresime Logitech MK330 (bir yeni modeli) bugün itibari ile gönderilmiş durumda.

    Müşterisine bu değeri veren Logitech'i burda paylaşmak istedim.

    Bir ürünü seçerken en önemli şeyin satış sonrası olduğunu düşünenlerdenim. Bu zamana kadar Logitech ürünlerini sorunsuz bir şekilde kullandım. Ancak herhangi bir sorunda müşterisini asla mağdur etmediğinide burda görmüş oldum.

    Uzun oldu biraz ama mutlaka benzer pozisyonlarla karşılaşan arkadaşlar vardır. Yol göstermek açısından faydalı olabileceğini düşünüyorum.







  • off razerde böyle adam gibi destek çıksa ya adamlar çok iyi ama klavyelerini beğenemiyorum
  • Açıkçası Türkiye distribütörlerinde böyle bir yaklaşım olacağını sanmıyorum. Ne varsa yine avrupalılarda var. Ürünlerinin arkasında duruyorlar. Ki burdaki durumda ben %100 hatalıydım. Elimdeki ürünü bile yollamamı istemediler. Fare'yi de laptopta kullanırım. Zaten çok seviyordum faresini.

    :.Batsu.: siz daha çok oyuncu ürünlerine yöneliyorsunuz. Benim çok işim olmuyor o ama klavyesi yazı yazmak için çok rahat.
  • Dün itibari ile ürün elime ulaştı. Hollandadan 1 günde geldi, inanılır gibi değil.

    Umarım diğer firmalara da örnek olur. Kırk takla atıyorlar garanti kapsamında hizmet vermemek için.
  • Ben de Logitech'in eski müşterisiyim ve çok severim kendilerini .. Daha önce G500 Mouse'umun sol tıkı bozulmuştu, hemen yenisini vermişlerdi..
    Şimdi yine bozuldu. Oyuncular için biraz sorunlu bir mouse idi. Yakın zamanda tekrar götüreceğim baklaım ne olacak.. Senelerdir bu mouse'u kullanıyorum.
    G500 türkiye genelinde stoklarda yok. Olsa idi zaten parasını verir alırdım..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.