Şimdi Ara

Kredi Kartı ve Bankamatik Kartlara Ödediğimiz Ücretleri Geçmişe Dönük Nasıl İade Alırız? [SS'li] (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.158
Cevap
186
Favori
561.380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fifa_05

    Ben dün tüketici hakları hakem heyetine gittim elimde dekontlarla birlikte. ordaki adamın bana dediği şu:
    Önce sözleşmene bakacaksın eğer orda Hesap işletim ücreti alınır yazmıyosa gidip şubene başvuracaksın paranın iade edilmesini isteyeceksin.
    eğer şube olumsuz cevap verirse bize geleceksin biz de şubeye dava açacağız.

    bütün arkadaşlar bu talimatı izleyerek mi aldı paraları?
    diğer sorum da çalıştığım banka ve hakem heyeti aynı şehirde mi olmalı? başka şehirde hakem heyetine başvurabilir miyim?

  • hakem heyeti 25 ocakta benim başvurularımı onayladı ve ödediğim paraların iadesine karar verdi ama henüz hesaba geri dönen bir ödeme söz konusu değil
  • telefonda
    3-5 TANE TEMSİLCİYE BAĞLANDIM HEPSİNE AYRI AYRI DERT anlattım en sonunda sinirlendim yaklaşık 45 dakiak görüştüm yeter be dedim.
    ve en sonunda şikayetim var bölümüne aşağıdaki mesajımı yazdım. bakalım ne olacak.


    bonus şikayetim var yazdığım mesaj

    lütfen cep telefonu üzerinden ulaşınız.
    az önce müşteri hizmetlerinizi aradım, karşıma çıkan bayan şunu tuşla bunu tuşla tuşluyorum derdimi anlatıyorum o da diyorki şunu tuşla bunu tuşla, yine tuşluyorm. yine derdimi anlatıyorum, yok şunu bunu tuşla yok efendim güncelleme var işlem yapamıyoruz falan filan. bir sütü tantana ve zorluk çıkartılıyor, tabiki zorluk çıkartıyorsunuz çünkü benim istediğim şey kart üyelik ücretinin iptali ile ilgili. ben burada yaklaşık 1 saatir telefon başındayım ve telefon parası benim cebimden çıkıyor. sizin bir zararınız yok ki müşteri ne yaparsa yapsın.
    hepsi birbirinden cahil eğitimsiz her biri başka bir şey söylüyor.

    az önce yine bir temsilcinizle tartıştım arayın görüşelim dedim aramadı.

    bu kart üyelik ücretini önümüzdeki ay yine extremde görürsem ki mutlaka gelecektir. bende bu kartı kırar atarım bir daha gelen hiç bir kartınızı almam iade ederim.

    ya üyelik ücretini iptal edersiniz yada bir müşterinizden olursunuz,
    diğer bankalarımla çalışırım. nasılsa onlar benden bu ücreti almıyorlar. en fazla alanda 5 TL.yi geçmiyor.
    temsilcinize aynen şunu dedim beni ya amirlerinize aktarın yada telefonu kapayın ve temsilciniz telefonu kapamayı tercih etti.

    gereğinin yapılmasını rica ediyorum. ses kayıtlarınızıda inceleyin isterseniz çok sinirlendim doğrusu bir saate yakın telefon başındayım ve 4-5 tane temsilciye bağladılar hiç bir işlemi gerçekleştiremedim.
    bu kadar rezillik olmaz.

    son kez söylüyorum eğer önümüzdeki ay kart extremde kart ücreti diye bir şey gelirse inanın kartı kırıp atacağım ve gelen hiç bir kartınızıda almayacağım.

    saygılarımla




  • Finansbankın internet bankacılığından baktım şimdi 3 ayda bir 1. dönem 2. dönem 3. dönem 4. dönem hesap işletim ücreti adı altıda 12 şer TL'lik kesintiler yapılmış. Toplamda 48 TL. Daha önceki dönemleri göremiyorum onlar için de bankaya mail atıcam sanırım. Gördüklerimi e-dekont olarak kaydettim. Ben de gereken işermleri başlatmayı düşünüyorum en kısa zamanda. Başlığı açan arkadaşa ve faydalı bilgiler veren diğer arkadaşlara teşekkürler...
  • Bu konu çok yararlı olmuş.
    Kapatmak istediğim bir cardfinans var. Çok faiz alıyorlar.
    Bende deneyeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuMé®@NG

    hakem heyeti 25 ocakta benim başvurularımı onayladı ve ödediğim paraların iadesine karar verdi ama henüz hesaba geri dönen bir ödeme söz konusu değil


    Yakında geçer hesaba,, Biraz sabır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fifa_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: fifa_05

    Ben dün tüketici hakları hakem heyetine gittim elimde dekontlarla birlikte. ordaki adamın bana dediği şu:
    Önce sözleşmene bakacaksın eğer orda Hesap işletim ücreti alınır yazmıyosa gidip şubene başvuracaksın paranın iade edilmesini isteyeceksin.
    eğer şube olumsuz cevap verirse bize geleceksin biz de şubeye dava açacağız.

    bütün arkadaşlar bu talimatı izleyerek mi aldı paraları?
    diğer sorum da çalıştığım banka ve hakem heyeti aynı şehirde mi olmalı? başka şehirde hakem heyetine başvurabilir miyim?






    arkadaşlar yardım beklyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fifa_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: fifa_05


    quote:

    Orijinalden alıntı: fifa_05

    Ben dün tüketici hakları hakem heyetine gittim elimde dekontlarla birlikte. ordaki adamın bana dediği şu:
    Önce sözleşmene bakacaksın eğer orda Hesap işletim ücreti alınır yazmıyosa gidip şubene başvuracaksın paranın iade edilmesini isteyeceksin.
    eğer şube olumsuz cevap verirse bize geleceksin biz de şubeye dava açacağız.

    bütün arkadaşlar bu talimatı izleyerek mi aldı paraları?
    diğer sorum da çalıştığım banka ve hakem heyeti aynı şehirde mi olmalı? başka şehirde hakem heyetine başvurabilir miyim?






    arkadaşlar yardım beklyorum


    Sözleşmeyi nereden bulacaksın? Daha önce bunu isteyen birine nereden bulacağız uzun iş boşver banka demiş. Yukarıda biri anlatıyordu. O yüzden sözleşmeyle işimiz yok bizim. Bankaya ihtar çekmen gerek yukarıda anlattım. O ihtara olumsuz cevap gelirse tüketici hakem heyetine tekrar gideceksin paşa paşa işlemleri başlatacaklar. İl/İlçe farketmez istediğine gidebilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [C_a_N_e_R] -- 5 Şubat 2010; 12:21:38 >




  • caner teşekkür ederim cevapların için.
    şimdi bankaya ihtar çekeceğim ama burdaki tüketici hakları sözleşmemin olması gerektiğini idda ediyor. zaten pek ilgilenmedi başından savdı.
    en güzeli istanula gidince hallaedeyim
  • Benim dilekçem bankaya ulaştı ve teslim edildi. Artık yasal sürem başlamış bulunmakta.

    Hükmü Şahsın Memur/Mustahdemine Teslim(Delivered to the employee...) -
    ISTANBUL-AVR LEVENT 05/02/2010 15:33:12

    quote:

    Orijinalden alıntı: fifa_05

    caner teşekkür ederim cevapların için.
    şimdi bankaya ihtar çekeceğim ama burdaki tüketici hakları sözleşmemin olması gerektiğini idda ediyor. zaten pek ilgilenmedi başından savdı.
    en güzeli istanula gidince hallaedeyim


    Ordaki adam ilgilenmek istememiş sözleşmeyi sanki biz mi saklıyoruz, yada ne yapması gerektiğini bilmiyor. Başka bir heyete gitmeni tavsiye ederim.
  • akbanktan ısrarlı taleplerim neticesinde,kendi imzama ait sözleşmem mail kutuma bugün geldi.sözleşmedeki yıllık aidat ile ilgili metin 12 punto değil.bu arada benim tüketici hakem heyetim,ki bornova oluyor,hesap işletim ücretinin kendi konuları olmadığı,ticaret mahkemeleriyle ilgili olduğunu söylediler.doğru mu acaba?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: inch

    akbanktan ısrarlı taleplerim neticesinde,kendi imzama ait sözleşmem mail kutuma bugün geldi.sözleşmedeki yıllık aidat ile ilgili metin 12 punto değil.bu arada benim tüketici hakem heyetim,ki bornova oluyor,hesap işletim ücretinin kendi konuları olmadığı,ticaret mahkemeleriyle ilgili olduğunu söylediler.doğru mu acaba?


    İlk başta buradaki Yazıyı çıktı alıp git bakalım yanlarına,, Bu sefer ne diyecekler?

    2. HESAP İŞLETİM ÜCRETİ İLE İLGİLİ YAPABİLECEKLERİNİZ : 

    1 - İlk Önce Bankadan İade İstemelisiniz : Hesabınızdan "Hesap İşletim Ücreti" vb bir isimle kesinti yapıdığını farkettikten sonra en kısa sürede aşağıdaki itiraz dilekçesini doldurarak iadeli taahütlü posta ile PTT'den banka’ya göndermelisiniz.
    # (Bankaya gönderilecek dilekçeyi indirmek için tıklayınız)


    2 - Paranız İade Edilmesse TSHH'e Başvurmalısınız : Tahsil edilen haksız ücret size 30 gün içinde iade edilmez ise ikamet ettiğiniz ilçenin Kaymakamlık binasında bulunan Tüketici Sorunları Hakem Heyetine aşağıdaki dilekçe ile başvurunuzu ücretsiz olarak yapınız.
    # (TSHH'e verilecek dilekçeyi indirmek için tıklayınız)
    Dilekçenize aşağıdaki kararlarında çıktısını alarak ekleyiniz.
    Banka Hesap İşlem Ücreti İade Kararı
    Banka Hesap İşlem Ücreti İadesi Yönünde Tüketici Mahkemesi Onama Kararı

    http://www.tuketiciler.org/?com=files.read&ID=12&pID=87




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunesser


    quote:

    Orijinalden alıntı: inch

    akbanktan ısrarlı taleplerim neticesinde,kendi imzama ait sözleşmem mail kutuma bugün geldi.sözleşmedeki yıllık aidat ile ilgili metin 12 punto değil.bu arada benim tüketici hakem heyetim,ki bornova oluyor,hesap işletim ücretinin kendi konuları olmadığı,ticaret mahkemeleriyle ilgili olduğunu söylediler.doğru mu acaba?


    İlk başta buradaki Yazıyı çıktı alıp git bakalım yanlarına,, Bu sefer ne diyecekler?

    2. HESAP İŞLETİM ÜCRETİ İLE İLGİLİ YAPABİLECEKLERİNİZ : 

    1 - İlk Önce Bankadan İade İstemelisiniz : Hesabınızdan "Hesap İşletim Ücreti" vb bir isimle kesinti yapıdığını farkettikten sonra en kısa sürede aşağıdaki itiraz dilekçesini doldurarak iadeli taahütlü posta ile PTT'den banka’ya göndermelisiniz.
    # (Bankaya gönderilecek dilekçeyi indirmek için tıklayınız)


    2 - Paranız İade Edilmesse TSHH'e Başvurmalısınız : Tahsil edilen haksız ücret size 30 gün içinde iade edilmez ise ikamet ettiğiniz ilçenin Kaymakamlık binasında bulunan Tüketici Sorunları Hakem Heyetine aşağıdaki dilekçe ile başvurunuzu ücretsiz olarak yapınız.
    # (TSHH'e verilecek dilekçeyi indirmek için tıklayınız)
    Dilekçenize aşağıdaki kararlarında çıktısını alarak ekleyiniz.
    Banka Hesap İşlem Ücreti İade Kararı
    Banka Hesap İşlem Ücreti İadesi Yönünde Tüketici Mahkemesi Onama Kararı

    http://www.tuketiciler.org/?com=files.read&ID=12&pID=87


    başlarından savmak için yalan soylemısler!

    bu iddalarını yazılı olarak vcermelerını ıste
    altında ımzası olan kısıyı gorevı ıhmal sucundan attıralım

    hak aradıgımız kuruma bak! :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: astra-Elegance

    arkadaşlar dün tüketici hakem heyetine gittim ve başvuruda bulunmak istediğimi söyledim fakat sadece 1 yıl içerindeki ücretleri iade alabileceğimi söylerdiler bu doğrumu arkadaşlar bilgisi olan varmı ne derece doğrudur.

    arkadaşlar bu yazdığım gibi bi olay gelen var mı? başına
  • bugün bankaya posta yoluyla itiraz dilekçesi yollucam. ama dilekçeyi hesabımın bağlı olduğu şubeyemi yoksa genel müdürlüğüme yollucam.
  • Eskişehir Tük.hak.hey. Bu konuda Diğer illere göre Bir adım önde,,Gelen tüketiciyle Birebir ilgileniyorlar
    Sıcak bir ortamda sizleri karşılayıp çay kavhe eşliğinde Sohbetler edip Vaktin nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz,,Sanki bir dostunuzu
    Ziyaret ediyormuş gibi oluyorsunuz,,Tabiki böyle oluncada başarılar ardı sıra geliyor,,
    Bizede Odunpazarı Kaymakamlığı Tüketici Sorunları Hakem Heyeti ve Tepebaşı Kaymakamlığı Tüketici Sorunları Hakem Heyetini
    Kocaman alkışlamak kalıyor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: viperc

    bugün bankaya posta yoluyla itiraz dilekçesi yollucam. ama dilekçeyi hesabımın bağlı olduğu şubeyemi yoksa genel müdürlüğüme yollucam.


    Genel müdürlüğe dostum
  • sağolasın teşekkürler.
    senin yazdığın dilekçenin aynısını bende yollucam. inşallah sorun çıkartmazlar diyeceğim ama ödeme yapmıyacaklarından adım gibi eminim.
  • Bilinçli tüketicinin hak arayışı bugün mynet haberinde ilk sırada link buradan
  • 
Sayfa: önceki 2223242526
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.