Şimdi Ara

Kendi Üzerinize Olmayan Hatlarınızı Üzerinize Alabilirsiniz (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
597
Cevap
1
Favori
123.356
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • helal olsun emei geçenlere... sayenizde hattimi üzerime alabildim...
  • Arkadaşlar Vodafone kullanıcısıyım;faturayla ilgili bir problemim vardı müşteri temsilcisiyle görüştüm,hazır aramışken kendi üzerime olmayan hattı üzerime almak istiyorum dedim 13 tl karşılığı hat sahibiyle gidin alabilirsiniz dedi,kanun çıkmış hat sahibinin kimliği gerekmiyormuş dedim evet dedi sadece gidip ben kullanıyorum hattı deyip hattı üzerinize alabilirsiniz dedi ama yine 13 tl dedi tk ücretimiymiş neymiş devlet alıyor dedi,nasıl ama ücretsiz değil mi dedim hayır bizim yapabileceğimiz bişey yok 13 tl verip hattı ben kullanıyorum deyip alın üzerinize dedi,ama hat sahibi itiraz ederse hat elinizden gider dedi,kimlikle ve kimliksiz başvurunun o zaman farkı yok ben hat sahibnin kimliğiyle gitsem hat benim oluyor onsuz gidersem hat onun itirazında ona geçiyor ben 13 tl'ye yanıyorum dedim evet dedi,faturalı hatlar 31 tl dedi kafam karıştı çıkamadım bu işten,vodafone hakkında bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olabilir mi Giresun'da yaşamaktayım,kanunun istanbul giresun bir farkı olmaması lazım bildiğim kadarıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi occan_grs -- 1 Eylül 2009; 3:04:00 >




  • Kanunun ve Uygulamasının olmadığı yerde Haydutluk çok olur diye bir atasözü vardır.Bunlarda onun gibi kafalarına göre at koşturuyorlar.Kimisi var diyor yapıyor kimi yapmıyor para istiyor.Biraz önce Türkcell Müşteri hizmetlerini aradım onlarda biliyor kanunu ama yapmıyor diyorum bayileriniz yapmaları lazım diyor bende öyle diyorum çözüm nedir diye soruyorum cevap yok.Saçma sapan işler.İnsan isyan ediyor.Şu,bu o hiçbiri yaramaz bu adamların.Hepsi halkı soyalım derdinde.lanet olsun devralmıcam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: virgaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: virgaba

    Evet, nokta atışı veriyorum :

    * Şengüller Üsküdar : Doğancılar yokuşunun hemen aşağasında , köşede, göbekte, zirrat bankasının karşısında, üsküdar merkezde.
    Kızın adı : İrem Güler. Bulun onu, ve bu işi bitirin :)

    Adres....:
    HALK CAD. NO:2 ÜSKÜDAR/İSTANBUL
    Telefon..:
    0 216 495 04 04

    http://www.senguller.com/magaza.asp

    * Şart yok, yokuş yok.

    Gerekli evraklar: Hattınız, kimliğiniz ve üzerinize kayıtlı ehrhangi bir fatura.

    Şimdi de Avea için bastıralım. Unutmayın, kasım 2009 son fırsat.



    Evet daha önce yukarıdaki adrseten turkcell hatlar için nokta atışı yapmıştım...şimdi avealılar için de bi süprizim var.

    Capitol avea ya gidiyorsunuz...Esra ve Sıdıka diye iki temsilci var...sıkıda daha şirin ona yaptırın :)

    2 tane hattım vardı, 2 sini de üzerime aldım...



    Avea hemen üstünüze geçtimi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: edarguner

    Kanunun ve Uygulamasının olmadığı yerde Haydutluk çok olur diye bir atasözü vardır.Bunlarda onun gibi kafalarına göre at koşturuyorlar.Kimisi var diyor yapıyor kimi yapmıyor para istiyor.Biraz önce Türkcell Müşteri hizmetlerini aradım onlarda biliyor kanunu ama yapmıyor diyorum bayileriniz yapmaları lazım diyor bende öyle diyorum çözüm nedir diye soruyorum cevap yok.Saçma sapan işler.İnsan isyan ediyor.Şu,bu o hiçbiri yaramaz bu adamların.Hepsi halkı soyalım derdinde.lanet olsun devralmıcam.


    quote:

    Orijinalden alıntı: occan_grs

    Arkadaşlar Vodafone kullanıcısıyım;faturayla ilgili bir problemim vardı müşteri temsilcisiyle görüştüm,hazır aramışken kendi üzerime olmayan hattı üzerime almak istiyorum dedim 13 tl karşılığı hat sahibiyle gidin alabilirsiniz dedi,kanun çıkmış hat sahibinin kimliği gerekmiyormuş dedim evet dedi sadece gidip ben kullanıyorum hattı deyip hattı üzerinize alabilirsiniz dedi ama yine 13 tl dedi tk ücretimiymiş neymiş devlet alıyor dedi,nasıl ama ücretsiz değil mi dedim hayır bizim yapabileceğimiz bişey yok 13 tl verip hattı ben kullanıyorum deyip alın üzerinize dedi,ama hat sahibi itiraz ederse hat elinizden gider dedi,kimlikle ve kimliksiz başvurunun o zaman farkı yok ben hat sahibnin kimliğiyle gitsem hat benim oluyor onsuz gidersem hat onun itirazında ona geçiyor ben 13 tl'ye yanıyorum dedim evet dedi,faturalı hatlar 31 tl dedi kafam karıştı çıkamadım bu işten,vodafone hakkında bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olabilir mi Giresun'da yaşamaktayım,kanunun istanbul giresun bir farkı olmaması lazım bildiğim kadarıyla.


    www.tk.gov.tr bilgi edinme bölümünden şikayetinizi Telekominikasyon Kurumu'na iletin birkaç gün içerisinde gerekeni yapıyorlar. Bilgi edinme formunda telefon numarası ve hattın kimin üzerine olduğunu da belirtin. Önce operatörünüzle iletişime geçip bilgi alıyorlar (Bu aşamada genelde operatörünüzden yetkili bir kişi sizi arayıp özür diliyor) ve daha sonra size bilgi veriyorlar..




  • Avea kanunu ilk uygulayan operator olmasına rağmen,hattımı yaklaşık 17 gün sonra üstüme alabildim.İnat ettim alacağım diye sonunda başardım :) pes etmeyin zorlayın.
  • bu avea cıldırtır ya adamı.ben 1 ay once ucretsiz olarak hatımı babamın üzerine devir işlemi yaptım 3 hafta sonra iptal dendi musteri hizmetlerini aradım yenidn kayıt aldı tamam bu sefer olur dedi.sonra gene mesaj olmadı tekrar aradım mh bu sefer iptal dendi avea bayii git dedi.gittim bende bayie kadın parasız gectigin için almıyorlar dedi hattım 1 senelik ve faturasız hat.ama birturlu geiremedim.para ver diyor 38 ytl o zaman kesin gecer diyor.var mı ava da benim gibi geciş yapamayan ya
  • http://www.tk.gov.tr/bilgiedinme/bilgi_gercek_giris.htm

    Yukarıdaki adrese aşağıdaki şikayeti geçtim. İşlemi inadına o bayide yapacağım, yaptıracağım! Avea bayisindeki kıza dedim, şu an yapmıyorsun ama ben bu işemi sana yaptıracağım, göreceksin dedim... Devletimiz yüzümüzü kara çıkartmaz umarım...


    -----------ŞİKAYET METNİ--------------


    http://www.tk.gov.tr/duzenlemeler/Hukuki/kurulkararlari/2009/abonelikusulveesaslar.pdf

    Yukarıdaki bağlantıda uygulama esasları bulunan,
    5809 sayılı "Elektronik Haberleşme Kanunu" 10 Kasım 2008 tarihinde Resmi Gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girmiştir. Kanun'un "Abonelik Kayıtlarının Güncellenmesi" başlıklı geçici 5. maddesi gereğince, kullandığım Avea hattıma abonelik güncellemesi yapmak için gittiğim Avea operatörünün yetkili bayisi "??????????? /İstanbul" adresli ve 0212-??????? nolu ??????? ????? ??? ???? ??? 'den ücret ve hattın gerçek kullancısı olmadan bu işlemin yapılamacağı ve kanunun sadece açık hat kullanıcılarına ait olduğu bilgisi verildi.

    1.) Bahsi geçen kanunun sadece açık hat kullancılarına yönelik olduğuna dair bir madde bulunmamasına rağmen keyfi uygulama yapan firma için kurumunuz tarafından ne tür bir yaptırım yapılabilir?

    2.)Kanuni hakkım olan kullandığım hattı üzerime alabilmek için ne yapmam gerekiyor?

    3.)Türkiye'deki tüm Avea ve diğer operatörlerin bayileri bu kanunu uygulamak gibi bir mecburiyeti yok mu?

    4.)Kanun gereğini yapman bayi bu işlem için bir ücret talep edebilir mi?

    Sorularımın cevaplanması rica olunur.




  • Merhaba arkadaşlar emeği geçen herkese teşekkürler. Yasayı burda gördüm ve biraz önce gidip hattımı kendi üzerime aldım. Yıllardır kullandığım hattımın sim kartı bozulunca yeni sim alamadığımdan dolayı yeni hat almak zorunda kalmıştım. Şimdi gidip hattımı üzerime aldım. Hiç bir ücret ödemedim. Operatör: Turkcell...
  • Merhaba,

    Benim oldukça eski bir turkcell faturalı hattım var ama babamın üzerine kayıtlı ve senelerdir kullanılmıyor, sadece 2-3 ayda bir hat açık kalsın die ufak bi ücret ödüyoruz. Bu hattın sim kartı evin içinde bir yerlerde kayboldu uzun süredir de yok :D

    Ben bu hattı üzerime geçirmek istiyorum. Şimdi anladığım kadarıyla hattımın mutlaka yanımda olması lazım devir işlemleri için. Yukarıda bahsettiğim gibi hat kayıp. Bu ücretsiz devir işlemini nasıl yapabiliriz ? Tecrübeli arkadaşlar tecrübelerini paylaşırlarsa çok sevinirim. kampanya bitmeden bu işi halletmek istiyorum.

    teşekkürler
  • @theshiver

    İlk önce baban bir bayiye gitmeli ve hat için SİM kart çıkartmalı. Sonrasında o sim kartla gider devir işlemi kendin tek başına yaparsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ERPmühendisi -- 1 Eylül 2009; 13:06:14 >
  • hızlı cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar
  • Vodafone'da hattı üzerime alınca abonelik bilgileri sıfırlanıyor mu ?
  • Şimdi turkcell den geldim arkadaşlar şöyle oldu olay..
    Ufak bir turkcell merkezine gittim babamla birlikte. yeni kart çıkarttırdık 8.5 TL'ye..
    Ben yasal hakkımla aboneliği kendi üzerime geçirmek isteidğimi söyledim. oradaki bayan bunun mümkün olmadığını söyledi. 31 liraya geçirebilceğimi söyledi. ben de kabul etmedim. dönüşte kozyatağında bulunan daha büyük bir turkcell merkezine gittim hattımla birlikte. Bu işlemi yaptırmak istediğimi söyledim sorgusuz sualsiz geçirebilceklerini söylediler. Fakat hattım daha açılmadığı için işlem yapamadık (mesaj gelecekmiş telefona onsuz yapılmıyormuş)
    Sonuç olarak telefonum kullanıma açılır açılmaz o son gittiğim turkcell merkezine gidip hattı kendi üzerime sorunsuz geçiricem gibi gözüküyor.

    Herkes bahsetmiş ama bende söylim; hattı kendi adınıza geçirdiğiniz anda yeni aboneliğiniz oluyor. Yani atıyorum bugün hattınızı üzerinize geçirdiniz turkcell'den iphone alamıyorsunuz sözleşmeli olarak. 6 aylık abonelik istiyorlar..




  • Ben de bu gün Turkcell hattımı sonunda üzerime alabildim..
  • Arkadaşlar ben 4-5 gün önce kendi üzerime geçirmek için başvuruda bulundum 48 saat içinde bilgi verilecek dedi bana oradaki yetkili kişi fakat hala mesaj,bilgi gelmedi.Nasıl bakabilirim hattın kimin üzerine olduğunu?
  • Hangi operatör?
    quote:

    Orijinalden alıntı: S@ldırg@n

    Arkadaşlar ben 4-5 gün önce kendi üzerime geçirmek için başvuruda bulundum 48 saat içinde bilgi verilecek dedi bana oradaki yetkili kişi fakat hala mesaj,bilgi gelmedi.Nasıl bakabilirim hattın kimin üzerine olduğunu?
  • Arkadaşlar sabah isyan edip hattı üzerimize almaktan vazgeçmiştik ama İSTANBUL-ATAŞEHİR/DORUK İLETİŞİM'den EBRU Hanım sayesinde TURKCELL Hattı problemsiz üzerimize geçirdik.İşlemler sırasıyla şöyle

    1-ÜZERİNİZE KAYITLI BİR FATURA(SU-ELEKTRİK-TELEKOM-KK EKTRESİ ) GİBİ ADRESİNİZİ BELLİ EDEN BİR EVRAK

    2-TC.KİMLİK NO'SU OLAN BİR KİMLİK

    3-HATTINIZ(AÇIK VE YANINIZDA BULUNACAK)

    4-HEMEN YETKİLİ SİZE ORDA BİR MSJ YOLLUYOR VE MESAJI CEP TELEFONUNUZDAN YETKİLİYE OKUYORSUNUZ

    5-EVRAKLARI İMZALIYORSUNUZ

    6-HATTINIZIN ÜZERİNE GEÇTİĞİNİ HEMEN TEYİT ALIYORSUNUZ.

    BU KADAR.

    EBRU hanım konuya hakim hiç bir şey sormadan babamızın üzerine olan hattın işlemini 10 dak.da yaptı.



    İSTANBUL -ATAŞEHİR DOĞUŞ İLETİŞİM

    0216 455 62 07

    0216 456 72 72
  • Arkadaşlar Avea hatlarını üzerine ücretsiz olarak almak isteyenlere nokta atışı veriyorum.Ben 3 gün önce gittim kimlik fotokopimi aldılar ve bi kaç imza attım akşam mesaj geldi onay verdim ve hattı üzerime aldım.vereceğim adrese gidin ücretsiz olarak üzerinize alın hem çok ilgilendiler

    AYDIN İLETİŞİM
    Evren Cad.Hayatpark AVM Güneşli 34212 İSTANBUL
    Tel: 0212 651 59 20 Fax: 0212 651 59 03
    GSM: 0506 657 11 11



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheKebude -- 2 Eylül 2009; 0:31:32 >
  • turkcell biraz meşakkatliymiş sanırım
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.