Şimdi Ara

Kendi oyununun kodlarını sabote eden geliştirici (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • adam resmen kendine sıkmış...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MinPayne


    quote:

    Orijinalden alıntı: arel.gr

    milyonlar yanlışlardan dolayı heba oluyor, her ürün reklamı yapılıyor diye satacak değil, reklam (duyuru-ses getirme-konu edilme) şeklinde tastamam hedefine ulaşıyor.

    Akılda kalmayan, call to action yaratmayan reklam başarılı reklam değildir. Ses getirmesi geçicidir. Bir Fıratpen boru, garanti limonata satan çocuk gibi kült reklamlar dışında hatırlanma oranı çok düşük. Ayrıca, bu kadar çok yoğun mesaja maruz kalan hedef kitle, mesajları ayrıştırmaktansa çoğu Zaman seçici davrandığı gerçek. İç görü ile ters düşen reklamlardan başarılı olup iş yapan ben duymadım.

    Kısacası, kötü reklam itibarı zedeler, alışkanlıkları değiştirmez. Ayrıca, reklam satışları arttırmak için değil marka imajının zihinlerde yer edinmesi için yapılır. Satış için reklam 60lı yıllarda yapılıyordu.

    Gayet mantıklı ve yerinde bir düşünde. Aydınlattığınız için teşekkürler.




  • Reklamin hedefi sunulan urune göre degisiklik gösterir misal turktelekom reklaminin amaci farklidir bimde dost yogurtun kilosu 50 kurus reklaminin amaci farklidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clopin

    Reklamin hedefi sunulan urune göre degisiklik gösterir misal turktelekom reklaminin amaci farklidir bimde dost yogurtun kilosu 50 kurus reklaminin amaci farklidir

    Soft Cell verilen reklamlar yaygındır artık. İçinde ürün nadir tanıtılır öncelikle marka bir birey gibi tanıtılır hikayesi anlatılır, daha duygusal bir tavır vardır. Türkiye'de yapılan büyük bir çoğunluk bu yöndedir. Fakat düşük bütçe ile çalışan, ve satış odaklı düşünen pazarlama müdürleri yüzünden sadece fiyat bilgisi veren reklamlar çeker ki; dediğim gibi satışları arttırma da çok bir faydası yoktur. Ha, sosyo ekonomi sınıfı olarak ele aldığımızda c2, d, e sınıfı olan düşük gelirli kişiler, fiyata daha duyarlı oldukları için onlarda kısmen çalışır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umut_baris

    quote:

    Orijinalden alıntı: MinPayne


    quote:

    Orijinalden alıntı: arel.gr

    milyonlar yanlışlardan dolayı heba oluyor, her ürün reklamı yapılıyor diye satacak değil, reklam (duyuru-ses getirme-konu edilme) şeklinde tastamam hedefine ulaşıyor.

    Akılda kalmayan, call to action yaratmayan reklam başarılı reklam değildir. Ses getirmesi geçicidir. Bir Fıratpen boru, garanti limonata satan çocuk gibi kült reklamlar dışında hatırlanma oranı çok düşük. Ayrıca, bu kadar çok yoğun mesaja maruz kalan hedef kitle, mesajları ayrıştırmaktansa çoğu Zaman seçici davrandığı gerçek. İç görü ile ters düşen reklamlardan başarılı olup iş yapan ben duymadım.

    Kısacası, kötü reklam itibarı zedeler, alışkanlıkları değiştirmez. Ayrıca, reklam satışları arttırmak için değil marka imajının zihinlerde yer edinmesi için yapılır. Satış için reklam 60lı yıllarda yapılıyordu.

    Gayet mantıklı ve yerinde bir düşünde. Aydınlattığınız için teşekkürler.

    Rica ederim. Aklınıza birşey takılırsa her zaman yazabilirsiniz :)




  • Kendinimi denemiş ki hefi :D
    https://www.g2a.com/r/razor231

  • Adam çılgınn

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.