Bazı modellerde kaputla ön ızgara birleşik yani kaput açıldığında ön ızgara da kalkıyor. Bazılarında ise kaput ön ızgaranın hemen üstünde hatta bir kısmında çok daha geride bitiyor, kaput açıldığında ön ızgara kalkmıyor. Estetik açıdan kaputla birleşik ön ızgaralar benim daha çok hoşuma gidiyor. Sizin araçlarınızda durum nasıl?
bizim araçlarda durum iyide sende durum pek iyi görünmüyor usta. Yazık gunah şuraya yazdığın cümlelerin yerine başka iş yapsan kendine faydan dokunurdu. Mantığı ne bu konunun ?
quote:
Orijinalden alıntı: HondatugraL
bizim araçlarda durum iyide sende durum pek iyi görünmüyor usta. Yazık gunah şuraya yazdığın cümlelerin yerine başka iş yapsan kendine faydan dokunurdu. Mantığı ne bu konunun ?
Arkadaşım burası otomobil forumu ve araçların en ince ayrıntısına kadar konuşulup tartışılıyor, ilgini çekmiyorsa bakar geçersin.
quote:
Orijinalden alıntı: HondatugraL
bizim araçlarda durum iyide sende durum pek iyi görünmüyor usta. Yazık gunah şuraya yazdığın cümlelerin yerine başka iş yapsan kendine faydan dokunurdu. Mantığı ne bu konunun ?
quote:
Orijinalden alıntı: HondatugraL
bizim araçlarda durum iyide sende durum pek iyi görünmüyor usta. Yazık gunah şuraya yazdığın cümlelerin yerine başka iş yapsan kendine faydan dokunurdu. Mantığı ne bu konunun ?
Eskiden, ızgara kalktığı zaman radyatör meydana çıkar temizlenebilirdi. Korna vs. de orada olur, tamir edilebilirdi. Tabii kapaklar bu kadar geniş açılmıyordu. Opel Rekord -mesela- 1970'lerde 42° açılıyordu sadece. Böyle olunca da yukardaki ızgara kafaya çarpmak için bekliyordu. Izgarta yukarı kalkıyorsa motor yandan servis edilebilirdi.
quote:
Orijinalden alıntı: engişdene
quote:
Orijinalden alıntı: HondatugraL
bizim araçlarda durum iyide sende durum pek iyi görünmüyor usta. Yazık gunah şuraya yazdığın cümlelerin yerine başka iş yapsan kendine faydan dokunurdu. Mantığı ne bu konunun ?
Arkadaşım burası otomobil forumu ve araçların en ince ayrıntısına kadar konuşulup tartışılıyor, ilgini çekmiyorsa bakar geçersin.
ahhasuhuhaus ben yıllardır otomobıl forumlarındayım. Bu duruma düşmedim allahtan. Ama sen çok ince ayrıntıya ındıgınden durumun ciddileşmiş. Dost tavsiyesi inme bukadar ayrıntıya.
Evet araçlar gittikçe müdahale etmeyi zorlaştıracak şekilde tasarlanıyor.
Gerçi bunun bir nedeni de elektronik aksam fazlalığı.
Eski arabalar o yüzden rahat.Çok yaşa mekanik
quote:
Orijinalden alıntı: Thomassee
Evet araçlar gittikçe müdahale etmeyi zorlaştıracak şekilde tasarlanıyor.
Gerçi bunun bir nedeni de elektronik aksam fazlalığı.
Eski arabalar o yüzden rahat.Çok yaşa mekanik
gibi.
bu da hardcore'u:
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 355GTS -- 5 Mart 2013; 0:33:59 >
quote:
Orijinalden alıntı: 355GTS
quote:
Orijinalden alıntı: Thomassee
Evet araçlar gittikçe müdahale etmeyi zorlaştıracak şekilde tasarlanıyor.
Gerçi bunun bir nedeni de elektronik aksam fazlalığı.
Eski arabalar o yüzden rahat.Çok yaşa mekanik
gibi.
bu da hardcore'u:
Çok özenle hazırlanmış ama Ferrariler sayılmaz hocam
quote:
Orijinalden alıntı: engişdene
Bazı modellerde kaputla ön ızgara birleşik yani kaput açıldığında ön ızgara da kalkıyor. Bazılarında ise kaput ön ızgaranın hemen üstünde hatta bir kısmında çok daha geride bitiyor, kaput açıldığında ön ızgara kalkmıyor. Estetik açıdan kaputla birleşik ön ızgaralar benim daha çok hoşuma gidiyor. Sizin araçlarınızda durum nasıl?
Izgaralı kaputlar -eski mercedeslerdeki- benim de hoşuma gidiyor. Lakin kaput ve ızgara ile hiç bir fantezim yok.. Bilinmesini isterim...
Her neyse konu ile alakalı olmasına istinaden gecenin bu saatinde ... :)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme