Şimdi Ara

ıxus 800ıs yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşımla beraber ıxus 800ıs almaya gittik ama ellerinde 1 adet kutulu 1 adette reyon da bulunan ürün vardı (teşir ürünü) ikimizde peşin alacaktık ve arkadaşım kutulu olan ıxus 800ıs yi 700 ytl ye aldı bana da teşir ürünü nü 620 ye verebiliriz dediler ama ilerde bi sorun olurmu diye şüphe ettigim için almadım ürüne yine 2 yıl garanti veriyorlar üstünde çok hafif çizikler var farkedilmeyecek şekilde ve 620 de uygun geldi siz ne yapmamı tavsiye edrsiniz yardımcı olursanız çook sevinirim:::::::..........



  • içine sinmeyecekse inan ki ileride bu sorun olmaycak derecedeki çizikler gözüne kocaman gözükür.. ama dersen ki 2 küçük çizikten ne olacak zaten 2 sene garanti weriyorlar 80 ytl de indirim war deyip takmazsan kafaya çok iyi yaparsın.. bence reyondakini al, eline kalan 80 milyonu da değerlendirirsin.. minicik bir çizik için 80 ytl deymez
  • satılmadıysa yarın almayı düşünüyorum görüşünü bildirdiğin için teşekkür ederim :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: m_atalay

    satılmadıysa yarın almayı düşünüyorum görüşünü bildirdiğin için teşekkür ederim :)


    aldığın zaman bildir.. inşallah şimdiden hayırlı olur
  • Ürünü dün aldım ama denemem fazla uzun sürmedi, birkaç fotograf çektikten sonra objektif hatası verdi ve kapandı Bu adamların yaptıkları dolandırıcılıktan başka ne olabilir sizce. Ürünü geri götürdüğümdede servisteki bayan siz bu ürünü düşürdünüz mü die bide sorunu benim üstüme atmaya çalıştı (alalı 1 gün bile olamdığı halde). Benden size uyarı kesinlikle hiçbiryerden teşir ürününü almayın, yaptıkları %7-8 lık indirimede kanmayın. Umarım sorunu çözerler aksi taktirde ne yapmamı önerirsiniz ben tüketici haklarına şikayet etmeyi düşünüyorum siz ne dersiniz:::::............




  • tüh yazık...

    üzüldüm.

    tüketici haklarına şikayet durumunda paranı kesinlikle geri alırsın.

    ancak uğrasmana gerek kalmadan yeni ürün vermelerini söyle.

    ürünü düşürdüğüne dair dış aksamda belirti olmadığını belirt.

    mağdur olduğunu.hakkını arayacağını söyle.

    ne diim.
    bir ara bende bir teşhir ürününe kafayı takmıştım.
  • kardeş gerçekten üzüldüm.. benim başıma aynı durum gelmişti üstelik 2 kere gidip değiştirmek zorunda kaldım makinemi;garantisini kullanarak.. ama sonunda düzgünü aldım,sana tawsiyem ısrarcı ol. Parayı nasıl alıp ürünü satıyorlarsa sorumluluğunuı da bilmeliler.. ne biçim bi adiliktir yaptıkları ya
  • Bu yaziyi biraz gec gordum.Bana kalirsa "demo" tabir edilen musteriye gosteri icin konulmus mali indirim dah olsa almamak en akillicasi.Simdi neden derseniz.Dusunun siz bir urun almaya gittiginizde,akla gelmedik,orasini burasini kurcalarsiniz.Yani netice alacaginiz mali tanimak istersiniz.ve makinaya bir nevi iskence yaparsiniz.Bunu gunde 10 musteri yaptigini dusunseniz.Dusunun artik ayda kac musteri yapar yilda kac musteri yapar ve makinanin hali nice olur...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.