Şimdi Ara

İntel İletişim ve sanalreyonum.com Arızalı Samsung S3'ü Değiştirmiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
2
Favori
9.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Galaxy S3 Model telefonum arızalandığı için İntel İletişime telefonumu 06. 12. 2012 tarihinde amire bıraktım. Kendilerine ara ara telefon açıp telefonum durumunu öğrenmek istediğim de ya Chrismas nedeniyle yedek parça temin edemediklerini ya da yetkili teknik servis elemanının şu an firmada olmadığını yarın aramam gerektiğini söylediler. 28. 12. 2012 tarihinde 20 iş gününü doldurduğu için ve telefonumu hala tamir etmedikleri için yeni telefon vermelerini istedim. Fakat bana yeni telefon vermek yerine hala beklemem gerektiği ilgili personelin hastanede olduğu onun yerine de karar verecek kimse olmadığını bu yüzden yeni telefon veremeyeceklerini söylediler.

    Mevzuat Madde 14
    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.

    http://www.mevzuat.adalet.gov.tr/html/21487.html

    Resmi Gazete
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2011/04/20110424-6.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosuntheX -- 7 Ocak 2013; 22:43:31 >







  • Hakkınızı hukuki yollarla aramayı deneyin,Tüketici hakem heyetine başvurulabilir.(durumu fatura tutarına göre değerlendireceklerdir)
  • Yeni telefon yerine bedelini alın derim birdaha sıkıntı çıkarsa kıllık yaparlar
  • hiç onların çenesi ile uğraşma derim.direk tüketici hakem heyetine gerekli kanıt,evraklar,fatura vs ile git onlar halletsin.
  • Durumu tüketici hakları mahkemesine taşıdıktan sonra İhtalatçı firma olan İntel İletişim (http://www.intellicel.com.tr) ile yeniden konuştum. Yetkili kişi olan Lale hanım para iadesini yapmayacaklarını telefonun tamir edilip bana geri gönderileceğini hala parçanın da yurt dışından gelmediğini bunun için beklemem gerektiğini sert bir şekilde söyledikten sonra TELEFONU SURATIMA KAPATTI. Bugün ise 05.01.2013 tarihinde sanal reyonum vasıtasıyla telefonun tamir olduğunu teknik servise gidip alabileceğimi almadığım halde ise surat kargo ile göndereceklerini söylediler.
    Ben de göndermeleri halinde ilgili tutanakların tutulup telefonu kendilerine geri göndericeğimi söyledim.
    Böyle zorlama ve zorbalık ile kanunları hiçe sayarak iş yapan "al yavrum çikolatan şimdi mutlu musun?" der gibi müşteriyi çocuk yerine koyan zihniyetler inşallah en kısa zamanda değişir böyle ithalatçılar ortadan kalkar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosuntheX -- 6 Ocak 2013; 13:04:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosuntheX

    Durumu tüketici hakları mahkemesine taşıdıktan sonra İhtalatçı firma olan İntel İletişim (http://www.intellicel.com.tr) ile yeniden konuştum. Yetkili kişi olan Lale hanım para iadesini yapmayacaklarını telefonun tamir edilip bana geri gönderileceğini hala parçanın da yurt dışından gelmediğini bunun için beklemem gerektiğini sert bir şekilde söyledikten sonra TELEFONU SURATIMA KAPATTI. Bugün ise 05.01.2013 tarihinde sanal reyonum vasıtasıyla telefonun tamir olduğunu teknik servise gidip alabileceğimi almadığım halde ise surat kargo ile göndereceklerini söylediler.
    Ben de göndermeleri halinde ilgili tutanakların tutulup telefonu kendilerine geri dönericeğimi söyledim.
    Böyle zorlama ve zorbalık kanunları hiçe sayarak iş yapan "al yavrum çikolatan şimdi mutlu musun?" der gibi müşteriyi çocuk yerine koyan zihniyetler inşallah en kısa zamanda değişir böyle ithalatçılar ortadan kalkar.

    telefonunu sapa sağlam yapsalar bile kesinlikle şakiyet et . ya para iadesi yapılsın yada yenisini versinler




  • Zaten şikayet ettim şimdi mahkeme kararını bekliyorum. Bunca zaman beklettiler biraz daha beklerim en azından böylelerine boyun eğmemiş olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosuntheX

    Zaten şikayet ettim şimdi mahkeme kararını bekliyorum. Bunca zaman beklettiler biraz daha beklerim en azından böylelerine boyun eğmemiş olurum.

    Merhaba tosuntheX hocam, umarim surec istediginiz gibi sonuclanir. Herhangi bir gelisme var mi durumunuz da?
    Ben de sony xperia arc s gonderdim ama halen bir cevap vermedilar. Ocak ayinin 16'sinda gondermistim yarin 28 gun olacak neredeyse. Kargonun 17sinda ulastigina dair belgeyi internet uzerinden kaydettim. Aceba Tuketici Hakem Heyetine basvursam bir sonuc alabilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: v4science

    quote:

    Orijinalden alıntı: tosuntheX

    Zaten şikayet ettim şimdi mahkeme kararını bekliyorum. Bunca zaman beklettiler biraz daha beklerim en azından böylelerine boyun eğmemiş olurum.

    Merhaba tosuntheX hocam, umarim surec istediginiz gibi sonuclanir. Herhangi bir gelisme var mi durumunuz da?
    Ben de sony xperia arc s gonderdim ama halen bir cevap vermedilar. Ocak ayinin 16'sinda gondermistim yarin 28 gun olacak neredeyse. Kargonun 17sinda ulastigina dair belgeyi internet uzerinden kaydettim. Aceba Tuketici Hakem Heyetine basvursam bir sonuc alabilir miyim?

    Bende intel garantili aldım ve hiç iyi bir servis değil. Çatlak sorununu halletmiyorlar! Şikayetin sonucu ne oldu dostum beni de bilgilendirirseniz sevinirim..




  • Dün yapılan mahkeme sonucunda para iadesi kararı çıktı fakat yazılı tebligatın firmaya gitmesi içinde 1-2 hafta beklemem gerekeceği söylendi. Bakalım bundan sonra ne gibi sorunlar çıkartıcaklar.
  • Güzel bir karar. Her önüne gelen ithalatçı olmasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosuntheX

    Dün yapılan mahkeme sonucunda para iadesi kararı çıktı fakat yazılı tebligatın firmaya gitmesi içinde 1-2 hafta beklemem gerekeceği söylendi. Bakalım bundan sonra ne gibi sorunlar çıkartıcaklar.

    Helal olsun.hakkını aramasını bilenlerdensin.kimi tüketiciler var önünden ekmeğini alsalar sesini çikarmiyor yada ne yapacağını bilmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosuntheX

    Dün yapılan mahkeme sonucunda para iadesi kararı çıktı fakat yazılı tebligatın firmaya gitmesi içinde 1-2 hafta beklemem gerekeceği söylendi. Bakalım bundan sonra ne gibi sorunlar çıkartıcaklar.

    Dostum son duruma göre haberdar eder misin beni? Nasıl oldu sen mahkemeyle uğraştın mı yoksa tüketici hakları herşeyi halletti mi?
  • hocam mutlaka son durumu burada paylaşın bizim başımıza geldiğinde de benzer yol izleriz birbirimize faydamız dokunur
  • Her şeyden önce işlemlerden,ücretlerden,bürokrasiden korkmanızı gerektiren bir durum yok. Bağlı bulunduğunuz Kaymakamlığa gidip buradaki tüketici hakları birimi ile irtibata geçmeniz ve faturanız ve varsa garanti belgesi vs. belgeler ile bir dilekçe yazmanız yeterli oluyor. Bundan sonrası sadece sabır. Çünkü nereden baksanız işlemlerin bitmesi 1.5 - 2 ayı buluyor en azından benim için böyle oldu.
    Mahkeme diye geçiyor ama öyle filmlerde göründüğü gibi bir durum söz konusu değil 2-3 kişilik heyet sizden ve (gelirse) karşı taraftan hikayeyi dinliyor. Burada elinizde ne kadar yazılı belge varsa yanınızda götürmenizde sizin avantajınıza olacaktır. Ben her ne kadar mail yolu ile yapmış olduğum görüşmeleri yanımda götürsem de INTEL iletişimdem kimse olmadığı için hiç bakmadan karar benim lehime çıktı.
    Karar verildikten sonra zaten firmaya yazılı olarak karar gidiyor ve buna itiraz hakkı da bulunmuyor. Eğer bu karara rağmen yine de paranızı ödemeyi red ediyorsa konuyu bir avukatla icra mahkemesine taşıma hakkınız bulunuyor. Avukat masraflarından da korkmayın bunu da karşı taraf ödemek zorunda kalacaktır çünkü mahkemeyi zaten kaybetmiştir . Çünkü elinizde çıkmış bir karar ve bunun uygulanması yapılacaktır yani kazanan yine siz olacaksınız.
    Tabii burada işlemi bu kadar uzatmak yerine durumu karşı tarafa anlattığınızda bu avukat masraflarından dan bahsettiğinizde paranızı ödemek zorunda olduklarını ve işin ciddi olduğunu anlayacaklarından eminim. Ya da ellerine yazılı belge gittiğinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosuntheX

    Her şeyden önce işlemlerden,ücretlerden,bürokrasiden korkmanızı gerektiren bir durum yok. Bağlı bulunduğunuz Kaymakamlığa gidip buradaki tüketici hakları birimi ile irtibata geçmeniz ve faturanız ve varsa garanti belgesi vs. belgeler ile bir dilekçe yazmanız yeterli oluyor. Bundan sonrası sadece sabır. Çünkü nereden baksanız işlemlerin bitmesi 1.5 - 2 ayı buluyor en azından benim için böyle oldu.
    Mahkeme diye geçiyor ama öyle filmlerde göründüğü gibi bir durum söz konusu değil 2-3 kişilik heyet sizden ve (gelirse) karşı taraftan hikayeyi dinliyor. Burada elinizde ne kadar yazılı belge varsa yanınızda götürmenizde sizin avantajınıza olacaktır. Ben her ne kadar mail yolu ile yapmış olduğum görüşmeleri yanımda götürsem de INTEL iletişimdem kimse olmadığı için hiç bakmadan karar benim lehime çıktı.
    Karar verildikten sonra zaten firmaya yazılı olarak karar gidiyor ve buna itiraz hakkı da bulunmuyor. Eğer bu karara rağmen yine de paranızı ödemeyi red ediyorsa konuyu bir avukatla icra mahkemesine taşıma hakkınız bulunuyor. Avukat masraflarından da korkmayın bunu da karşı taraf ödemek zorunda kalacaktır çünkü mahkemeyi zaten kaybetmiştir . Çünkü elinizde çıkmış bir karar ve bunun uygulanması yapılacaktır yani kazanan yine siz olacaksınız.
    Tabii burada işlemi bu kadar uzatmak yerine durumu karşı tarafa anlattığınızda bu avukat masraflarından dan bahsettiğinizde paranızı ödemek zorunda olduklarını ve işin ciddi olduğunu anlayacaklarından eminim. Ya da ellerine yazılı belge gittiğinde.

    Dostum sen aldın mı paranı geriye? Aldıysan telefonu kaç ay kullanmıştın ?




  • Dostum 1-2 hafta içinde açıklanacak diye daha önceden yazmışım. Telefonu 6 ay kullanmıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosuntheX

    Dostum 1-2 hafta içinde açıklanacak diye daha önceden yazmışım. Telefonu 6 ay kullanmıştım.

    Tamam dostum iyi haberlerini bekliyoruz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tosuntheX

    Dostum 1-2 hafta içinde açıklanacak diye daha önceden yazmışım. Telefonu 6 ay kullanmıştım.

    Dostum son durum ne oldu ?
  • Kendileri ile yüz yüze gidip mahkeme kararını götürmeme rağmen kaba ve komik bir şekilde "Biz bir karar getirdin diye ödeme yapmayız git İcraya ver öyle ödeme yaparız " dediler ben de İcraya verdim. Konuştuğum avukatlarda bu işin daha çok uzayacağını söylediler.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.