Şimdi Ara

illa ki seviyemizi mi bozalım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
397
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yeter be insanları enayi yerine koymayın. Son bir umut buraya yazıyorum. Yoksa müşteri hizmetleriymiş memnuniyetmiş umrunuzda değil. Vdsl abonesi olmama rağmen adsl portuna bağlantı yapılmış. Ne müşteri hizmetlerine ulaşabiliyorum ne de destek kaydından yardımcı olunuyor



  • seviyeni bozsanda değişen bir şey olmaz bunlar için kendini boşa yormuş olursun
  • emin_uslu E kullanıcısına yanıt
    cek iptal dilekceni ne ugrasiyorsun birde para veriyorsun adamlara
  • bu türknet in ne saha ekibi var ne canlı bilen elemanları, gidin turktelekoma kardeşim, santraldeki ustalara gitsen daha çok yardımcı olurlar emin ol.. turknet gizli kullanıcı hesaplarıyla suçu turktelekoma atıyor ama yapada tüm sorumluluk türknette, karşına problemi anlamayan cansız müşteri hizmetinde de sorunluluk tamamamen türknette..körfez sermayesi arkalarında halkı adam yerine koymuyorlar
  • Merhaba, VDSL geçiş işlemleri için www.turk.net/oim sayfamızdan paket / tarife işlemleri kaydı oluşturabilir misiniz? Kayıt üzerine arkadaşlarım VDSL geçişinizi yaparak bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Kayıt oluşturuldu zaten. 24 saat içinde çözülecek dendi. 240 saat oldu ses seda yok. Altı üstü adsl portu vdsl portuna bağlanacak
  • emin_uslu E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL geçiş süreci 3 iş günü sürüyor. İşlemlerinizi kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, VDSL geçiş süreci 3 iş günü sürüyor. İşlemlerinizi kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
    Yazdım özelden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emin_uslu -- 19 Mayıs 2020; 21:18:50 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Özelden yazdım
  • emin_uslu E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden yazdım, buradan da belirtiyim. Paketiniz 35 Mbps olarak görünüyor. Teknik ekibin hız profilinizi kontrol edebilmesi için "Modem Buluşması Gereken Hızda Buluşmuyor" statüsünde arıza kaydı oluşturur musunuz?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.