Şimdi Ara

Hotpoint Ariston Kurutmalı Çamaşır Makinesi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
3
Favori
86.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Bendede kurutmali camasir makinesi var ve kurutmadan sonra belli bir. Seviyede koku geliyor ama bir sure sonra koku geciyor.

    sizinkinin markasi nedir? Geciyor derken makineden cikardiktan ne kadar sure sonra geciyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pascha45

    Bende aldım bu makinadan ilk dikkatimi çeken kurutmada iğrenç bir plastik kokusu var ve bu koku çamasırlarada siniyor giydiğiniz çamaşırlar çok kötü kokuyor insanın içi bulanıyor. Yumşatıcı kokusundan eser kalmıyor. Servis geldi böyle bişey ilk defa başımıza geliyor dedi yok yanlış yapıyorsunuz makina bitirince kendiniz kurutmaya alın otomatik geçmesin dedi iyi dedik öyle denedik yine ayni koku devam yaklasık 15-20 yıkama oldu halen kokuda hiç azalma yok.

    Tekrar servisi aradım yarın gelecekler olmazsa lastigini değiştiririz diyor 3 hafta olmadı makinayı alalı ne lastigi be kardeşim dedim bakalım yarın gelsinler sanırım tüketici haklarına bildirip geregi yapılması için uğraşacagım yani makinayı geri vermeye çalısacagım keşke buradaki yormları inceleseydim.

    Kokudan dolayı boşta bile çalıştırdım kaç kez fakat yok hiç azalma olmadı o kokuda.

    Aldığıma şimdiden pişman oldum keşke lg veya siemens alsaydım




    servis nasil bir islem yapti plastik kokusuna cozum bulundu mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Soyleki, o koku banyodada oluyor camasiri kokladiginizdada ve 1 gun icerisinde bariz azalma oluyor ama direk yikama daha guzel kokuyor buda bir gercek. Yani ben bu makineyi verip baska marka alsam onlardada var. Zaman zaman sikayetlerini okuyorum. Bence kuruttuktan 1 gun sonra birdaha koklayin azalma olacaktir kokuda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    Soyleki, o koku banyodada oluyor camasiri kokladiginizdada ve 1 gun icerisinde bariz azalma oluyor ama direk yikama daha guzel kokuyor buda bir gercek. Yani ben bu makineyi verip baska marka alsam onlardada var. Zaman zaman sikayetlerini okuyorum. Bence kuruttuktan 1 gun sonra birdaha koklayin azalma olacaktir kokuda.

    Isin dogrusu birkac sonra gjysiyi giydigimizde koku az geliyor ama geliyor.Diger markalarda durum nedir bilmiyorum.Servisi carsamba gunune cagirdim bakalim ne diyecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avantis A kullanıcısına yanıt
    tamamiyle gitmiyor zaten, servise danışın ama çözülebilecek bir şey olduğunu sanmıyorum. Amerika da bu yüzden kurutucunun içine atılan parfümlü mendiller var, bir gitsem veya çevreden gidecek olan oldumu söyleyip getirteceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trojana -- 18 Kasım 2013; 10:01:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trojana

    tamamiyle gitmiyor zaten, servise danışın ama çözülebilecek bir şey olduğunu sanmıyorum. Amerika da bu yüzden kurutucunun içine atılan parfümlü mendiller var, bir gitsem veya çevreden gidecek olan oldumu söyleyip getirteceğim.

    Arkadaslarim kendi kurutmalarinda boyle bir sorun olmadigini soyluyorlar.Eger sorun aristonun bu modellerinde ise para iadesi talebinde bulunacagim makinenin daha bir ayi dolmadi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avantis A kullanıcısına yanıt
    Yalnız üstad bu sorun sanırım kombo makinelerde var, sadece kurutma olanlarında yok sanırım. Eğer arkadaşlarınızın makineleri kombo ise markaları nedir?
  • arkadaslarin ayri ayri. Dediginiz gibi ikisi bir arada olanlarda yapiyor olabilir.Markanin onemi yok gib

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ariston AQD1070F 49 TK Kurutmalı Çamaşır Makinesi almak isteyenler! Aşağıdaki blog yazısını okumanızı tavsiye ediyorum.

    İnternette alışveriş için ipuçları da var.

    http://goo.gl/Qyklch
  • Ariston AQD1070F 49 TK nısanlım bunu cok begendı gorunus ve kurutma acısından arkadaslar lutfen rıca edıoyrm butun yorumları okdum ama ıyı dıyende var kotu dıyende fazla zamanm yok alacam 3-5 gun ıcınde
    butcem 1400-1700 arası varsa tavsıyenız alayım ama ana ozellk
    10kg en dusuk 8kg ve kurutma ozellıgı marka farketmez ıyı bısı olsun tesekkrler ıyı calısmalar
  • eMot1oN E kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım, hotpoint e az önce attığım maili aynen paylaşıyorum, sonrasında sen karar ver.

    "Merhaba,

    Bu maili size atıyorum çünkü çağrı merkezindeki arkadaşlara ya da gelen servis elemanlarına konuyu aktarmak gerçekten çok zor oluyor.

    Haziran ayında yeni evlendiğim için XX tarafından adıma 02.06.2014 tarihinde hediye olarak alınan AQD1071F 49 TK model kurutmalı çamaşır makinesi ilk günden bu yana sorunlu olarak çalışmakta.

    • İlk kez servisi makine su kaçırdığı, kıyafetlerin üzerinde, makinenin içindeki plastik contada aşırı derecede toz bıraktığı ve düzgün kurutmadığı için çağırdık.
    o Servis geldiğinde L3 ve L4 kurutma seçeneklerini kullanmamamız gerektiğini, makine çok ısındığı için makinenin camına yaslanan büyük plastiğin esnediğini ve bu yüzden su kaçırdığını söylediler.
    o L4 te bile düzgün kurutmadığını söylediğimizde “bu kadar kurutur abi bu makine” şeklinde bir cevap aldık. (Eşimin ve benim ailelerimizin evlerinde başka marka kurutma makineleri var ve o makineler tüm çamaşırları tamamen kurutuyor.)
    o 160, 120 değerlerinde kurutma yapmamızı, su kaçırma probleminin çözüleceğini söylediler ve gittiler.
    o Kıyafetlerin üzerinde toz bırakma sorunu için, “yok abi gideri çok iyi bu makinelerin, tozu tamamen atıp götürür” dediler. Sorunlar çözülmedi.
    • İkinci kez servisi aynı sorunlar yüzünden yine çağırdık.
    o Toz için eviniz yeni ya, ondan çok toz oluyordur dediler, güldük. 
    o Kurutma problemi için bir şey diyemediler,
    o Su kaçırma için kontrol ettiler, tesisatta problem vardır dediler, su makinenin tam altından önünden geliyor dedik, dinletemedik.
    o Ayrıca makinenin üst kapağının çatladığını, nedeninin kurutma sırasındaki aşırı ısınma olduğunu söylediler. Kapağın değişimi için ayrıca servis kaydı açtılar. Birkaç gün sonra başka bir ekip geldi ve üst kapağı değiştirdiler.
    o Yeni gelen ekibe aynı problemleri aktardığımızda ayrıca servis kaydı açmamız gerektiğini söylediler.

    Bütün bunlardan sonra işlerimizin yoğunluğu sebebiyle tekrar servis çağıramadık ve bugüne kadar idare etmeye çalıştık.

    Ekte göreceğiniz fotoğraflar bu çamaşır makinesi ile yıkanmış (!) çamaşırlara ait. Bu ve bunlar gibi onlarca kıyafetimiz resmen çöp oldu.
    Her yıkamadan sonra tüm kıyafetlerimizin üstünü toz toplayıcı rulo ile, makinenin plastik contasının içini dışını ise nemli biz bezle temizlemek zorunda kalıyoruz.

    Hala kıyafetlerimiz toz içinde, hala makine her yıkamada su kaçırıyor, hala düzgün kurutmuyor, kurutmaya yaklaşsa da kıyafetlerin ağzı burnu kayıyor. 
    Sizden ricam bize daha önce gelen ekipten kesinlikle başka bir ekibi yönlendirmeniz, gerekli kontrollerin ardından ürünü başka bir model makine ile değiştirmeniz. Gerekirse daha üst model bir makine için ekstra ücret ödemeye razıyım.

    Yardımlarınızı rica ediyorum."

    Bakalım ne cevap verecekler.
    Aşağıya da fotoğrafları ekliyorum. onları da maille gönderdim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    quote:

    Orijinalden alıntı: aggressor19

    Videoyu ceken arkadasa hiç bir lafım yok olabilir almıstır memnun olur yada olmaz ama garip olan videoyu nete yükleyen arakdastan önce candoganın nasıl oluyorsa bulup koyması candoğanın açıklamaları taraflı ve bazı firmalarla bagı oldugu her yazısından belli olabiliyor ve ne oluyorsa lazpanyolda şitket deyince üstüne alınmış bu işte var bir şitket neyse kolay gelsin herkeze

    Arkadaş videoyu yükledim, aratırsanız bulursunuz demiş. Ben de aradım buldum. Halen lafı neden manasız bir şekilde kendi kendinize çevirmeye çalışıyorsunuz anlamış değilim.

    Evet benim Miele ile, Bosch ile, AEG ile, LG ile ve Grundig ile bağım var. Bir Ariston ve Vestel ile anlaşamadım

    Allah akıl fikir versin.

    Gecenin bu vaktinde herkese iyi geceler ( uyumayanlara)
    Ben de 11 yıllık ariston kullanıcısı ve çevresine aldırtanıyım. ayrıntılı olarak görüşlerimi başka bir sitede uzun uzun yazmıştım. "pişman Aristoncu" diye
    http://esyatavsiyeleri.com/camasir-makinesi/

    Benim asıl söylemek istediğim o değil.
    Benim yeni aldığım makine şu anda Miele hem de W5000 supertironic
    Bu makinenin sıkma sesi burdaki ariston'un videosundaki sesten kat ve kat fazla

    Yakında makinemin sıkma videosunu burada paylaşmak istiyorum




  • Ben aynı özelliklere sahip siemen marka bir ürün kullanıyorum ve çok memnunum.Çamaşır makinası ve kurutma makinası bir arada.
  • Selam arkadaşlar,

    Videoları internete yükleyen benim, 2013 temmuz'dan itibaren kullanıyorum aleti. sadece 1 defa 2014 ocakta servisi çağırdık o da kurutmadan sonra giysilerde iğrenç bir plastik kokusu kalıyordu. servis aldı götürdü 1 hafta sonra getirdi ve koku gitti.

    bu kullanım süresince izlenimlerim;


    + 45 dakikalık program gayet başarılı, gömlek+pantolan+tişört atıp 45 dk sonra giyime hazır alıyorum.
    + yıkamada hala sadece su şırıltısı sesi geliyor. çalıştığını dikkatli bakınca anca anlıyoruz :)
    + yorgan yıkama modu yok, ama evdeki bütün yorganları yıkadım sorun çıkmadı.

    +- önceden çok sallanıyordu özellikle sıkma yaparken, meğer ayaklarını tam oturtamamışız, bi ara salona çay içmeye gelcek sandık hemen kapattım aleti. Servis yerleştirdikten sonra artık tek başına sallanmayı kesti, içi dolu ise duvar tezgah ne varsa sallıyo yaratık :D 3-7 kiloda hafif sallıyo şükür

    - bazen giderden kazana su doluyor, bulaşık makinesinin gider suyu kazanda!! iğrenç bir durum. boşken çalıştırmak zorunda kalıyorum. sanırım pis su giderine ters tıpa koymamışlar.
    - "gokean" arkadaşımızın bahsettiği olayla 1 - 2 kez karşılaştım, ama çok fazla kıyafet vardı ona bağladım.
    - sıkma ayarı olmadığı için bazı örme kenarlı havlular maalesef örgülerinden oldu.
    - sıkmada uçak gibi çalışıyor korkutuyor. Sıkma sesi de azaldı gibi ya da alıştık herhalde :D

    bir kaç video daha atmayı planlıyorum, burda da paylaşırım.

    Saygılar.




  • cronus75 C kullanıcısına yanıt
    Hotpoint - Ariston AQD1070F/1071F 49TK 10 var 3 yıldır kullanıyorum. Mükemmel ama ses konusu bayağı rahatsız edecek duruma geldi kurutmada.
    3 defa servis götürdü çözemedi.

    Ben de anlarım. Bu denge veya yük sesi değil. Sanki 1 şeyler takılmamış gibi.

    Tam benim kafadandın. Hepsine katılıyorum. Buzdolabım da çamaşır mskinam da bundan önceki 7 kg da bu markadandı.

    Sizce o ses giderilebilirmi. Şu an yıkamada. Tek su çarpıntı sesi var vallahi 0db

    Bi yardomcı olsanız.
    1 yıl garantisi var ama çözemediler. Malum Ahhsaray.

    Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de geçtiğimiz günlerde kliksa'dan 1499tl'ye AQD1071F 49 kurutmalı çamaşır makinasını aldım. Almadan önce buralarda araştırmıştım bir karar veremedim. Komşumuz aynı makinayı kullandığı için tavsiye etti, ona istinaden aldık.

    Öncelikle fiyatına göre çok güzel bir alet, eşimin yorumları çok iyi şu ana kadar. 45dk yıka-kurut var, özellikle az miktarda penye tarzı şeyleri atıp denedik sonuç güzel. Tabi 45dk'da kupkuru çıkmıyor ama sonuç 45dk için çok iyi. Bir tavsiye vereyim 45dk bittikten sonra makina hala çok sıcak oluyor, hiç kapağını açmadan makina soğuyana kadar bekletiyoruz çamaşırları içinde, daha da kuru çıkıyor. Havluları attık yıka kurut dedik ıslak çıktı doğal olarak, sonra uzun kurutma programıyla kuruttum tekrar dolap kuruluğunda çıktı. Biraz makinayı öğrenmemiz gerekiyor anlaşılan.

    Plastik kokusu ilk 2-3 yıkamada daha fazlaydı, azalmaya başladı. Çok rahatsız edici seviyede değil.

    Bir de kuruluma gelen kişi 180TL'ye kireç önleyici ve boş yıkama tableti satmaya çalıştı. Almazsam garanti dışı olacağını vs söyledi, neredeyse tehdit etti diyebilirim. Normalde alırdım ama arkadaşın makinayı anlatacağına bunları anlatması ve tehdit vari konuşmaları sebebiyle almadım. Hotpoint'i arayıp garanti ile ilgili bir sıkıntı olup olmayacağını sordum, onlar da sorun olmayacağını belirttiler. Bilgi vermek istedim.

    Genel olarak cihazdan memnun olduğumuzu paylaşmak isterim. Gerçekten fiyat/performans bir alet.




  • takip

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takip..
    Burada bahsedilen 1070 modeli şuan satılan 1071 modeli.Acaba anlatılan kronik sorunlar bu yeni seride çözüldümü malum uzun süredir kötü yorum yapılmamış topicte?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delulu

    Selam arkadaşlar,

    Videoları internete yükleyen benim, 2013 temmuz'dan itibaren kullanıyorum aleti. sadece 1 defa 2014 ocakta servisi çağırdık o da kurutmadan sonra giysilerde iğrenç bir plastik kokusu kalıyordu. servis aldı götürdü 1 hafta sonra getirdi ve koku gitti.

    bu kullanım süresince izlenimlerim;


    + 45 dakikalık program gayet başarılı, gömlek+pantolan+tişört atıp 45 dk sonra giyime hazır alıyorum.
    + yıkamada hala sadece su şırıltısı sesi geliyor. çalıştığını dikkatli bakınca anca anlıyoruz :)
    + yorgan yıkama modu yok, ama evdeki bütün yorganları yıkadım sorun çıkmadı.

    +- önceden çok sallanıyordu özellikle sıkma yaparken, meğer ayaklarını tam oturtamamışız, bi ara salona çay içmeye gelcek sandık hemen kapattım aleti. Servis yerleştirdikten sonra artık tek başına sallanmayı kesti, içi dolu ise duvar tezgah ne varsa sallıyo yaratık :D 3-7 kiloda hafif sallıyo şükür

    - bazen giderden kazana su doluyor, bulaşık makinesinin gider suyu kazanda!! iğrenç bir durum. boşken çalıştırmak zorunda kalıyorum. sanırım pis su giderine ters tıpa koymamışlar.
    - "gokean" arkadaşımızın bahsettiği olayla 1 - 2 kez karşılaştım, ama çok fazla kıyafet vardı ona bağladım.
    - sıkma ayarı olmadığı için bazı örme kenarlı havlular maalesef örgülerinden oldu.
    - sıkmada uçak gibi çalışıyor korkutuyor. Sıkma sesi de azaldı gibi ya da alıştık herhalde :D

    bir kaç video daha atmayı planlıyorum, burda da paylaşırım.

    Saygılar.

    Biraz eski bir mesaj ama gülmekten gözlerim yaşardı. Umarım makineyle ilişkiniz sağlıklı bir şekilde devam etmektedir.




  • ÖNEMLİ OLAN SATIŞ SONRASIDIR. (NOKTA)


    Marka problemli kurumsal olarak, insanları tiye mi alıyorlar veya elemanlar çok mu aptalda bize zeki görünmeye çalışıyorlar çözemedim. Adamlarla 4445010 ile irtibata geçiyorsunuz hehe deyip duruyorlar. Sonra tüketici hakem heyetine gidip hakkınızı alıyorsunuz, evrakları iadeli taahhütlü gönderiyorsunuz, 2 ay gibi süre geçiyor 3-5 kere para ne zaman iade edilecek diyorsunuz. Cevap - ilgili birimle irtibat sağlayalım size dönücez, arayan yok. Bugün aradılar 30.11.2015 tarihinde (kaşeleri gönderi pusulasında basılı olan) teslim aldıkları dilekçemin nerdeyse hiç gelmediğini söyleyecekler. Yuh demeyim de ne diyeyim arkadaş.

    yayaya şaşaşa bizim hotpoint ariston indesit çok yaşa suikastçi adı gibi...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.