Şimdi Ara

Honda CR-V 2015-2016 1.6 dizel 4x4 almak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
16.496
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BigEasy

    Subaru XV baktınız mı hocam?

    Şehir içi kullanımları için bakıyorsanız bence de kesinlikle Subaru XV en iyi seçeneklerden birisi olacaktır. Hem CRV gibi kabada durmuyor.

  • İlla suv olmasın derseniz amarok hilux tarzı şeylerde bakabilirsiniz
  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Kodiaq ile teste çıkarsanız 9-9.5 litre ile rahat rahat gezeceğini görebilirsiniz test araçları herkese açık.


    Vag fanatiği olmaya gerek yok o grupta yer alan motor şanzıman çeşitliliğini sunabilen halen nadir firma var. Kodiaq nasıl az yakıyor derseniz çok basit vag fanı olmaya gerek yok 1.550 kg ağırlığa sahip ve çift kavrama şanzıman ile satılıyor ve 4x2. En yakın turbo benzinli rakibi tucson 1730 kg ağırlığa sahip ve 4 çeker. Crv yine aynı hem 4 çeker hem tam otomatik hem de 1750 kg. Aradaki fark tüketim konusunda nasıl ekonomik olabileceğini açıklamak için yeterli.


    tucson konusunda kusura bakmayın son kısmı göremedim benim hatam. O sınıfta hem garanti süresi ve servis kalitesi hem performansı hem 4 çeker kalitesi yönüyle gayet iyi bir araç.

  • vetenes kullanıcısına yanıt

    Fabrika verisi 7.5 olan kodiaq, fabrika verisi 6 olan crv'den daha az yakıyor öyle mi? Sonra fanatik değilim dersin.

  • commandx C kullanıcısına yanıt

    Dediğim gibi iki aracı da test edebilirsiniz. Vag yalancıysa Honda 2 defa yalancı. Deneyip görün daha size birşey yazmaya gerek yok.


    ha eğer bakarsanız bu benim şehir içi verimdi. Gerisi size kalmış. Kodiaq ile test sürüşü yapar kıyaslama yaparsınız.

    Honda CR-V 2015-2016 1.6 dizel 4x4 almak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 9 Ağustos 2021; 18:25:12 >
  • O fiyata Mazda Cx5 veya Subaru Forester tercihim olurdu. İsterseniz bir bakın.

    2019 sonundan beri Cx5 sahibiyim, gayet memnunum.

  • 2016 rav4 satıyoruz düşünürseniz. İlk sahibinden, premium donanım. 117bin km. Kaza, boya yok. 330bine bırakırız.
  • Bende 2018 model son kasa 1,5 turbo crv var. Eskilerini bilemem tabi ama benimkinin 4 çekerinden gayet memnunum. Patinaj diye bişeyin varlığını unuttum. Hatta hafif offroadlarda yapıyorum. Kimsenin crvyle girmek istemeyeceği yerlere çok girdim. Sadece tekerlerden biri havalanırsa sistem bocalıyor. Ondada yapmanız gereken gaza basıp sistemin düşünmesini beklemek. Tık diye değil belki ama biraz patinajdan sonra gerekli tekere gücü gönderip çıkıyor. Zaten öyle durumlarda tık diye çıkması için diferansiyel kilidi olması lazım. Göstergedeki 4 çeker sistemine bakarsak araba sürekli 4 çeker gibi çalışıyor. Her gaza basışta arkayada güç gidiyor. Hçbir zaman sadece önden çeker olmuyor. Şahsen genel olarak memnunum.
  • Yav iyi de 6 yıllık arac be birader bi 6 yil da sen bilsen 12 yıllık araba .340 verecegime 30 daha koy kuga al
  • Biri kodiaq satmaya calisir, biri Rav4. Hepsi'nin ortak noktasi CR-V kotu demesi ve benzinli araclarindan kurtulmaya calismasi. Sahibi olmadan fikir sahibi olmak, uzun donem inceleme imkani yok tabi bunlarin.

    Bu arada Forester'i ben de epey Inceledim. Zamaninda, Fena Araba degil ama bir CR-V kadar ferah degil. Bir de Gaz pedali Ergonomik degil. Cok hassas ve ayari yok. Araba bir garip zipliyor. Bu tabi kendi yorumum. Pedal Booster gibi bir alet ile cozulebilir. 2.0XT olani daha tercih edilebilir. Tabi biraz ekonomik bir arac degil.

    Mazda ve Subaru icin aksi bir durumda Parcasini bulur musunuz Forester'in bilemem tabi. Subaru Operasyonu bir Honda ya da Toyota gibi degil. Subaru zaten topu dikti dikecek, Bayraktar Servis vermeyi kapatti, Subaru operasyonunu sonlandiriyor gibi. Mazda Turkiye kendisi var mi yok mu kendileri bile bilmiyor. NidaKule'de Genel Merkezleri vardi. O zaman bile kendilerinden bihaberler.

    CR-V Kullanicisiyim, 2016 var' Denildigi gibi Turbo hortumu ile problem yasandi ve degisti. Suanda problem yok 100.000km civarinda tecrubem var. Problem yasamadim.

    CR-V'nin hicbirinden eksigi yok. 3 tekerlegi yoldan keserseniz, 4 ceker calismiyor. Yani Tek tekerlek ile Viskoz Kavrama Amerikadaki Benzinli dusuk torklu modellerde calismiyor. Bu sadece Xmode olan Subaru'da duzgun calisiyor. Gercek Hayat konusunda ise Ben Kullanici olarak Kartalkaya'ya giderim her kis problem yasamadim. 3008 5008 ve Tiguan gibi Lider markalarin sadece 2 ceker olarak satildigini dusunursek, bu alici icin bir problem degil. Ama ben Kamp'a daga giderim derseniz. Toyota Prado falan bakin.

    Gonlunuzce olsun. Araba almak sadece yola gitmek degil, Problem yasadiginizda guvence de bulmak gerekir. bu nedenle Halihazirda Turkiye Operasyonu yuksek Satis adedine gore Honda onde geliyor. Toyota'da SSH konusunda *satis sonrasi hizmetler* iyidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 11 Ağustos 2021; 15:56:55 >




  • vetenes kullanıcısına yanıt

    Hocam ben de 2015te 0 astra aldım, 70 binde subap eritti. Ben subap eritti diye aracın diğer özelliklerini göz ardı edemem. Geçmiş olsun. Yolda en çok bmw görüyorum ben çekici ile taşınan, sorarsan en sorunsuz araba derler.

  • synthesizer kullanıcısına yanıt

    Hocam ateca ile klasman farkı çok fazla. Bir de benim yıllık 30 bin km yolum var ben benzin düşünmüyorum - düşünemiyorum:) bahsettiğiniz araçlar güzel evet, fakat, kia ceed, hyundai accent blue, honda civic. Bu üç arabayı düşünürseniz yapan mühendisleri falan tüm haliyle düşününce aklınıza hangi marka geliyor? Ben o yüzden crv düşünüyorum. Pahalı mı? Evet ama bi sert plastik kullanmışlar diye de hakkını öldürmemek lazım yaw..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: NextMove

    Gayet Mantıklı bir secimdir, 2015 ve 2016 ilk donem üretimlerde Turbo Hortumu arızası verdi. Bunun haricinde hiçbir problemi yoktur. 2015’den beri sahibiyim, Turkiye'de Ailem halen kullanıyor. Herseyi ile ben ilgilendiğim icin suanda halen bakımlara gotururken soruyorlar. Bir problemi yoktur.

    Tabi dizel arac kullanmayı bilmeyen,isinmadan hasirt diye gazlayan insanlarda, her dizel araçta olduğu gibi 150.000km sonrasında EGR DPF problemleri çıkabilir.

    Gayet iyi bir araçtır. 2 kere yolda kalanlar olmustur doğrudur, Turbo hortumu problemiydi, değiştirildi bitti.

    Forumdaki VW satis temsilcileri bu aracı alıp cekici uzeri, fotosunu oraya buraya yapistirmak ile meşguldür. Itibar etmemek gerekli. Bu Sınıftaki En iyi sanzimana bile laf eden tipler var oldukça forumun kalitesi bu sekilde duruyor. Herhangi bir çift kavramalı sanziman setinden *DSG *DCT çok daha kalitelidir.

    Tucson ile arasında 2-3 golmlek fark vardır. Icine binmeden- kullanmadan yorum yapmamak gerekli.


    ZF9HP48 bir çok firma tarafından kullanılır kesinlikle çok kaliteli bir sanzimandir, JEEP araçlarda olduğu gibi bir çok araçta vardır "BEYNI BOZULUP bilmem ne… “ gibi saçma sapan bir şikayetçi tavır görülmedi. boyle bir problem yok. Kuyruk acisina dikkat edilmeli.

    480Nm Tork’a dayanıklı uzun omurlu bir Tam Otomatik sanzimandir, VW DSG sanzimanlari gibi 250NM Tork görünce bozulmaz.

    https://en.wikipedia.org/wiki/ZF_9HP_transmission

    280NM ile 480NM araliginda kullanılan ZF9HP uygulamalari,

    Acura TLX, Acura MDX, Chrysler 200, Chrysler Pacifica (2017– gas versions only), Fiat Doblò, Fiat 500X, Honda CR-V(diesel) , Honda Pilot, Honda Odyssey, Honda Passport, Jeep Cherokee (KL), Jeep Renegade, Ram ProMaster City, Range Rover Evoque, Land Rover Discovery Sport, Jaguar E-Pace,Aston Martin Vanquish.


    4.1 Acura
    4.2 Chrysler
    4.3 FIAT
    4.4 Opel/Vauxhall
    4.5 Honda
    4.6 Infiniti
    4.7 Jeep
    4.8 Ram Trucks
    4.9 Land Rover
    4.10 Jaguar
    4.11 Nissan

    Ağzınıza sağlık.





  • BigEasy B kullanıcısına yanıt

    Hocam yaşayacağım yerde honda bayii yok, subaru dersem büyük ihtimalle google a yazacak ustalar "subaru ne demek" diye.. O yüzden bari ustasını bulabileceğim bir araç almak istiyorum o yüzden hiç bakmadım subaru.

  • BigEasy B kullanıcısına yanıt

    Yok hocam 2 çocuk var o yüzden suv daha mantıklı :)

  • Jocker35 J kullanıcısına yanıt

    Sıfır kuga o fiyata kim veriyor ki hocam:)

  • Berkay63300 B kullanıcısına yanıt

    Sifir degil

    2020 felan bulunur

  • Berkay63300 B kullanıcısına yanıt

    Bu arada yakit önemliyse crvnin dizeli bile saglam yakar bilginiz olsun

  • 4 cekeri Begenilmese de Tork Vektorleme sistemi var aracta, virajlarda arka tekerleklerede tahrik vererek iceri ittirir (zaten hissedersiniz suruste) ve 1.Viteste 4 ceker olarak kalkis yapar.(1.vites sanziman orani cok yuksektir.) Bu nedenle Herhangi bir 2 ceker dizel aractan fazla yaktigi dogrudur. Ornek 5008'den yaklasik 1litre civari fazla yakar 100km'de. Yagmurda Islak zeminde daha fazla 4 ceker devreye girdigini surus esnasinda hissedersiniz.


    Uzun yolda, hafif kis sartlarinda Ankara istanbul gibi otoyol suruslerinde 6.8Lt-7.2 arasi/100km'de yakar. Baharda kartepe gibi seyehatlerimde 7.1-7.5lt gibi tirmanma inis dahil yakar. Sehir icinde de Istanbul Trafigi (genel ortalamam) 7.6 ile 8.2 arasinda gezer. Yazin bu deger 6.2-6.8 gibi degerlere duser. Bunlar yolculugun tamamidir, bir otoyol gisesinden diger giseye kadar degildir.

    Bu degerler cok ise, daha ufak ve ekonomik suvlar var 3008 vs gibi onlara bakilabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 12 Ağustos 2021; 7:56:24 >
  • Berkay63300 B kullanıcısına yanıt

    Opelin kronik sorunları ortada tercih etmiyorum bu sebeple.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.