Şimdi Ara

ho0nda motor konusunda geridemi kalıyor? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
0
Favori
4.549
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Doğrudur 140 lık tüketimi şehir içinde 9 L den fazla, fabrika verisi
    ama 122 lik çok farklı bir sistem... kompresör yok ama kompresör görevi de yapan turbo var..

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    valla bugün gezdim 140 lık golf le
    evet araç gayet seri
    ama nedense bana hiç keyif vermedi
    motor sesi çok kötü
    ve bu alet kesinlikle civicten fazla yakıyor , fabrika verisi ne derse desin




    9 lt olsa çok iyi derdim

    11-12 lt az göremedim ben
    aynı yollarda kullanıyorum benimki 8.1 gösteriyor (kıyas açısından )
  • 8- 8.5 değerlerinde de bende gösteriyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Doğrudur 140 lık tüketimi şehir içinde 9 L den fazla, fabrika verisi
    ama 122 lik çok farklı bir sistem... kompresör yok ama kompresör görevi de yapan turbo var..

    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    valla bugün gezdim 140 lık golf le
    evet araç gayet seri
    ama nedense bana hiç keyif vermedi
    motor sesi çok kötü
    ve bu alet kesinlikle civicten fazla yakıyor , fabrika verisi ne derse desin




    9 lt olsa çok iyi derdim

    11-12 lt az göremedim ben
    aynı yollarda kullanıyorum benimki 8.1 gösteriyor (kıyas açısından )




  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    valla bugün gezdim 140 lık golf le
    evet araç gayet seri
    ama nedense bana hiç keyif vermedi
    motor sesi çok kötü
    ve bu alet kesinlikle civicten fazla yakıyor , fabrika verisi ne derse desin

    bende onu diyorum motor işini bütün markalar hondaya biraksalar daha başarılı olurlar. o golfteki motor honda motoru olsaydı hiç sorun olmazdı. vw ler yakıt ve motor konusunda çok geride hondaya göre tabiki bu kıyas. şimdi byük kavgalar başlar dur az
  • açılın ben şöförüm

    arkadaşlar motorda üstünlük dayanıklılıkla başlar ve şu bir gerçek ki atmosferik motorlar turbo motorlardan daha dayanıklı ve problemsizdir. bakın amerikanlara hiç turbo yok ve 60-70 model araçlar hala kullanılıyor. bir kaç kez turbo araç kullandım, turboya geçişte verdiği his çok güzel ama hondanın 1.6 VTi 160 hp'lik civicini de kullandım (hatta bugün kullandım) inanın 8500 devirde kesiciye kadar çok güzel bir çekişi var. az önce 95 auto katalog'a baktım, civic VTi'ın 0-100 ü 7.3 saniye. 1.6 lt turbolu bir aracın hızlanması ne kadardır sizce......

    ekleme; az önce peugeot 207 RC nin teknik özelliklerine baktım, 1.6 lt turbo 175 hp ve hızlanması 7.1 saniye
    VW golf GT 1.4 turbo 170 hp ve hızlanması 7,9 düz vitesi 7,7 tiptronic olanı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suzitusi -- 2 Mart 2008; 20:09:50 >




  • az önce VW golf 2.0 lt turbo 200 hp lik GTi modeline baktım hızlanması 6.9 saniye, honda civic type-r 2.0 lt atmosferik motor 201 hp ise 6,6 saniye. buradan turbonun çok da bir cazibesi olmadığı ortaya çıkıyor.
  • 1.6 VTi 160 HP bir kere kullandım hâlâ rüyalarıma giriyor. 280 HP'lik Subaru WRC de müthişti ama vtec kesinlikle bambaşka. Daha delikanlı ve sporcu.
  • Bir de bugün yolda bir TSI 140 HP gördüm; dörtlüleri yakmış solda duruyordu. Adam ellerini iki yana açarak söyleniyordu. Yanımda çoluk çocuk olduğu ve yağmur yağdığı için inemedim ama "sorun ne?" diye sordum. Marşa basıyormuş, gaz yemiyormuş.
    Bir kere daha böyle bir TSI görmüştüm. Servisler genelde benzini sorumlu tutuyor ama işkillendim artık.
  • Honda acayip muhafaza-kâr bir marka. Riski gördüğü yere girip marka imajını tehlikeye atmıyor.
    Ama yanılmıyorsam Formula 1'de turbonun serbest olduğu 1980'lerde turbo motor üretiyordu Honda.
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    honda turbo işine girse bi de :)
  • honda motorundan ağlayan hiç duyulmamış. bence motoruna yapılan övgülerde hiç abartı yok. tebrik ediyorum ne deyim
  • turbo çıktı mertlik bozuldu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: müco77

    Bir de bugün yolda bir TSI 140 HP gördüm; dörtlüleri yakmış solda duruyordu. Adam ellerini iki yana açarak söyleniyordu. Yanımda çoluk çocuk olduğu ve yağmur yağdığı için inemedim ama "sorun ne?" diye sordum. Marşa basıyormuş, gaz yemiyormuş.
    Bir kere daha böyle bir TSI görmüştüm. Servisler genelde benzini sorumlu tutuyor ama işkillendim artık.

    yazık walla . hangi il ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: müco77

    Bir de bugün yolda bir TSI 140 HP gördüm; dörtlüleri yakmış solda duruyordu. Adam ellerini iki yana açarak söyleniyordu. Yanımda çoluk çocuk olduğu ve yağmur yağdığı için inemedim ama "sorun ne?" diye sordum. Marşa basıyormuş, gaz yemiyormuş.
    Bir kere daha böyle bir TSI görmüştüm. Servisler genelde benzini sorumlu tutuyor ama işkillendim artık.

    bu aralar çok duyuyorum bu vw arızalarını. 50çeşit motor yapacağına sorunsuz bişey yap. fsi tsi tfsi sdi tdi son zamanlar da beygir seçeneklerinde bi kanatlanma var. karınca kanatlanınca mevti yakınmış (ölümü). 100hp 102hp 105hp 115hp 122hp 140hp 170hp 200hp 78hp 130hp 70hp 80hp 130hp 140hp 170hp 109hp 174hp yahu bunlarla uğraşana kadar uzun ömürlü mutevazı bir motor ve hp yapsan olmazmı? ustalarda işin içinden çıkamiyor bu hangi motor kaç hp benzinli 1.6 125hp turbosuz. dizel 2.0 160hp. birde dizel 1.6 125hp bukadar.1.9tdi nerdeyse benzinliye yakın yakıt ve yüksek vergi. diğer benzinlilerin hepsi filgibi yakıt ve yolta isyan bayrakları bende işkillendim




  • vw özel servisi ataürk sanayide var her gidişimde içerde 10 araba vardır bakım için ve çoğundada arıza. soruyorum nesi var bunun motor inmiş usta ha bunlara hastalık bu 130hp ler 80binde motor şunlar değişiyor. bunun motoru kaçta ne olmuş bunların hepsinde var şu parça değişecek. olmadiki. bide yeni çıkan bütün kasalar eskilere göre çok daha başarısız yorumunu duymak. vw den soğutuyor. japon arabaları otomotiv sanayisini ele alacak gibi görünüyor. tasarımdan işi yırtıyor vw. bide ekonomik dizel hesapları. ama o hesaplar hiç tutmuyor.
  • japonlar zaten ele aldı,toyota şu anda dünyada en çok satılan araba, genaral motors gibi bir devi bile devirdi daha ne olsun
  • Honda'nın mevcut atmosferik motorlarına turbo uygulamada problemler çıkıyor. Turbo motor için honda yeni bir motor dizaynına gidecek. VW turbo konusunda şu anda çok iyi durumda denebilir. Hondanın turbo konusunda çok ekmek yemesi gerek. Not: Hiç bir markanın fanatiği değilim ancak dediklerimle ilgili bilgiler firmaların uzman şahıslarından alınmıştır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caucass

    japonlar zaten ele aldı,toyota şu anda dünyada en çok satılan araba, genaral motors gibi bir devi bile devirdi daha ne olsun

    reis şunu söyleyeyim hondada toyota gibi sorunsuz bir dizel üretirse saz japonların elinde olacak. dünyada nüfüs çoğalıyor petrol tükeniyor masraflar hergeçen gün artiyor. ekonomik yaşamak mecbur olacak. baba parası çok olanlar. bu yüksek beygire heves. sorumluluk başa kalınca (aile babası). kangoya hücüm
  • honda motosikletten geçme seri motorlar ürettiği için ve moruyla ünlü olduğu için diesel olayına pek girmiyor, bu prensibi benim hoşumada gidiyor, diesel motorları sevmiyorum, Honda ekonomi amaçlı hybrit üretti ama sanırım fiyasko, alanlar hep aşırı sarfiyattan şikayetçi, bu konuda toyota-prius çok önde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: scan

    Honda'nın mevcut atmosferik motorlarına turbo uygulamada problemler çıkıyor. Turbo motor için honda yeni bir motor dizaynına gidecek. VW turbo konusunda şu anda çok iyi durumda denebilir. Hondanın turbo konusunda çok ekmek yemesi gerek. Not: Hiç bir markanın fanatiği değilim ancak dediklerimle ilgili bilgiler firmaların uzman şahıslarından alınmıştır

    f1 de honda nın 90 ların basında ve ortalarında kullandıgı turbo motor rekabeti ortadan kaldırdıgı gerekcesıyle
    yasaklanmıstı.(prost senna cekışmesı sanmayın ayrı takımdaydılar )
    haklısın VW motor konusunda Honda ya bir şeyler ögretmesi gerek .
    yoksa çok ekmek yemesi gerekecek ..
    bence senin not inandırıcı gelmedi




  • Yazdıklarımı anlayamamışsın dostum. F1'i, jet motorlarını şunu bunu karıştırma. 10 silindirli motorlardan bahsetmiyoruz. Hondanın mevcut atmosferik motorlarına turbo adepte etmek çok zor ve problemli. Turboya uyum konusunda VW önde. Bu nedenle Hondanın özellikle 1400-1600 cc aralığında baştan bir Turbo motor tasarlaması gerek belki de vardır bilemiyorum ama en azından ülkemizde yeni jenerasyon araçlarda yok.Not kısmına inanmak zorunda değilsin tabiki. Bir firmanın başka alanlarda yaptığı işlere bakıp da farklı bir ürünü ona göre almak isteyenler Rolls-Royce ya da Saab'a yönelsin paraları varsa eğer, adamların üretmediği motor tipi yok zaten
  • arkadaşlar hondanın motor konusunda geri kaldığı falan yok..dünya piyasalarında bütün motor üreticileri şu anda bir yol çizdiler kendilerine insanlar zamanında bundan yıllar evvel sadece kamyonetlerde kullandıkları dizel motorları küçültüp arabalar için uygun şekle getirip sorunsuz dizel motorlar üretmeyi hedeflediler..bütün firmalar nerdeyse bu iş için çok büyük yatırımlar yaptılar ki halen dünyada sorunsuz dizel motoru üreten bir firma yok..zaten sorunsuz diel motorlar üretilemediği içinde şu anda bir toyota bir volvo bir vw hepsi hem dizel hem benzinli motor üretiyolarlar. emin olun dizel motorlarına güvenen çıksa sorunsuz diye bugün piyasada benzinli motor kalmazdı. gel gelelim honda bu şirketlerden farklı olarak geliştirmekte olduğu Hybrid teknolojisinin geleceğin teknolojisi olduğuna karar verdi ve bütün yatırımlarını bu yönde kullandı geçici bir süre daha dizel motor teknolojisini para yatırıcaklarına bütün imkanlarını hybrid motorunu geliştirmeye adadı..çünkü ileriki 10 yıl içerisinde gelinicek noktada artık elektrikle çalışan motorların bu teknolojilerin bugün halen tamamen sorunsuz yapılamayan dizel motorların yerini alıcağını düşünüyolar. ve inanın bunu düşünerek ve yaparak rakiplerinden zaten kat kat daha üstün oluyolar. bugün yalnızca yurtdışında üretilen hybrid motoru 5-10 yıl içerisinde türkiyede kendi fabrikalarında üretmek istiyorlar.

    şimdi honda neden dizel motor üretmiyor işte sebebi budur. üretmedikleri içinde bugün en iyi benzinli motoru honda üretiyor.çünkü dizelle uğraşıp zaman kaybetmiyorlar benzinli motorlarına ve geliştirdikleri yeni teknolojiyle iligleniyolar.yani herkes kendi uzmanlık alanında uğraşıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayfa__ -- 3 Mart 2008; 11:40:19 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.