Şimdi Ara

Hızlıal.com ve Samsung rt38fajedww Buzdolabı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
672
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Samsung rt38fajedww buzdolabı modeli ile ilgili kapak yönü değişebilmesi ile ilgili tereddütlerim vardı
    ve siparişi vermeden önce hızlıal.com müşteri hizmetlerini arayarak bu bilgiyi istedim. Müşteri temsilcisi konu ile ilgili bir bilgisi olmadığını ve yetkiliden bilgi alıp
    dönüş yapacağını belirtti. 30 dk. sonra müşteri temsilcisi dolabın kapak yönlerinin değiştirilebilir olduğunu belirtti.

    Bunu üzerine siparişimi oluşturdum. Servis ürünü kurarken kapak yönünü değiştirmesini rica ettim. Bunun mümkün olmadığını bu modelin kapak yönünün değiştirilemez olduğunu belirttiler. Yeni taşındığım evime Hizlial.com sayesinde buzdolabım olmadan taşındım. İade ve çözüm sürecinde çok mağdur edildim.

    Koskoca iki firma Samsung ve Hızlıal.com biri ürettikleri biriside sattıkları dolabın özelliklerini bilmeden iş bilmez bir şekilde iş yapıp müşteriyi mağdur etmekteler.

    Eğer Samsung dolap alacaksanız düşünün derim. Hızlıal.com müşteri hizmetlerinin verdiği bilgilere de güvenmemek gerekliymiş bu da bana ders oldu.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: faceoffist

    Samsung rt38fajedww buzdolabı modeli ile ilgili kapak yönü değişebilmesi ile ilgili tereddütlerim vardı
    ve siparişi vermeden önce hızlıal.com müşteri hizmetlerini arayarak bu bilgiyi istedim. Müşteri temsilcisi konu ile ilgili bir bilgisi olmadığını ve yetkiliden bilgi alıp
    dönüş yapacağını belirtti. 30 dk. sonra müşteri temsilcisi dolabın kapak yönlerinin değiştirilebilir olduğunu belirtti.

    Bunu üzerine siparişimi oluşturdum. Servis ürünü kurarken kapak yönünü değiştirmesini rica ettim. Bunun mümkün olmadığını bu modelin kapak yönünün değiştirilemez olduğunu belirttiler. Yeni taşındığım evime Hizlial.com sayesinde buzdolabım olmadan taşındım. İade ve çözüm sürecinde çok mağdur edildim.

    Koskoca iki firma Samsung ve Hızlıal.com biri ürettikleri biriside sattıkları dolabın özelliklerini bilmeden iş bilmez bir şekilde iş yapıp müşteriyi mağdur etmekteler.

    Eğer Samsung dolap alacaksanız düşünün derim. Hızlıal.com müşteri hizmetlerinin verdiği bilgilere de güvenmemek gerekliymiş bu da bana ders oldu.

    Zahmet edip ürünü zincir mağazada yada bayiisinde inceleyip , hadi onuda yapmadın Samsung servisini arayıp teyit aldıktan sonra satın alsaydın . 50 TL kar etmek için bir ton zahmete girmişsin .

    Yıl olmuş 2015 doğru bilgiyi nereden alacağını öğrenemeyenler mi var hala




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaLLkHaN1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: faceoffist

    Samsung rt38fajedww buzdolabı modeli ile ilgili kapak yönü değişebilmesi ile ilgili tereddütlerim vardı
    ve siparişi vermeden önce hızlıal.com müşteri hizmetlerini arayarak bu bilgiyi istedim. Müşteri temsilcisi konu ile ilgili bir bilgisi olmadığını ve yetkiliden bilgi alıp
    dönüş yapacağını belirtti. 30 dk. sonra müşteri temsilcisi dolabın kapak yönlerinin değiştirilebilir olduğunu belirtti.

    Bunu üzerine siparişimi oluşturdum. Servis ürünü kurarken kapak yönünü değiştirmesini rica ettim. Bunun mümkün olmadığını bu modelin kapak yönünün değiştirilemez olduğunu belirttiler. Yeni taşındığım evime Hizlial.com sayesinde buzdolabım olmadan taşındım. İade ve çözüm sürecinde çok mağdur edildim.

    Koskoca iki firma Samsung ve Hızlıal.com biri ürettikleri biriside sattıkları dolabın özelliklerini bilmeden iş bilmez bir şekilde iş yapıp müşteriyi mağdur etmekteler.

    Eğer Samsung dolap alacaksanız düşünün derim. Hızlıal.com müşteri hizmetlerinin verdiği bilgilere de güvenmemek gerekliymiş bu da bana ders oldu.

    Zahmet edip ürünü zincir mağazada yada bayiisinde inceleyip , hadi onuda yapmadın Samsung servisini arayıp teyit aldıktan sonra satın alsaydın . 50 TL kar etmek için bir ton zahmete girmişsin .

    Yıl olmuş 2015 doğru bilgiyi nereden alacağını öğrenemeyenler mi var hala



    Bir kişi sattığı ürünü bilmiyorsa onda sorun vardır.
    Ayrıca Samsung yetkili servisini de arayıp bilgi aldım. Ancak hiç kimse net bilgi veremediği için en doğru bilginin satandan geleceğini düşünmüştüm.
    Malesef sizin kadar zeki değilmişim.
    Zincir bayiden gidip alacak olduktan sonra internetten alış yapmamım ne mantığı var?

    Ben bilgisizlik için yazdım bu yazıyı. Verilen bilgiler malesef doğru değil. Nasiyat verecekseniz yakınlarınıza vermenizi tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: faceoffist

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaLLkHaN1905

    quote:

    Orijinalden alıntı: faceoffist

    Samsung rt38fajedww buzdolabı modeli ile ilgili kapak yönü değişebilmesi ile ilgili tereddütlerim vardı
    ve siparişi vermeden önce hızlıal.com müşteri hizmetlerini arayarak bu bilgiyi istedim. Müşteri temsilcisi konu ile ilgili bir bilgisi olmadığını ve yetkiliden bilgi alıp
    dönüş yapacağını belirtti. 30 dk. sonra müşteri temsilcisi dolabın kapak yönlerinin değiştirilebilir olduğunu belirtti.

    Bunu üzerine siparişimi oluşturdum. Servis ürünü kurarken kapak yönünü değiştirmesini rica ettim. Bunun mümkün olmadığını bu modelin kapak yönünün değiştirilemez olduğunu belirttiler. Yeni taşındığım evime Hizlial.com sayesinde buzdolabım olmadan taşındım. İade ve çözüm sürecinde çok mağdur edildim.

    Koskoca iki firma Samsung ve Hızlıal.com biri ürettikleri biriside sattıkları dolabın özelliklerini bilmeden iş bilmez bir şekilde iş yapıp müşteriyi mağdur etmekteler.

    Eğer Samsung dolap alacaksanız düşünün derim. Hızlıal.com müşteri hizmetlerinin verdiği bilgilere de güvenmemek gerekliymiş bu da bana ders oldu.

    Zahmet edip ürünü zincir mağazada yada bayiisinde inceleyip , hadi onuda yapmadın Samsung servisini arayıp teyit aldıktan sonra satın alsaydın . 50 TL kar etmek için bir ton zahmete girmişsin .

    Yıl olmuş 2015 doğru bilgiyi nereden alacağını öğrenemeyenler mi var hala



    Bir kişi sattığı ürünü bilmiyorsa onda sorun vardır.
    Ayrıca Samsung yetkili servisini de arayıp bilgi aldım. Ancak hiç kimse net bilgi veremediği için en doğru bilginin satandan geleceğini düşünmüştüm.
    Malesef sizin kadar zeki değilmişim.
    Zincir bayiden gidip alacak olduktan sonra internetten alış yapmamım ne mantığı var?

    Ben bilgisizlik için yazdım bu yazıyı. Verilen bilgiler malesef doğru değil. Nasiyat verecekseniz yakınlarınıza vermenizi tavsiye ederim.

    Alınganlığa gerek yok.
    Hızlıal.com Samsung bayii yada servisi değil ki ?
    Bilgileri Samsung tan alabildin mi ? Hayır .

    Yakınlarımda senin gibileri yok , tavsiyeye de ihtiyacları yok




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.