Şimdi Ara

hepsiburada ve hepsijet rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburadadan ve diğer e ticaret sitelerinden yillardir alişveriş yaparım ancak şimdiye kadar böyle bişey görmedim.

    25 nisan tarihinde Yazicimin biten kartuşu için hepsiburadadan kartuş satin aldim 27 nisanda kargoya verildi ürün tamı tamına 16 gündir Hepsijet kargo firmasinda tarafima teslim edilmedi. Hepsijet firması telofonla ulaşmak mümkün değil canlı destekle uşaltim ancak geri dönen yok konuya ilgisizler.
    Peki hepsiburada ne yaptı dersiniz. Telofonla aradım işleme konmustur dendi günler geçti çözüm yok. mesaj attim gerekli yerlere şikayet edeceğim dedim . konuyu takip ediyoruz yazmişlar ancak ben ürünü alalı 18 gün oldu geri dönüş bile yapmıyorlar. Yahepsiburada ve hepsijet rezaletini demek istediğim herhangi bir olumsuz durumda hepsiburada ve anlaşmalı kargosu hepsijet konuyu çözemiyor. Rezalet ...

    Edit: Şikayetvar şikayeti ve Ulaştırma Bakanlığı Sikayetim sonrasında (20gun sonra) para iadesi yapmışlar. Ürünü tekrar yollayalım mi diyen yok. Bu arada karttus fiyatları fırladı zaten . Yüksek fiyattan tekrar sipariş verdim. Hb eski hb değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi duke06 -- 16 Mayıs 2020; 21:29:34 >







  • Sırf bu firma yüzünden,ucuz olsa bile satıcısı hb olan ürünleri tercih etmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DJ Ten

    Sırf bu firma yüzünden,ucuz olsa bile satıcısı hb olan ürünleri tercih etmiyorum.
    Alayı ayni biraderim, sadece sans meselesi. Tamamen senin durumunla ilgilenen o masa basindaki kamilin ureme organinin keyfine kalmis bir sey.

    Bir gün tivibu kutum arizalandi, daha once defalarca kutu degisimi yaptim yine talep etmek icin aradim. Adam bana yayini internetten aldiginiz icin donuyor olmasi normal diyor. Hangi yildayiz bi kanal degistirmek icin 6 7 sn beklemem mi gerekiyor ne diyosun sen diyorum, malesef diyor. Kutu degistirmek gibi bir prosedürü yokmus bende tecrubeliyim artik anlasildi dedim bi armuta denk geldik. Kapatip yeniden aradim bi kadin cikti bu sefer, anlattim tek kelime etmeden talebinizi olusturuyorum dedi ertesi gun geldiler degistiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hepsijet hizmetinin taşeronlar tarafından yapılması nedeniyle bir gevşeklik var sanırım. bende sipariş verdim iki kere evde bulunamadı diyip iade etmişler. sorun şu ki aynı siparişteki diğer ürünler 3 farklı kargo ile teslim edildi ve karantina nedeniyle 1 aydır evden çıkmıyoruz. adamlar arayıp adres sormaya bile tenezzül etmiyor. bu sektör genişler ama kurumsallaşmak gerekiyor.
  • Authorized kullanıcısına yanıt
    Sürat ile HJ dışında diğer firmalarla nerdeyse hiçbir problem yaşamadım.Ama bu Hj süratı'da geçmiş ultra rezil bir firma.Bunlara verilen ürün gelmiyor kardeşim

    Bunların nerde olduğu belirsiz,lanet olasıca bir transfer deposu var,buraya düşen ürün bir daha çıkmıyor anasını satıyım,ne oluyorsa burda oluyor
  • Hocam hepsijet bana 1 günde getiriyor diğer kargo şirketlerinden 10 kat iyidir ama 18 gündür gelmediyse büyük ihtimalle çalınmıştır normal bi gecikme değil

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şikayetvar'a konu aç 1 günde çözülüyor sorunun. Son iki alışverişimde öyle yaptım. Herkes gördüğü için hemen çözüyorlar. Hepsiburada diye aç şikayeti, hepsijet bi haltı çözemiyor çünkü.
  • hocam bu korona meselesinden dolayı kargo işleri sıkıntı.geçen hafta benimde bir siparişim 18 gün sonra teslim edildi. normal zamanda max 5 gün içinde teslim ediyolar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DaYWaLkeR

    Şikayetvar'a konu aç 1 günde çözülüyor sorunun. Son iki alışverişimde öyle yaptım. Herkes gördüğü için hemen çözüyorlar. Hepsiburada diye aç şikayeti, hepsijet bi haltı çözemiyor çünkü.
    Kargoyu Ulaştırma ve altyapı bakanlığına şikayet ettim. Umarım ceza alırlar. Bu gidişle şikayet varada konuyu yazacağım . Ürünü alalı 19 gün oldu. Gerekirse rekabet kurumu dahil şikayet etmeyi düşünüyorum. Rezalet. Ben yandım siz yanmayın bundan böyle Hepsiburada dan sipariş vermeyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duke06

    Kargoyu Ulaştırma ve altyapı bakanlığına şikayet ettim. Umarım ceza alırlar. Bu gidişle şikayet varada konuyu yazacağım . Ürünü alalı 19 gün oldu. Gerekirse rekabet kurumu dahil şikayet etmeyi düşünüyorum. Rezalet. Ben yandım siz yanmayın bundan böyle Hepsiburada dan sipariş vermeyeceğim.

    Alıntıları Göster
    Eskiden kargo seçeneği vardı. Arasla çalışıyolardı bizim mahallede de aras var evde olmasam ordan alıyordum kargoyu. Bunlarda evde olmazsan bir şubesi var taa mecidiyeköyde. Telefonla ararsın bakmazlar mail atarsın cevap vermezler. Hepsiburada müşteri hizmetlerine söyledim bu durumu ordakide çalışan evet evet haklısınız diyor sadece. Cidden sıkıntı hepsijet. Sırf bu yüzden bir alışverişimde bedavaya 90 lira kupon verdiler bana onlarda biliyorlar sorunlu olduğunu ama heralde iyi bir anlaşmaları var bozmuyorlar.




  • Bakanlık şikayet linkini paylaşabilirmisiniz. Ben de aynı mağduriyeti yaşıyorum. Sakın bulaşmayın bunlara.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.