Şimdi Ara

Hepsiburada.com iade reddi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
835
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    Süreci uzun uzun buraya yazmaktansa [şikayetvar.com] linkinden tane tane anlatımı görebilirsiniz

    Bu bilgiler ile beraber tüketici hakem heyetine başvursam ürünü iade ettirebilirmiyim böyle bir hakkım varmı bilmyorum.

    ürün faturası, teknik servisin raporu, teknik servise ürünü neden gönderdiğimi belirten bir evrak mevcut.

    hepsiburada.com ve şikayetvar.com adreslerinde de şikayet formlarım da mevcut.

    Ürün tarafıma teslim edildiğinde BTK kayd olmadığı için görüşme yapamadığım için ayıplı mal satıldığını düşünüyorum. İlk iade talebimde ürünü İADE etmek istediğimi özellikle belirttim. buna rağmen ürün btk kaydı yapılarak tarafıma geri gönderildi. Ürünü kredi kartı nakit çekim ile aldığım için ekstrede kesildi ve ödemek durumunda kalarak sıkıntıya girdim.

    ne önerirsiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vtxc -- 6 Eylül 2019; 10:56:25 >







  • Malın basta ayıplı oldugunu seçimlik hakkınız olan sözleşmeden dönme hakkının yerine getirilmedigini belirten dilekçe ile hakem heyetine başvurun .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lawyer066

    Malın basta ayıplı oldugunu seçimlik hakkınız olan sözleşmeden dönme hakkının yerine getirilmedigini belirten dilekçe ile hakem heyetine başvurun .
    Ürünü iade edebilme şansım oluşuyormu ? Yani bu dediklerinizi yaptığımda. Seçimlilik hakkına sahip oluyormuyum bu durumda ?
  • vtxc V kullanıcısına yanıt
    Ürün size geldiğinde sim kilitliydi diyorsunuz. Bu durumda kanunen haklarıniz var bunların içinden birini seçiyorsunuz.
    1)Bedel iadesi
    2)Ayibin giderilmesi (sim kilidi kaldırılması)
    3)Malın yenisi ile değiştirilmesi.

    Bu 3 halden siz ilkini secmissiniz. Onlar ikinciyi uygulamış. Yazdiklarinizdan bunu anladım. Hakem heyetine yazarken de kanunun bana tanıdığı bu hakkı seçtim fakat onlar talep etmediğim halde ayibin giderilmesini uyguladılar diyeceksiniz. Sonrası hakem heyetine kalmış.Kanun açık şekilde satıcı , müşterinin talebini yerine getirmek zorundadir ifadesini içeriyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Verdiğiniz bu bilgi için size ne kadar teşekkür etsem azdır. Şu anda ürünü iade edebileceğime olan inancım oluştur. Teşekkürkler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.