Şimdi Ara

Habersiz faturaliya geçirilme. Rezalet dolandırıcı Vodafone !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
4.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
72 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hiç bir talep tıklama ıvır zıvır olmadan hattım bana sorulmadan faturalıya geçirildi. Arayıp saatlerce dövdüm sonunda ne dediler ?? Mecbur odeyeceksiniz!!!

    Rezalet. Telefondaki müşteri hizmetleri diyor ki farkinda olmadan gecmissiniz sistemden görebiliyorum...

    Arkadaşlar 30 yaşında yaklaşık 15 yıldır telefon sahibiyim böyle rezalet yok.

    Sakin Vodafone almayın.

    Hemen değiştiriyoruz ailece operatoru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Lütfen okuyan herkes Vodafone'a iyice sövebilir mi? Ben buraya yazsam içimden geçenleri ban yerim.

    dolandırıcı firma herkes ten 79 TL topluyor.

    Müşteri hizmetleri o kadar agresif ki mecbur odeyeceksiniz diyor yanlışlıkla basmış olabilirsiniz diyor

    Bakın tekrar ediyorum ;

    Müşteri hizmetleri diyor ki ekrandaki teklife yanlışlıkla basmissiniz, sistemden görebiliyorum ama bizi ilgilendirmez cayma bedeli 79 TL ödemek zorundasiniz diyor!!

    Allahini seven konuyu yukarı taşısın.
    Aynen. Bizi bu adi şerefsiz firmalara bizi madara ettiren herkesin Allah cezasını versin.

    Çoluk çocuğun rıskını soyuyor adiler, biz de mahkeme hakem heyeti ugrasalim.

    5 gündür huzurum kaçtı vallahi müşteri hizmetlerinde ki insanlar azarlıyor bizi inanabiliyor musunuz?

    Dikkatli olsaydınız ekrana gelen teklife onay vermezdiniz mecbur cayma bedeli ödeyeceksiniz diyorlar.

    Yani bakın yine insafliyiz 79tl soktuk ya 500 lira soksaydik bir anda dua edin diyorlar resmen.
    Benim de başıma geldi. Aradım bana doğum tarihimi doğum yerimi sordu. sonra ekrana gelen mesaja tıklamışsınız dedi.
    Şifre yok imza yok onay yok nasıl olur dedim.
    ıvır zıvır bişeyler dedi. Telefon sizin sorumluluğunuzda dedi.
    cevaben öyleyse neden doğum tarihimi ve yerini sordunuz arayan numara belli dedim.
    yaklaşık 5-6 saniye sezsizlikten sonra yasal sorumluluk dedi.

    yaaa işte dedim :)
  • 79 lira ceza ödemek zorundasınız diyor Vodafone. Müşteri hizmetleri agresif şekilde çantanızda bile olmuş olabilir bizi ilgilendirmez dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekrana dusen push mesajina basmis olablrsn o sira gundemde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Farkında olmadan geçmişsiniz diyor ama birşey yapmıyor, enteresan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lütfen okuyan herkes Vodafone'a iyice sövebilir mi? Ben buraya yazsam içimden geçenleri ban yerim.

    dolandırıcı firma herkes ten 79 TL topluyor.

    Müşteri hizmetleri o kadar agresif ki mecbur odeyeceksiniz diyor yanlışlıkla basmış olabilirsiniz diyor

    Bakın tekrar ediyorum ;

    Müşteri hizmetleri diyor ki ekrandaki teklife yanlışlıkla basmissiniz, sistemden görebiliyorum ama bizi ilgilendirmez cayma bedeli 79 TL ödemek zorundasiniz diyor!!

    Allahini seven konuyu yukarı taşısın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Transporter67 kullanıcısına yanıt
    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/

    Lütfen buraya yazar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/

    Lütfen buraya yazar mısınız?
    Teşekkürler. Şikayet ettim.
    Etrafta çok kişinin başına gelmiş bu arada.

    Vodafone pişmanlıktır. Sakin bulaşmayın

    Yetkili birisi okuyorsa bana ulaşsın sovecem hatta dovecem.

    Müşteri hizmetleri diyor ki;
    bankalar bir tıkla kredi veriyor biz de 2.5 yıldır böyle yapıyoruz çocuğun eline vermeyin telefonu

    Bakkal ağızlı müşteri hizmetleri Vodafone da. Koskoca şirket rezil insanlar. Sövdük ailece telefonda öyle demeyin diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Transporter67 kullanıcısına yanıt
    Btk şikâyetlerinizin sonucunu bekleyin bakalım ne diyecekler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşa katılıyorum şu faturalı muhabbeti beni deli etti artık.
    Annemleri de yanlışlıkla geçirdiler, geri alınamıyor.
    Bu soyguna dur diyen yok muz cumhuriyetinde.
  • Bizimkilerde vodafone faturalı kullanıyor. Normalde otomatik talimat yapmışız bi hatta, hesapta para kalmamış cekemedigi icin ben kendi kartimdan online ödeme yaptım, ücret tahsil edildi. Üzerine ertesi gün bu talimat verilen hesaba maaş yatınca bir de buradan ayni faturayı çekmiş fatura bedeli 240tl idi oldu mu sana 480 lira bir anda, bu kendini bilmez vf müşteri hizmetlerine baglanana kadar zaten ömür geçiyor. Bir de derdi anlatipta anlayacak iq ya sahip bir temsilci bulana kadar canim cikti en sonunda evet bu sorunu görüyoruz ama bize ibani mail atin dekontu mail atin deniyor. Ulan görüyorsun hangi hesaptan geldigini ben bununla ugrasmak zorunda miyim neyse dedik gönderdim 10 gün gecti haber yok tekrar aradim demesin mi bir daha mail atin diye orada kayış koptu bunları bi hizaya cektim ardindan direkt cimere yazdık normalde pek sonuc beklemiyordum ama hesap ve hat sahibi bürokrat olunca hemen sonuc verdi vf musteri hizmetleri ayni dakika arayip ozurler dileyip parayi iade edip 20gb hediye internet gönderdi yani diyecegim o ki vf buldugunu düdüklüyor herkesten bir sekilde para alma derdinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yaw he he Vodafone dolandiriyor seni, senin iznin onayin olmadan sittin sene seni faturasizan faturaliya gecirmez, muhtemelen pop up reklamlara tikladin sucu vodafone'na atiyosun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ezicioyuncu

    Bizimkilerde vodafone faturalı kullanıyor. Normalde otomatik talimat yapmışız bi hatta, hesapta para kalmamış cekemedigi icin ben kendi kartimdan online ödeme yaptım, ücret tahsil edildi. Üzerine ertesi gün bu talimat verilen hesaba maaş yatınca bir de buradan ayni faturayı çekmiş fatura bedeli 240tl idi oldu mu sana 480 lira bir anda, bu kendini bilmez vf müşteri hizmetlerine baglanana kadar zaten ömür geçiyor. Bir de derdi anlatipta anlayacak iq ya sahip bir temsilci bulana kadar canim cikti en sonunda evet bu sorunu görüyoruz ama bize ibani mail atin dekontu mail atin deniyor. Ulan görüyorsun hangi hesaptan geldigini ben bununla ugrasmak zorunda miyim neyse dedik gönderdim 10 gün gecti haber yok tekrar aradim demesin mi bir daha mail atin diye orada kayış koptu bunları bi hizaya cektim ardindan direkt cimere yazdık normalde pek sonuc beklemiyordum ama hesap ve hat sahibi bürokrat olunca hemen sonuc verdi vf musteri hizmetleri ayni dakika arayip ozurler dileyip parayi iade edip 20gb hediye internet gönderdi yani diyecegim o ki vf buldugunu düdüklüyor herkesten bir sekilde para alma derdinde
    Sorun sadece vodafone da degil, otomatik odeme islemlerinin cogunda bu hata var ve sorun bankalardan kaynaklaniyor yillardir bankalar bu sorunu cozemedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hepsi aynı turkcell e geçtim 2 ay kampanyalı kullandım 2 ayın sonunda da kampanyamı otomatik yenilemediler hazır paraları yedik farkında olmadan 2 ayda 5 ay parası ödedim kampanyanın bitimine yakın 10 tane mesaj atıyorlar arada çok kısa kampanya süresi bitti tarzı mesaj atıyorlar tabi kimse okumuyor saat başı mesaj attıkları için gözden kaçıyor kampanya süresi bittiği için yenilemiyor ama bakıyorsun kampanya hala duruyor tekrar mesaj atıp katılıyon falan saçma sapan tekrar vodofona geçtim bende bir kampanya yapıyom kafam rahat yıllarca kullanıyorum çekim kalitesi düşük evet ama yetiyor tüm gün elimde telefonla oynamıyorum zaten
  • Benim de başıma geldi hatları babamın üzerinden benim üzerime almışlardı faturalı mıydı kontörlü devam mı hatırlamıyorum ama 350 lirada işlem ücreti kesmişlerdi müşteri hizmetlerine bağıra çağıra halletmiştim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klasik Her Zamanki Vodafone.Kesinlikle kabul etmeyin yarın gidin şikayette bulunun.
  • böyle sürprizlerle karşılaşmamak için önleminizi alın

    https://forum.donanimhaber.com/root-suz-sim-menusu-nu-devre-disi-birakmak--140237889

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizi de haberimiz olmadan üst pakete geçirmişler. Sanırım vodafone yanımda uygulamasının oluşturduğu push msj a evdeki küçük çocuk onay vermiş. arıyoruz mh ni msjla onay verilmiş diyorlar msj yok bizde ne gelen ne giden biz bilmiyoruz diyorlar. vodafone turkcell turk telekom adam olmayacak ben her sene değiştiriyorum artık birinden birine geçeceğim. Ne demek bi. msj la geçtin geri dönemezsin resmen tuzak lan. arkadaşlar her sene değiştirin yeni gelene devamlı indirim veriyorlar suç sadık olan müşteride. değiştirin kardeşim kalmayın 3 tane var ben bir kaç aya kaçıyorum vodafone dan kalanın kendi hatasıdır.ha diğerleri daha iyi değil ama benim param nasip olmayacak hem de daha çok gb lı pakete geçerim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafona Temsilcisi yok
    Bayiler sizin her türlü bilginize erişim onay olmadan işlem yapabiliyor...
    bayinin iş güzarlığı vodafona da buna çanak tutuyor
  • tek tikla birseylere gecise izin vermeliler ya sms atsinlar oradan gelen rakamlari girin ancak ozaman kisi bilerek ve isteyerek yapar, bu sekilde herkes yanlislikla birseylere basabilir ki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ülkemizde gayet normal durup dururken 1000 tl fatura çıkarıp ödettirirler, kimse de birşey yapamaz. Bunu biliyorlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.