Şimdi Ara

GoldPC Online Alışveriş Eksik Gönderim. Ne yapmalıyım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
1
Favori
604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Gold PC den Online olarak led tv siparişi verdim.
    Ürünün başlığında hediye olarak askı aparatı+scart uydu alıcı+scart kablo yazıyordu.
    sayfanın altında hediyenizi seçiniz bölümünde de sipariş etmiş olduğum LED tv den yazıyordu. yanında ürün bedeli 0 TL bedava yazıyordu. Yani 2 led tv 869 TL idi. Bende siparişimi bu bilgiye istinaden verdim. Siparişimde 2 adet led tv gözüküyordu. Satış sözleşmemde 2 adet led tv gözüküyor.

    Aradan 2 saat geçti siparişlerim ekranından baktığımda 1 adet led tv ve askı aparatı+scart uydu alıcı+scart kablo kargoya verilmiş gözüküyordu. Yani 2. led tv yoktu. Müşteri hiz. ni aradım ve sitelerinden formu doldurup mesaj atmamı istediler yaptım. Eksik gelirse almadan bize geri gönderip iade edin dediler.. fakat bu gold un işine gelir.. yapmış oldukları sahtekarlık yanlarına kâr kalır..

    Merak ettiğim konular şöyle...

    1) sözleşmemize istinaden bu adamlar bana 2 adet led TV göndermek zorundalar değil mi?
    2) Yarın sabah kargo tarafıma 1 adet geldiğinde teslim almalı mıyım? yoksa kabul etmeden geri mi göndermeliyim eksik geldiği için?
    3) sözleşmeye göre eksik ürün gönderildiği için tüketici mahkemesine şikayet etmeliyim ya da farklı bir kuruma mı?
    4) gönderilmiş olan tek ürünü almam ve 2. si için Tüketici mahkemesine şikayet için geçen süreçten sonra ilk ürünüde iade edebilir miyim? sonu olarak 2 adet olmayacaksa ben o ürünü almak istemiyorum.

    yardım tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum..
    Teşekkürler.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.