Şimdi Ara

Gittigidiyor Teknopazarlama Mağazasından Alışverişe Dikkat

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.019
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tarafıma kırık bir şekilde gelen üründen dolayı tam 21 gündür paramı geri almaya çalışıyordum nihayet bugün sonuçlandı. Konuya gelecek olursak 23.11.2018 tarihinde 111.90 TL değerinde blenderi Gittigidiyor üzerinden sipariş ettim. Satıcı ertesi gün hemen ürünü kargoya verdi, buraya kadar bir problem yok. Ürünü kargodan teslim alırken koliyi detaylıca kontrol ettim, herhangi bir eziklik, göçük, vuruk durumu yoktu. Eve gelip kutuyu açtığımda aşağıdaki manzara ile karşılaştım, sonrasında direkt fotoğraflayıp GG'üzerinden teslim aldığım saatten 1 saat sonra "Hasarlı ürün" bildirimi yaptım. Ertesi gün satıcı bana ulaştı, benden ürünün fotoğraf/videolarını istedi. Kendisine gönderdikten sonra, beni yetkili arzum servisine yönlendirdi. Bu nokta cidden ironik, tarafıma hasarlı ürün geliyor ve daha teslim alalı 24 saat dahi olmamışken satıcı beni yetkili servise yönlendiriyor. Bu noktadan sonra tüm işlemlere GG üzerinden devam ettim, anladım ki satıcı yardımcı olma derdinin aksine, tarafıma hasarlı ulaşmış ürünün arkasında dahi durmuyor. GG çözüm merkezi üzerinden konuşmalarımıza gelecek olursak, satıcının iddiasına göre depolarından her ürün kontrol edilip çıkartılıyormuş, tarafıma kırık ürün gelmesi mümkün değilmiş. Mantıken fazla bir seçenek ortada olmuyor, kırık ürün satıcıya ulaştığında kendisi de kabul etti ürünün kargoda taşınması esnasında kırılmadığını. Bu arada ek olarak kolinin içinde ürünün cam aksesuarları var, kargo taşınması sırasında kırılacak olsa bu parçaların da hasar görmesi gerekirdi, fakat cam aksesuarları sağlamdı. Yaklaşık 21 gündür, hiç bir hatamın olmadığı bir durumda olmama rağmen paramı almak için uğraştım.Nerdeyse her gün GG müşteri hizmetleri ile gerek online chat gerek canlı telefon görüşmesi olsun, bir çok görüşme yaptım. Ya bu insanlar kanunlardan habersiz, gittigidiyorun satış sözleşmelerinden habersiz, ya da bunların farkında fakat karşısındakinin bunlardan habersiz olduğunu sanıyor.


    Koliyi açtığımda karşılaştığım kırık ürünün görselleri

    Gittigidiyor Teknopazarlama Mağazasından Alışverişe Dikkat
    Gittigidiyor Teknopazarlama Mağazasından Alışverişe Dikkat



    Daha sonrasında araştırdım ve gördüm ki bu olay tek benim başıma gelmemiş,

    Gittigidiyor Teknopazarlama Mağazasından Alışverişe Dikkat
    Gittigidiyor Teknopazarlama Mağazasından Alışverişe Dikkat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alperen02 -- 14 Aralık 2018; 19:10:21 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.