Şimdi Ara

Gittigidiyor Mağduriyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar gittigidiyordan telefonumu satışa çıkardım. Ürün satıldı, gönderildi falan. Şimdi alıcı diyorki telefonda wifi sorunu var. Sorun dediği de benim telefonumda bir arıza yok, diğer telefonlardan daha az çekiyormuş iphone ların wifi özelliği diyip iade etmek istiyor. Yani bütün iphone larda wifi çekim gücü daha düşükmüş, ben bilmiyodum diyor. Dalga geçer gibi de diğer telefonum 4 tane wifi buluyo, bu niye dördünü de bulamıyor diyor. Ben şimdi bunun başka amaçla almadığını telefonu nereden bilicem ? Mesela imei çalma olabilir. Onu geçtim iphone çok hassas telefon, az da olsa zarar gelmediğini nereden bilicem ? İade almak zorunda mıyım ben ürünü ? Bilginiz var mı acaba ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratefa

    Arkadaşlar gittigidiyordan telefonumu satışa çıkardım. Ürün satıldı, gönderildi falan. Şimdi alıcı diyorki telefonda wifi sorunu var. Sorun dediği de benim telefonumda bir arıza yok, diğer telefonlardan daha az çekiyormuş iphone ların wifi özelliği diyip iade etmek istiyor. Yani bütün iphone larda wifi çekim gücü daha düşükmüş, ben bilmiyodum diyor. Dalga geçer gibi de diğer telefonum 4 tane wifi buluyo, bu niye dördünü de bulamıyor diyor. Ben şimdi bunun başka amaçla almadığını telefonu nereden bilicem ? Mesela imei çalma olabilir. Onu geçtim iphone çok hassas telefon, az da olsa zarar gelmediğini nereden bilicem ? İade almak zorunda mıyım ben ürünü ? Bilginiz var mı acaba ?

    Bildiğim kadarıyla gittigidiyor alıcının yanında, iade ederse iade kargosuna kadar sen ödüyorsun




  • İLANI AÇARKEN BELİRTMEN LAZIMDI İMEİ ÇALINMA İHTİMALİNDEN DOLAYI İADE KABUL EDİLMİYECEKTİR DİYE.ONUN İÇİN HAKSIZ KONUMDASIN ŞUAN GG DA
  • iade için sebebi geçerli değil. o yüzden sıkıntı olmaz. ama firma satıcılarına ürün iadesinde gg alıcılara kolaylık sağlıyor. ben iki ürünü sebepsiz iade etmiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • imei çalınmayı geç tüketici hakları 1 hafta içinden iade edebilir diye mecbur iade almak zorundasın, hatta direk iade alamıyacağımı siteye söyledim ancak şu mesaj geldi aynen:

    Tüketici Hakları kurallarında her ne sebeple olursa olsun, alıcı ürünü iade etme hakkına sahip olmaktadır. Bundan dolayı satıcının ilanında yazmış olduğu "Ürün iade alınmaz" yazısı da hükmünü kaybetmektedir.

    Ayrıca belirtmek isteriz ki, alıcının iade sebeplerindeki açıklamalar da tarafımızca incelenmektedir. Durum değerlendirmesi neticesinde gelen iade talebini bu noktada alıcı ya da satıcı lehine sonuçlandırmaktayız, bilginize sunarız.

    Saygılarımızla,
    SanalPazar

    sanalpazarda ben yaşadım, sıfır ürün gönderdim, samsung s2, ki imei atılmış, kendiside yazılım güncelleyip root yapmamı istedi, yaptım hepsini..

    ilk başta pixeller belli oluyor ben iade edicem dedi, bu benim sorunum değil sonuçta teknik özelliklerini bilerek aldın dedim, bu seferde ürün 2. el arka kapakta çizikler var dedi, ki ekran jelatini üstündeydi..

    mecbur iade alıp ikinci el olarak satmak zorunda kaldım...

    maalesef ürün satarken 2 kere düşünülmesi gerekiyor...ve siteler her zaman alıcı yanında oluyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi san_jose -- 24 Mayıs 2013; 0:14:17 >




  • Sağolun arkadaşlar bilgiler için
  • evet, uzaktan satışlarda 7 gün içinde koşulsuz şartsız iade hakkı var tüketicinin.
  • Bu tarz ürünleri en güzeli elden yüzyüze satmak hem alıcı hem satıcı için en temizi ve güvenilir olanı bu.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.