Şimdi Ara

GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: kanomen Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
775
Cevap
24
Favori
29.117
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lady-Of-Ice kullanıcısına yanıt

    Bu konuda telekoma güvenmiyorum. Tüm tesisatı yeniledim cat 6 kablo aldım, sıfır krone reglet aldım bağlantıları sağladım rj11 jacki yeniledim ancak hala yüksek miktarda crc hataları alıp internetim gidiyor. Sorunun telekom kaynaklı olduğuna eminim ama sorunu kullanıcıya yansıtacaklarını düşünüyorum çünkü gelip ankastreden hız alacaklar bakacaklar binaya kadar hız geliyor bizim sorumluluğumuzda değil diyerek ücret kullanıcıya yansıyacak.

  • ubah U kullanıcısına yanıt

    Mevcut hız ulaşılabilir mak. hızın üstündeyse hat kaldırmayıp kopabilir. Hızınızı düşürüp deneyin.

  • Lady-Of-Ice kullanıcısına yanıt

    Ödenmiyor hocam  


    gigaspeed hatalı arıza yada eve kadar servis verilse bile ek ücret talep etmiyor.


    ailemin evinde vdsl var geçenlerde arıza oldu modemin arkasındaki rj11 bozulmuş nasıl olduysa

    telekom ekipleri eve kadar geldi ev içi destek olarak kayıt açmış gigasped (tbtnet) sorun çözüldü.


    ben de dedim bize kaçtı   fatura edecekler sonra kayıt bıraktım aradılar bilgi aldım müşteri memnuniyeti adına ek ücret talep edilmiyor dedi çok sevindirik oldum  

  • Farklı bir iss'den geçiş yaparken ücret talep ediliyor mu?

  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    Takdir etmek lazım; daha destek kaydı açar açmaz 300-400 ne verdiyse fatura edenleri görünce.GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 

  • Geçiş ücretsiz; ha ben ücretsiz geçmem derseniz gönlünden ne koparsa verirsiniz.   

  • Lady-Of-Ice kullanıcısına yanıt

    Sözleşmede "Churn (İşletmeci Değiştirme) İşlemi Churn Geçiş ücreti 400 TL’dir." diyor.

  • ubah U kullanıcısına yanıt

    Fotosunu atar mısınız? Direkt Gigaspeed'e özelden yazsanız daha net cevap alırsınız.

    Sitede Sıkça sorulan sorularda geçiş ücreti yazmıyor.

    Farklı bir sağlayıcı üzerinden Gigaspeed'e geçmek isteyen kullanıcılarımızdan aktivasyon bedeli olan 400TL tahsis edilmeyecektir.

    Siz Telekom altyapı üzerinden mi geçiş yapacaksınız?

  • Lady-Of-Ice kullanıcısına yanıt
    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ
  • ubah U kullanıcısına yanıt

    O daha önceydi; geçişte aktivasyon şu an ücretsiz diye biliyorum.

    https://forum.donanimhaber.com/gigaspeed-i-deneyimlemek-isteyenlere-mujde-aktivasyon-ucreti-kaldirildi--157231127


    @RedMinner hocam geçişte aktivasyon ücreti var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lady-Of-Ice -- 22 Nisan 2024; 16:30:30 >
  • Ücretsiz ise neden sözleşmede eski hali mevcut @gigaspeed

  • Lady-Of-Ice kullanıcısına yanıt
    Hocam geçiş ücretsiz belki arkadaşın elindeki sözleşme eskidir yeni halini almak lazım firmadan ben talep edeyim burada bilgi paylaşırım.
  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    İyi olur.

  • ubah U kullanıcısına yanıt

    Bilemeyeceğim; firma yetkilisi en doğru cevabı verir.GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 

  • Geçiş için evrakları mail atmak yeterli mi? Yoksa kargo ile göndermekte gerekiyor mu? Eğer öyle ise bana iletilen mailde kargo kodu vs bulunmuyor. Kodu iletirmisiniz?

    Birde başvuru için yapılacak ilk fatura ödemesini nereye nasıl yapıcaz? O bilgi de bulunmuyor.

    @gigaspeed



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fr.BJK -- 22 Nisan 2024; 19:36:21 >
  • Bu arada ben sözleşmeyi bugün aldım ve güncel sözleşmede de 400TL Taşıma ücreti yazıyor.



    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ
  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    Nedir hocam son durum? Arkadaşlar atmış formdan Churn maddesini; geçişte 400 TL diyor. Geçiş değil geçiriş fatura bedeli mi olmuş bu. 

    Şaşkınlıkla izliyorum. Hata mı var acaba? Var mı diyeyim yok mu diyeyim?  

  • Ne zaman zam yapmayı planlıyorsunuz, yeni gelen kullanıcılara özel kampanyalarınız varmı?

    Birde geçişlerde aktivasyon bedeli vs. diyerek herhangibir ücret alınıyormu?

  • Lady-Of-Ice kullanıcısına yanıt

    Muhtemelen eski tarihli sözleşmeleri yolluyorlar. O yüzden bu şekilde kalmış.


    Neden güncel bi sözleşme hazırlamıyorlar o da ayrı saçmalık.


    Yinede evrakları yolladım. Bakalım 3 ay sınırına takılacakmıyım?

  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt

    Eski olabilir. A4 kağıt, kartuş, toner pahalı. Masraf çıkarma hocam şimdi. 

  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.